Ik vind 'vieren' een groot woord. Net als hier in Arnhem.quote:
Biceps dumbell curl en Dumbell rowquote:Op zondag 22 februari 2009 19:55 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja, ik weet wel hoe je zover kwam dat je die PR's kon breken, ik wil weten wélke.
Er hangt hier aan het bord waar je het dorp binnenkomt een kartonnen naamplaat, en een prinsenhoed met Alààààf er opquote:
Volgens mij heeft elk dorp dat slimmerdquote:Op zondag 22 februari 2009 19:56 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Er hangt hier aan het bord waar je het dorp binnenkomt een kartonnen naamplaat, en een prinsenhoed met Alààààf er op
allebij 1x opgetildquote:Op zondag 22 februari 2009 19:56 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En wat zijn de nieuwe records nu?
Hey Nouk, is de date met dawg al geprikt?quote:
Naja t zijn dus soort van records van mn training sinds 7 weken. Biceps 10 x 16 en rug 10 x 24quote:Op zondag 22 februari 2009 19:56 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En wat zijn de nieuwe records nu?
Zou kunnen. Zo meet je normaal gesproken je PR's.quote:
Als ik in de sportschool die dommekrachten in de weer zie met 'dumbells' denk ik: toepasselijker kun je die dingen ook niet benamen natuurlijk.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:58 schreef JoeyT het volgende:
Naja t zijn dus soort van records van mn training sinds 7 weken. Biceps 10 x 16 en rug 10 x 24
Hahaha, verrassend.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:55 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ow je weet niet wat het betekent...![]()
Denk dan dat we niet echt goed bij elkaar passen.
Nope.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:58 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Hey Nouk, is de date met dawg al geprikt?
Hehe. Zo kijk ik naar de mensen die niet in de weer zijn met die 'dumbells'quote:Op zondag 22 februari 2009 20:00 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Als ik in de sportschool die dommekrachten in de weer zie met 'dumbells' denk ik: toepasselijker kun je die dingen ook niet benamen natuurlijk.
quote:Op zondag 22 februari 2009 20:00 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Als ik in de sportschool die dommekrachten in de weer zie met 'dumbells' denk ik: toepasselijker kun je die dingen ook niet benamen natuurlijk.
Gelukkigquote:
quote:Op zondag 22 februari 2009 20:02 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hehe. Zo kijk ik naar de mensen die niet in de weer zijn met die 'dumbells'. Kan me gewoon niet voorstellen om daar zonder te leven
. Beter dan seks
Hoezoquote:
Trainen met dumbells is relax. Beter dan de standaard apparaten, daar is geen kunst aan.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:02 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hehe. Zo kijk ik naar de mensen die niet in de weer zijn met die 'dumbells'. Kan me gewoon niet voorstellen om daar zonder te leven
. Beter dan seks
Ik doe nooit de dumbells, omdat ik dan denk: je kunt ook zelf van die dingen kopen en het thuis doen, geen duur sportschool-abo nodig.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:02 schreef JoeyT het volgende:
. Beter dan seks
quote:
quote:Op zondag 22 februari 2009 20:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Trainen met dumbells is relax. Beter dan de standaard apparaten, daar is geen kunst aan.
Op dit moment kan ik mij best voorstellen dat er veel dingen beter zijn dan seks hoorquote:Op zondag 22 februari 2009 20:04 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik vind het juist ergom goed met je lichaam om te gaan.
![]()
En dat het beter is kan je je niet voorstellen als je nooit 'het' gevoel gevoeld hebt.
Haha nee telt nietquote:Op zondag 22 februari 2009 20:05 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik doe nooit de dumbells, omdat ik dan denk: je kunt ook zelf van die dingen kopen en het thuis doen, geen duur sportschool-abo nodig.
Dus ik doe al die apparaten altijd. Telt dat ook?
quote:Op zondag 22 februari 2009 20:06 schreef JoeyT het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik neem mn woorden van net weer terug.
Dat kan je alleen voorstellen als je ooit op het top van je kunnen gesport hebt en je lichaam dagelijks sterker dan ooit voelde. Klink misschien raar, maar ik vind het een erg mooi iets.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Op dit moment kan ik mij best voorstellen dat er veel dingen beter zijn dan seks hoor
En dat je goed voor je lichaam zorgt is niks mis mee. Maar het hele 'kan niet voorstellen zonder te kunnen leven' dat vind ik dan voornamelijk vaag. Maarja wie ben ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |