quote:
Ik kijk er nu al naar uitquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:48 schreef Silenus het volgende:
later vandaag ga ik me weer aan een verslagje wagen.
Ik moet hem een halfjaar houden na die bekeruitschakeling. Ik dacht dat het 12 of 21 mei was, dat ik het Volendam-logo eindelijk mag ruilen voor ons Ajax-logoquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:59 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ben jij na a.s. zondag je avatar eindelijk weer kwijt?
Terugkeer Wielaert zal ten koste gaan van Schilder? Of wil van Basten perse een linksbenige speler in het centrum?quote:
Dat kind in jouw sig moet echt sterven. Irritant ADHD-kindje.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:19 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Terugkeer Wielaert zal ten koste gaan van Schilder? Of wil van Basten perse een linksbenige speler in het centrum?
Boxxyquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:28 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Dat kind in jouw sig moet echt sterven. Irritant ADHD-kindje.
wtf is dat voor wijf jaquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:28 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Dat kind in jouw sig moet echt sterven. Irritant ADHD-kindje.
Laat Silva maar lekker spelen ipv Van der Wiel. Enoh lijkt wel erg blessuregevoelig, die is nogal eens geblesseerd geweest dit seizoen. Gabri had een hersenschudding, dus ik neem aan dat hij er tegen Fiorentina wel weer bij is. Cvitanich... geen idee.quote:
quote:
Ik ben altijd zeer kritisch op Oleguer geweest maar die man heeft een hele hele goede wedstrijd neergezet. Als ie iedere wedstrijd zijn man zo uitschakeld dan mag ie wat mij betreft in de basis blijven .quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:42 schreef toma het volgende:
[..]
Ik krijg een Heitinga flashback
Even mijn cijfers:
Stekelenburg: 8
vd Wiel: 6
Oleguer: 7
Vermaelen: 6
Schilder: 5
Anita: 7
Lindgren: 8
Emanuelson: 8
Kennedy: 5
Suarez: 6
Sulejmani: 5
Leonardo: 6,5
Sno: 6,5
Veerle?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:59 schreef jorienvdherik het volgende:
Dennis, zag je Veerle zondag nog ?
Hij komt er wel. Moet los gelaten worden ..nu is hij de hele tijd bezig met zijn verdedigende taak.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:21 schreef Breach het volgende:
Wat denken we trouwens van Sulejmani? Als dat op deze manier doorgaat dan gaat dat voor ons de grootste geldverspilling aller tijden worden. Na zijn blessure had hij nog wel wat krediet. Maar wat hij nu, maanden later, laat zien is echt schandalig slecht. Of hij nu op 10 of als linksbuiten speelt.
Ze hadden er beter 2 van 8 mln van kunnen halen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:32 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hij komt er wel. Moet los gelaten worden ..nu is hij de hele tijd bezig met zijn verdedigende taak.
En wat is morgen het excuus? Hij heeft gewoon nog geen één fatsoenlijke wedstrijd gespeeld. En alle plankenkoorts, verkeerde positie en verdedigende taak excuses zijn nu wel eens op denk ik.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:32 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hij komt er wel. Moet los gelaten worden ..nu is hij de hele tijd bezig met zijn verdedigende taak.
Spreid je kansen idd. Ookal is Sulejmani veelbelovend, dan nog kan je beter je risico spreiden door 2 onbekendere talentjes te kopen ofzo.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:34 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ze hadden er beter 2 van 8 mln van kunnen halen.
Ik vond het juist in het begin best erg. 16 miljoen is gewoon way too much voor een speler die nog niet heeft laten zien dat hij op top niveau mee kan.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:36 schreef finsdefis het volgende:
Sowieso moet Ajax niet zo vaak bij de 'subtop' inkopen doen. Sulejmani voor 16 miljoen vond ik echt de grootste onzin zeg. Ik ging wel een beetje mee met de Sulejmani hype dus ik vond het in het begin niet zo erg. Hopen dat hij het standaard patroon vertoond en volgend seizoen goed speelt. Verder moet Ajax echt eens aan een eigen scouting werken, wat iedereen al 5 jaar zegt ofzo. Laat oud-spelers ff rondsnuffelen ofzo.
Wat dan? Moet hij dan continu de rechtsback maar op laten komen en zelf voorin blijven hangen?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:39 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik vond het juist in het begin best erg. 16 miljoen is gewoon way too much voor een speler die nog niet heeft laten zien dat hij op top niveau mee kan.
Nu denk ik dat hij er wel komt en als het eruit komt hij zijn geld dubbel en dwars waard is. Hij moet alleen niet constant achter zijn man aan rennen. Van Basten moe them ook vrij laten zodat hij natuurlijker gaat voetballen ipv een takenpakket uitvoert en zo eigenlijk verkrampt in zijn acties omdat hij de hele tijd aan zijn verdedigende taak denkt. Hij is nog jong en weet die balans nog niet zo goed.
Nou Nee hij moet wat vrijer zijn. Zijn taken moeten door de andere aanvallers en het middenveld opgepakt worden als hij het niet kan. Dan gaat die rechtsback vanzelf achter hem aan lopen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:41 schreef Breach het volgende:
[..]
Wat dan? Moet hij dan continu de rechtsback maar op laten komen en zelf voorin blijven hangen?
Sja, dan krijg je dus weer de Kennedy's etc.... het is moeilijk, soms moet Ajax diep in de buidel tasten, maar ik durf nu nog niet te zeggen of dat voor Sulejmani goed of fout was...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:38 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Spreid je kansen idd. Ookal is Sulejmani veelbelovend, dan nog kan je beter je risico spreiden door 2 onbekendere talentjes te kopen ofzo.
16 miljoen is sowieso fout in mijn ogen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, dan krijg je dus weer de Kennedy's etc.... het is moeilijk, soms moet Ajax diep in de buidel tasten, maar ik durf nu nog niet te zeggen of dat voor Sulejmani goed of fout was...
Klopt ja, maar ik doel dus meer op de eigen scouting, en niet hersenloos spelers kopen die het goed doen bij de subtop. Waaronder dus Kennedy en Sulejmani.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, dan krijg je dus weer de Kennedy's etc.... het is moeilijk, soms moet Ajax diep in de buidel tasten, maar ik durf nu nog niet te zeggen of dat voor Sulejmani goed of fout was...
Ja werkte het voetbal maar zoquote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:42 schreef Chadi het volgende:
[..]
Nou Nee hij moet wat vrijer zijn. Zijn taken moeten door de andere aanvallers en het middenveld opgepakt worden als hij het niet kan. Dan gaat die rechtsback vanzelf achter hem aan lopen.
Ach ze hebben Leonardo al. Daarbij zou ik eerder hebben gekozen voor Pranjic hangend op links.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo werkt het wel. Als hij opgevangen wordt en in de tegenaanval zijn verdedigende taak telkens niet kan uitvoeren omdat ie zijn man laat lopen om aan te vallen krijgt ie vanzelf op zijn flikker.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:45 schreef Breach het volgende:
[..]
Ja werkte het voetbal maar zo
En buiten dat verdedigen om. Ik zie ook maar barweinig goede voorzetten, vrije trappen en corners van zijn voeten af komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |