quote:Op maandag 23 februari 2009 21:05 schreef Adothehague het volgende:
Laatste waarschuwing !
BS: Ga is weg man. Ik wil geen moderators in dit topic. Moderators horen alleen op de voorgrond te treden als het faut gaat, maar als alles goed loopt wil ik jullie eigenlijk niet zien.
Het is net als politie, als het goed gaat moeten ze op de achtergrond en onzichtbaar zijn, en als het fout gaat wil ik je dus pas zien om in te grijpen.
Joh.quote:Op maandag 23 februari 2009 22:41 schreef Grulez het volgende:
[..]
Die jongen doet het er om. Ik zweer het je
Post van de dag.quote:
Komt omdat ie centraal staat he?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:35 schreef tong80 het volgende:
Was helemaal vergeten hier te posten en te zeggen dat ik er morgen niet ben.
Niet eens een potje Battlefield 1942?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:22 schreef appelsientje het volgende:
En een goedemorgen allemaal
Netwerk op mijn werk is super traag... kan bijna niks doen (behalve internetten)
Jawel man. Hartstikke belangrijk.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:43 schreef EnGCatjuh het volgende:Mogguh!
Dat gezeik om centraal snap ik niet zo
Het is handiger en meer aantrekkingskrachtquote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:43 schreef EnGCatjuh het volgende:
Mogguh!
Dat gezeik om centraal snap ik niet zo
Handiger?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:47 schreef sezten het volgende:
[..]
Het is handiger en meer aantrekkingskracht
Wat vervelendquote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:22 schreef appelsientje het volgende:
En een goedemorgen allemaal
Netwerk op mijn werk is super traag... kan bijna niks doen (behalve internetten)
Op nieuwe VBL-sters naar mij toe.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:54 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Handiger?
Meer aantrekkingskracht? Op wie?
Dan kan hij beter weer naar PUB gaan.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:17 schreef Ole het volgende:
Sezten wil ook wat jonger damesbloed, snap dat dan
Jij bent toch ook pas 22?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:17 schreef Ole het volgende:
Sezten wil ook wat jonger damesbloed, snap dat dan
Ach, wat scheelt hetquote:
Brood met margarine.quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:03 schreef sezten het volgende:Dat valt me nou weer tegen.
Ik ben hardstikke tevreden met Ole
Hé dat moet ik vaker zeggenquote:
Welke?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:36 schreef EnGCatjuh het volgende:
Zit iedereen al klaar voor de Kraker?
deze?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:36 schreef EnGCatjuh het volgende:
Zit iedereen al klaar voor de Kraker?
Ja.quote:
Da's daarom eens een goede reminderquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:19 schreef golfer het volgende:
De laatste aflevering van 24 ook weer bekeken.
Eén.quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:00 schreef Grulez het volgende:
Wat is een goed seizoen om in te stappen?
Ik mag haar welquote:Op woensdag 25 februari 2009 00:51 schreef Grulez het volgende:
En een hele irritante lesbienne met een apart hoofd.
Komt het ooit nog goed ?quote:Op woensdag 25 februari 2009 01:00 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dan zit daarin ons verschil tong...
Was hij nog grappig?quote:
Hij had weer leuke opmerkingen jaquote:Op woensdag 25 februari 2009 01:05 schreef sezten het volgende:
[..]
Was hij nog grappig?
Morgen even op uitzendinggemist kijken.
Hans Teeuwen is echt een volksheld
quote:Op woensdag 25 februari 2009 01:12 schreef SCH het volgende:
Heerlijk om in een land te zijn waar zeHans Teeuwen
niet kennen.
Inmiddels kennen ze Gorki wel in Chile. Dat is geluk tong80, keihard Mia draaien tussen de cactussen
Vandaar dat je baas je weg wou hebbenquote:Op woensdag 25 februari 2009 01:16 schreef SCH het volgende:
Ik heb er vandaag voor gezorgd dat het toilet verstopt is, ik ben door een tuinstoel gezakt en ik had vannacht de irrigatiekraan verkeerd om gedraaid, dus niet dicht maar open - nu is er een stuk land ingestort
Je gebruikelijke leventje dus eigenlijk?quote:Op woensdag 25 februari 2009 01:16 schreef SCH het volgende:
Nog dik 2 weken Grulez
Ik heb er vandaag voor gezorgd dat het toilet verstopt is, ik ben door een tuinstoel gezakt en ik had vannacht de irrigatiekraan verkeerd om gedraaid, dus niet dicht maar open - nu is er een stuk land ingestort
Ze zijn dus dol op me en willen me graag voor nog wat weken boeken
Nee hoor je bent zo te horen in goede handenquote:Op woensdag 25 februari 2009 01:19 schreef SCH het volgende:
Ik eet samen met de baby het fruithapje.
Maak je je zorgen over me?
Alleen zitten we dit keer niet op een eiland..quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:04 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik krijg allemaal Lost flashbacks..
Wel. Het W-eilandquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:08 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Alleen zitten we dit keer niet op een eiland..
Wel bizar dat dit gebeurde... zo'n slecht weer is het vandaag toch niet.
Om het even luchtig te houdenquote:Henk Westbroek zou eigenlijk in dit vliegtuig moeten zitten, maar hij had de vlucht op het laatste moment gecanceld. Hij heeft een vlucht later geboekt, zodat hij kon uitslapen. Twee meiden van Halal waren aan boord van het toestel, zij hebben het ongeluk overleefd.
Bron: Frontpage
Als je zometeen Koos Alberts over dat weiland ziet rennen dan weet je dat het een slechte Nederlandse remake isquote:
heheh.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:18 schreef Breach het volgende:
[..]
Als je zometeen Koos Alberts over dat weiland ziet rennen dan weet je dat het een slechte Nederlandse remake is
En Peter Beense als Hurleyquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:23 schreef Grulez het volgende:
[..]
heheh.
en Schumacher de held ziet uithangen?
Of wat dacht je van condoleanceregister.nl Je kunt je medeleven alweer betuigen aan mensen die zelf nog niet weten dat ze nabestaanden zijn.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:56 schreef RayMania het volgende:
Ik vind die paniek dat gelijk ontstaat zo overdreven, zoals "aanwijzingen voor een terreuraanslag zijn er nog niet".
Nirvanaquote:Op woensdag 25 februari 2009 15:20 schreef pfaf het volgende:
Speciaal voor Ray: FOK! artiesten top 100 allertijden
![]()
Blijkbaar meer dan jij.quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:22 schreef Breach het volgende:
[..]
Nirvana![]()
En ik dacht nog wel dat je smaak had
Er is toch *eker niks **n je toetsenbord?quote:
Omdat ik het onverstaanbare takkeherrie vind.quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:25 schreef pfaf het volgende:
[..]
Blijkbaar meer dan jij.
Hoe kan je nou Nirvana níet de beste band ooit vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |