quote:Op maandag 23 februari 2009 21:05 schreef Adothehague het volgende:
Laatste waarschuwing !
BS: Ga is weg man. Ik wil geen moderators in dit topic. Moderators horen alleen op de voorgrond te treden als het faut gaat, maar als alles goed loopt wil ik jullie eigenlijk niet zien.
Het is net als politie, als het goed gaat moeten ze op de achtergrond en onzichtbaar zijn, en als het fout gaat wil ik je dus pas zien om in te grijpen.
Joh.quote:Op maandag 23 februari 2009 22:41 schreef Grulez het volgende:
[..]
Die jongen doet het er om. Ik zweer het je
Post van de dag.quote:
Komt omdat ie centraal staat he?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:35 schreef tong80 het volgende:
Was helemaal vergeten hier te posten en te zeggen dat ik er morgen niet ben.
Niet eens een potje Battlefield 1942?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:22 schreef appelsientje het volgende:
En een goedemorgen allemaal
Netwerk op mijn werk is super traag... kan bijna niks doen (behalve internetten)
Jawel man. Hartstikke belangrijk.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:43 schreef EnGCatjuh het volgende:Mogguh!
Dat gezeik om centraal snap ik niet zo
Het is handiger en meer aantrekkingskrachtquote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:43 schreef EnGCatjuh het volgende:
Mogguh!
Dat gezeik om centraal snap ik niet zo
Handiger?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:47 schreef sezten het volgende:
[..]
Het is handiger en meer aantrekkingskracht
Wat vervelendquote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:22 schreef appelsientje het volgende:
En een goedemorgen allemaal
Netwerk op mijn werk is super traag... kan bijna niks doen (behalve internetten)
Op nieuwe VBL-sters naar mij toe.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:54 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Handiger?
Meer aantrekkingskracht? Op wie?
Dan kan hij beter weer naar PUB gaan.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:17 schreef Ole het volgende:
Sezten wil ook wat jonger damesbloed, snap dat dan
Jij bent toch ook pas 22?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:17 schreef Ole het volgende:
Sezten wil ook wat jonger damesbloed, snap dat dan
Ach, wat scheelt hetquote:
Brood met margarine.quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:03 schreef sezten het volgende:Dat valt me nou weer tegen.
Ik ben hardstikke tevreden met Ole
Hé dat moet ik vaker zeggenquote:
Welke?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:36 schreef EnGCatjuh het volgende:
Zit iedereen al klaar voor de Kraker?
deze?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:36 schreef EnGCatjuh het volgende:
Zit iedereen al klaar voor de Kraker?
Ja.quote:
Da's daarom eens een goede reminderquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:19 schreef golfer het volgende:
De laatste aflevering van 24 ook weer bekeken.
Eén.quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:00 schreef Grulez het volgende:
Wat is een goed seizoen om in te stappen?
Ik mag haar welquote:Op woensdag 25 februari 2009 00:51 schreef Grulez het volgende:
En een hele irritante lesbienne met een apart hoofd.
Komt het ooit nog goed ?quote:Op woensdag 25 februari 2009 01:00 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dan zit daarin ons verschil tong...
Was hij nog grappig?quote:
Hij had weer leuke opmerkingen jaquote:Op woensdag 25 februari 2009 01:05 schreef sezten het volgende:
[..]
Was hij nog grappig?
Morgen even op uitzendinggemist kijken.
Hans Teeuwen is echt een volksheld
quote:Op woensdag 25 februari 2009 01:12 schreef SCH het volgende:
Heerlijk om in een land te zijn waar zeHans Teeuwen
niet kennen.
Inmiddels kennen ze Gorki wel in Chile. Dat is geluk tong80, keihard Mia draaien tussen de cactussen
Vandaar dat je baas je weg wou hebbenquote:Op woensdag 25 februari 2009 01:16 schreef SCH het volgende:
Ik heb er vandaag voor gezorgd dat het toilet verstopt is, ik ben door een tuinstoel gezakt en ik had vannacht de irrigatiekraan verkeerd om gedraaid, dus niet dicht maar open - nu is er een stuk land ingestort
Je gebruikelijke leventje dus eigenlijk?quote:Op woensdag 25 februari 2009 01:16 schreef SCH het volgende:
Nog dik 2 weken Grulez
Ik heb er vandaag voor gezorgd dat het toilet verstopt is, ik ben door een tuinstoel gezakt en ik had vannacht de irrigatiekraan verkeerd om gedraaid, dus niet dicht maar open - nu is er een stuk land ingestort
Ze zijn dus dol op me en willen me graag voor nog wat weken boeken
Nee hoor je bent zo te horen in goede handenquote:Op woensdag 25 februari 2009 01:19 schreef SCH het volgende:
Ik eet samen met de baby het fruithapje.
Maak je je zorgen over me?
Alleen zitten we dit keer niet op een eiland..quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:04 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik krijg allemaal Lost flashbacks..
Wel. Het W-eilandquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:08 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Alleen zitten we dit keer niet op een eiland..
Wel bizar dat dit gebeurde... zo'n slecht weer is het vandaag toch niet.
Om het even luchtig te houdenquote:Henk Westbroek zou eigenlijk in dit vliegtuig moeten zitten, maar hij had de vlucht op het laatste moment gecanceld. Hij heeft een vlucht later geboekt, zodat hij kon uitslapen. Twee meiden van Halal waren aan boord van het toestel, zij hebben het ongeluk overleefd.
Bron: Frontpage
Als je zometeen Koos Alberts over dat weiland ziet rennen dan weet je dat het een slechte Nederlandse remake isquote:
heheh.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:18 schreef Breach het volgende:
[..]
Als je zometeen Koos Alberts over dat weiland ziet rennen dan weet je dat het een slechte Nederlandse remake is
En Peter Beense als Hurleyquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:23 schreef Grulez het volgende:
[..]
heheh.
en Schumacher de held ziet uithangen?
Of wat dacht je van condoleanceregister.nl Je kunt je medeleven alweer betuigen aan mensen die zelf nog niet weten dat ze nabestaanden zijn.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:56 schreef RayMania het volgende:
Ik vind die paniek dat gelijk ontstaat zo overdreven, zoals "aanwijzingen voor een terreuraanslag zijn er nog niet".
Nirvanaquote:Op woensdag 25 februari 2009 15:20 schreef pfaf het volgende:
Speciaal voor Ray: FOK! artiesten top 100 allertijden
![]()
Blijkbaar meer dan jij.quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:22 schreef Breach het volgende:
[..]
Nirvana![]()
En ik dacht nog wel dat je smaak had
Er is toch *eker niks **n je toetsenbord?quote:
Omdat ik het onverstaanbare takkeherrie vind.quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:25 schreef pfaf het volgende:
[..]
Blijkbaar meer dan jij.
Hoe kan je nou Nirvana níet de beste band ooit vinden?
Onverstaanbaar?quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:26 schreef Breach het volgende:
[..]
Omdat ik het onverstaanbare takkeherrie vind.
En bovendien zie ik geen Damien Rice, Gorki en Tom Waits in je lijstje (wat er verder best goed uitziet).quote:
Nee het virus wordt steeds erger. Kan soms niet meer postenm alleen in Hools en dan doet ie weer normaalquote:Op woensdag 25 februari 2009 15:25 schreef Breach het volgende:
[..]
Er is toch *eker niks **n je toetsenbord?
Whehehe, hoe kan dat nou? Ik ben een n00b op dat gebied. Maar ik neem aan dat het virus niet zo is ingesteld dat je wél in HOOLS en niet in geen enkel ander topic kunt posten. En je kunt inmiddels weer googlen toch?quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee het virus wordt steeds erger. Kan soms niet meer postenm alleen in Hools en dan doet ie weer normaal
Dus het kan best zijn dat ik vandaag het record posten in Hools ga verbeteren
Tijd voor een nieuwe pc dan maar tong ?quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee het virus wordt steeds erger. Kan soms niet meer postenm alleen in Hools en dan doet ie weer normaal
Dus het kan best zijn dat ik vandaag het record posten in Hools ga verbeteren
2 jaar geleden alles laten vernieuwenquote:Op woensdag 25 februari 2009 15:41 schreef borisz het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe pc dan maar tong ?
VReems iddquote:Op woensdag 25 februari 2009 15:41 schreef Breach het volgende:
[..]
Whehehe, hoe kan dat nou? Ik ben een n00b op dat gebied. Maar ik neem aan dat het virus niet zo is ingesteld dat je wél in HOOLS en niet in geen enkel ander topic kunt posten. En je kunt inmiddels weer googlen toch?
Dan zou ik toch maar een nieuwe pc aanschaffenquote:Op woensdag 25 februari 2009 15:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
2 jaar geleden alles laten vernieuwen
Wat doe jij met je pc ? Alleen maar fok!ken/emailen/msn'nen?quote:
Getuigen het virus, net iets meer denk ikquote:Op woensdag 25 februari 2009 15:56 schreef borisz het volgende:
[..]
Wat doe jij met je pc ? Alleen maar fok!ken/emailen/msn'nen?
quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:58 schreef Breach het volgende:
[..]
Getuigen het virus, net iets meer denk ik
Niet normaal he. Ouwe snoepert die Bramquote:Op woensdag 25 februari 2009 15:59 schreef borisz het volgende:
Bram de maffiabaas himzelf is trouwens lekker infaam en abject bezig.
Bram Moszkowicz doet het met zijn opvolger
Idd.. opzich een leuke keusquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:01 schreef Breach het volgende:
[..]
Niet normaal he. Ouwe snoepert die Bram
Ik zie in ieder geval Van Morisson. Dat is one big plus. Hoorde trouwens laatst een concert van hem dat ie paar maanden terug had gegeven, maar hij gaat wel erg achteruit zeg..quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:17 schreef tong80 het volgende:
Mijn lijstje :
FOK! artiesten top 100 allertijden
Ik wilde eerst niet meedoen omdat de keuze veel te moeilijk is en ik er altijd vergeet.quote:
Heb er alsnog een top 50 van gemaakt.quote:
Leuke band.quote:
Ik heb sowieso wel wat met Britse bandsquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leuke band.
Maar ik heb bands gekozen die al jaren bezig zijn. Dan kun je een heldenstatus krijgen.
Over een paar jaar staan ze misschien in mijn lijstje.
Live from Dakota nu. Kippenvel, een uur lang.quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:16 schreef Grulez het volgende:
[..]
Oe das één van mn favoriete bands. Heerlijk met de volume voluit
Dakota is een vliegtuig.quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:20 schreef Breach het volgende:
[..]
Live from Dakota nu. Kippenvel, een uur lang.
Vliegtuigcrash.. Dat is zoooo 1951quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dakota is een vliegtuig.
Kijk maar uit dat ie niet crasht
quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:19 schreef tong80 het volgende:
Mail verstuurd....Ben benieuwd.
Steunen jullie me ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:04 schreef Bluezz het volgende:Grappig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
Benno Baksteen, de ex-piloot!quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:09 schreef Suijk het volgende:
Er is op het journaal gewoon iemand die iets zegt over hoe een vliegtuig uit de lucht valt. Hij heet meneer Baksteen...
En een minuut later zegt ze Het vliegtuig viel als een baksteenquote:Op woensdag 25 februari 2009 18:09 schreef Suijk het volgende:
Er is op het journaal gewoon iemand die iets zegt over hoe een vliegtuig uit de lucht valt. Hij heet meneer Baksteen...
Kijk hier word ik blij vanquote:
Wij zagen het ookquote:Op woensdag 25 februari 2009 18:23 schreef Bjoro het volgende:
reed net over de A9..zag het vliegtuig liggen....maar tjeee dan schrik je wel zeg !
Net ook bij Man Bijt Hond. Verslaggever: "Hoe is het nieuws hier gevallen?".quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:09 schreef Suijk het volgende:
Daar kun je je wel mee identificeren hč.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:46 schreef tong80 het volgende:
Kijk hier word ik blij van
Ribbereend rolt om 6 uur uit zijn nest.
:d nou ik rolde om 12 uur mijn bed uit.............. zet de TV aan en viel midden in de berichtgeving. Maar dat maakt de carnaval niet minder mooi. We hebben gister een prins in tranen in ons midden bij het einde, de hele zaal stond met een brok in de keel.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kijk hier word ik blij van
Ribbereend rolt om 6 uur uit zijn nest.
Trekt zijn carnavalspak uit waar ie dronken mee inslaap viel en post gelijk in hools.
Wat nou vliegtuig ?
Ik heb 4 dagen gevlogen
Toen ik op de middelbare school zat was er een ongeluk bij een schoolreisje. Een meisje zat met haar hoofd uit het dakraam toen ze onder een laag viaduct doorreden, kortom verschrikkelijk. Zegt de rector op TV "dit komt enorm hard aan"quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Net ook bij Man Bijt Hond. Verslaggever: "Hoe is het nieuws hier gevallen?".
Dat is bijna hetzelfde als je "is het nieuws hier ingeslagen als een bom?" vraagt bij een bomexplosie.
foto´s volgen nog, die moet ik nog ff verzamelenquote:
Sebadohquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb er alsnog een top 50 van gemaakt.
Ben benieuwd wat je van de toevoegingen vindt.
Voorbeeld van veel alternatieve bandsquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:02 schreef pfaf het volgende:
[..]
Sebadoh![]()
The Byrds had ik niet van je verwacht! Niets mis mee overigens.
Mooi.quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:12 schreef pfaf het volgende:
Uiteraard. Het hele lijstje bands, van Mudhoney, the Melvins, Wipers tot Sonic Youth, Fugazi en Black Sabbath, heb ik dankzij Kurt leren kennen.
Achteraf gezien is Nevermind ook het minste album van Nirvana. Zo doodgeproduceerd en gladgetrokken. Zonde, want de nummers zijn grotendeels enorm sterk.quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mooi.
Ik had Bleach en Nirvana ging in het voorprogramma van Sonic Youth toeren. Kregen plots een major platencontract dankzij Sonic Youth. Ik weet nog dat ik dacht wat moet dat bandje nou bij een grote platenmaatschappij. Kwamen ze met Nevermind. Zelden zo'n euvoristisch gevoel gehad bij het eerste keer horen van een album. Kan er nu niet meer naar luisteren. Te vaak gedraaid. Bij Dinosaur pakte het majorcontract verkeerd uit.
Green mind was ok zeg maar een 7 terwijl ze daarvoor briljant waren zeg maar een 9.quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:31 schreef pfaf het volgende:
Klopt, zie ik nu, Zo slecht was Green Mind toch ook niet? Of bedoelde je dat Dinosaur Jr voor het label geen succes was, in plaats van muzikaal?
quote:
Je houdt van mijn breedbeeldbillen of je houdt er niet vanquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:00 schreef tong80 het volgende:
Bluezz ga nou eens voor het beeldscherm weg als je de bitterballen ronddeelt
Vanavond mag hetquote:Op woensdag 25 februari 2009 22:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je houdt van mijn breedbeeldbillen of je houdt er niet van
Ik hoop dat je het in je boek wat sensueler brengt.quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je houdt van mijn breedbeeldbillen of je houdt er niet van
Morgen hopelijk weer, maar dan wat dichterbijquote:
quote:
Dat gaat over iets geheel andersquote:Op woensdag 25 februari 2009 22:14 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik hoop dat je het in je boek wat sensueler brengt.
als jouw aanwezigheid weer gelukt brengt...graag !quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Morgen hopelijk weer, maar dan wat dichterbij.
Gevonden hoor! Ik ga direct naar het topicquote:Op woensdag 25 februari 2009 22:48 schreef tong80 het volgende:
Ik hoop dat Doc Hools kan vinden
Dit is voor hem
quote:
quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:13 schreef Doc het volgende:
[..]
Gevonden hoor! Ik ga direct naar het topic
[..]
Eg wel!
Ik ga ook leggequote:Op woensdag 25 februari 2009 23:48 schreef rubbereend het volgende:
nou ik merk dat ik nog een nacht nodig heb om bij te komen van carnaval dus ik ga maar eens slapen
Eieren?quote:
quote:
Wel in de polderquote:
Slecht geslapen?quote:
Klopt. Maar heel Schiphol ligt in de polder.quote:
Omdat je zo vroeg wakker bent..quote:
Zo naar de verjaardag van mijn nichtje.quote:
quote:
quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:05 schreef Breach het volgende:
Nu Deep Purple - When A Blind Man Cries
Toch nog een liefhebberquote:
ik denk dat die vulkaan banger voor SCH moet zijnquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:57 schreef sezten het volgende:
SCH je zit toch niet bij de vulkaan he?
en wat een avondquote:
quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:41 schreef Againzender het volgende:
Zit hier aan de eettafel Twente-Marseille te kijken.
Toen beide clublogo's in beeld waren riep Axel gelijk: Kijk, dat ene voetbalplaatje hebben wij nog niet!
En net is hij in een keihard 'Oh Denneboom' uitgebarsten
zeg dat...ben echt benieuwd maar het zou echt super stoer zijn als ze allebei door gaan !quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:45 schreef Againzender het volgende:
en wat een avondtwee spannende wedstrijden op het programma
Marc is meer de hooligan, die geeft gewoon grotere kinderen een beuk als het hem niet aanstaat. Axel is veel meer de kat-uit-de-boom kijker. Axel heeft gisteren wel de ogen van enkele moeders uitgestoken door een tekening te maken waar hij vier namen van zijn vriendjes bij had geschreven. Volgens mij moet hij dringend naar schoolquote:
quote:Turkish Airlines is neergestort doordat de piloot een les Nederlands grammatica heeft gemist; ik land, jij land, hij/zij land, wei land....
Hahahaha, zo slecht dat hij weer leuk isquote:Op donderdag 26 februari 2009 18:57 schreef pascalheister het volgende:
avond hoolies
Begon al weer goed vanmorgen
[..]
Met zo'n man(netje) wil zelfs ik wel vbl kijkenquote:Op donderdag 26 februari 2009 18:41 schreef Againzender het volgende:
Zit hier aan de eettafel Twente-Marseille te kijken.
Toen beide clublogo's in beeld waren riep Axel gelijk: Kijk, dat ene voetbalplaatje hebben wij nog niet!
En net is hij in een keihard 'Oh Denneboom' uitgebarsten
had Maud laatst met de juf van de peuterspeelzaal.quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:53 schreef Againzender het volgende:
Axel heeft gisteren wel de ogen van enkele moeders uitgestoken door een tekening te maken waar hij vier namen van zijn vriendjes bij had geschreven. Volgens mij moet hij dringend naar school
Gepostquote:Op donderdag 26 februari 2009 20:41 schreef borisz het volgende:
[Tournament]Beste sportcommentator: De laatste 16
een storing in Bommel?quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:39 schreef tong80 het volgende:
Stroomstoring gehad. IT vriend 2 uur bezig geweest om alles schoon te maken toen we dachten kom we bellen UPC eens. Bleek er een storing in Bommel te zijn. PC nu wel weer Virusvrij als het goed is.
Ze zoeken ons gewoonquote:Op donderdag 26 februari 2009 20:50 schreef Ole het volgende:
[..]
een storing in Bommel?
Hoe kan dat nou
Yups, Mijn molletje zit er nog in.quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:25 schreef rubbereend het volgende:
Kut bij Twente
Wel leuk bij de Mol
Ik zit al bijna vanaf aflevering 1 op dezelfde Mol en die zit er ook nog inquote:Op donderdag 26 februari 2009 21:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Yups, Mijn molletje zit er nog in.
Wel 1-1.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Tuurlijk.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:25 schreef Bjoro het volgende:
mag je hier heel hard OLÉ OLÉ roepen ?
en stiekum best een beetje balen voor Twente
ik baal keihard voor Twente, die hadden het meer verdiend dan Ajax....quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:25 schreef Bjoro het volgende:
mag je hier heel hard OLÉ OLÉ roepen ?
en stiekum best een beetje balen voor Twente
Nope, voor de kwartfinale wordt er opnieuw geloot.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:34 schreef sezten het volgende:
Is er al bekend tegen we Ajax zou moeten bij winst op Marseille? Om even op de zaken vooruit te lopen.
Wat ben je eigenlijk een mietjequote:Op donderdag 26 februari 2009 22:11 schreef Doc het volgende:
[..]
omdat je het gister zo vriendelijk vroeg
Vliegtuigje op een kabel of zo?quote:
Niet alles van mijn blog hoef je te jatten hequote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:09 schreef Bjoro het volgende:
nog even voor het slapen gaan dan:
Vrouwen en inparkeren blijft een prachtig schouwspel !
quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:11 schreef Doc het volgende:
[..]
omdat je het gister zo vriendelijk vroeg
Doc is van het spoor af met zijn twee dochtersquote:
Doe jij iets aan je hem dan?quote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Doc is van het spoor af met zijn twee dochters
Isquote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]The Donnas zijn gewoon een toffe band
En ik heb niet een Miriah Carey en Kylie er op gezet ...quote:
Vanwege The Donna's ? They ROCK!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Doc is van het spoor af met zijn twee dochters
Niet męn... JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:29 schreef RayMania het volgende:
Ik ook niet, helemaal niet na die 0-1. Maar toen die 1-1 viel, męn!
Ja ik vond hem zelf ook erg leuk die voorspellingquote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:25 schreef RayMania het volgende:
Woohoo. Was erg tof gisteren
.
borisz! Wat een voorspelling man.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:59 schreef borisz het volgende:
1-1, Leo knalt de 1-1 binnen in minuut 88.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:31 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja ik vond hem zelf ook erg leuk die voorspelling. Leonardo had ik wel gedacht dat hij zou scoren eigenlijk, maar nu ik de minuut goed had was het helemaal
.
Nogmaals mijn bericht van woensdagavond.
[..].
Borisz doet een Raymaniatjequote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:31 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja ik vond hem zelf ook erg leuk die voorspelling. Leonardo had ik wel gedacht dat hij zou scoren eigenlijk, maar nu ik de minuut goed had was het helemaal
.
[..].
Het lijkt wel op de goal van Maradona uit 1986.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
LEONARDO MET EEN VIERDUBBELE SCHAAR. LEONARDO LEONARDO LEONARDO LEONARD!!!!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:31 schreef borisz het volgende:
[..]
.
[..].
Sorry ik keek iddquote:
In de zaal zelfvoetballen ?quote:
Neuh, er wordt in Eindhoven gevoetbald dadelijkquote:
Oh ja shit op vrijdag tegen Heerenveenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:03 schreef dndiek het volgende:
[..]
Neuh, er wordt in Eindhoven gevoetbald dadelijk
Ik ben zo doodgegooid met reclames en promotie dat ik gewoon uit protest niet wil kijken.quote:
Krijg je spijt vanquote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik ben zo doodgegooid met reclames en promotie dat ik gewoon uit protest niet wil kijken.
Nee, want zelfs mijn overleden parkiet is nog grappiger dan Van Duin de afgelopen 5 jaar. (Daarvoor was ie nog wél leuk en vernieuwend. Nu is het gewoon op de automatische piloot allemaal.)quote:
Hij heeft al 10 jaar geen eigen programma op TV gehad.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Nee, want zelfs mijn overleden parkiet is nog grappiger dan Van Duin de afgelopen 5 jaar. (Daarvoor was ie nog wél leuk en vernieuwend. Nu is het gewoon op de automatische piloot allemaal.)
Heb geprobeerd zijn theatershow(s) te kijken... Heb het niet lang kunnen volhouden.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij heeft al 10 jaar geen eigen programma op TV gehad.
Ik kon er vroeger al om lachen mocht er niet voor uit komen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:22 schreef pfaf het volgende:
Van Duijn is echt verschrikkelijk. Dat ik daar vroeger om heb kunnen lachen, denk ik altijd als ik hem zie.
Tong0 ?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kon er vroeger al om lachen mocht er niet voor uit komen.
'Kaas ?' 'DE KAAS IS OP '
Was is in Amerika geboren was ie een wereldster.
De grootste komiek die we in Nederland hebben gehad na tong0
André is brilant.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:30 schreef borisz het volgende:
[..]
Tong0 ?
De kinkfm dan de familie tong ?
Jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |