Mijn dorp ook zeer regelmatig.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Mijn dorp komt ook af en toe in het nieuws
Of omdat ik het over Arnhemsche kernafval-vierder heb. Die kunnen dat niet. Kennelijk moet je echt ónder die rivieren zitten; als je net op de bovenste zit is het al een verkeken zaak.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:45 schreef Barcaconia het volgende:
Ik denk dat je niet goed kijkt dan.
He, jammer. Waarom was hij niet lief, bij te persoonlijk negeren he.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
SmsjesNeh ik ben heel aardig geweest.. hij gisternacht wat minder en hij zei netjes sorry vanmorgen
Hoe is het gesteld met de e-manboobs dan?quote:Op zondag 22 februari 2009 19:47 schreef Thrar het volgende:
oh sorry, jij vindt het geil
ik heb niks gezegd! ga door!
Volgens mij had ie gewoon wat gedronken, want was om 3 uur snachtsquote:Op zondag 22 februari 2009 19:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
He, jammer. Waarom was hij niet lief, bij te persoonlijk negeren he.
Ik heb juist het omgekeerde. Dat ik ze allemaal zooo blij zie met hun bier en dat ik dan denk: Waarom nou?!?quote:Op zondag 22 februari 2009 19:47 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Of omdat ik het over Arnhemsche kernafval-vierder heb. Die kunnen dat niet. Kennelijk moet je echt ónder die rivieren zitten; als je net op de bovenste zit is het al een verkeken zaak.
het was hier stillllllllllllllllllllllllllllllllll vandaagquote:Op zondag 22 februari 2009 19:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
zo, hier nog iets gebeurd in de tijd dat ik weg was? nog nasty confessions?
He-le-maal niets.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ik heb 2 soort van PR's gebroken.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ja daar heb je waarschijnlijk wel een puntquote:Op zondag 22 februari 2009 19:47 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Of omdat ik het over Arnhemsche kernafval-vierder heb. Die kunnen dat niet. Kennelijk moet je echt ónder die rivieren zitten; als je net op de bovenste zit is het al een verkeken zaak.
En dan drijft er nog allemaal confetti in ook!quote:Op zondag 22 februari 2009 19:49 schreef JoeyT het volgende:
Ik heb juist het omgekeerde. Dat ik ze allemaal zooo blij zie met hun bier en dat ik dan denk: Waarom nou?!?
PR's?quote:
Tsss, alcohol...quote:Op zondag 22 februari 2009 19:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Volgens mij had ie gewoon wat gedronken, want was om 3 uur snachts
Ach de vorige keer was ik niet geheel vriendelijk, dus we staan nu quitte
Het is dat de vrouwen zo makkelijk neuken anders zou het echt afgeschaft moeten wordenquote:Op zondag 22 februari 2009 19:51 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En dan drijft er nog allemaal confetti in ook!
Láge verwachtingen, wil ik je meegeven.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:51 schreef Barcaconia het volgende:
Ja daar heb je waarschijnlijk wel een puntVanavond ga ik eens in de buurt van Utrecht kijken, waar ik nu weer verplicht zit ivm. school
. Misschien kunnen ze hier ook fatsoenlijk carnaval vieren!
Sportschoolquote:
Personal Rules, denk ik. "niet vreemdgaan" en "niet met een man vreemdgaan" denk ik.quote:
Vieren ze het daar dan wel?quote:Op zondag 22 februari 2009 19:53 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Láge verwachtingen, wil ik je meegeven.
Achja zorgde er wel voor dat ik vandaag niet in de verleiding kwam omdar hij nu wel heel erg in de buurt wasquote:
Ja, ik weet wel hoe je zover kwam dat je die PR's kon breken, ik wil weten wélke.quote:
Ow je weet niet wat het betekent...quote:
Ik vind 'vieren' een groot woord. Net als hier in Arnhem.quote:
Biceps dumbell curl en Dumbell rowquote:Op zondag 22 februari 2009 19:55 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja, ik weet wel hoe je zover kwam dat je die PR's kon breken, ik wil weten wélke.
Er hangt hier aan het bord waar je het dorp binnenkomt een kartonnen naamplaat, en een prinsenhoed met Alààààf er opquote:
Volgens mij heeft elk dorp dat slimmerdquote:Op zondag 22 februari 2009 19:56 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Er hangt hier aan het bord waar je het dorp binnenkomt een kartonnen naamplaat, en een prinsenhoed met Alààààf er op
allebij 1x opgetildquote:Op zondag 22 februari 2009 19:56 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En wat zijn de nieuwe records nu?
Hey Nouk, is de date met dawg al geprikt?quote:
Naja t zijn dus soort van records van mn training sinds 7 weken. Biceps 10 x 16 en rug 10 x 24quote:Op zondag 22 februari 2009 19:56 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En wat zijn de nieuwe records nu?
Zou kunnen. Zo meet je normaal gesproken je PR's.quote:
Als ik in de sportschool die dommekrachten in de weer zie met 'dumbells' denk ik: toepasselijker kun je die dingen ook niet benamen natuurlijk.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:58 schreef JoeyT het volgende:
Naja t zijn dus soort van records van mn training sinds 7 weken. Biceps 10 x 16 en rug 10 x 24
Hahaha, verrassend.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:55 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ow je weet niet wat het betekent...![]()
Denk dan dat we niet echt goed bij elkaar passen.
Nope.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:58 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Hey Nouk, is de date met dawg al geprikt?
Hehe. Zo kijk ik naar de mensen die niet in de weer zijn met die 'dumbells'quote:Op zondag 22 februari 2009 20:00 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Als ik in de sportschool die dommekrachten in de weer zie met 'dumbells' denk ik: toepasselijker kun je die dingen ook niet benamen natuurlijk.
quote:Op zondag 22 februari 2009 20:00 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Als ik in de sportschool die dommekrachten in de weer zie met 'dumbells' denk ik: toepasselijker kun je die dingen ook niet benamen natuurlijk.
Gelukkigquote:
quote:Op zondag 22 februari 2009 20:02 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hehe. Zo kijk ik naar de mensen die niet in de weer zijn met die 'dumbells'. Kan me gewoon niet voorstellen om daar zonder te leven
. Beter dan seks
Hoezoquote:
Trainen met dumbells is relax. Beter dan de standaard apparaten, daar is geen kunst aan.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:02 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hehe. Zo kijk ik naar de mensen die niet in de weer zijn met die 'dumbells'. Kan me gewoon niet voorstellen om daar zonder te leven
. Beter dan seks
Ik doe nooit de dumbells, omdat ik dan denk: je kunt ook zelf van die dingen kopen en het thuis doen, geen duur sportschool-abo nodig.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:02 schreef JoeyT het volgende:
. Beter dan seks
quote:
quote:Op zondag 22 februari 2009 20:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Trainen met dumbells is relax. Beter dan de standaard apparaten, daar is geen kunst aan.
Op dit moment kan ik mij best voorstellen dat er veel dingen beter zijn dan seks hoorquote:Op zondag 22 februari 2009 20:04 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik vind het juist ergom goed met je lichaam om te gaan.
![]()
En dat het beter is kan je je niet voorstellen als je nooit 'het' gevoel gevoeld hebt.
Haha nee telt nietquote:Op zondag 22 februari 2009 20:05 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik doe nooit de dumbells, omdat ik dan denk: je kunt ook zelf van die dingen kopen en het thuis doen, geen duur sportschool-abo nodig.
Dus ik doe al die apparaten altijd. Telt dat ook?
quote:Op zondag 22 februari 2009 20:06 schreef JoeyT het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik neem mn woorden van net weer terug.
Dat kan je alleen voorstellen als je ooit op het top van je kunnen gesport hebt en je lichaam dagelijks sterker dan ooit voelde. Klink misschien raar, maar ik vind het een erg mooi iets.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Op dit moment kan ik mij best voorstellen dat er veel dingen beter zijn dan seks hoor
En dat je goed voor je lichaam zorgt is niks mis mee. Maar het hele 'kan niet voorstellen zonder te kunnen leven' dat vind ik dan voornamelijk vaag. Maarja wie ben ik
ik wil nie.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:07 schreef JoeyT het volgende:
Haha nee telt niet. Je gedachtegang klopt ook niet
.
Als je toch gaat moet je gewoon met barbells en dumbells trainen.
Bij mij in de sportschool is het vrij gek voor vrouwen om in die hoek te staan(welke sportschool niet, maar het interesseert mij niets), dus ik heb altijd volop mannen om mij heen daar..quote:Op zondag 22 februari 2009 20:07 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Haha nee telt niet. Je gedachtegang klopt ook niet
.
Als je toch gaat moet je gewoon met barbells en dumbells trainen.
Dat ik het vaag vind klinken betekend niet dat het niet kan begrijpen hequote:Op zondag 22 februari 2009 20:08 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat kan je alleen voorstellen als je ooit op het top van je kunnen gesport hebt en je lichaam dagelijks sterker dan ooit voelde. Klink misschien raar, maar ik vind het een erg mooi iets.
Dat 'opgepompte' gevoel meteen erna, als je weer terugloopt van de sportschool is idd lekker ja. Dat is zo.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:08 schreef JoeyT het volgende:
Dat kan je alleen voorstellen als je ooit op het top van je kunnen gesport hebt en je lichaam dagelijks sterker dan ooit voelde. Klink misschien raar, maar ik vind het een erg mooi iets.
Ik heb even nagedacht en raak 3 apparaten in mn training aan. Een smit machine/multipowerk en dat alleen omdat er geen losse squat is. Een leg extention en heel afentoe een abdominal crunch.quote:
Als je het begreep vond je het niet vaagquote:Op zondag 22 februari 2009 20:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat ik het vaag vind klinken betekend niet dat het niet kan begrijpen he
Ik kan mezelf nooit motiveren om te blijven trainen. In het verleden kon ik best aardig voetballen, maar door een blessure haal ik mijn niveau gewoon niet meer. Dat vind ik erg frustrerend.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:11 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik heb even nagedacht en raak 3 apparaten in mn training aan. Een smit machine/multipowerk en dat alleen omdat er geen losse squat is. Een leg extention en heel afentoe een abdominal crunch.
Trainen met die apparaten is gewoon niet effectief...
Kijken ze dan ook allemaal stiekum naar jequote:Op zondag 22 februari 2009 20:09 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Bij mij in de sportschool is het vrij gek voor vrouwen om in die hoek te staan(welke sportschool niet, maar het interesseert mij niets), dus ik heb altijd volop mannen om mij heen daar..
Dat motiveren herken ik ook. Ik ben net weer serieus begonnen. Maar het verschil is dat ik nu het leukste programma ter wereldquote:Op zondag 22 februari 2009 20:13 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Ik kan mezelf nooit motiveren om te blijven trainen. In het verleden kon ik best aardig voetballen, maar door een blessure haal ik mijn niveau gewoon niet meer. Dat vind ik erg frustrerend.
Tijdens mijn revalidatie haalde ik wel veel voldoening uit het trainen.
Ik vind het vaag klinken als iemand zegt: ik kan niet zonder die dingen levenquote:Op zondag 22 februari 2009 20:13 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als je het begreep vond je het niet vaag.
Wat vind je er namelijk vaag aan dat je je dagelijks geweldig wilt voelen?
Ik wil ook weer zoiets op gaan pakken. Wil sowieso wat bewuster en gevarieerder gaan eten.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat motiveren herken ik ook. Ik ben net weer serieus begonnen. Maar het verschil is dat ik nu het leukste programma ter wereldheb uitgevonden. Heb de afgelopen 6 jaar niet meer zo lekker gesport.
Ben ook gek op squashquote:Op zondag 22 februari 2009 20:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
geef mij maar een stevig portje squash ipv fitness...
Daar heb ik een betsie voor... voor de vaatquote:Op zondag 22 februari 2009 20:16 schreef Bengeltje het volgende:
Ik ga de keukensport doen, afwassen.Yeah, een adrenalineshot.
Bij elk stuk servies dat je afgewassen hebt vol je natuurlijk die voldoening.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:16 schreef Bengeltje het volgende:
Ik ga de keukensport doen, afwassen.Yeah, een adrenalineshot.
Port is lekker ja.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
geef mij maar een stevig portje squash ipv fitness...
Helaas geen squashmaatje meerquote:Op zondag 22 februari 2009 20:17 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ben ook gek op squash. En tennis en wandklimmen en tafeltennis en zwemmen en voetbal en basketbal en lacrosse
. Ik vind bijna alle sporten leuk.
![]()
Ik denk dat het gewoon het kind in mij is. Ik zie het als een soort spelletjes spelen wat je vroeger met de buurt op straat deed. Word ook erg ongelukkig als ik dit niet kan doen.
Het is niet je totale behoefte natuurlijk.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik vind het vaag klinken als iemand zegt: ik kan niet zonder die dingen leven
Dat als je daar je dagelijkse behoefte uithaald enzo dat snap ik wel.. maar het klinkt gewoon vaag, meer niet
Niet stiekem hoorquote:Op zondag 22 februari 2009 20:14 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Kijken ze dan ook allemaal stiekum naar je. Ik doe altijd extra goed mn best als er een vrouw in de buurt is
.
Heel leuk. En de competitie krijgt ook een steeds hoger niveau.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:18 schreef John.Milton het volgende:
Lacrosse wil ik binnenkort eens gaan doenvind dat altijd een aparte sport om te zien.
Je sportbehoefte dan.. je snapt wel wat ik bedoelquote:Op zondag 22 februari 2009 20:19 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het is niet je totale behoefte natuurlijk.
Als ik zo vlug denk dan zijn mijn behoeften te verdelen in Liefde, Gezondheid en Carrière. Zonder 1 van deze pilaren is geluk moeilijk.
Zal m zo eens opzoeken, we hebben de griezelbus gezienquote:Op zondag 22 februari 2009 20:19 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je moet Bolt kijken met ze! Dies leuk.
Ik hoop altijd dat het vriendje minder gespierd isquote:
Niet geheel toevallig is dat ook de Driehoek van Persoonlijk Geluk, bekend uit de psychologie.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:19 schreef JoeyT het volgende:
Als ik zo vlug denk dan zijn mijn behoeften te verdelen in Liefde, Gezondheid en Carrière. Zonder 1 van deze pilaren is geluk moeilijk.
Verdorie, ze is bij jou terecht gekomen.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Daar heb ik een betsie voor... voor de vaat
Je herkent het.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:17 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Bij elk stuk servies dat je afgewassen hebt vol je natuurlijk die voldoening.
Piramide van Maslowquote:Op zondag 22 februari 2009 20:21 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Niet geheel toevallig is dat ook de Driehoek van Persoonlijk Geluk, bekend uit de psychologie.
Al zal het wel anders heten, maar dit vond ik wel een mooie benaming.
Euh, dan snap ik nog steeds niet wat je er vaag aan vindquote:Op zondag 22 februari 2009 20:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je sportbehoefte dan.. je snapt wel wat ik bedoel
Haha, ik ben daar meestal met mijn ex te vinden, tegen hem kunnen niet veel mensen opquote:Op zondag 22 februari 2009 20:21 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik hoop altijd dat het vriendje minder gespierd is. En ik ben niet eens heel gespierd
.
Nee da's wat anders, die heeft meer bestanddelen.quote:
Hahah..quote:Op zondag 22 februari 2009 20:23 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Euh, dan snap ik nog steeds niet wat je er vaag aan vind![]()
.
Dat ik niet zonder sommige dingen in het leven kan? Daar bedoel ik natuurlijk mee dat het het leven veel minder mooi zou maken.
quote:Op zondag 22 februari 2009 20:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, ik ben daar meestal met mijn ex te vinden, tegen hem kunnen niet veel mensen opZeker die gastjes uit mijn sportschool niet.
Oké..quote:Op zondag 22 februari 2009 20:24 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nee da's wat anders, die heeft meer bestanddelen.
Jij bent niet net 18quote:
Die is idd erg leukquote:Op zondag 22 februari 2009 20:19 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je moet Bolt kijken met ze! Dies leuk.
Dumbellsquote:Op zondag 22 februari 2009 20:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hahah..
als je het zo zegt, als ik het lees, dan klinkt dat zinnetje gewoon vaag. Gewoon in de zin van: pff iemand die niet zonder dumbells kan.
Maar ik snap het wel, en vind het ook niet geheel gek als je daar dus een bepaalde behoefte uit haalt.
Kan het niet beter uitleggen
Ik heb nog tot juliquote:
Das waarquote:
Ik vind het overigens wel iets vreemd in deze piramide. In de theorie die ik erover heb staat "sex" onderin. Dat zou betekenen dat als ik geen sex heb, dat het ook niet goed op mijn werk kan gaan. Dan gaat het dus nu al een paar maanden niet goed op mijn werkquote:
quote:
Daar hebben we DE man van 110 KGquote:
Haha, ik val niet op jonge gastjesquote:Op zondag 22 februari 2009 20:27 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Das waar. Dus nu laat je me ook nog oud voelen
.
Daar gaat mn goede gevoel.
Nee dat staat er niet. Je moet een bepaalde basis hebben voordat je naar een hoger niveau kunt gaan.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik vind het overigens wel iets vreemd in deze piramide. In de theorie die ik erover heb staat "sex" onderin. Dat zou betekenen dat als ik geen sex heb, dat het ook niet goed op mijn werk kan gaan. Dan gaat het dus nu al een paar maanden niet goed op mijn werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |