ik wil nie.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:07 schreef JoeyT het volgende:
Haha nee telt niet. Je gedachtegang klopt ook niet
.
Als je toch gaat moet je gewoon met barbells en dumbells trainen.
Bij mij in de sportschool is het vrij gek voor vrouwen om in die hoek te staan(welke sportschool niet, maar het interesseert mij niets), dus ik heb altijd volop mannen om mij heen daar..quote:Op zondag 22 februari 2009 20:07 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Haha nee telt niet. Je gedachtegang klopt ook niet
.
Als je toch gaat moet je gewoon met barbells en dumbells trainen.
Dat ik het vaag vind klinken betekend niet dat het niet kan begrijpen hequote:Op zondag 22 februari 2009 20:08 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat kan je alleen voorstellen als je ooit op het top van je kunnen gesport hebt en je lichaam dagelijks sterker dan ooit voelde. Klink misschien raar, maar ik vind het een erg mooi iets.
Dat 'opgepompte' gevoel meteen erna, als je weer terugloopt van de sportschool is idd lekker ja. Dat is zo.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:08 schreef JoeyT het volgende:
Dat kan je alleen voorstellen als je ooit op het top van je kunnen gesport hebt en je lichaam dagelijks sterker dan ooit voelde. Klink misschien raar, maar ik vind het een erg mooi iets.
Ik heb even nagedacht en raak 3 apparaten in mn training aan. Een smit machine/multipowerk en dat alleen omdat er geen losse squat is. Een leg extention en heel afentoe een abdominal crunch.quote:
Als je het begreep vond je het niet vaagquote:Op zondag 22 februari 2009 20:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat ik het vaag vind klinken betekend niet dat het niet kan begrijpen he
Ik kan mezelf nooit motiveren om te blijven trainen. In het verleden kon ik best aardig voetballen, maar door een blessure haal ik mijn niveau gewoon niet meer. Dat vind ik erg frustrerend.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:11 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik heb even nagedacht en raak 3 apparaten in mn training aan. Een smit machine/multipowerk en dat alleen omdat er geen losse squat is. Een leg extention en heel afentoe een abdominal crunch.
Trainen met die apparaten is gewoon niet effectief...
Kijken ze dan ook allemaal stiekum naar jequote:Op zondag 22 februari 2009 20:09 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Bij mij in de sportschool is het vrij gek voor vrouwen om in die hoek te staan(welke sportschool niet, maar het interesseert mij niets), dus ik heb altijd volop mannen om mij heen daar..
Dat motiveren herken ik ook. Ik ben net weer serieus begonnen. Maar het verschil is dat ik nu het leukste programma ter wereldquote:Op zondag 22 februari 2009 20:13 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Ik kan mezelf nooit motiveren om te blijven trainen. In het verleden kon ik best aardig voetballen, maar door een blessure haal ik mijn niveau gewoon niet meer. Dat vind ik erg frustrerend.
Tijdens mijn revalidatie haalde ik wel veel voldoening uit het trainen.
Ik vind het vaag klinken als iemand zegt: ik kan niet zonder die dingen levenquote:Op zondag 22 februari 2009 20:13 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als je het begreep vond je het niet vaag.
Wat vind je er namelijk vaag aan dat je je dagelijks geweldig wilt voelen?
Ik wil ook weer zoiets op gaan pakken. Wil sowieso wat bewuster en gevarieerder gaan eten.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat motiveren herken ik ook. Ik ben net weer serieus begonnen. Maar het verschil is dat ik nu het leukste programma ter wereldheb uitgevonden. Heb de afgelopen 6 jaar niet meer zo lekker gesport.
Ben ook gek op squashquote:Op zondag 22 februari 2009 20:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
geef mij maar een stevig portje squash ipv fitness...
Daar heb ik een betsie voor... voor de vaatquote:Op zondag 22 februari 2009 20:16 schreef Bengeltje het volgende:
Ik ga de keukensport doen, afwassen.Yeah, een adrenalineshot.
Bij elk stuk servies dat je afgewassen hebt vol je natuurlijk die voldoening.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:16 schreef Bengeltje het volgende:
Ik ga de keukensport doen, afwassen.Yeah, een adrenalineshot.
Port is lekker ja.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
geef mij maar een stevig portje squash ipv fitness...
Helaas geen squashmaatje meerquote:Op zondag 22 februari 2009 20:17 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ben ook gek op squash. En tennis en wandklimmen en tafeltennis en zwemmen en voetbal en basketbal en lacrosse
. Ik vind bijna alle sporten leuk.
![]()
Ik denk dat het gewoon het kind in mij is. Ik zie het als een soort spelletjes spelen wat je vroeger met de buurt op straat deed. Word ook erg ongelukkig als ik dit niet kan doen.
Het is niet je totale behoefte natuurlijk.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik vind het vaag klinken als iemand zegt: ik kan niet zonder die dingen leven
Dat als je daar je dagelijkse behoefte uithaald enzo dat snap ik wel.. maar het klinkt gewoon vaag, meer niet
Niet stiekem hoorquote:Op zondag 22 februari 2009 20:14 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Kijken ze dan ook allemaal stiekum naar je. Ik doe altijd extra goed mn best als er een vrouw in de buurt is
.
Heel leuk. En de competitie krijgt ook een steeds hoger niveau.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:18 schreef John.Milton het volgende:
Lacrosse wil ik binnenkort eens gaan doenvind dat altijd een aparte sport om te zien.
Je sportbehoefte dan.. je snapt wel wat ik bedoelquote:Op zondag 22 februari 2009 20:19 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het is niet je totale behoefte natuurlijk.
Als ik zo vlug denk dan zijn mijn behoeften te verdelen in Liefde, Gezondheid en Carrière. Zonder 1 van deze pilaren is geluk moeilijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |