Zal m zo eens opzoeken, we hebben de griezelbus gezienquote:Op zondag 22 februari 2009 20:19 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je moet Bolt kijken met ze! Dies leuk.
Ik hoop altijd dat het vriendje minder gespierd isquote:
Niet geheel toevallig is dat ook de Driehoek van Persoonlijk Geluk, bekend uit de psychologie.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:19 schreef JoeyT het volgende:
Als ik zo vlug denk dan zijn mijn behoeften te verdelen in Liefde, Gezondheid en Carrière. Zonder 1 van deze pilaren is geluk moeilijk.
Verdorie, ze is bij jou terecht gekomen.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Daar heb ik een betsie voor... voor de vaat
Je herkent het.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:17 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Bij elk stuk servies dat je afgewassen hebt vol je natuurlijk die voldoening.
Piramide van Maslowquote:Op zondag 22 februari 2009 20:21 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Niet geheel toevallig is dat ook de Driehoek van Persoonlijk Geluk, bekend uit de psychologie.
Al zal het wel anders heten, maar dit vond ik wel een mooie benaming.
Euh, dan snap ik nog steeds niet wat je er vaag aan vindquote:Op zondag 22 februari 2009 20:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je sportbehoefte dan.. je snapt wel wat ik bedoel
Haha, ik ben daar meestal met mijn ex te vinden, tegen hem kunnen niet veel mensen opquote:Op zondag 22 februari 2009 20:21 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik hoop altijd dat het vriendje minder gespierd is. En ik ben niet eens heel gespierd
.
Nee da's wat anders, die heeft meer bestanddelen.quote:
Hahah..quote:Op zondag 22 februari 2009 20:23 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Euh, dan snap ik nog steeds niet wat je er vaag aan vind![]()
.
Dat ik niet zonder sommige dingen in het leven kan? Daar bedoel ik natuurlijk mee dat het het leven veel minder mooi zou maken.
quote:Op zondag 22 februari 2009 20:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, ik ben daar meestal met mijn ex te vinden, tegen hem kunnen niet veel mensen opZeker die gastjes uit mijn sportschool niet.
Oké..quote:Op zondag 22 februari 2009 20:24 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nee da's wat anders, die heeft meer bestanddelen.
Jij bent niet net 18quote:
Die is idd erg leukquote:Op zondag 22 februari 2009 20:19 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je moet Bolt kijken met ze! Dies leuk.
Dumbellsquote:Op zondag 22 februari 2009 20:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hahah..
als je het zo zegt, als ik het lees, dan klinkt dat zinnetje gewoon vaag. Gewoon in de zin van: pff iemand die niet zonder dumbells kan.
Maar ik snap het wel, en vind het ook niet geheel gek als je daar dus een bepaalde behoefte uit haalt.
Kan het niet beter uitleggen
Ik heb nog tot juliquote:
Das waarquote:
Ik vind het overigens wel iets vreemd in deze piramide. In de theorie die ik erover heb staat "sex" onderin. Dat zou betekenen dat als ik geen sex heb, dat het ook niet goed op mijn werk kan gaan. Dan gaat het dus nu al een paar maanden niet goed op mijn werkquote:
quote:
Daar hebben we DE man van 110 KGquote:
Haha, ik val niet op jonge gastjesquote:Op zondag 22 februari 2009 20:27 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Das waar. Dus nu laat je me ook nog oud voelen
.
Daar gaat mn goede gevoel.
Nee dat staat er niet. Je moet een bepaalde basis hebben voordat je naar een hoger niveau kunt gaan.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik vind het overigens wel iets vreemd in deze piramide. In de theorie die ik erover heb staat "sex" onderin. Dat zou betekenen dat als ik geen sex heb, dat het ook niet goed op mijn werk kan gaan. Dan gaat het dus nu al een paar maanden niet goed op mijn werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |