Kjoetie!quote:
Joeyquote:Op zondag 22 februari 2009 17:19 schreef MNR het volgende:
[..]
Kjoetie!![]()
MNR gaat dinsdag een dagje vrij nemen
Gaat ze nog een dagje carnavallen
Goeiemiddag. Jij gisteren nog een leuke tijd gehad?quote:
Waar ben je klaar voor?quote:Op zondag 22 februari 2009 17:35 schreef DR34M3R het volgende:
Ik ben er klaar voor
Groot gelijk MNR!
Ik woon in het zuiden van het land en ik ben ook niet echt 'n carnavalsvierder. Gisteren ben ik geweest en ik had het iets na middernacht alweer gezien. Vandaag nog naar een optocht geweest kijken en wat extra drinken en dat was het wel weer voor mij.quote:Op zondag 22 februari 2009 17:12 schreef Q. het volgende:
Stom carnaval! Had ik iig wel genoeg tijd om schoon te maken hier.
Ik was om 00.15 klaar met reizen, dus niet echt. Maar vandaag flink gesport, dus ben voldaan moe.quote:Op zondag 22 februari 2009 17:35 schreef MNR het volgende:
[..]
Goeiemiddag. Jij gisteren nog een leuke tijd gehad?
Om het dorp in te gaan en te gaan carnavallenquote:
Schandalig!quote:Op zondag 22 februari 2009 @ 17:19 schreef MNR het volgende:
[..]
Kjoetie!![]()
MNR gaat dinsdag een dagje vrij nemen
Gaat ze nog een dagje carnavallen
Zo laat pas? Jeetje...quote:Op zondag 22 februari 2009 17:41 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik was om 00.15 klaar met reizen, dus niet echt. Maar vandaag flink gesport, dus ben voldaan moe.
En jij. Carnaval gevierd?
Ow gezelligquote:Op zondag 22 februari 2009 17:43 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Om het dorp in te gaan en te gaan carnavallen
Rhu!quote:Op zondag 22 februari 2009 18:09 schreef rhubarbje het volgende:
het is idd briljant voor singles
op een avond heeft vriendje van 4 mannen te horen gekregen dat ie de tofste vriendin ooit had
Wel handig om een vriendje bij te hebben kun je iig naar iemand toe vluchten
nee de reportage niet gezienquote:Op zondag 22 februari 2009 18:11 schreef MNR het volgende:
[..]
Rhu!
Heb de reportage op Omroep Brabant nog gezien (op de Korte Heuvel). Was het gezellig ja? En lief dat je zo'n vriendje hebt
Als je van carnaval houdt dan is het nu wel gezelligquote:Op zondag 22 februari 2009 18:42 schreef Barcaconia het volgende:
Ik ga hier ook maar eens postenMisschien wel een gezellig topic, wie weet
Jij woont toch in Limburg, daar ligt alles een kleine week platquote:Op zondag 22 februari 2009 18:44 schreef Duimelot het volgende:
hier nog steeds te stil ivm carnaval :S niks leuks aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |