Mijn dorp ook zeer regelmatig.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Mijn dorp komt ook af en toe in het nieuws
Of omdat ik het over Arnhemsche kernafval-vierder heb. Die kunnen dat niet. Kennelijk moet je echt ónder die rivieren zitten; als je net op de bovenste zit is het al een verkeken zaak.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:45 schreef Barcaconia het volgende:
Ik denk dat je niet goed kijkt dan.
He, jammer. Waarom was hij niet lief, bij te persoonlijk negeren he.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
SmsjesNeh ik ben heel aardig geweest.. hij gisternacht wat minder en hij zei netjes sorry vanmorgen
Hoe is het gesteld met de e-manboobs dan?quote:Op zondag 22 februari 2009 19:47 schreef Thrar het volgende:
oh sorry, jij vindt het geil
ik heb niks gezegd! ga door!
Volgens mij had ie gewoon wat gedronken, want was om 3 uur snachtsquote:Op zondag 22 februari 2009 19:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
He, jammer. Waarom was hij niet lief, bij te persoonlijk negeren he.
Ik heb juist het omgekeerde. Dat ik ze allemaal zooo blij zie met hun bier en dat ik dan denk: Waarom nou?!?quote:Op zondag 22 februari 2009 19:47 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Of omdat ik het over Arnhemsche kernafval-vierder heb. Die kunnen dat niet. Kennelijk moet je echt ónder die rivieren zitten; als je net op de bovenste zit is het al een verkeken zaak.
het was hier stillllllllllllllllllllllllllllllllll vandaagquote:Op zondag 22 februari 2009 19:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
zo, hier nog iets gebeurd in de tijd dat ik weg was? nog nasty confessions?
He-le-maal niets.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ik heb 2 soort van PR's gebroken.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ja daar heb je waarschijnlijk wel een puntquote:Op zondag 22 februari 2009 19:47 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Of omdat ik het over Arnhemsche kernafval-vierder heb. Die kunnen dat niet. Kennelijk moet je echt ónder die rivieren zitten; als je net op de bovenste zit is het al een verkeken zaak.
En dan drijft er nog allemaal confetti in ook!quote:Op zondag 22 februari 2009 19:49 schreef JoeyT het volgende:
Ik heb juist het omgekeerde. Dat ik ze allemaal zooo blij zie met hun bier en dat ik dan denk: Waarom nou?!?
PR's?quote:
Tsss, alcohol...quote:Op zondag 22 februari 2009 19:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Volgens mij had ie gewoon wat gedronken, want was om 3 uur snachts
Ach de vorige keer was ik niet geheel vriendelijk, dus we staan nu quitte
Het is dat de vrouwen zo makkelijk neuken anders zou het echt afgeschaft moeten wordenquote:Op zondag 22 februari 2009 19:51 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En dan drijft er nog allemaal confetti in ook!
Láge verwachtingen, wil ik je meegeven.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:51 schreef Barcaconia het volgende:
Ja daar heb je waarschijnlijk wel een puntVanavond ga ik eens in de buurt van Utrecht kijken, waar ik nu weer verplicht zit ivm. school
. Misschien kunnen ze hier ook fatsoenlijk carnaval vieren!
Sportschoolquote:
Personal Rules, denk ik. "niet vreemdgaan" en "niet met een man vreemdgaan" denk ik.quote:
Vieren ze het daar dan wel?quote:Op zondag 22 februari 2009 19:53 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Láge verwachtingen, wil ik je meegeven.
Achja zorgde er wel voor dat ik vandaag niet in de verleiding kwam omdar hij nu wel heel erg in de buurt wasquote:
Ja, ik weet wel hoe je zover kwam dat je die PR's kon breken, ik wil weten wélke.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |