Sno stond ook een paar keer goed zijn mannetje door zn lichaam te gebruiken! Best wel zinvol ff wat power erin zo op het laatst! Maar wordt nooit een vaste basis-klant uiteraardquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:46 schreef BertMaalderink het volgende:
Ik vond Sno helemaal niet goed invallen. Liet meteen in z'n eerste actie z'n man doodsimpel voorbij wandelen en grossierde vervolgens in slechte passes. Maar ik zal die paar briljante acties dan wel gemist hebben.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:55 schreef DurQ het volgende:
gelezen op een internetsite:
"Mutu heeft het IQ van een Toyota"
Zal wel door al die coke komenquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:56 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
![]()
Dat zijn de twee shirt-sponsors van Fiorentina. Leuk bedacht, zeg.
En Anitaquote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:12 schreef toma het volgende:
Wat een verschrikkelijk slechte wedstrijd en wat een geluk hebben we. Een prachtgoal van Kennedy, maar oh oh wat speelde ie slecht. Lindgren en Emanuelson waren de enigen die goed speelden
Die ook wel, maar met vlagen. Het middenveld viel me mee. Maar Vermaelen en Schilder vond ik erg slecht. Ook Suárez en Sulejmani brachten weer veel te weinig.quote:
ik kreeg een HSV-flashbackquote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:24 schreef Adidah het volgende:
Ik kreeg gewoon spontaan een flashback van de bijna gestolen overwinning in Valencia.
Vermaelen speelde goed, Oleguer speelde goed, Anita.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:18 schreef toma het volgende:
[..]
Die ook wel, maar met vlagen. Het middenveld viel me mee. Maar Vermaelen en Schilder vond ik erg slecht. Ook Suárez en Sulejmani brachten weer veel te weinig.
Zo jammer van Vermaelen... dat heeft die man altijd wel.. 1 of 2 grote slippertjes per wedstrijd maar voor de rest altijd solide...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:27 schreef Cyberia18 het volgende:
Op zijn twee grote slippertjes na deed Vermaelen het wel aardig.
Ik krijg een Heitinga flashbackquote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:33 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Zo jammer van Vermaelen... dat heeft die man altijd wel.. 1 of 2 grote slippertjes per wedstrijd maar voor de rest altijd solide...
Ik begrijp 'r echt geen kut van hoorquote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
Weer Oleguer, weer de nul. En dat tegen Gilardino en Mutu.
Ik ben best bereid in toeval te geloven hoor.. Maar als er ZOVEEL toeval is, is het geen toeval meer.
Oleguer is dus gewoon, ondanks z'n gestuntel, onwijs belangrijk. Zoveel is wel gebleken.
Dat klopt. Maar je moet hem niet laten meevoetballen, maar als verdediger doet ie t prima. Een beetje een Grygera achtige verdediger.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:44 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Ik begrijp 'r echt geen kut van hoorOverigens was hij tegen Feyenoord en Fiorentina niet zo stuntelig als tijdens de eerste seizoenshelft.
Dat sowieso, maar hij had ook verdedigend de eerste seizoenshelft nogal wat slippertjes. Ik blijf het vreemd vinden, zo op het oog lijkt hij niet echt geweldig, maar de statistieken liegen niet.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:45 schreef toma het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar je moet hem niet laten meevoetballen, maar als verdediger doet ie t prima. Een beetje een Grygera achtige verdediger.
Ja altijd als ik aan Oleguer denk dan moet ik aan die bal tegen Volendam denken. Waar hij onderdoor gaat en Tuyp een 100% kans krijgt. Maar toch kan die gast wel verdedigen. En vandaag had het niks met geluk te maken. We hadden wel geluk maar Oleguer was gewoon scherp en fel en haalde veel ballen weg. Ben heel blij met deze ontwikkeling.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:44 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Ik begrijp 'r echt geen kut van hoorOverigens was hij tegen Feyenoord en Fiorentina niet zo stuntelig als tijdens de eerste seizoenshelft.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
Waaaaaar is dieeee Heatwave nou, waaaaaaar is die Heatwave nou...
Gele kaart was niet echt terecht. Suarez had het wel zwaar in zn eentje. Toen Leo erbij kwam ging het stukken beter. Suarez hield ze wel goed bezig achterin. Dit zijn wel wedstrijden waar zo'n speler veel van leert.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:47 schreef toma het volgende:
Suárez was wel lekker bezig vandaag tegen die verdediger
Die werd ook zwaar ondegewaardeerd. Zelfde geldt voor Escude.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:45 schreef toma het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar je moet hem niet laten meevoetballen, maar als verdediger doet ie t prima. Een beetje een Grygera achtige verdediger.
Nee joh, dit maken we thuis af. Ajax is geweldig in Knock out wedstrijden. Weet je kopenhagen,slavia, zagreb nog?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:15 schreef Radegast het volgende:
Nu wel dubbel uitkijken volgende week want Fiorentina is nog lang niet uitgeschakeld.
Oleguer moet je gewoon simpel laten spelen. Zet er iemand naast die kan opbouwen en het is wel goed. Het kan ondertussen toch geen toeval zijn dat we zo vaak de 0 houden met hem erinquote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
1x is toeval.. 2, 3, hell zelfs 4x is nog toeval.... Maar nu is het meer dan dat. En ook nog eens op Europees niveau.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:17 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Oleguer moet je gewoon simpel laten spelen. Zet er iemand naast die kan opbouwen en het is wel goed. Het kan ondertussen toch geen toeval zijn dat we zo vaak de 0 houden met hem erin
Aston Villa staat zelfs 3equote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
1x is toeval.. 2, 3, hell zelfs 4x is nog toeval.... Maar nu is het meer dan dat. En ook nog eens op Europees niveau.
Ze hebben Europees ook maar vrij weinig tegen gekregen. 2 tegen Aston Villa (okay, dat kan. Die staan 4de in de PL.) en 2 tegen Slavia, waarvan 1 eigen goal.
Dan doe je het gewoon best goed. Hij stond alle wedstrijden in de basis. Sinds hij er uit is, werd het slechter en slechter. Nu zal het niet alleen zijn inbreng zijn. Maar er zijn inmiddels ZOVEEL voorbeelden, dan kan het simpelweg geen toeval meer zijn.
Centrum met Oleguer en Wielaert is gewoon prima, ook zou ik Lindgren lekker laten staan. Wat was hij weer aan het bikkelen vandaag en gewoon goed.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik ben best bereid in toeval te geloven hoor.. Maar als er ZOVEEL toeval is, is het geen toeval meer.
Oleguer is dus gewoon, ondanks z'n gestuntel, onwijs belangrijk. Zoveel is wel gebleken.
V.d.Wiel - Oleguer - Wielaert - Vermaelen voortaan achterin!
Gabri & Vertonghen (Lindgren) voor de verdediging en Urby op tien.
Voorin de 3 spitsen.
Hoppa..
Marco held.
je noemt de goede namen op iigquote:Op vrijdag 20 februari 2009 02:09 schreef _Mike_ het volgende:
Anita heeft trouwens ook laten zien dat hij niveau gewoon makkelijk aan kan.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 03:01 schreef NoizEkick het volgende:
Fuck! Wat heerlijk dit!
kom net de kroeg uitgerrold, vandaar deze ietwat late reatcie
AFCA
Heeft met het type wedstrijd te maken. Zelfde als Oleguer en Lindgren enzo. Als je tegen een muur moet spelen zoals Volendam heb je weinig aan zulke spelers.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 02:09 schreef _Mike_ het volgende:
Anita heeft trouwens ook laten zien dat hij niveau gewoon makkelijk aan kan.
Volendam is nog niet eens een stoeprand man, laat staan een muurquote:Op vrijdag 20 februari 2009 03:50 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Heeft met het type wedstrijd te maken. Zelfde als Oleguer en Lindgren enzo. Als je tegen een muur moet spelen zoals Volendam heb je weinig aan zulke spelers.
Lets hope so zondag!!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 04:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Volendam is nog niet eens een stoeprand man, laat staan een muur.
Of ik het zondag allemaal mee ga maken met mijn enorme kater valt ook nog te bezienquote:Op vrijdag 20 februari 2009 04:27 schreef TimmyAsd het volgende:
uote]Op vrijdag 20 februari 2009 04:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Word.
Alleen ik ga er weinig van meekrijgen helaas, ben dan op wintersport.
16.30 toch pas? Moet wel lukken dan.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 04:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Of ik het zondag allemaal mee ga maken met mijn enorme kater valt ook nog te bezien
Jòh?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 04:54 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Maar dat kan best aan mij liggen
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 05:32 schreef Aanvoerder het volgende:
Oh Bakircioglu,
You are the love of my life.
Oh Bakircioglu,
I let you shag my wife.
Oh Bakircioglu,
I want your hearcut too.
Wie had dat verwacht?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 07:00 schreef Scorpie het volgende:
Olegeur stond gisteren goed te verdedigen zeg.
En dan vergeet je voor het gemak even Oleguer, Steek, Anita en Suarez.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:12 schreef toma het volgende:
Wat een verschrikkelijk slechte wedstrijd en wat een geluk hebben we. Een prachtgoal van Kennedy, maar oh oh wat speelde ie slecht. Lindgren en Emanuelson waren de enigen die goed speelden
Oleguer, Stekelenburg en Anita speelden ook een dijk van een wedstrijd. Suárez daarentegen vond ik wederom tegenvallen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:21 schreef navigator het volgende:
[..]
En dan vergeet je voor het gemak even Oleguer, Steek, Anita en Suarez.
Billen knijpen en schreeuwen? Dat klinkt gezellig met je vriendinquote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:34 schreef Voltreffer het volgende:
Jaaaaahaha, man man man wat zat de schoonfamilie vanochted raar te kijken. Haha ik zit in de eerste helft met m'n vriendin op d'r kamer te kijken, 2e helft alleen. Man wat stuiterde ik door de kamer. En komt m'n vriendin kijken, maar die half kale vond je net toch nog zo slecht. Ach wat maakte het uit. 0-1
. Daarna echt billen knijpen en met de nodige schreeuwen (
) de wedstrijd uit gekeken. Man man man
![]()
AJAX!
Hier ookquote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:34 schreef Voltreffer het volgende:
Jaaaaahaha, man man man wat zat de schoonfamilie vanochted raar te kijken. Haha ik zit in de eerste helft met m'n vriendin op d'r kamer te kijken, 2e helft alleen. Man wat stuiterde ik door de kamer. En komt m'n vriendin kijken, maar die half kale vond je net toch nog zo slecht. Ach wat maakte het uit. 0-1
. Daarna echt billen knijpen en met de nodige schreeuwen (
) de wedstrijd uit gekeken. Man man man
![]()
AJAX!
Jawel hoor, ik vond dat Suárez bij balbezit tegenstander veel te weinig deed. Schilder is gewoon niet goed genoeg voor dit niveau net als Kennedy. Maar na de 0-1 kreeg het elftal wel een mentale boost.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:39 schreef Rumille het volgende:
[..]
Hier ookKennedy wel 20x vervloekt, maar toen hij scoorde was het een held
. Niemand kon na die 0-1 ook meer iets fouts doen
Hier alleen maar NAC'rs op m'n stage.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:43 schreef Voltreffer het volgende:
En of het gezellig was. Wat heb ik een grote lach op m'n smoel vandaag op stage. Lekker dus al die feyenoorders
.
Ja iddquote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:44 schreef Suijk het volgende:
Hoe Kennedy ook naar Marco toevloog. Die wist ook niet zo goed wat 'ie daar mee aan moest.
Volgende week lekker counteren en bikkelen als paarden.quote:Maar goed, echt best wat het nog niet. Misschien dat de focus van Viola toch wat minder op die UEFA Cup ligt? Hopelijk volgende week toch volle bak en weer keihard knokken, dan zit het er nog wel in dat we een ronde verder komen.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:38 schreef DuvelDuvel het volgende:
Deze doe ik alvast voor koningdavid
Maarten Stekelenburg 10 WE HEBBEN GEWONNNEEE!!!![]()
Kenneth Vermeer 10 Je hebt niet gespeeld maar WE HEBBEN GEWONNNEEE!!!![]()
Bruno Silva 10 Je hebt niet gespeeld maar WE HEBBEN GEWONNNEEE!!!![]()
Oleguer 10 WE HEBBEN GEWONNNEEE!!!![]()
Thomas Vermaelen 10 WE HEBBEN GEWONNNEEE!!!![]()
Rasmus Lindgren 10 WE HEBBEN GEWONNNEEE!!!![]()
Kennedy 10 WE HEBBEN GEWONNNEEE!!!![]()
MAG IK JE FOTOOOO
![]()
Urby Emanuelson 10 WE HEBBEN GEWONNNEEE!!!![]()
Miralem Sulejmani 10 WE HEBBEN GEWONNNEEE!!! (maar je was niks)![]()
Gregory van der Wiel 10 WE HEBBEN GEWONNNEEE!!!![]()
Luis Suarez 10 WE HEBBEN GEWONNNEEE!!!![]()
Leonardo 10 WE HEBBEN GEWONNNEEE!!!![]()
Evander Sno 10 WE HEBBEN GEWONNNEEE!!!![]()
Jeffrey Sarpong 10 Je hebt niet gespeeld maar WE HEBBEN GEWONNNEEE!!!![]()
Vurnon Anita 10 WE HEBBEN GEWONNNEEE!!!![]()
Javier Martina 10 Je hebt niet gespeeld maar WE HEBBEN GEWONNNEEE!!!![]()
Robbert Schilder 10 WE HEBBEN GEWONNNEEE!!!![]()
Toby Alderweireld 10 Bijna ingevallen![]()
WE HEBBEN GEWONNNEEE!!!
Fiorentina is er juist zo op gebrand om dit jaar de finale te halen! nadat ze vorig jaar in de halve eindstrijd werden uitgeschakeld door de Rangers....quote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:44 schreef Suijk het volgende:
Hoe Kennedy ook naar Marco toevloog. Die wist ook niet zo goed wat 'ie daar mee aan moest.
Maar goed, echt best wat het nog niet. Misschien dat de focus van Viola toch wat minder op die UEFA Cup ligt? Hopelijk volgende week toch volle bak en weer keihard knokken, dan zit het er nog wel in dat we een ronde verder komen.
Frank de Boer had ook altijd wel een slippertje...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:33 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Zo jammer van Vermaelen... dat heeft die man altijd wel.. 1 of 2 grote slippertjes per wedstrijd maar voor de rest altijd solide...
gisteren zat jorientje nog te juichen voor Fiorentina, wat mij betreft opzouten dus met die flapdrol!quote:
Sja, niet om nou meteen weer de negatievo te zijn, integendeel, maar Fiorentina heeft ons gewoon onderschat volgens mij, en dan krijg je ook bij dat soort ploegen de wedstrijd niet meer zo makkelijk om. Natuurlijk hebben we ook mazzel gehad, als Mutu hem gewoon maakt is het over..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:04 schreef TheClown1 het volgende:
ik zei nog gistermiddag dat ik hoop op een groningen-ajax resultaat maar dan in het voordeel van ajax. 1 goed momentje en inschieten maar. echt te gek voor woorden dat het gebeurde.
Echt waar?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:27 schreef PyTh het volgende:
Wij wonnen vorig jaar ook met 0-1 in Firenze.
Nee niet waar....... (toch maar ff nagekeken)quote:
Nee.quote:
quote:
quote:
Achtte jij ons ook niet kansloos tegen Fiorentina?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
Dat dacht ik ook na de 0-1 in Hamburgquote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:00 schreef HeatWave het volgende:
Nu wel opgeladen blijven en verdomme dat Volendam met 12-0 terug naar de dijk terug sturen!
Als je van de nummer 4 van Italie kan winnen mag de laatste van NL... nou ja, jullie kennen het verhaal.
Alsof Volendam met een muur speeltquote:Op vrijdag 20 februari 2009 03:50 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Heeft met het type wedstrijd te maken. Zelfde als Oleguer en Lindgren enzo. Als je tegen een muur moet spelen zoals Volendam heb je weinig aan zulke spelers.
Dat je uberhaupt hoop koestert op een resultaat bij Ajax uit. Als Ajax slecht speelt wordt het 3-0, als het een beetje loopt wordt het gewoon 6-0.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:48 schreef Maja het volgende:
[..]
Alsof Volendam met een muur speelt![]()
Zes maanden terug zou ik bij Ajax-uit al blij zijn als de schade beperkt zou blijven. Maar Volendam heeft de schroom redelijk van zich afgegooid in uitwedstrijden en als Ajax het wat onderschat na deze euforie, kan het nog wel eens raar gaan lopen...
HW, je hebt helemaal niks getypt waar ik eens ff op in kan gaan.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, niet om nou meteen weer de negatievo te zijn, integendeel, maar Fiorentina heeft ons gewoon onderschat volgens mij, en dan krijg je ook bij dat soort ploegen de wedstrijd niet meer zo makkelijk om. Natuurlijk hebben we ook mazzel gehad, als Mutu hem gewoon maakt is het over..
Maar dit pakken ze ons niet meer af, de return zal pittig zijn, maar niet onmogelijk. Ik hoop vooral dat de spelers (al blijf ik het een idioot begrip vinden voor miljonairs) zelfvertrouwen hebben opgedaan, en dat dus voortzetten Zondag.
Kampioen zie ik niet meer gebeuren, maar misschien iig een iets dragelijker seizoen...
Onderschatting of in slaap gesust tijdens de wedstrijd. En Mutu was nou niet echt in vorm deze wedstrijd en van hem hangt gewoon heel veel af bij Fiorentina.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, niet om nou meteen weer de negatievo te zijn, integendeel, maar Fiorentina heeft ons gewoon onderschat volgens mij, en dan krijg je ook bij dat soort ploegen de wedstrijd niet meer zo makkelijk om. Natuurlijk hebben we ook mazzel gehad, als Mutu hem gewoon maakt is het over..
Maar dit pakken ze ons niet meer af, de return zal pittig zijn, maar niet onmogelijk. Ik hoop vooral dat de spelers (al blijf ik het een idioot begrip vinden voor miljonairs) zelfvertrouwen hebben opgedaan, en dat dus voortzetten Zondag.
Kampioen zie ik niet meer gebeuren, maar misschien iig een iets dragelijker seizoen...
Sorryquote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:50 schreef koningdavid het volgende:
[..]
HW, je hebt helemaal niks getypt waar ik eens ff op in kan gaan.
Sulejmani is ook niet echt van het meeverdedigen, bovendien zijn de acties van Leo de laatste tijd een stuk gevaarlijker, ik zou gewoon met Leo beginnen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:54 schreef peaceman het volgende:
Leonardo heeft mijn inziens echt niet zo heel veel laten zien. Daarbij verdedigt hij minder mee dan Sulejmani.
Nee, laat Leo maar gewoon op de bank beginnen.
Maar Leo stelt in de basis vaak teleur. Als invaller is ie beter.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:56 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Sulejmani is ook niet echt van het meeverdedigen, bovendien zijn de acties van Leo de laatste tijd een stuk gevaarlijker, ik zou gewoon met Leo beginnen.
Precies. Ik ben bang dat wanneer Leo als linksbuiten begint hij teleur zal stellen. Ik zie hem liever in de spits met Suarez op rechts en Sulejmani op links. Als Dario zondag nog niet fit is mag Marco van mij zo beginnen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:02 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Maar Leo stelt in de basis vaak teleur. Als invaller is ie beter.
Ja.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:39 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Achtte jij ons ook niet kansloos tegen Fiorentina?
1 zwaluwquote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:39 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Achtte jij ons ook niet kansloos tegen Fiorentina?
Leo heeft zo z'n beperkingen. Dat weet hij zelf ook wel, daarom doet ie niet zo moeilijk dat hij niet in de basis begint. Hij is zo'n type jongen die je zonder opdracht het veld in moet gooien. Of je nou voorstaat of niet, met hem in het veld gebeurd er altijd wat.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:14 schreef Dvm86 het volgende:
Kennedy is een prima prof, maar niet goed genoeg voor Ajax. Leonardo is een soort Perez (misschien iets minder chagrijnig) maar is echt niet goed genoeg om in de basis te spelen. Prima invaller, maar daar is dan ook alles mee gezegd.
Er mag overigens ook wel eens gezegd worden dat de arbitrale trio zeer goed floot/beoordeelde, daar kan menig scheidsrechter in Nederland nog wat van leren.
Heracles thuis alweer vergeten? Je hoopt toch altijd op resultaat, ook al is dat niet altijd realistisch?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:50 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Dat je uberhaupt hoop koestert op een resultaat bij Ajax uit. Als Ajax slecht speelt wordt het 3-0, als het een beetje loopt wordt het gewoon 6-0.
Als je het over het meeverdedigen van de aanvallers hebt, was Kennedy absoluut de beste van de drie. Hij heeft echt veel meters afgelegd! Alleen heeft-ie óf geen lef om een actie te maken óf de actie niet in huis; aanvallend is hij niet goed genoeg.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:14 schreef Dvm86 het volgende:
Kennedy is een prima prof, maar niet goed genoeg voor Ajax. Leonardo is een soort Perez (misschien iets minder chagrijnig) maar is echt niet goed genoeg om in de basis te spelen. Prima invaller, maar daar is dan ook alles mee gezegd.
Er mag overigens ook wel eens gezegd worden dat de arbitrale trio zeer goed floot/beoordeelde, daar kan menig scheidsrechter in Nederland nog wat van leren.
Heracles ben ik zeker niet vergeten (al zou ik het wel willen). Een topclub zal dat 1 keer overkomen, maar zeker niet een tweede keer, we hebben het hier niet over Feyenoord. Bovendien is FC Volendam veruit de zwakste eredivisieclub, nog een stuk zwakker dan bijvoorbeeld Heracles.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:31 schreef Maja het volgende:
[..]
Heracles thuis alweer vergeten? Je hoopt toch altijd op resultaat, ook al is dat niet altijd realistisch?
Waarom doen wij ook al niet meer mee voor de beker?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:34 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Heracles ben ik zeker niet vergeten (al zou ik het wel willen). Een topclub zal dat 1 keer overkomen, maar zeker niet een tweede keer, we hebben het hier niet over Feyenoord. Bovendien is FC Volendam veruit de zwakste eredivisieclub, nog een stuk zwakker dan bijvoorbeeld Heracles.
quote:Fiorentina rekent op goed resultaat in Amsterdam
Hoewel de thuisnederlaag tegen Ajax (0-1) hard aan kwam, houdt Fiorentina vertrouwen in een goede afloop. De Italianen rekenen erop dat in Amsterdam alsnog kwalificatie voor de volgende ronde van het UEFA Cup-toernooi kan worden afgedwongen.
"We hebben veel kansen gecreëerd", tekende Voetbal International op uit de mond van trainer Cesare Prandelli. "Maar ze gingen simpelweg niet in het doel. Daarna verloren we de concentratie en viel helaas de tegentreffer. Het is heel simpel: als je niet scoort, wordt het moeilijker en moeilijker. Ik heb in ieder geval volop vertrouwen in een positief resultaat in de returnwedstrijd."
Ook spits Alberto Gilardino is het geloof in een goede afloop nog lang niet verloren. "We hebben kwaliteiten genoeg om volgende week voor een ommekeer te zorgen. We hebben de hoop zeker niet opgegeven. Hun eerste kans was raak. Op sommige momenten hadden we gewoon een stap extra moeten zetten", aldus Gilardino.
quote:Van Basten geeft spelers dagje vrij
De selectie van Ajax hoeft zich vrijdagmiddag niet op het trainingsveld te laten zien. Trainer Marco van Basten heeft besloten de geplande oefensessie te schrappen.
De oefenmeester geeft zijn ploeg een dagje vrij na de zwaarbevochten overwinning op bezoek bij Fiorentina. Door een treffer van Kennedy Bakircioglü gingen de Amsterdammers in Florence met de zege aan de haal.
De spelers van Ajax moeten zich zaterdag weer op het trainingscomplex melden. Om 11.00 uur bereidt de ploeg van Van Basten zich voor op het competitietreffen met FC Volendam, komende zondag.
Ik heb ook respect voor de manier waarop Volendam zich redelijk staande houdt in de eredivisie, maar we moeten toch toegeven dat het verschil in kwaliteit dusdanig groot is dat de kans dat Ajax niet wint vrijwel nihil is. Als we ons al druk moeten maken over de makkelijkste wedstrijd van het jaar, dan is het einde zoek. Moet ik je trouwens nog uitleggen dat uit en thuis een wereld van verschil uitmaakt bij Ajax?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:40 schreef Suijk het volgende:
[..]
Waarom doen wij ook al niet meer mee voor de beker?
Natuurlijk moeten we winnen van Volendam, maar iets meer respect mag wel.Spelen de laatste weken stukken beter dan in de eerste helft heb ik het idee.
1 x overkomen? Ben je de bekernederlaag wel al vergeten dan?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:34 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Heracles ben ik zeker niet vergeten (al zou ik het wel willen). Een topclub zal dat 1 keer overkomen, maar zeker niet een tweede keer, we hebben het hier niet over Feyenoord. Bovendien is FC Volendam veruit de zwakste eredivisieclub, nog een stuk zwakker dan bijvoorbeeld Heracles.
Verschil uit en thuis enz enz.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:42 schreef Maja het volgende:
[..]
1 x overkomen? Ben je de bekernederlaag wel al vergeten dan?
Ah het onderschatten van Volendam is alweer begonnen?quote:
Als uit en thuis zoveel verschil is, kun je niet over een topclub spreken.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:43 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Verschil uit en thuis enz enz.
quote:Wat schreven de kranten?
Amsterdam, 20 feb 2009
De kranten van deze vrijdagochtend pakten groot uit met de winst van Ajax in Florence. De verrassing over de 0-1-zege door een goal van Kennedy spatte van de pagina's af.
Metro kopt met 'Wonder van Florence'. De perfecte uithaal van Kennedy wordt als zondagsschot omschreven en de winst als knap. 'Niet alleen omdat Fiorentina de nummer vier van de Italiaanse Serie A is, ook vanwege het grote aantal afwezigen bij Ajax.' Ook Stekelenburg kreeg de complimenten. 'Met behulp van een goede organisatie en een prima keepende Maarten Stekelenburg sleepte Ajax de overwinning uit het vuur.'
De Volkskrant looft het collectief van Ajax. '...leverde Ajax een prestatie met perspectief...en flirt met de achtste finales.' Natuurlijk zijn de credits voor Kennedy en Stekelenburg maar 'het was vooral de zege van de opofferingsgezindheid'. Ajax had de zege ook nodig volgens de krant, want zo krijgt 'het doffe blazoen in Europa weer wat glans'. De krant werd enigszins melancholisch: 'Het zijn de beelden die sport zo mooi maken: de jonge Anita, moegestreden, zittend op het gras na een zwaarbevochten zege. Italiaanse tegenstanders die, op weg naar de keedkamer, een erehaag vormen voor de winnaars. Zo hoort sport te zijn.'
De GPD-kranten, waaronder het Noordhollands Dagblad stipt het feit aan dat de zege de eerste was in veertien jaar tijd. De laatste dateerde van 1994 toen AC Milan met 2-0 werd verslagen in het seizoen waarin Ajax de Champions League won. 'Die tijden liggen lang achter de club die op zoek is naar eerherstel in Europa. Gisteravond deed Ajax wat dat betreft goede zaken.' 'Het was een avond waarop het voetbal van toevalligheden aan elkaar hing. Op basis van de tweede helft was de zege niet onverdiend.' Dat Fiorentina speelde zoals de nummer vier van Italië donderdagavond tegen Ajax deed, verraste de Nederlandse pers. 'Het was armoedig voetbal van de thuisploeg.... de manier waarop Fiorentina de bal herhaadelijk cadeau deed aan Ajax was een ploeg uit de Serie A onwaardig.'
De Telegraaf toonde zich verrast. Met grote chocoladeletters kopte de krant 'Ajax stunt' en ook in het artikel zelf steekt de krant de verbazing over de zege niet onder stoelen of banken. 'Ajax blijkt over een merkwaardige, maar geweldig bruikbare eigenschap te beschikken. Als de buitenwacht én zelfs de meest hartstochtelijke fans niet veel voor de kansen van de Amsterdammers geven, logenstraffen de Ajacieden het negativisme.'
AD vindt de zege niet minder sensationeel, 'Winnen op z'n Italiaans', kopte het katern Sportwereld. De krant had oog voor details: 'Het was vooraf een schitterend gezicht, de twee klassieke tenues op het fraai groene speelveld. Het paars van ACF Fiorentina tegenover het witte shirt met de rode baan; wie door zijn wimpers keek, waande zich in de jaren zeventig.' De werkelijkheid keerde echter snel terug in het verhaal. 'De realiteit bleek lange tijd minder romantisch dan het affiche.' Want de wedstrijd was nooit groots en meeslepend volgens de krant, het stadion koud en verre van uitverkocht. Het verhaal eindigde positief: 'In de laatste zes
Helemaal mee eens, maar bij Ajax is dat de realiteit op dit moment helaas. Kijk de statistieken in de VI maar na om het verschil tussen Ajax uit en thuis te bekijken.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:46 schreef Maja het volgende:
[..]
Als uit en thuis zoveel verschil is, kun je niet over een topclub spreken.
En benieuwd wat Derksen vandaag weer gat zeggenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:47 schreef DuvelDuvel het volgende:
Altijd lekker om de kranten te lezen na zo'n wedstrijd![]()
[..]
Van zero naar heroquote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:00 schreef Breach het volgende:
Kennedy ik wil je kapseeeeeeel.
Kan iemand me wakker maken uit deze droom
Kutgastquote:
Dat zou wel hard zijn.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:57 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Volgende week doodleuk op de tribune.
Nou ja, dat is natuurlijk altijd makkelijk lullen als je wint. Je ziet maar weer hoe vergankelijk het voetbal kan zijn. Eerst beleven we 2 kutweken en nu is het weer Hosanna.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:09 schreef Pieter-utd het volgende:
Maar Oleguer speelt laatste tijd erg goed(als je het vergelijkt met het begin van het seizoen)
Ook lijkt Ajax meestal wel de nul te houden als Olegeur speelt.. lekker laten staan die gast.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:09 schreef Pieter-utd het volgende:
Maar Oleguer speelt laatste tijd erg goed(als je het vergelijkt met het begin van het seizoen)
Dat is zeker waar. Maar dat hij is gestopt met proberen de opbouw te verzorgen is denk ik positief punt.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:14 schreef Breach het volgende:
[..]
Nou ja, dat is natuurlijk altijd makkelijk lullen als je wint. Je ziet maar weer hoe vergankelijk het voetbal kan zijn. Eerst beleven we 2 kutweken en nu is het weer Hosanna.
Hetzelfde geld voor Oleguer. Toen het minder ging, ging men een zondebok zoeken. En als Oleguer dan een slechte pot speelt is hij de lul. Met Wielaert hebben we nu gezien dat het er niet beter op wordt. Oleguer moet gewoon in de basis blijven staan.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:44 schreef toma het volgende:
http://www.ajaxfotoside.net/0809uit/fiorentina/fiorentina.html
mooi verslag.
ik wil ook zo n kapsel jah, zo n balzak van een 15 jarige op je hoofdquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:00 schreef Breach het volgende:
Kennedy ik wil je kapseeeeeeel.
Kan iemand me wakker maken uit deze droom
quote:Na zijn rentree bij Jong Ajax deed de in Utrecht geboren Ajacied nog een aantal extra oefeningen. “Ik ben na afloop nog even twee keer 400 meter gaan lopen. Ik speelde een half uur en iets extra’s doen kan nooit kwaad. Ik heb in de afgelopen maanden geleerd hoe ik met mijn lichaam om moet gaan. Het is iets wat helemaal uit mijzelf komt.”
Na maanden revalideren kan de 20-jarige Aissati eindelijk weer eens zijn talent op de velden ten toon spreiden. Hij vond de afgelopen maanden vreselijk. “Het meest frustrerende is dat je drie maanden lang hetzelfde programma moet volgen. Als voetballer zijnde wil je naar buiten en met de bal aan de slag. Ik mocht alleen maar lopen. Nu kan ik eindelijk weer minuten maken. Dan voel je je zo blij als een kleine jongen.”
“Ik kan nu nog niet echt zeggen wanneer ik kan spelen," vervolgt hij. "De verwachting is dat ik nog wel drie wedstrijden nodig heb om wedstrijdfit te worden. Maar we doen alles stapje voor stapje. Ik blijf mijn best doen en geef de volle 100%. Dit moet je altijd doen, want dan kan niemand je iets verwijten”, besluit de gedreven spelmaker.
Denk dat hij nog wel van waarde kan zijn dit seizoenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:08 schreef _Mike_ het volgende:
Ach, laat Aissati het maar rustig aan doen. Die mag volgens seizoen gaan schitteren.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:11 schreef MaxC het volgende:
[..]
Denk dat hij nog wel van waarde kan zijn dit seizoen
Mwah, vaak, vaak... Was er afgelopen zondag nog, hoezo?quote:
Heb je 'm al? Anders stuur ik je even een PM.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:20 schreef tha_dark het volgende:
Wat een heerlijke avond gister!![]()
Iemand nog een torrent van Real-Ajax? pm?
Dat dan weer nooitquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:31 schreef Voltreffer het volgende:
Ik denk dat ik dan wel weet wie je bent. Ook wel eens op oostkapelle te vinden? Bij de voetbal dan vooral?
Zou je het mij ook kunnen toesturen?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:32 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Heb je 'm al? Anders stuur ik je even een PM.
Done.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:35 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zou je het mij ook kunnen toesturen?
Dan mag je mij ook een PM sturenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:32 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Ik zou de torrent graag ontvangen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:32 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Nou nou, poe poe. Dat is 4 keer op en neer rennenquote:Na zijn rentree bij Jong Ajax deed de in Utrecht geboren Ajacied nog een aantal extra oefeningen. “Ik ben na afloop nog even twee keer 400 meter gaan lopen. Ik speelde een half uur en iets extra’s doen kan nooit kwaad. Ik heb in de afgelopen maanden geleerd hoe ik met mijn lichaam om moet gaan. Het is iets wat helemaal uit mijzelf komt.”
vCL 2-0 thuis en 0-0 uit tegen Slavia. Die vlieger gaat niet op.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:27 schreef PyTh het volgende:
Knappe prestatie.
Wij wonnen vorig jaar ook met 0-1 in Firenze......om het vervolgens thuis nog uit handen te geven.
Het lijkt wel of Fiorentina Europees uit ook altijd een stuk beter voetbalt dan thuis.
In de CLquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:49 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
vCL 2-0 thuis en 0-0 uit tegen Slavia. Die vlieger gaat niet op.
En mij ookquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:35 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zou je het mij ook kunnen toesturen?
Je carnavalspak al aan?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:01 schreef PyTh het volgende:
[..]
In de CL
Uit: 4 punten
Thuis: 2 punten
Zou mooi zijn als we tegen twente moetenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:11 schreef Aanvoerder het volgende:
Wees maar niet bang PyTH, we winnen wel van ze thuis.
Komt goed. Ik had er gisteren ook hoop in en toen ging het ook goed.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:16 schreef DuvelDuvel het volgende:
Laten we eerst maar zorgen dat we doorgaan.
ik had tegen Heracles ook hoop op een zege......quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:18 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Komt goed. Ik had er gisteren ook hoop in en toen ging het ook goed.
Wat stond er nou op? Zag een beetje vaag een gast met een gasmasker oid zoals wel vaker bij 410.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:19 schreef Aanvoerder het volgende:
Iemand al een foto van die tifo van gisteren?
Werkelijk geen idee wat erop stond. Maar op AFS werd er gezegd dat er een tifo werd gehouden. Bedoel je met dat masker dit?:quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:20 schreef toma het volgende:
[..]
Wat stond er nou op? Zag een beetje vaag een gast met een gasmasker oid zoals wel vaker bij 410.
jup.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:28 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Werkelijk geen idee wat erop stond. Maar op AFS werd er gezegd dat er een tifo werd gehouden. Bedoel je met dat masker dit?:
[ afbeelding ]
Dat is het logo van Mentalita Ultras.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:51 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
http://www.mentalitaultras.com/
een kledingmerk voor hooligans?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:51 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
http://www.mentalitaultras.com/
Ultras zijn niet per definitie hooligansquote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:57 schreef Breach het volgende:
[..]
Ultras zijn niet per definitie hooligans
Omdat Italië de bakermat van de Ultras is..?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:58 schreef toma het volgende:
[..]i know. Maar waarom dat Mentalista op een doek?
Boefjequote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:02 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sorry, kon het niet laten.
Maar wat heeft Mentalista Ultras met Ajax te maken?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:01 schreef Breach het volgende:
[..]
Omdat Italië de bakermat van de Ultras is..?
Waarom hebben de Capo's bij Ajax sjaaltjes/shirts van Maccabi Tel Aviv en River Plate? Ultra-mentalita is een manier supporteren. Het hoort erbij.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:47 schreef toma het volgende:
[..]
Maar wat heeft Mentalista Ultras met Ajax te maken?
Ok, dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:50 schreef Breach het volgende:
[..]
Waarom hebben de Capo's bij Ajax sjaaltjes/shirts van Maccabi Tel Aviv en River Plate? Ultra-mentalita is een manier supporteren. Het hoort erbij.
Je vroeg je ook nooit af waarom een hoop gasten met -5 in hun blote bast staanquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:55 schreef toma het volgende:
[..]
Ok, dat wist ik niet.
Ben niet zo bekend met de Ultras.
quote:Vertonghen vraagteken bij Ajax
Ajax-trainer Marco van Basten weet nog niet of hij zondag tijdens de thuiswedstrijd tegen Volendam over Jan Vertonghen kan beschikken.
De Belg test zijn geblesseerde voet zaterdag op de training. Voor de geblesseerde Gabri, Eyong Enoh en Dario Cvitanich komt de ontmoeting met de hekkensluiter van de eredivisie zeker te vroeg.
Wielaert
Rob Wielaert is wel weer beschikbaar. De verdediger ontbrak donderdagavond tijdens de door zijn ploeg gewonnen uitwedstrijd tegen Fiorentina (0-1) omdat hij eerder dit seizoen al met FC Twente in de UEFA Cup was uitgekomen.
Gregory van der Wiel en Urby Emanuelson arriveerden vrijdag met kleine pijntjes op Schiphol. Ze zijn zondag waarschijnlijk weer inzetbaar. Trainer Van Basten gunde zijn spelers vrijdag een vrije dag.
quote:
Ik kijk er nu al naar uitquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:48 schreef Silenus het volgende:
later vandaag ga ik me weer aan een verslagje wagen.
Ik moet hem een halfjaar houden na die bekeruitschakeling. Ik dacht dat het 12 of 21 mei was, dat ik het Volendam-logo eindelijk mag ruilen voor ons Ajax-logoquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:59 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ben jij na a.s. zondag je avatar eindelijk weer kwijt?
Terugkeer Wielaert zal ten koste gaan van Schilder? Of wil van Basten perse een linksbenige speler in het centrum?quote:
Dat kind in jouw sig moet echt sterven. Irritant ADHD-kindje.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:19 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Terugkeer Wielaert zal ten koste gaan van Schilder? Of wil van Basten perse een linksbenige speler in het centrum?
Boxxyquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:28 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Dat kind in jouw sig moet echt sterven. Irritant ADHD-kindje.
wtf is dat voor wijf jaquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:28 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Dat kind in jouw sig moet echt sterven. Irritant ADHD-kindje.
Laat Silva maar lekker spelen ipv Van der Wiel. Enoh lijkt wel erg blessuregevoelig, die is nogal eens geblesseerd geweest dit seizoen. Gabri had een hersenschudding, dus ik neem aan dat hij er tegen Fiorentina wel weer bij is. Cvitanich... geen idee.quote:
quote:
Ik ben altijd zeer kritisch op Oleguer geweest maar die man heeft een hele hele goede wedstrijd neergezet. Als ie iedere wedstrijd zijn man zo uitschakeld dan mag ie wat mij betreft in de basis blijven .quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:42 schreef toma het volgende:
[..]
Ik krijg een Heitinga flashback
Even mijn cijfers:
Stekelenburg: 8
vd Wiel: 6
Oleguer: 7
Vermaelen: 6
Schilder: 5
Anita: 7
Lindgren: 8
Emanuelson: 8
Kennedy: 5
Suarez: 6
Sulejmani: 5
Leonardo: 6,5
Sno: 6,5
Veerle?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:59 schreef jorienvdherik het volgende:
Dennis, zag je Veerle zondag nog ?
Hij komt er wel. Moet los gelaten worden ..nu is hij de hele tijd bezig met zijn verdedigende taak.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:21 schreef Breach het volgende:
Wat denken we trouwens van Sulejmani? Als dat op deze manier doorgaat dan gaat dat voor ons de grootste geldverspilling aller tijden worden. Na zijn blessure had hij nog wel wat krediet. Maar wat hij nu, maanden later, laat zien is echt schandalig slecht. Of hij nu op 10 of als linksbuiten speelt.
Ze hadden er beter 2 van 8 mln van kunnen halen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:32 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hij komt er wel. Moet los gelaten worden ..nu is hij de hele tijd bezig met zijn verdedigende taak.
En wat is morgen het excuus? Hij heeft gewoon nog geen één fatsoenlijke wedstrijd gespeeld. En alle plankenkoorts, verkeerde positie en verdedigende taak excuses zijn nu wel eens op denk ik.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:32 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hij komt er wel. Moet los gelaten worden ..nu is hij de hele tijd bezig met zijn verdedigende taak.
Spreid je kansen idd. Ookal is Sulejmani veelbelovend, dan nog kan je beter je risico spreiden door 2 onbekendere talentjes te kopen ofzo.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:34 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ze hadden er beter 2 van 8 mln van kunnen halen.
Ik vond het juist in het begin best erg. 16 miljoen is gewoon way too much voor een speler die nog niet heeft laten zien dat hij op top niveau mee kan.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:36 schreef finsdefis het volgende:
Sowieso moet Ajax niet zo vaak bij de 'subtop' inkopen doen. Sulejmani voor 16 miljoen vond ik echt de grootste onzin zeg. Ik ging wel een beetje mee met de Sulejmani hype dus ik vond het in het begin niet zo erg. Hopen dat hij het standaard patroon vertoond en volgend seizoen goed speelt. Verder moet Ajax echt eens aan een eigen scouting werken, wat iedereen al 5 jaar zegt ofzo. Laat oud-spelers ff rondsnuffelen ofzo.
Wat dan? Moet hij dan continu de rechtsback maar op laten komen en zelf voorin blijven hangen?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:39 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik vond het juist in het begin best erg. 16 miljoen is gewoon way too much voor een speler die nog niet heeft laten zien dat hij op top niveau mee kan.
Nu denk ik dat hij er wel komt en als het eruit komt hij zijn geld dubbel en dwars waard is. Hij moet alleen niet constant achter zijn man aan rennen. Van Basten moe them ook vrij laten zodat hij natuurlijker gaat voetballen ipv een takenpakket uitvoert en zo eigenlijk verkrampt in zijn acties omdat hij de hele tijd aan zijn verdedigende taak denkt. Hij is nog jong en weet die balans nog niet zo goed.
Nou Nee hij moet wat vrijer zijn. Zijn taken moeten door de andere aanvallers en het middenveld opgepakt worden als hij het niet kan. Dan gaat die rechtsback vanzelf achter hem aan lopen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:41 schreef Breach het volgende:
[..]
Wat dan? Moet hij dan continu de rechtsback maar op laten komen en zelf voorin blijven hangen?
Sja, dan krijg je dus weer de Kennedy's etc.... het is moeilijk, soms moet Ajax diep in de buidel tasten, maar ik durf nu nog niet te zeggen of dat voor Sulejmani goed of fout was...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:38 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Spreid je kansen idd. Ookal is Sulejmani veelbelovend, dan nog kan je beter je risico spreiden door 2 onbekendere talentjes te kopen ofzo.
16 miljoen is sowieso fout in mijn ogen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, dan krijg je dus weer de Kennedy's etc.... het is moeilijk, soms moet Ajax diep in de buidel tasten, maar ik durf nu nog niet te zeggen of dat voor Sulejmani goed of fout was...
Klopt ja, maar ik doel dus meer op de eigen scouting, en niet hersenloos spelers kopen die het goed doen bij de subtop. Waaronder dus Kennedy en Sulejmani.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, dan krijg je dus weer de Kennedy's etc.... het is moeilijk, soms moet Ajax diep in de buidel tasten, maar ik durf nu nog niet te zeggen of dat voor Sulejmani goed of fout was...
Ja werkte het voetbal maar zoquote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:42 schreef Chadi het volgende:
[..]
Nou Nee hij moet wat vrijer zijn. Zijn taken moeten door de andere aanvallers en het middenveld opgepakt worden als hij het niet kan. Dan gaat die rechtsback vanzelf achter hem aan lopen.
Ach ze hebben Leonardo al. Daarbij zou ik eerder hebben gekozen voor Pranjic hangend op links.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo werkt het wel. Als hij opgevangen wordt en in de tegenaanval zijn verdedigende taak telkens niet kan uitvoeren omdat ie zijn man laat lopen om aan te vallen krijgt ie vanzelf op zijn flikker.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:45 schreef Breach het volgende:
[..]
Ja werkte het voetbal maar zo
En buiten dat verdedigen om. Ik zie ook maar barweinig goede voorzetten, vrije trappen en corners van zijn voeten af komen.
want een automerk heeft een IQquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:56 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
![]()
Dat zijn de twee shirt-sponsors van Fiorentina. Leuk bedacht, zeg.
Ik was het ook al van planquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:48 schreef Silenus het volgende:
Yodieyo, ik ben ook weer thuis, wat een brilfuckingjante trip was dit zeg!
Werkelijk alles was briljant, op het uitzicht in het vak en het optreden van de Italiaanse carabinieri na. Even chillen, later vandaag ga ik me weer aan een verslagje wagen.
Veel te lage cijfers wat mij betreft.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:42 schreef toma het volgende:
[..]
Ik krijg een Heitinga flashback
Even mijn cijfers:
Stekelenburg: 8
vd Wiel: 6
Oleguer: 7
Vermaelen: 6
Schilder: 5
Anita: 7
Lindgren: 8
Emanuelson: 8
Kennedy: 5
Suarez: 6
Sulejmani: 5
Leonardo: 6,5
Sno: 6,5
Eens. Oleguer in de basis voortaan, for sure. Zet Robbie er maar naast en het staat gewoon weer goed.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
1x is toeval.. 2, 3, hell zelfs 4x is nog toeval.... Maar nu is het meer dan dat. En ook nog eens op Europees niveau.
Ze hebben Europees ook maar vrij weinig tegen gekregen. 2 tegen Aston Villa (okay, dat kan. Die staan 4de in de PL.) en 2 tegen Slavia, waarvan 1 eigen goal.
Dan doe je het gewoon best goed. Hij stond alle wedstrijden in de basis. Sinds hij er uit is, werd het slechter en slechter. Nu zal het niet alleen zijn inbreng zijn. Maar er zijn inmiddels ZOVEEL voorbeelden, dan kan het simpelweg geen toeval meer zijn.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Oh Bakircioglu,
You are the love of my life!
Oh Bakircioglu,
I let You shag my wife,
Oh Bakircioglu,
I want your hearcut too!
Ik nog in het vliegtuig schreeuwen of Silenus van fok even op wilde staan, maar niemand stond opquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:48 schreef Silenus het volgende:
Yodieyo, ik ben ook weer thuis, wat een brilfuckingjante trip was dit zeg!
Werkelijk alles was briljant, op het uitzicht in het vak en het optreden van de Italiaanse carabinieri na. Even chillen, later vandaag ga ik me weer aan een verslagje wagen.
Ik zou gaan voorquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Oh Bakircioglu,
Oh Bakircioglu,
I let You shag my wife,
Oh Bakircioglu,
I want your hearcut too!
Hij wordt door steeds meer mensen meegezongen![]()
Wordt op alle vlakken verslagen doorquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:55 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik zou gaan voor![]()
There's only one Kennedy Bakircioglu,
One Kennedy Bakircioglu,
We're walking along,
Singing a song,
Walking in a Bakircioglu wonderland
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:03 schreef jna het volgende:
[..]
Wordt op alle vlakken verslagen door
Oh Bakircioglu,
Oh Bakircioglu,
I let You shag my wife,
Oh Bakircioglu,
I want your hearcut too!
Mooi dat was ook de bedoeling.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:01 schreef navigator het volgende:
Sorry, poging compleet mislukt
Haha, wat een ratten zijn het he. Fascisten.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:08 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Italiaanse smeris zijn tyfuslijers, maar dat was al langer bekend
Ja serieusquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:24 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, wat een ratten zijn het he. Fascisten.
Maar riep je serieus in het vliegtuig? Want ik was naar muziek aan het luisteren namelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |