quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:38 schreef DuvelDuvel het volgende:
Deze doe ik alvast voor koningdavid
Maarten Stekelenburg 10 WE HEBBEN GEWONNNEEE!!!![]()
Kenneth Vermeer 10 Je hebt niet gespeeld maar WE HEBBEN GEWONNNEEE!!!![]()
Bruno Silva 10 Je hebt niet gespeeld maar WE HEBBEN GEWONNNEEE!!!![]()
Oleguer 10 WE HEBBEN GEWONNNEEE!!!![]()
Thomas Vermaelen 10 WE HEBBEN GEWONNNEEE!!!![]()
Rasmus Lindgren 10 WE HEBBEN GEWONNNEEE!!!![]()
Kennedy 10 WE HEBBEN GEWONNNEEE!!!![]()
MAG IK JE FOTOOOO
![]()
Urby Emanuelson 10 WE HEBBEN GEWONNNEEE!!!![]()
Miralem Sulejmani 10 WE HEBBEN GEWONNNEEE!!! (maar je was niks)![]()
Gregory van der Wiel 10 WE HEBBEN GEWONNNEEE!!!![]()
Luis Suarez 10 WE HEBBEN GEWONNNEEE!!!![]()
Leonardo 10 WE HEBBEN GEWONNNEEE!!!![]()
Evander Sno 10 WE HEBBEN GEWONNNEEE!!!![]()
Jeffrey Sarpong 10 Je hebt niet gespeeld maar WE HEBBEN GEWONNNEEE!!!![]()
Vurnon Anita 10 WE HEBBEN GEWONNNEEE!!!![]()
Javier Martina 10 Je hebt niet gespeeld maar WE HEBBEN GEWONNNEEE!!!![]()
Robbert Schilder 10 WE HEBBEN GEWONNNEEE!!!![]()
Toby Alderweireld 10 Bijna ingevallen![]()
WE HEBBEN GEWONNNEEE!!!
Fiorentina is er juist zo op gebrand om dit jaar de finale te halen! nadat ze vorig jaar in de halve eindstrijd werden uitgeschakeld door de Rangers....quote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:44 schreef Suijk het volgende:
Hoe Kennedy ook naar Marco toevloog. Die wist ook niet zo goed wat 'ie daar mee aan moest.
Maar goed, echt best wat het nog niet. Misschien dat de focus van Viola toch wat minder op die UEFA Cup ligt? Hopelijk volgende week toch volle bak en weer keihard knokken, dan zit het er nog wel in dat we een ronde verder komen.
Frank de Boer had ook altijd wel een slippertje...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:33 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Zo jammer van Vermaelen... dat heeft die man altijd wel.. 1 of 2 grote slippertjes per wedstrijd maar voor de rest altijd solide...
gisteren zat jorientje nog te juichen voor Fiorentina, wat mij betreft opzouten dus met die flapdrol!quote:
Sja, niet om nou meteen weer de negatievo te zijn, integendeel, maar Fiorentina heeft ons gewoon onderschat volgens mij, en dan krijg je ook bij dat soort ploegen de wedstrijd niet meer zo makkelijk om. Natuurlijk hebben we ook mazzel gehad, als Mutu hem gewoon maakt is het over..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:04 schreef TheClown1 het volgende:
ik zei nog gistermiddag dat ik hoop op een groningen-ajax resultaat maar dan in het voordeel van ajax. 1 goed momentje en inschieten maar. echt te gek voor woorden dat het gebeurde.
Echt waar?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:27 schreef PyTh het volgende:
Wij wonnen vorig jaar ook met 0-1 in Firenze.
Nee niet waar....... (toch maar ff nagekeken)quote:
Nee.quote:
quote:
quote:
Achtte jij ons ook niet kansloos tegen Fiorentina?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
Waaaaaar is dieeee Heatwave nou, waaaaaaar is die Heatwave nou...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |