sja had gehoopt dat er hier dan wel wat te beleven zou zijnquote:Op zondag 22 februari 2009 18:45 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Jij woont toch in Limburg, daar ligt alles een kleine week plat
Dan heb ik gelukquote:Op zondag 22 februari 2009 18:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als je van carnaval houdt dan is het nu wel gezellig
Maar hoi
Kan niet wachten op dat en de zuipverhalenquote:Op zondag 22 februari 2009 18:55 schreef John.Milton het volgende:
Je moet het zelf beetje leuk zien te maken in dit topic zo te zien. Na de carnaval krijgen we vast te horen hoe iedereen gescoord heeft.
Tof.quote:Op zondag 22 februari 2009 @ 18:55 schreef John.Milton het volgende:
Je moet het zelf beetje leuk zien te maken in dit topic zo te zien. Na de carnaval krijgen we vast te horen hoe iedereen gescoord heeft.
Ik doe niet aan carnaval dus geen verhalen van mij haha... ik hou het wel op mijn beertjequote:Op zondag 22 februari 2009 18:55 schreef John.Milton het volgende:
Alvast veel plezier.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:02 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dan heb ik gelukHelaas kan ik pas dinsdag weer, ivm. verplicht op school zijn
maandag en dinsdag... Gisteren was zeer gezellig iig
de zuipverhalen:quote:Op zondag 22 februari 2009 19:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kan niet wachten op dat en de zuipverhalen![]()
welk kutdorp is dat dan?quote:Op zondag 22 februari 2009 19:14 schreef Nouk84 het volgende:
Ondanks dat ik boven de rivieren woon, hebben ze me in dit kutdorp flink gepest met die kutmuziek.
Voel me niet geheel ziek meer, maar nog steeds wel verkouden met bijbehorende koppijnquote:
Het is toch wel geinig! Vandaag was ik in de supermarkt, en 3/4e van de (jongere) klanten waren gewoon in carnavalskleren de dagelijkse boodschappen aan het doenquote:Op zondag 22 februari 2009 19:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Alvast veel plezier.
Het is dat ik gister wat mensen verkleed zag in de trein, maar verder merk ik (gelukkig) bar weinig van het hele carnaval gebeuren.
Het geweldige Kudelstaart. Wat? Kudelstaart! Waar ligt dat? Bij Aalsmeer..quote:
gezelligquote:Op zondag 22 februari 2009 19:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Voel me niet geheel ziek meer, maar nog steeds wel verkouden met bijbehorende koppijn
Cuemeisje! Beterschapquote:Op zondag 22 februari 2009 19:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Voel me niet geheel ziek meer, maar nog steeds wel verkouden met bijbehorende koppijn
Bedankt... scheelt weer een hoop scquote:Op zondag 22 februari 2009 19:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het geweldige Kudelstaart. Wat? Kudelstaart! Waar ligt dat? Bij Aalsmeer..Ik maak het gesprek alvast af
Achja het hoort bij het leven hequote:
Dank je Noukiequote:
pff jij ook verkouden? ik ook alweerquote:Op zondag 22 februari 2009 19:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het is zo'n beetje standaard zo over mijn woonplaatsquote:Op zondag 22 februari 2009 19:19 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Bedankt... scheelt weer een hoop sc
Nog geen zin om te verhuizen naar een stad wat wel op de kaart staat?quote:Op zondag 22 februari 2009 19:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het is zo'n beetje standaard zo over mijn woonplaats
Ja dat dusquote:Op zondag 22 februari 2009 19:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
de zuipverhalen:
Hoi, ja ik heb veel gezopen.. veel katers.. soms gekotst.. en daarna weer verder gegaan met zuipen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |