LOLquote:Op zondag 22 februari 2009 12:15 schreef Garisson72 het volgende:
Zijn we een Singles-dweilorkest begonnen?
quote:Op zondag 22 februari 2009 12:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik poets liever bij andere mensen thuis, zullen we ruilen?
Poets ik elke week jouw huis en jij het mijne
De TT is niet sexueel getint genoeg he?quote:Op zondag 22 februari 2009 12:15 schreef Garisson72 het volgende:
Zijn we een Singles-dweilorkest begonnen?
quote:Op zondag 22 februari 2009 12:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
De TT is niet sexueel getint genoeg he?
ow. Ik dacht dat je liever bij anderen poetste? Als je wilt ruilen is het hier straks netjes en bij jou een bende!quote:
Ja natuurlijk. Het grootste deel van de vaste posters hier viert nu carnaval (of is op wintersport, dat kan ook natuurlijk)quote:Op zondag 22 februari 2009 12:22 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
![]()
. Op deze manier duurt het tot ná dinsdag voor dit topic vol zal zijn.
O dat ga ik hier nóg maar ff uitstellen, dat zie ik nu al aankomen. Terwijl ik gewoon de hele middag de tijd ervoor zou kunnen hebben.quote:Op zondag 22 februari 2009 12:19 schreef DR34M3R het volgende:
Nee, het ging echt over het huishouden..
En sommige posters zijn druk geweest met andere dingenquote:Op zondag 22 februari 2009 12:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Het grootste deel van de vaste posters hier viert nu carnaval (of is op wintersport, dat kan ook natuurlijk)
Kijk, now we're talking.quote:Op zondag 22 februari 2009 12:25 schreef Knuffelzacht het volgende:
En sommige posters zijn druk geweest met andere dingen
Heavy wattus?quote:Op zondag 22 februari 2009 12:26 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Kijk, now we're talking.
Heavy scissoring?
quote:
quote:Op zondag 22 februari 2009 12:29 schreef ArTiC het volgende:
je weet niet wat dat is?
kun je beter maar gewoon hetero zijn dan
Duivel. Staart.quote:
Heb hoofd vol met snot, denken gaat niet...quote:Op zondag 22 februari 2009 12:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je weet niet wat dat is?
Hm, dan kan ik het beter gewoon zelf hier doen.quote:Op zondag 22 februari 2009 12:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ow. Ik dacht dat je liever bij anderen poetste? Als je wilt ruilen is het hier straks netjes en bij jou een bende!
quote:Op zondag 22 februari 2009 12:25 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
En sommige posters zijn druk geweest met andere dingen
quote:Op zondag 22 februari 2009 12:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je weet niet wat dat is?
Jij kreeg toch bezoek?quote:Op zondag 22 februari 2009 12:24 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
O dat ga ik hier nóg maar ff uitstellen, dat zie ik nu al aankomen. Terwijl ik gewoon de hele middag de tijd ervoor zou kunnen hebben.
Ik ben gisteren nog bij je in de buurt geweest volgens mij. Woon jij niet in de buurt van het PvL?quote:Op zondag 22 februari 2009 12:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hm, dan kan ik het beter gewoon zelf hier doen.
En twee huizen poetsen is wat veel van het goede voor mij
Je bedoelt t park?quote:Op zondag 22 februari 2009 12:33 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik ben gisteren nog bij je in de buurt geweest volgens mij. Woon jij niet in de buurt van het PvL?
ik ken die term alleen maar in het engelsquote:Op zondag 22 februari 2009 12:32 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Kan dat ook al?
[..]
Maar geef toe, het klonk nog vreemder zo dan dat het al doet op zijn Nederlands.
Ja, ik ga onze beloved MLI ff treffen vanmiddag, maar we gaan denkik alleen de stad in om te eten en te ouwehoeren en dan gaat ze weer verder mt de trein. Dus Huize Ravage hoeft ze niet te zien.quote:
Ik hou me sowieso niet bezig met al die "medische" termen lolquote:Op zondag 22 februari 2009 12:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ken die term alleen maar in het engels, wordt het echt scharen ofzo genoemd dan?
klinkt een stuk minder geil
Op z'n tijd is dat ook lekkerquote:Op zondag 22 februari 2009 12:41 schreef ArTiC het volgende:
sowieso klinken hetero standjes veel beter![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 februari 2009 12:41 schreef ArTiC het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was wat ik bedoelde ja, dan ben ik gisteren nog bij je langsgekomen met de fiets.quote:Op zondag 22 februari 2009 12:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je bedoelt t park?
Als je dat bedoelt is het antwoord ja, anders is het antwoord: Ik heb geen idee
quote:Op zondag 22 februari 2009 12:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik hou me sowieso niet bezig met al die "medische" termen lol
Is dat de enige die je kent?quote:Op zondag 22 februari 2009 12:41 schreef ArTiC het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 februari 2009 12:47 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Op z'n tijd is dat ook lekker
daten?quote:
nee hoorquote:
quote:
Daar ging het helemaal niet over nu!quote:
Dat is het punt niet!quote:Op zondag 22 februari 2009 @ 12:56 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Daar ging het helemaal niet over nu!
Vertel. Wat is het punt dan wel? Kom je uit de carnavalsregio, dat je er toch last van hebt?quote:
I'll rather die then join themquote:Op zondag 22 februari 2009 13:08 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Vertel. Wat is het punt dan wel? Kom je uit de carnavalsregio, dat je er toch last van hebt?
Je weet het toch: If you can't beat them, join them!
Ik vind het gewoon een achterlijk feest. En ik ben uitermate blij dat ik boven de rivieren woon.quote:Op zondag 22 februari 2009 @ 13:08 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Vertel. Wat is het punt dan wel? Kom je uit de carnavalsregio, dat je er toch last van hebt?
Je weet het toch: If you can't beat them, join them!
Wat KZ zegt.quote:Op zondag 22 februari 2009 @ 13:09 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
I'll rather die then join them
Jaquote:
Doe er eens wat aan dan!quote:
Hoe komt 't?quote:Op zondag 22 februari 2009 13:58 schreef robbolo het volgende:
[..]
Zou ik wel moeten doen inderdaad, maar ben te brak
slaap zequote:Op zondag 22 februari 2009 14:03 schreef robbolo het volgende:
[..]
Weinig slapen, en teveel drinken. Ga denk ik ff mijn slaap in halen!
Wil je nu zeggen dat het mijn schuld is?quote:Op zondag 22 februari 2009 14:45 schreef Garisson72 het volgende:
ja met zulke teksten motiveer je natuurlijk niemand meer om hier te posten.
Positieve dag vandaag?quote:Op zondag 22 februari 2009 14:45 schreef Garisson72 het volgende:
ja met zulke teksten motiveer je natuurlijk niemand meer om hier te posten.
Hoi.quote:Op zondag 22 februari 2009 14:59 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb een pauze dag in mn carnaval
dus euhm hai
Waarom heb jij een pauze dag in je carnaval zitten ?quote:Op zondag 22 februari 2009 14:59 schreef rhubarbje het volgende:
dus euhm hai
j.a.quote:Op zondag 22 februari 2009 14:46 schreef DR34M3R het volgende:
Wil je nu zeggen dat het mijn schuld is?
Is je keel nu echt definitief kapotgeschreeuwd?quote:Op zondag 22 februari 2009 14:59 schreef rhubarbje het volgende:
dus euhm hai
dat vraag ik me nu ook af hahaquote:Op zondag 22 februari 2009 15:00 schreef mrbox het volgende:
[..]
Waarom heb jij een pauze dag in je carnaval zitten ?
hahaha, wakker?quote:Op zondag 22 februari 2009 14:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Positieve dag vandaag?![]()
Goedemorgen hier.
dat je geen carnaval gaat 444 of die keel?quote:
Sorry.quote:
Dan ga je toch met ons mee?quote:Op zondag 22 februari 2009 15:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat vraag ik me nu ook af haha
Maar niemand wil met me mee vandaag en ik kan niet praten want ik ben nu al kei schor haha dus leek het wel een goed idee
ik vraag me af of ik het vol hou
het voelt zo onnatuurlijk
ow nee die keel hoort er bijquote:Op zondag 22 februari 2009 15:02 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
dat je geen carnaval gaat 444 of die keel?
hees?quote:Op zondag 22 februari 2009 15:02 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
dat je geen carnaval gaat 444 of die keel?
wel geil trouwens, zo'n hese vrouwenstem.![]()
Er stond j<punt>a<punt> hè, zag je dat wel?quote:
Half.quote:
met wie ga je en waar woon je?quote:Op zondag 22 februari 2009 15:04 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Sorry.
[..]
Dan ga je toch met ons mee?
Zijn dat de nieuwe stopwoordjes hier in het topic?quote:Op zondag 22 februari 2009 15:05 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Er stond j<punt>a<punt> hè, zag je dat wel?
Da's natuurlijk een afkorting voor 'jouw associatie' en daar hoef je je natuurlijk nimmernooit voor te excuseren!
Het is iig mijn standaard-antwoord op priemende vragen.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:07 schreef Bengeltje het volgende:
Zijn dat de nieuwe stopwoordjes hier in het topic?![]()
Zie het wel heel vaak voorbijkomen.
Zoiets noemen ze toch ook wel de makkelijke uitweg?quote:Op zondag 22 februari 2009 15:09 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Het is iig mijn standaard-antwoord op priemende vragen.
quote:Op zondag 22 februari 2009 15:05 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Er stond j<punt>a<punt> hè, zag je dat wel?
Da's natuurlijk een afkorting voor 'jouw associatie' en daar hoef je je natuurlijk nimmernooit voor te excuseren!
Met een vriendin van me en een aantal leden van de harmonie waar ze bij zit. Velhdovenquote:
Velhdoven is leuk.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:18 schreef DR34M3R het volgende:
Met een vriendin van me en een aantal leden van de harmonie waar ze bij zit. Velhdoven
En dát is dan weer jouw associatie.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:17 schreef Bengeltje het volgende:
Zoiets noemen ze toch ook wel de makkelijke uitweg?![]()
Je bent niet zo spraakzaam dus.
quote:Op zondag 22 februari 2009 15:24 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En dát is dan weer jouw associatie.
Het gaat erom dat mensen met dergelijke reacties gewend zijn reacties van de ander te ontlokken. Vaak met 'prikkelende' reacties, om te kijken wattie doet, niet zelden om hem op de kast te jagen zelfs. Ik vind het dan altijd leuk om dat te weigeren, door eigenlijk de opmerking terug te kaatsen, en de reactie dáárop dan weer te zien.
En ik vind het een mooi gegeven dat het altijd waar is: er is geen waarheid, alleen perceptie en associatie, en die is van degene die iets zegt. Verpakt in zo'n opmerking of vraag word ik dan 'uitgedaagd' om daarop te reageren, terwijl ik er niets mee te maken heb! Het was niet mijn associatie.
Op neutraal-gestelde vragen wil ik heus wel ingaan, heur.
quote:
Ik ben het met je eens hoorquote:Op zondag 22 februari 2009 15:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
![]()
Dit is weer een hele mooie, ja kan mijn associatie zijn en anderen kunnen deze post misschien niet
zo waarderen als ik het doe.Ik ga eigenlijk nooit voor de kast, heb ik geen lol in.
Nou ja, die kast was maar een voorbeeld (maar wel een véélvoorkomende) ; kan natuurlijk ook een vriendschappelijke prikkelende tongue-in-cheek por-in-de-zij opmerking zijn. Maar je snapt het, en dat verwachtte ik ergens ook wel.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:28 schreef Bengeltje het volgende:
![]()
Dit is weer een hele mooie, ja kan mijn associatie zijn en anderen kunnen deze post misschien niet
zo waarderen als ik het doe.Ik ga eigenlijk nooit voor de kast, heb ik geen lol in.
Nee, ben er maar twee keer geweest, misschien iets vaker.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:29 schreef DR34M3R het volgende:
[..]![]()
Echt wel!
Ik had nog even getwijfeld of ik het gewoon "Rommelgat" moest noemen, maar ik was bang dat je dan heleemaal niet meer zou weten waar ik het over had
Kom je vaak in V'hoven?
Zolang ik maar niet de kast op hoef.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:30 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens hoor
Maar soms kan de kast wel leuk zijn, mits plagend en niet pestend.
Ook op stap geweest hier? Doe ik eigenlijk maar 2x per jaar, met de kermis en met carnaval. De rest van de tijd in Ehv.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, ben er maar twee keer geweest, misschien iets vaker.Maar vond het wel leuk daar.
Een oud collega woonde daar.
[..]
Zolang ik maar niet de kast op hoef.
Niet stappen nee.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:37 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ook op stap geweest hier? Doe ik eigenlijk maar 2x per jaar, met de kermis en met carnaval. De rest van de tijd in Ehv.
En ik zou jou nooit op de kast durven jagen!
Denk het.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:37 schreef rhubarbje het volgende:
zijn alle andere singles wel carnavallen of zo?
hahaha, jaloers?quote:Op zondag 22 februari 2009 15:37 schreef rhubarbje het volgende:
zijn alle andere singles wel carnavallen of zo?
Jawel, langstlopende topics ooit!quote:Op zondag 22 februari 2009 15:45 schreef Thrar het volgende:
ik ben bang dat we geen records meer gaan breken dit weekend
wat voor record had jij gewild dan?quote:
LOLquote:
jaquote:
Had hm vannacht rust gegeven.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:54 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
wat voor record had jij gewild dan?
[..]
LOL
Je moet hem ook af en toe wat rust gunnen!
LOL, ik ben vorig jaar door mijn knie gegaan, kon de volgende dag niet meer lopen. Een bezoek aan de huisarts de volgende dag leerde dat ik mijn miniscus geblesseerd had, maar ik heb die bewuste avond nog wel op het biljart staan dansen en zo.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja
en dan ben ik thuis op de bank aan het hangen en dan is er niks te doen haha
Misschien moet ik straks toch nog maar even de stad in gaan
alleen ik heb ook een onstoken teenEn ik kan eigenlijk niet meer lopen
maar dat is met een paar drankjes ook zo weer vergeten
En vanaf hoe laat is ie vandaag al aan het werk?quote:Op zondag 22 februari 2009 15:55 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Had hm vannacht rust gegeven.
Neuken?
Hij heeft van 13 tot 14.45 gewerkt. Nu hoeft ie alleen maar uit te rusten, maar lukt hm niet.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:59 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
[..]
En vanaf hoe laat is ie vandaag al aan het werk?
Neuken op dezemanier is niet zo mijn ding.. ik ben meer van het knuffelen
Herstel tot 13.45quote:Op zondag 22 februari 2009 16:01 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hij heeft van 13 tot 14.45 gewerkt. Nu hoeft ie alleen maar uit te rusten, maar lukt hm niet.
Knuffelen![]()
![]()
Het spijt me, dan ziet het er naar uit dat je biceps voorlopig nog niet echt rust zal krijgen.quote:Op zondag 22 februari 2009 16:01 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hij heeft van 13 tot 14.45 gewerkt. Nu hoeft ie alleen maar uit te rusten, maar lukt hm niet.
Knuffelen![]()
![]()
quote:Op zondag 22 februari 2009 16:05 schreef DR34M3R het volgende:
Alleen nog stofzuigen!
Wassen en strijken schuift naar morgenavond
Geef me eens wat inspiratie dan?quote:
niemand houdt jou ook tegen hoorquote:
Valt me tegenquote:
Zijn wij niet genoeg inspiratie voor je?quote:
Normaal gesproken wel, maar ik ben erg brak.quote:Op zondag 22 februari 2009 16:22 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Zijn wij niet genoeg inspiratie voor je?
Van die paar biertjes?quote:Op zondag 22 februari 2009 16:24 schreef dawg het volgende:
[..]
Normaal gesproken wel, maar ik ben erg brak.
Wat heb je jezelf aangedaan dan?quote:Op zondag 22 februari 2009 16:24 schreef dawg het volgende:
[..]
Normaal gesproken wel, maar ik ben erg brak.
En vanavond weer?quote:Op zondag 22 februari 2009 16:29 schreef dawg het volgende:
Ja, alcohol, kort geslapen, lam, zondag, blabla.
Als het goed is ga ik over een uurtjequote:Op zondag 22 februari 2009 16:36 schreef dawg het volgende:
[..]
Nope, 1x carnaval was wel weer genoeg.
Gewoon gaan, je bent snel genoeg weer thuis als het om wat voor reden dan ook niet gaatquote:Op zondag 22 februari 2009 16:51 schreef rhubarbje het volgende:
nou ik werd net al gebelt wat ik ga doen vanaafen vriendje zei zullen we vanavond toch maar een borrel gaan doen dan?
Nu weet ik het echt niet meer
Veel plezier.quote:Op zondag 22 februari 2009 16:38 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Als het goed is ga ik over een uurtje
Lekker ding.quote:Op zondag 22 februari 2009 16:51 schreef rhubarbje het volgende:
dawgje!
heb je nog voer voor mn roddelmachine?
Ik werd geroepen?quote:Op zondag 22 februari 2009 @ 17:03 schreef rhubarbje het volgende:
stommert
Ik vind het wel fijn, nu kan ik het ook eens bijhouden.quote:Op zondag 22 februari 2009 17:10 schreef Knuffelzacht het volgende:
damn volgens mij is het topic nog nooit zo langzaam gegaan...
Kjoetie!quote:
Joeyquote:Op zondag 22 februari 2009 17:19 schreef MNR het volgende:
[..]
Kjoetie!![]()
MNR gaat dinsdag een dagje vrij nemen
Gaat ze nog een dagje carnavallen
Goeiemiddag. Jij gisteren nog een leuke tijd gehad?quote:
Waar ben je klaar voor?quote:Op zondag 22 februari 2009 17:35 schreef DR34M3R het volgende:
Ik ben er klaar voor
Groot gelijk MNR!
Ik woon in het zuiden van het land en ik ben ook niet echt 'n carnavalsvierder. Gisteren ben ik geweest en ik had het iets na middernacht alweer gezien. Vandaag nog naar een optocht geweest kijken en wat extra drinken en dat was het wel weer voor mij.quote:Op zondag 22 februari 2009 17:12 schreef Q. het volgende:
Stom carnaval! Had ik iig wel genoeg tijd om schoon te maken hier.
Ik was om 00.15 klaar met reizen, dus niet echt. Maar vandaag flink gesport, dus ben voldaan moe.quote:Op zondag 22 februari 2009 17:35 schreef MNR het volgende:
[..]
Goeiemiddag. Jij gisteren nog een leuke tijd gehad?
Om het dorp in te gaan en te gaan carnavallenquote:
Schandalig!quote:Op zondag 22 februari 2009 @ 17:19 schreef MNR het volgende:
[..]
Kjoetie!![]()
MNR gaat dinsdag een dagje vrij nemen
Gaat ze nog een dagje carnavallen
Zo laat pas? Jeetje...quote:Op zondag 22 februari 2009 17:41 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik was om 00.15 klaar met reizen, dus niet echt. Maar vandaag flink gesport, dus ben voldaan moe.
En jij. Carnaval gevierd?
Ow gezelligquote:Op zondag 22 februari 2009 17:43 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Om het dorp in te gaan en te gaan carnavallen
Rhu!quote:Op zondag 22 februari 2009 18:09 schreef rhubarbje het volgende:
het is idd briljant voor singles
op een avond heeft vriendje van 4 mannen te horen gekregen dat ie de tofste vriendin ooit had
Wel handig om een vriendje bij te hebben kun je iig naar iemand toe vluchten
nee de reportage niet gezienquote:Op zondag 22 februari 2009 18:11 schreef MNR het volgende:
[..]
Rhu!
Heb de reportage op Omroep Brabant nog gezien (op de Korte Heuvel). Was het gezellig ja? En lief dat je zo'n vriendje hebt
Als je van carnaval houdt dan is het nu wel gezelligquote:Op zondag 22 februari 2009 18:42 schreef Barcaconia het volgende:
Ik ga hier ook maar eens postenMisschien wel een gezellig topic, wie weet
Jij woont toch in Limburg, daar ligt alles een kleine week platquote:Op zondag 22 februari 2009 18:44 schreef Duimelot het volgende:
hier nog steeds te stil ivm carnaval :S niks leuks aan
sja had gehoopt dat er hier dan wel wat te beleven zou zijnquote:Op zondag 22 februari 2009 18:45 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Jij woont toch in Limburg, daar ligt alles een kleine week plat
Dan heb ik gelukquote:Op zondag 22 februari 2009 18:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als je van carnaval houdt dan is het nu wel gezellig
Maar hoi
Kan niet wachten op dat en de zuipverhalenquote:Op zondag 22 februari 2009 18:55 schreef John.Milton het volgende:
Je moet het zelf beetje leuk zien te maken in dit topic zo te zien. Na de carnaval krijgen we vast te horen hoe iedereen gescoord heeft.
Tof.quote:Op zondag 22 februari 2009 @ 18:55 schreef John.Milton het volgende:
Je moet het zelf beetje leuk zien te maken in dit topic zo te zien. Na de carnaval krijgen we vast te horen hoe iedereen gescoord heeft.
Ik doe niet aan carnaval dus geen verhalen van mij haha... ik hou het wel op mijn beertjequote:Op zondag 22 februari 2009 18:55 schreef John.Milton het volgende:
Alvast veel plezier.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:02 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dan heb ik gelukHelaas kan ik pas dinsdag weer, ivm. verplicht op school zijn
maandag en dinsdag... Gisteren was zeer gezellig iig
de zuipverhalen:quote:Op zondag 22 februari 2009 19:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kan niet wachten op dat en de zuipverhalen![]()
welk kutdorp is dat dan?quote:Op zondag 22 februari 2009 19:14 schreef Nouk84 het volgende:
Ondanks dat ik boven de rivieren woon, hebben ze me in dit kutdorp flink gepest met die kutmuziek.
Voel me niet geheel ziek meer, maar nog steeds wel verkouden met bijbehorende koppijnquote:
Het is toch wel geinig! Vandaag was ik in de supermarkt, en 3/4e van de (jongere) klanten waren gewoon in carnavalskleren de dagelijkse boodschappen aan het doenquote:Op zondag 22 februari 2009 19:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Alvast veel plezier.
Het is dat ik gister wat mensen verkleed zag in de trein, maar verder merk ik (gelukkig) bar weinig van het hele carnaval gebeuren.
Het geweldige Kudelstaart. Wat? Kudelstaart! Waar ligt dat? Bij Aalsmeer..quote:
gezelligquote:Op zondag 22 februari 2009 19:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Voel me niet geheel ziek meer, maar nog steeds wel verkouden met bijbehorende koppijn
Cuemeisje! Beterschapquote:Op zondag 22 februari 2009 19:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Voel me niet geheel ziek meer, maar nog steeds wel verkouden met bijbehorende koppijn
Bedankt... scheelt weer een hoop scquote:Op zondag 22 februari 2009 19:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het geweldige Kudelstaart. Wat? Kudelstaart! Waar ligt dat? Bij Aalsmeer..Ik maak het gesprek alvast af
Achja het hoort bij het leven hequote:
Dank je Noukiequote:
pff jij ook verkouden? ik ook alweerquote:Op zondag 22 februari 2009 19:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het is zo'n beetje standaard zo over mijn woonplaatsquote:Op zondag 22 februari 2009 19:19 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Bedankt... scheelt weer een hoop sc
Nog geen zin om te verhuizen naar een stad wat wel op de kaart staat?quote:Op zondag 22 februari 2009 19:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het is zo'n beetje standaard zo over mijn woonplaats
Ja dat dusquote:Op zondag 22 februari 2009 19:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
de zuipverhalen:
Hoi, ja ik heb veel gezopen.. veel katers.. soms gekotst.. en daarna weer verder gegaan met zuipen
Dan hebben we dat dus alvast gehadquote:
*Zei het meisje uit Twente (toch?!)quote:Op zondag 22 februari 2009 19:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nog geen zin om te verhuizen naar een stad wat wel op de kaart staat?
Vergeet niet, "ik heb x aantal keer geneukt" of "Ik ging bijna een keer neuken maar ik kreeg 'm niet omhoog" of "Ik wilde gaan neuken maar ik ben in slaap gevallen"quote:Op zondag 22 februari 2009 19:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan hebben we dat dus alvast gehad
He mijn stad staat tenminste op de kaartquote:Op zondag 22 februari 2009 19:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
*Zei het meisje uit Twente (toch?!)*
En de "ik had zin om te neuken, maar die kerel viel in slaap/kreeg hem niet omhoog"quote:Op zondag 22 februari 2009 19:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Vergeet niet, "ik heb x aantal keer geneukt" of "Ik ging bijna een keer neuken maar ik kreeg 'm niet omhoog" of "Ik wilde gaan neuken maar ik ben in slaap gevallen"
Die laatste komt vooral vaak voor geloof ikquote:Op zondag 22 februari 2009 19:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Vergeet niet, "ik heb x aantal keer geneukt" of "Ik ging bijna een keer neuken maar ik kreeg 'm niet omhoog" of "Ik wilde gaan neuken maar ik ben in slaap gevallen"
quote:Op zondag 22 februari 2009 19:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan hebben we dat dus alvast gehad
Ik kom uit een mooie protestantse hoek, wij doen niet aan die godslasterlijke onzin.quote:Op zondag 22 februari 2009 @ 19:09 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Doen ze bij jullie thuis niet aan carnaval of starten ze daar gewoon gelijk met vasten?
Ik ken nu al een aantal mensen die me de volgende week daar verhalen over komen vertellen.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zo heeft de Heer het bedoeld.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kom uit een mooie protestantse hoek, wij doen niet aan die godslasterlijke onzin.
quote:Op zondag 22 februari 2009 19:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
He mijn stad staat tenminste op de kaart
Mijn oude dorp (18 jaar gewoond) is zelfs paar keer op het nieuws geweestquote:
Als carnaval voor sommige de enige gelegenheid is vind ik het best triest. Er valt door het jaar ook genoeg te neuken als je per se wil.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:35 schreef Bengeltje het volgende:
Ze neuken tenminste?? Al lijkt het erop dat het natuurlijk alleen met carnaval gebeurt.
Wat een klaaggezang hier zeg, merkt men niets van carnaval en dan nog klagen.
Oja, ik heb trouwens veel lol gehad. En lekker wat gedronken en gegeten, niet gekotst.
Oquote:Op zondag 22 februari 2009 19:37 schreef Cuegirllie het volgende:
Ach we moeten toch wat doen Bengel
Daarbij heb ik m'n oud-scharrel toch maar afgewezen vandaag dus ik mag best effe zeiken vind ik
Mijn dorp komt ook af en toe in het nieuwsquote:Op zondag 22 februari 2009 19:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Mijn oude dorp (18 jaar gewoond) is zelfs paar keer op het nieuws geweest
Ik denk dat je niet goed kijkt dan.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:44 schreef Garisson72 het volgende:
Hoe kan het nou dat carnaval gepropageerd wordt als een feest vol plezier ende jolijt, en ik toch altijd alleen chagrijnig kijkende vierders zie met een dikke winterjas over de lollig bedoelde maar inspiratieloze uitdossing heen?
quote:Op zondag 22 februari 2009 19:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
OKan ik dat ergens lezen dat je hem afzeikt?
Ik vind het neuken bij carnaval ook DE reden om het te voerenquote:Op zondag 22 februari 2009 19:42 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Als carnaval voor sommige de enige gelegenheid is vind ik het best triest. Er valt door het jaar ook genoeg te neuken als je per se wil.
Niet dáárover gaan klagen nu.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:44 schreef Thrar het volgende:
is het nu een wedstrijd geworden wie de grootste e-boobs heeft?
Dat lijkt wel zo.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:42 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Als carnaval voor sommige de enige gelegenheid is vind ik het best triest. Er valt door het jaar ook genoeg te neuken als je per se wil.
e-boobs? Ja dan ik natuurlijkquote:Op zondag 22 februari 2009 19:44 schreef Thrar het volgende:
is het nu een wedstrijd geworden wie de grootste e-boobs heeft?
Mijn dorp ook zeer regelmatig.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Mijn dorp komt ook af en toe in het nieuws
Of omdat ik het over Arnhemsche kernafval-vierder heb. Die kunnen dat niet. Kennelijk moet je echt ónder die rivieren zitten; als je net op de bovenste zit is het al een verkeken zaak.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:45 schreef Barcaconia het volgende:
Ik denk dat je niet goed kijkt dan.
He, jammer. Waarom was hij niet lief, bij te persoonlijk negeren he.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
SmsjesNeh ik ben heel aardig geweest.. hij gisternacht wat minder en hij zei netjes sorry vanmorgen
Hoe is het gesteld met de e-manboobs dan?quote:Op zondag 22 februari 2009 19:47 schreef Thrar het volgende:
oh sorry, jij vindt het geil
ik heb niks gezegd! ga door!
Volgens mij had ie gewoon wat gedronken, want was om 3 uur snachtsquote:Op zondag 22 februari 2009 19:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
He, jammer. Waarom was hij niet lief, bij te persoonlijk negeren he.
Ik heb juist het omgekeerde. Dat ik ze allemaal zooo blij zie met hun bier en dat ik dan denk: Waarom nou?!?quote:Op zondag 22 februari 2009 19:47 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Of omdat ik het over Arnhemsche kernafval-vierder heb. Die kunnen dat niet. Kennelijk moet je echt ónder die rivieren zitten; als je net op de bovenste zit is het al een verkeken zaak.
het was hier stillllllllllllllllllllllllllllllllll vandaagquote:Op zondag 22 februari 2009 19:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
zo, hier nog iets gebeurd in de tijd dat ik weg was? nog nasty confessions?
He-le-maal niets.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ik heb 2 soort van PR's gebroken.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ja daar heb je waarschijnlijk wel een puntquote:Op zondag 22 februari 2009 19:47 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Of omdat ik het over Arnhemsche kernafval-vierder heb. Die kunnen dat niet. Kennelijk moet je echt ónder die rivieren zitten; als je net op de bovenste zit is het al een verkeken zaak.
En dan drijft er nog allemaal confetti in ook!quote:Op zondag 22 februari 2009 19:49 schreef JoeyT het volgende:
Ik heb juist het omgekeerde. Dat ik ze allemaal zooo blij zie met hun bier en dat ik dan denk: Waarom nou?!?
PR's?quote:
Tsss, alcohol...quote:Op zondag 22 februari 2009 19:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Volgens mij had ie gewoon wat gedronken, want was om 3 uur snachts
Ach de vorige keer was ik niet geheel vriendelijk, dus we staan nu quitte
Het is dat de vrouwen zo makkelijk neuken anders zou het echt afgeschaft moeten wordenquote:Op zondag 22 februari 2009 19:51 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En dan drijft er nog allemaal confetti in ook!
Láge verwachtingen, wil ik je meegeven.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:51 schreef Barcaconia het volgende:
Ja daar heb je waarschijnlijk wel een puntVanavond ga ik eens in de buurt van Utrecht kijken, waar ik nu weer verplicht zit ivm. school
. Misschien kunnen ze hier ook fatsoenlijk carnaval vieren!
Sportschoolquote:
Personal Rules, denk ik. "niet vreemdgaan" en "niet met een man vreemdgaan" denk ik.quote:
Vieren ze het daar dan wel?quote:Op zondag 22 februari 2009 19:53 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Láge verwachtingen, wil ik je meegeven.
Achja zorgde er wel voor dat ik vandaag niet in de verleiding kwam omdar hij nu wel heel erg in de buurt wasquote:
Ja, ik weet wel hoe je zover kwam dat je die PR's kon breken, ik wil weten wélke.quote:
Ow je weet niet wat het betekent...quote:
Ik vind 'vieren' een groot woord. Net als hier in Arnhem.quote:
Biceps dumbell curl en Dumbell rowquote:Op zondag 22 februari 2009 19:55 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja, ik weet wel hoe je zover kwam dat je die PR's kon breken, ik wil weten wélke.
Er hangt hier aan het bord waar je het dorp binnenkomt een kartonnen naamplaat, en een prinsenhoed met Alààààf er opquote:
Volgens mij heeft elk dorp dat slimmerdquote:Op zondag 22 februari 2009 19:56 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Er hangt hier aan het bord waar je het dorp binnenkomt een kartonnen naamplaat, en een prinsenhoed met Alààààf er op
allebij 1x opgetildquote:Op zondag 22 februari 2009 19:56 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En wat zijn de nieuwe records nu?
Hey Nouk, is de date met dawg al geprikt?quote:
Naja t zijn dus soort van records van mn training sinds 7 weken. Biceps 10 x 16 en rug 10 x 24quote:Op zondag 22 februari 2009 19:56 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En wat zijn de nieuwe records nu?
Zou kunnen. Zo meet je normaal gesproken je PR's.quote:
Als ik in de sportschool die dommekrachten in de weer zie met 'dumbells' denk ik: toepasselijker kun je die dingen ook niet benamen natuurlijk.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:58 schreef JoeyT het volgende:
Naja t zijn dus soort van records van mn training sinds 7 weken. Biceps 10 x 16 en rug 10 x 24
Hahaha, verrassend.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:55 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ow je weet niet wat het betekent...![]()
Denk dan dat we niet echt goed bij elkaar passen.
Nope.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:58 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Hey Nouk, is de date met dawg al geprikt?
Hehe. Zo kijk ik naar de mensen die niet in de weer zijn met die 'dumbells'quote:Op zondag 22 februari 2009 20:00 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Als ik in de sportschool die dommekrachten in de weer zie met 'dumbells' denk ik: toepasselijker kun je die dingen ook niet benamen natuurlijk.
quote:Op zondag 22 februari 2009 20:00 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Als ik in de sportschool die dommekrachten in de weer zie met 'dumbells' denk ik: toepasselijker kun je die dingen ook niet benamen natuurlijk.
Gelukkigquote:
quote:Op zondag 22 februari 2009 20:02 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hehe. Zo kijk ik naar de mensen die niet in de weer zijn met die 'dumbells'. Kan me gewoon niet voorstellen om daar zonder te leven
. Beter dan seks
Hoezoquote:
Trainen met dumbells is relax. Beter dan de standaard apparaten, daar is geen kunst aan.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:02 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hehe. Zo kijk ik naar de mensen die niet in de weer zijn met die 'dumbells'. Kan me gewoon niet voorstellen om daar zonder te leven
. Beter dan seks
Ik doe nooit de dumbells, omdat ik dan denk: je kunt ook zelf van die dingen kopen en het thuis doen, geen duur sportschool-abo nodig.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:02 schreef JoeyT het volgende:
. Beter dan seks
quote:
quote:Op zondag 22 februari 2009 20:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Trainen met dumbells is relax. Beter dan de standaard apparaten, daar is geen kunst aan.
Op dit moment kan ik mij best voorstellen dat er veel dingen beter zijn dan seks hoorquote:Op zondag 22 februari 2009 20:04 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik vind het juist ergom goed met je lichaam om te gaan.
![]()
En dat het beter is kan je je niet voorstellen als je nooit 'het' gevoel gevoeld hebt.
Haha nee telt nietquote:Op zondag 22 februari 2009 20:05 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik doe nooit de dumbells, omdat ik dan denk: je kunt ook zelf van die dingen kopen en het thuis doen, geen duur sportschool-abo nodig.
Dus ik doe al die apparaten altijd. Telt dat ook?
quote:Op zondag 22 februari 2009 20:06 schreef JoeyT het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik neem mn woorden van net weer terug.
Dat kan je alleen voorstellen als je ooit op het top van je kunnen gesport hebt en je lichaam dagelijks sterker dan ooit voelde. Klink misschien raar, maar ik vind het een erg mooi iets.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Op dit moment kan ik mij best voorstellen dat er veel dingen beter zijn dan seks hoor
En dat je goed voor je lichaam zorgt is niks mis mee. Maar het hele 'kan niet voorstellen zonder te kunnen leven' dat vind ik dan voornamelijk vaag. Maarja wie ben ik
ik wil nie.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:07 schreef JoeyT het volgende:
Haha nee telt niet. Je gedachtegang klopt ook niet
.
Als je toch gaat moet je gewoon met barbells en dumbells trainen.
Bij mij in de sportschool is het vrij gek voor vrouwen om in die hoek te staan(welke sportschool niet, maar het interesseert mij niets), dus ik heb altijd volop mannen om mij heen daar..quote:Op zondag 22 februari 2009 20:07 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Haha nee telt niet. Je gedachtegang klopt ook niet
.
Als je toch gaat moet je gewoon met barbells en dumbells trainen.
Dat ik het vaag vind klinken betekend niet dat het niet kan begrijpen hequote:Op zondag 22 februari 2009 20:08 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat kan je alleen voorstellen als je ooit op het top van je kunnen gesport hebt en je lichaam dagelijks sterker dan ooit voelde. Klink misschien raar, maar ik vind het een erg mooi iets.
Dat 'opgepompte' gevoel meteen erna, als je weer terugloopt van de sportschool is idd lekker ja. Dat is zo.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:08 schreef JoeyT het volgende:
Dat kan je alleen voorstellen als je ooit op het top van je kunnen gesport hebt en je lichaam dagelijks sterker dan ooit voelde. Klink misschien raar, maar ik vind het een erg mooi iets.
Ik heb even nagedacht en raak 3 apparaten in mn training aan. Een smit machine/multipowerk en dat alleen omdat er geen losse squat is. Een leg extention en heel afentoe een abdominal crunch.quote:
Als je het begreep vond je het niet vaagquote:Op zondag 22 februari 2009 20:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat ik het vaag vind klinken betekend niet dat het niet kan begrijpen he
Ik kan mezelf nooit motiveren om te blijven trainen. In het verleden kon ik best aardig voetballen, maar door een blessure haal ik mijn niveau gewoon niet meer. Dat vind ik erg frustrerend.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:11 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik heb even nagedacht en raak 3 apparaten in mn training aan. Een smit machine/multipowerk en dat alleen omdat er geen losse squat is. Een leg extention en heel afentoe een abdominal crunch.
Trainen met die apparaten is gewoon niet effectief...
Kijken ze dan ook allemaal stiekum naar jequote:Op zondag 22 februari 2009 20:09 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Bij mij in de sportschool is het vrij gek voor vrouwen om in die hoek te staan(welke sportschool niet, maar het interesseert mij niets), dus ik heb altijd volop mannen om mij heen daar..
Dat motiveren herken ik ook. Ik ben net weer serieus begonnen. Maar het verschil is dat ik nu het leukste programma ter wereldquote:Op zondag 22 februari 2009 20:13 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Ik kan mezelf nooit motiveren om te blijven trainen. In het verleden kon ik best aardig voetballen, maar door een blessure haal ik mijn niveau gewoon niet meer. Dat vind ik erg frustrerend.
Tijdens mijn revalidatie haalde ik wel veel voldoening uit het trainen.
Ik vind het vaag klinken als iemand zegt: ik kan niet zonder die dingen levenquote:Op zondag 22 februari 2009 20:13 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als je het begreep vond je het niet vaag.
Wat vind je er namelijk vaag aan dat je je dagelijks geweldig wilt voelen?
Ik wil ook weer zoiets op gaan pakken. Wil sowieso wat bewuster en gevarieerder gaan eten.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat motiveren herken ik ook. Ik ben net weer serieus begonnen. Maar het verschil is dat ik nu het leukste programma ter wereldheb uitgevonden. Heb de afgelopen 6 jaar niet meer zo lekker gesport.
Ben ook gek op squashquote:Op zondag 22 februari 2009 20:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
geef mij maar een stevig portje squash ipv fitness...
Daar heb ik een betsie voor... voor de vaatquote:Op zondag 22 februari 2009 20:16 schreef Bengeltje het volgende:
Ik ga de keukensport doen, afwassen.Yeah, een adrenalineshot.
Bij elk stuk servies dat je afgewassen hebt vol je natuurlijk die voldoening.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:16 schreef Bengeltje het volgende:
Ik ga de keukensport doen, afwassen.Yeah, een adrenalineshot.
Port is lekker ja.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
geef mij maar een stevig portje squash ipv fitness...
Helaas geen squashmaatje meerquote:Op zondag 22 februari 2009 20:17 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ben ook gek op squash. En tennis en wandklimmen en tafeltennis en zwemmen en voetbal en basketbal en lacrosse
. Ik vind bijna alle sporten leuk.
![]()
Ik denk dat het gewoon het kind in mij is. Ik zie het als een soort spelletjes spelen wat je vroeger met de buurt op straat deed. Word ook erg ongelukkig als ik dit niet kan doen.
Het is niet je totale behoefte natuurlijk.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik vind het vaag klinken als iemand zegt: ik kan niet zonder die dingen leven
Dat als je daar je dagelijkse behoefte uithaald enzo dat snap ik wel.. maar het klinkt gewoon vaag, meer niet
Niet stiekem hoorquote:Op zondag 22 februari 2009 20:14 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Kijken ze dan ook allemaal stiekum naar je. Ik doe altijd extra goed mn best als er een vrouw in de buurt is
.
Heel leuk. En de competitie krijgt ook een steeds hoger niveau.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:18 schreef John.Milton het volgende:
Lacrosse wil ik binnenkort eens gaan doenvind dat altijd een aparte sport om te zien.
Je sportbehoefte dan.. je snapt wel wat ik bedoelquote:Op zondag 22 februari 2009 20:19 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het is niet je totale behoefte natuurlijk.
Als ik zo vlug denk dan zijn mijn behoeften te verdelen in Liefde, Gezondheid en Carrière. Zonder 1 van deze pilaren is geluk moeilijk.
Zal m zo eens opzoeken, we hebben de griezelbus gezienquote:Op zondag 22 februari 2009 20:19 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je moet Bolt kijken met ze! Dies leuk.
Ik hoop altijd dat het vriendje minder gespierd isquote:
Niet geheel toevallig is dat ook de Driehoek van Persoonlijk Geluk, bekend uit de psychologie.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:19 schreef JoeyT het volgende:
Als ik zo vlug denk dan zijn mijn behoeften te verdelen in Liefde, Gezondheid en Carrière. Zonder 1 van deze pilaren is geluk moeilijk.
Verdorie, ze is bij jou terecht gekomen.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Daar heb ik een betsie voor... voor de vaat
Je herkent het.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:17 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Bij elk stuk servies dat je afgewassen hebt vol je natuurlijk die voldoening.
Piramide van Maslowquote:Op zondag 22 februari 2009 20:21 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Niet geheel toevallig is dat ook de Driehoek van Persoonlijk Geluk, bekend uit de psychologie.
Al zal het wel anders heten, maar dit vond ik wel een mooie benaming.
Euh, dan snap ik nog steeds niet wat je er vaag aan vindquote:Op zondag 22 februari 2009 20:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je sportbehoefte dan.. je snapt wel wat ik bedoel
Haha, ik ben daar meestal met mijn ex te vinden, tegen hem kunnen niet veel mensen opquote:Op zondag 22 februari 2009 20:21 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik hoop altijd dat het vriendje minder gespierd is. En ik ben niet eens heel gespierd
.
Nee da's wat anders, die heeft meer bestanddelen.quote:
Hahah..quote:Op zondag 22 februari 2009 20:23 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Euh, dan snap ik nog steeds niet wat je er vaag aan vind![]()
.
Dat ik niet zonder sommige dingen in het leven kan? Daar bedoel ik natuurlijk mee dat het het leven veel minder mooi zou maken.
quote:Op zondag 22 februari 2009 20:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, ik ben daar meestal met mijn ex te vinden, tegen hem kunnen niet veel mensen opZeker die gastjes uit mijn sportschool niet.
Oké..quote:Op zondag 22 februari 2009 20:24 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nee da's wat anders, die heeft meer bestanddelen.
Jij bent niet net 18quote:
Die is idd erg leukquote:Op zondag 22 februari 2009 20:19 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je moet Bolt kijken met ze! Dies leuk.
Dumbellsquote:Op zondag 22 februari 2009 20:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hahah..
als je het zo zegt, als ik het lees, dan klinkt dat zinnetje gewoon vaag. Gewoon in de zin van: pff iemand die niet zonder dumbells kan.
Maar ik snap het wel, en vind het ook niet geheel gek als je daar dus een bepaalde behoefte uit haalt.
Kan het niet beter uitleggen
Ik heb nog tot juliquote:
Das waarquote:
Ik vind het overigens wel iets vreemd in deze piramide. In de theorie die ik erover heb staat "sex" onderin. Dat zou betekenen dat als ik geen sex heb, dat het ook niet goed op mijn werk kan gaan. Dan gaat het dus nu al een paar maanden niet goed op mijn werkquote:
quote:
Daar hebben we DE man van 110 KGquote:
Haha, ik val niet op jonge gastjesquote:Op zondag 22 februari 2009 20:27 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Das waar. Dus nu laat je me ook nog oud voelen
.
Daar gaat mn goede gevoel.
Nee dat staat er niet. Je moet een bepaalde basis hebben voordat je naar een hoger niveau kunt gaan.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik vind het overigens wel iets vreemd in deze piramide. In de theorie die ik erover heb staat "sex" onderin. Dat zou betekenen dat als ik geen sex heb, dat het ook niet goed op mijn werk kan gaan. Dan gaat het dus nu al een paar maanden niet goed op mijn werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |