Geef me eens wat inspiratie dan?quote:
niemand houdt jou ook tegen hoorquote:
Valt me tegenquote:
Zijn wij niet genoeg inspiratie voor je?quote:
Normaal gesproken wel, maar ik ben erg brak.quote:Op zondag 22 februari 2009 16:22 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Zijn wij niet genoeg inspiratie voor je?
Van die paar biertjes?quote:Op zondag 22 februari 2009 16:24 schreef dawg het volgende:
[..]
Normaal gesproken wel, maar ik ben erg brak.
Wat heb je jezelf aangedaan dan?quote:Op zondag 22 februari 2009 16:24 schreef dawg het volgende:
[..]
Normaal gesproken wel, maar ik ben erg brak.
En vanavond weer?quote:Op zondag 22 februari 2009 16:29 schreef dawg het volgende:
Ja, alcohol, kort geslapen, lam, zondag, blabla.
Als het goed is ga ik over een uurtjequote:Op zondag 22 februari 2009 16:36 schreef dawg het volgende:
[..]
Nope, 1x carnaval was wel weer genoeg.
Gewoon gaan, je bent snel genoeg weer thuis als het om wat voor reden dan ook niet gaatquote:Op zondag 22 februari 2009 16:51 schreef rhubarbje het volgende:
nou ik werd net al gebelt wat ik ga doen vanaafen vriendje zei zullen we vanavond toch maar een borrel gaan doen dan?
Nu weet ik het echt niet meer
Veel plezier.quote:Op zondag 22 februari 2009 16:38 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Als het goed is ga ik over een uurtje
Lekker ding.quote:Op zondag 22 februari 2009 16:51 schreef rhubarbje het volgende:
dawgje!
heb je nog voer voor mn roddelmachine?
Ik werd geroepen?quote:Op zondag 22 februari 2009 @ 17:03 schreef rhubarbje het volgende:
stommert
Ik vind het wel fijn, nu kan ik het ook eens bijhouden.quote:Op zondag 22 februari 2009 17:10 schreef Knuffelzacht het volgende:
damn volgens mij is het topic nog nooit zo langzaam gegaan...
Kjoetie!quote:
Joeyquote:Op zondag 22 februari 2009 17:19 schreef MNR het volgende:
[..]
Kjoetie!![]()
MNR gaat dinsdag een dagje vrij nemen
Gaat ze nog een dagje carnavallen
Goeiemiddag. Jij gisteren nog een leuke tijd gehad?quote:
Waar ben je klaar voor?quote:Op zondag 22 februari 2009 17:35 schreef DR34M3R het volgende:
Ik ben er klaar voor
Groot gelijk MNR!
Ik woon in het zuiden van het land en ik ben ook niet echt 'n carnavalsvierder. Gisteren ben ik geweest en ik had het iets na middernacht alweer gezien. Vandaag nog naar een optocht geweest kijken en wat extra drinken en dat was het wel weer voor mij.quote:Op zondag 22 februari 2009 17:12 schreef Q. het volgende:
Stom carnaval! Had ik iig wel genoeg tijd om schoon te maken hier.
Ik was om 00.15 klaar met reizen, dus niet echt. Maar vandaag flink gesport, dus ben voldaan moe.quote:Op zondag 22 februari 2009 17:35 schreef MNR het volgende:
[..]
Goeiemiddag. Jij gisteren nog een leuke tijd gehad?
Om het dorp in te gaan en te gaan carnavallenquote:
Schandalig!quote:Op zondag 22 februari 2009 @ 17:19 schreef MNR het volgende:
[..]
Kjoetie!![]()
MNR gaat dinsdag een dagje vrij nemen
Gaat ze nog een dagje carnavallen
Zo laat pas? Jeetje...quote:Op zondag 22 februari 2009 17:41 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik was om 00.15 klaar met reizen, dus niet echt. Maar vandaag flink gesport, dus ben voldaan moe.
En jij. Carnaval gevierd?
Ow gezelligquote:Op zondag 22 februari 2009 17:43 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Om het dorp in te gaan en te gaan carnavallen
Rhu!quote:Op zondag 22 februari 2009 18:09 schreef rhubarbje het volgende:
het is idd briljant voor singles
op een avond heeft vriendje van 4 mannen te horen gekregen dat ie de tofste vriendin ooit had
Wel handig om een vriendje bij te hebben kun je iig naar iemand toe vluchten
nee de reportage niet gezienquote:Op zondag 22 februari 2009 18:11 schreef MNR het volgende:
[..]
Rhu!
Heb de reportage op Omroep Brabant nog gezien (op de Korte Heuvel). Was het gezellig ja? En lief dat je zo'n vriendje hebt
Als je van carnaval houdt dan is het nu wel gezelligquote:Op zondag 22 februari 2009 18:42 schreef Barcaconia het volgende:
Ik ga hier ook maar eens postenMisschien wel een gezellig topic, wie weet
Jij woont toch in Limburg, daar ligt alles een kleine week platquote:Op zondag 22 februari 2009 18:44 schreef Duimelot het volgende:
hier nog steeds te stil ivm carnaval :S niks leuks aan
sja had gehoopt dat er hier dan wel wat te beleven zou zijnquote:Op zondag 22 februari 2009 18:45 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Jij woont toch in Limburg, daar ligt alles een kleine week plat
Dan heb ik gelukquote:Op zondag 22 februari 2009 18:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als je van carnaval houdt dan is het nu wel gezellig
Maar hoi
Kan niet wachten op dat en de zuipverhalenquote:Op zondag 22 februari 2009 18:55 schreef John.Milton het volgende:
Je moet het zelf beetje leuk zien te maken in dit topic zo te zien. Na de carnaval krijgen we vast te horen hoe iedereen gescoord heeft.
Tof.quote:Op zondag 22 februari 2009 @ 18:55 schreef John.Milton het volgende:
Je moet het zelf beetje leuk zien te maken in dit topic zo te zien. Na de carnaval krijgen we vast te horen hoe iedereen gescoord heeft.
Ik doe niet aan carnaval dus geen verhalen van mij haha... ik hou het wel op mijn beertjequote:Op zondag 22 februari 2009 18:55 schreef John.Milton het volgende:
Alvast veel plezier.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:02 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dan heb ik gelukHelaas kan ik pas dinsdag weer, ivm. verplicht op school zijn
maandag en dinsdag... Gisteren was zeer gezellig iig
de zuipverhalen:quote:Op zondag 22 februari 2009 19:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kan niet wachten op dat en de zuipverhalen![]()
welk kutdorp is dat dan?quote:Op zondag 22 februari 2009 19:14 schreef Nouk84 het volgende:
Ondanks dat ik boven de rivieren woon, hebben ze me in dit kutdorp flink gepest met die kutmuziek.
Voel me niet geheel ziek meer, maar nog steeds wel verkouden met bijbehorende koppijnquote:
Het is toch wel geinig! Vandaag was ik in de supermarkt, en 3/4e van de (jongere) klanten waren gewoon in carnavalskleren de dagelijkse boodschappen aan het doenquote:Op zondag 22 februari 2009 19:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Alvast veel plezier.
Het is dat ik gister wat mensen verkleed zag in de trein, maar verder merk ik (gelukkig) bar weinig van het hele carnaval gebeuren.
Het geweldige Kudelstaart. Wat? Kudelstaart! Waar ligt dat? Bij Aalsmeer..quote:
gezelligquote:Op zondag 22 februari 2009 19:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Voel me niet geheel ziek meer, maar nog steeds wel verkouden met bijbehorende koppijn
Cuemeisje! Beterschapquote:Op zondag 22 februari 2009 19:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Voel me niet geheel ziek meer, maar nog steeds wel verkouden met bijbehorende koppijn
Bedankt... scheelt weer een hoop scquote:Op zondag 22 februari 2009 19:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het geweldige Kudelstaart. Wat? Kudelstaart! Waar ligt dat? Bij Aalsmeer..Ik maak het gesprek alvast af
Achja het hoort bij het leven hequote:
Dank je Noukiequote:
pff jij ook verkouden? ik ook alweerquote:Op zondag 22 februari 2009 19:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het is zo'n beetje standaard zo over mijn woonplaatsquote:Op zondag 22 februari 2009 19:19 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Bedankt... scheelt weer een hoop sc
Nog geen zin om te verhuizen naar een stad wat wel op de kaart staat?quote:Op zondag 22 februari 2009 19:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het is zo'n beetje standaard zo over mijn woonplaats
Ja dat dusquote:Op zondag 22 februari 2009 19:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
de zuipverhalen:
Hoi, ja ik heb veel gezopen.. veel katers.. soms gekotst.. en daarna weer verder gegaan met zuipen
Dan hebben we dat dus alvast gehadquote:
*Zei het meisje uit Twente (toch?!)quote:Op zondag 22 februari 2009 19:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nog geen zin om te verhuizen naar een stad wat wel op de kaart staat?
Vergeet niet, "ik heb x aantal keer geneukt" of "Ik ging bijna een keer neuken maar ik kreeg 'm niet omhoog" of "Ik wilde gaan neuken maar ik ben in slaap gevallen"quote:Op zondag 22 februari 2009 19:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan hebben we dat dus alvast gehad
He mijn stad staat tenminste op de kaartquote:Op zondag 22 februari 2009 19:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
*Zei het meisje uit Twente (toch?!)*
En de "ik had zin om te neuken, maar die kerel viel in slaap/kreeg hem niet omhoog"quote:Op zondag 22 februari 2009 19:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Vergeet niet, "ik heb x aantal keer geneukt" of "Ik ging bijna een keer neuken maar ik kreeg 'm niet omhoog" of "Ik wilde gaan neuken maar ik ben in slaap gevallen"
Die laatste komt vooral vaak voor geloof ikquote:Op zondag 22 februari 2009 19:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Vergeet niet, "ik heb x aantal keer geneukt" of "Ik ging bijna een keer neuken maar ik kreeg 'm niet omhoog" of "Ik wilde gaan neuken maar ik ben in slaap gevallen"
quote:Op zondag 22 februari 2009 19:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan hebben we dat dus alvast gehad
Ik kom uit een mooie protestantse hoek, wij doen niet aan die godslasterlijke onzin.quote:Op zondag 22 februari 2009 @ 19:09 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Doen ze bij jullie thuis niet aan carnaval of starten ze daar gewoon gelijk met vasten?
Ik ken nu al een aantal mensen die me de volgende week daar verhalen over komen vertellen.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zo heeft de Heer het bedoeld.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kom uit een mooie protestantse hoek, wij doen niet aan die godslasterlijke onzin.
quote:Op zondag 22 februari 2009 19:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
He mijn stad staat tenminste op de kaart
Mijn oude dorp (18 jaar gewoond) is zelfs paar keer op het nieuws geweestquote:
Als carnaval voor sommige de enige gelegenheid is vind ik het best triest. Er valt door het jaar ook genoeg te neuken als je per se wil.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:35 schreef Bengeltje het volgende:
Ze neuken tenminste?? Al lijkt het erop dat het natuurlijk alleen met carnaval gebeurt.
Wat een klaaggezang hier zeg, merkt men niets van carnaval en dan nog klagen.
Oja, ik heb trouwens veel lol gehad. En lekker wat gedronken en gegeten, niet gekotst.
Oquote:Op zondag 22 februari 2009 19:37 schreef Cuegirllie het volgende:
Ach we moeten toch wat doen Bengel
Daarbij heb ik m'n oud-scharrel toch maar afgewezen vandaag dus ik mag best effe zeiken vind ik
Mijn dorp komt ook af en toe in het nieuwsquote:Op zondag 22 februari 2009 19:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Mijn oude dorp (18 jaar gewoond) is zelfs paar keer op het nieuws geweest
Ik denk dat je niet goed kijkt dan.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:44 schreef Garisson72 het volgende:
Hoe kan het nou dat carnaval gepropageerd wordt als een feest vol plezier ende jolijt, en ik toch altijd alleen chagrijnig kijkende vierders zie met een dikke winterjas over de lollig bedoelde maar inspiratieloze uitdossing heen?
quote:Op zondag 22 februari 2009 19:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
OKan ik dat ergens lezen dat je hem afzeikt?
Ik vind het neuken bij carnaval ook DE reden om het te voerenquote:Op zondag 22 februari 2009 19:42 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Als carnaval voor sommige de enige gelegenheid is vind ik het best triest. Er valt door het jaar ook genoeg te neuken als je per se wil.
Niet dáárover gaan klagen nu.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:44 schreef Thrar het volgende:
is het nu een wedstrijd geworden wie de grootste e-boobs heeft?
Dat lijkt wel zo.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:42 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Als carnaval voor sommige de enige gelegenheid is vind ik het best triest. Er valt door het jaar ook genoeg te neuken als je per se wil.
e-boobs? Ja dan ik natuurlijkquote:Op zondag 22 februari 2009 19:44 schreef Thrar het volgende:
is het nu een wedstrijd geworden wie de grootste e-boobs heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |