Ja, ik ga onze beloved MLI ff treffen vanmiddag, maar we gaan denkik alleen de stad in om te eten en te ouwehoeren en dan gaat ze weer verder mt de trein. Dus Huize Ravage hoeft ze niet te zien.quote:
Ik hou me sowieso niet bezig met al die "medische" termen lolquote:Op zondag 22 februari 2009 12:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ken die term alleen maar in het engels, wordt het echt scharen ofzo genoemd dan?
klinkt een stuk minder geil
Op z'n tijd is dat ook lekkerquote:Op zondag 22 februari 2009 12:41 schreef ArTiC het volgende:
sowieso klinken hetero standjes veel beter![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 februari 2009 12:41 schreef ArTiC het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was wat ik bedoelde ja, dan ben ik gisteren nog bij je langsgekomen met de fiets.quote:Op zondag 22 februari 2009 12:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je bedoelt t park?
Als je dat bedoelt is het antwoord ja, anders is het antwoord: Ik heb geen idee
quote:Op zondag 22 februari 2009 12:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik hou me sowieso niet bezig met al die "medische" termen lol
Is dat de enige die je kent?quote:Op zondag 22 februari 2009 12:41 schreef ArTiC het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 februari 2009 12:47 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Op z'n tijd is dat ook lekker
daten?quote:
nee hoorquote:
quote:
Daar ging het helemaal niet over nu!quote:
Dat is het punt niet!quote:Op zondag 22 februari 2009 @ 12:56 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Daar ging het helemaal niet over nu!
Vertel. Wat is het punt dan wel? Kom je uit de carnavalsregio, dat je er toch last van hebt?quote:
I'll rather die then join themquote:Op zondag 22 februari 2009 13:08 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Vertel. Wat is het punt dan wel? Kom je uit de carnavalsregio, dat je er toch last van hebt?
Je weet het toch: If you can't beat them, join them!
Ik vind het gewoon een achterlijk feest. En ik ben uitermate blij dat ik boven de rivieren woon.quote:Op zondag 22 februari 2009 @ 13:08 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Vertel. Wat is het punt dan wel? Kom je uit de carnavalsregio, dat je er toch last van hebt?
Je weet het toch: If you can't beat them, join them!
Wat KZ zegt.quote:Op zondag 22 februari 2009 @ 13:09 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
I'll rather die then join them
Jaquote:
Doe er eens wat aan dan!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |