ja niksquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:24 schreef Dlocks het volgende:
Ik lees alleen maar wat ze willen, maar wat hebben ze te bieden?
Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country.quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:24 schreef Dlocks het volgende:
Een blauw kleurtje en een kijkje achter de schermenquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:24 schreef Dlocks het volgende:
De R weet ik niet maar de P zit wel goed.quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:24 schreef borisz het volgende:
Tong heeft wel de ervaring voor R&P.
Het is nu eenmaal op mijn lijf geschreven.quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:30 schreef Frollo het volgende:
Ik ben alleen bereid om een modschap te overwegen als ze me komen smeken.
Zelf mailen.
Ik mis de arbeidsvoorwaarden van deze o zo belangrijke taakquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:19 schreef tong80 het volgende:
Ik wil iemand die weet topics in goede banen te leiden, die natuurlijk een passie heeft om zo neutraal mogelijk naar een topic te kijken, wel een mening te hebben maar die niet moet doordrukken. Iemand die geduld heeft maar ook snel kan ingrijpen als een topic ontspoort. Iemand die er is om te helpen, dingen op te zoeken waar nodig of mensen naar de juiste instanties te leiden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:37 schreef skippy22 het volgende:
Ik wordt de nieuwe modHierbij dien ik mijn wens in dat je iedereen mag controleren op d-t/dt foutenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The more time you spend talking big, the less you get done
Oef, helaas!quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:19 schreef tong80 het volgende:
En natuurlijk iemand die naar mij luistert
quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:37 schreef skippy22 het volgende:
Ik wordt de nieuwe modRe, misschien moet je er nog een IQ-score aan toevoegen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |