Sno stond ook een paar keer goed zijn mannetje door zn lichaam te gebruiken! Best wel zinvol ff wat power erin zo op het laatst! Maar wordt nooit een vaste basis-klant uiteraardquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:46 schreef BertMaalderink het volgende:
Ik vond Sno helemaal niet goed invallen. Liet meteen in z'n eerste actie z'n man doodsimpel voorbij wandelen en grossierde vervolgens in slechte passes. Maar ik zal die paar briljante acties dan wel gemist hebben.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:55 schreef DurQ het volgende:
gelezen op een internetsite:
"Mutu heeft het IQ van een Toyota"
Zal wel door al die coke komenquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:56 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
![]()
Dat zijn de twee shirt-sponsors van Fiorentina. Leuk bedacht, zeg.
En Anitaquote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:12 schreef toma het volgende:
Wat een verschrikkelijk slechte wedstrijd en wat een geluk hebben we. Een prachtgoal van Kennedy, maar oh oh wat speelde ie slecht. Lindgren en Emanuelson waren de enigen die goed speelden
Die ook wel, maar met vlagen. Het middenveld viel me mee. Maar Vermaelen en Schilder vond ik erg slecht. Ook Suárez en Sulejmani brachten weer veel te weinig.quote:
ik kreeg een HSV-flashbackquote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:24 schreef Adidah het volgende:
Ik kreeg gewoon spontaan een flashback van de bijna gestolen overwinning in Valencia.
Vermaelen speelde goed, Oleguer speelde goed, Anita.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:18 schreef toma het volgende:
[..]
Die ook wel, maar met vlagen. Het middenveld viel me mee. Maar Vermaelen en Schilder vond ik erg slecht. Ook Suárez en Sulejmani brachten weer veel te weinig.
Zo jammer van Vermaelen... dat heeft die man altijd wel.. 1 of 2 grote slippertjes per wedstrijd maar voor de rest altijd solide...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:27 schreef Cyberia18 het volgende:
Op zijn twee grote slippertjes na deed Vermaelen het wel aardig.
Ik krijg een Heitinga flashbackquote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:33 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Zo jammer van Vermaelen... dat heeft die man altijd wel.. 1 of 2 grote slippertjes per wedstrijd maar voor de rest altijd solide...
Ik begrijp 'r echt geen kut van hoorquote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
Weer Oleguer, weer de nul. En dat tegen Gilardino en Mutu.
Ik ben best bereid in toeval te geloven hoor.. Maar als er ZOVEEL toeval is, is het geen toeval meer.
Oleguer is dus gewoon, ondanks z'n gestuntel, onwijs belangrijk. Zoveel is wel gebleken.
Dat klopt. Maar je moet hem niet laten meevoetballen, maar als verdediger doet ie t prima. Een beetje een Grygera achtige verdediger.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:44 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Ik begrijp 'r echt geen kut van hoorOverigens was hij tegen Feyenoord en Fiorentina niet zo stuntelig als tijdens de eerste seizoenshelft.
Dat sowieso, maar hij had ook verdedigend de eerste seizoenshelft nogal wat slippertjes. Ik blijf het vreemd vinden, zo op het oog lijkt hij niet echt geweldig, maar de statistieken liegen niet.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:45 schreef toma het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar je moet hem niet laten meevoetballen, maar als verdediger doet ie t prima. Een beetje een Grygera achtige verdediger.
Ja altijd als ik aan Oleguer denk dan moet ik aan die bal tegen Volendam denken. Waar hij onderdoor gaat en Tuyp een 100% kans krijgt. Maar toch kan die gast wel verdedigen. En vandaag had het niks met geluk te maken. We hadden wel geluk maar Oleguer was gewoon scherp en fel en haalde veel ballen weg. Ben heel blij met deze ontwikkeling.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:44 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Ik begrijp 'r echt geen kut van hoorOverigens was hij tegen Feyenoord en Fiorentina niet zo stuntelig als tijdens de eerste seizoenshelft.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
Waaaaaar is dieeee Heatwave nou, waaaaaaar is die Heatwave nou...
Gele kaart was niet echt terecht. Suarez had het wel zwaar in zn eentje. Toen Leo erbij kwam ging het stukken beter. Suarez hield ze wel goed bezig achterin. Dit zijn wel wedstrijden waar zo'n speler veel van leert.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:47 schreef toma het volgende:
Suárez was wel lekker bezig vandaag tegen die verdediger
Die werd ook zwaar ondegewaardeerd. Zelfde geldt voor Escude.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:45 schreef toma het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar je moet hem niet laten meevoetballen, maar als verdediger doet ie t prima. Een beetje een Grygera achtige verdediger.
Nee joh, dit maken we thuis af. Ajax is geweldig in Knock out wedstrijden. Weet je kopenhagen,slavia, zagreb nog?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:15 schreef Radegast het volgende:
Nu wel dubbel uitkijken volgende week want Fiorentina is nog lang niet uitgeschakeld.
Oleguer moet je gewoon simpel laten spelen. Zet er iemand naast die kan opbouwen en het is wel goed. Het kan ondertussen toch geen toeval zijn dat we zo vaak de 0 houden met hem erinquote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
1x is toeval.. 2, 3, hell zelfs 4x is nog toeval.... Maar nu is het meer dan dat. En ook nog eens op Europees niveau.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:17 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Oleguer moet je gewoon simpel laten spelen. Zet er iemand naast die kan opbouwen en het is wel goed. Het kan ondertussen toch geen toeval zijn dat we zo vaak de 0 houden met hem erin
Aston Villa staat zelfs 3equote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
1x is toeval.. 2, 3, hell zelfs 4x is nog toeval.... Maar nu is het meer dan dat. En ook nog eens op Europees niveau.
Ze hebben Europees ook maar vrij weinig tegen gekregen. 2 tegen Aston Villa (okay, dat kan. Die staan 4de in de PL.) en 2 tegen Slavia, waarvan 1 eigen goal.
Dan doe je het gewoon best goed. Hij stond alle wedstrijden in de basis. Sinds hij er uit is, werd het slechter en slechter. Nu zal het niet alleen zijn inbreng zijn. Maar er zijn inmiddels ZOVEEL voorbeelden, dan kan het simpelweg geen toeval meer zijn.
Centrum met Oleguer en Wielaert is gewoon prima, ook zou ik Lindgren lekker laten staan. Wat was hij weer aan het bikkelen vandaag en gewoon goed.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik ben best bereid in toeval te geloven hoor.. Maar als er ZOVEEL toeval is, is het geen toeval meer.
Oleguer is dus gewoon, ondanks z'n gestuntel, onwijs belangrijk. Zoveel is wel gebleken.
V.d.Wiel - Oleguer - Wielaert - Vermaelen voortaan achterin!
Gabri & Vertonghen (Lindgren) voor de verdediging en Urby op tien.
Voorin de 3 spitsen.
Hoppa..
Marco held.
Waaaaaar is dieeee Heatwave nou, waaaaaaar is die Heatwave nou...
je noemt de goede namen op iigquote:Op vrijdag 20 februari 2009 02:09 schreef _Mike_ het volgende:
Anita heeft trouwens ook laten zien dat hij niveau gewoon makkelijk aan kan.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 03:01 schreef NoizEkick het volgende:
Fuck! Wat heerlijk dit!
kom net de kroeg uitgerrold, vandaar deze ietwat late reatcie
AFCA
Heeft met het type wedstrijd te maken. Zelfde als Oleguer en Lindgren enzo. Als je tegen een muur moet spelen zoals Volendam heb je weinig aan zulke spelers.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 02:09 schreef _Mike_ het volgende:
Anita heeft trouwens ook laten zien dat hij niveau gewoon makkelijk aan kan.
Volendam is nog niet eens een stoeprand man, laat staan een muurquote:Op vrijdag 20 februari 2009 03:50 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Heeft met het type wedstrijd te maken. Zelfde als Oleguer en Lindgren enzo. Als je tegen een muur moet spelen zoals Volendam heb je weinig aan zulke spelers.
Lets hope so zondag!!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 04:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Volendam is nog niet eens een stoeprand man, laat staan een muur.
Of ik het zondag allemaal mee ga maken met mijn enorme kater valt ook nog te bezienquote:Op vrijdag 20 februari 2009 04:27 schreef TimmyAsd het volgende:
uote]Op vrijdag 20 februari 2009 04:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Word.
Alleen ik ga er weinig van meekrijgen helaas, ben dan op wintersport.
16.30 toch pas? Moet wel lukken dan.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 04:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Of ik het zondag allemaal mee ga maken met mijn enorme kater valt ook nog te bezien
Jňh?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 04:54 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Maar dat kan best aan mij liggen
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 05:32 schreef Aanvoerder het volgende:
Oh Bakircioglu,
You are the love of my life.
Oh Bakircioglu,
I let you shag my wife.
Oh Bakircioglu,
I want your hearcut too.
Wie had dat verwacht?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 07:00 schreef Scorpie het volgende:
Olegeur stond gisteren goed te verdedigen zeg.
En dan vergeet je voor het gemak even Oleguer, Steek, Anita en Suarez.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:12 schreef toma het volgende:
Wat een verschrikkelijk slechte wedstrijd en wat een geluk hebben we. Een prachtgoal van Kennedy, maar oh oh wat speelde ie slecht. Lindgren en Emanuelson waren de enigen die goed speelden
Oleguer, Stekelenburg en Anita speelden ook een dijk van een wedstrijd. Suárez daarentegen vond ik wederom tegenvallen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:21 schreef navigator het volgende:
[..]
En dan vergeet je voor het gemak even Oleguer, Steek, Anita en Suarez.
Billen knijpen en schreeuwen? Dat klinkt gezellig met je vriendinquote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:34 schreef Voltreffer het volgende:
Jaaaaahaha, man man man wat zat de schoonfamilie vanochted raar te kijken. Haha ik zit in de eerste helft met m'n vriendin op d'r kamer te kijken, 2e helft alleen. Man wat stuiterde ik door de kamer. En komt m'n vriendin kijken, maar die half kale vond je net toch nog zo slecht. Ach wat maakte het uit. 0-1
. Daarna echt billen knijpen en met de nodige schreeuwen (
) de wedstrijd uit gekeken. Man man man
![]()
AJAX!
Hier ookquote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:34 schreef Voltreffer het volgende:
Jaaaaahaha, man man man wat zat de schoonfamilie vanochted raar te kijken. Haha ik zit in de eerste helft met m'n vriendin op d'r kamer te kijken, 2e helft alleen. Man wat stuiterde ik door de kamer. En komt m'n vriendin kijken, maar die half kale vond je net toch nog zo slecht. Ach wat maakte het uit. 0-1
. Daarna echt billen knijpen en met de nodige schreeuwen (
) de wedstrijd uit gekeken. Man man man
![]()
AJAX!
Jawel hoor, ik vond dat Suárez bij balbezit tegenstander veel te weinig deed. Schilder is gewoon niet goed genoeg voor dit niveau net als Kennedy. Maar na de 0-1 kreeg het elftal wel een mentale boost.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:39 schreef Rumille het volgende:
[..]
Hier ookKennedy wel 20x vervloekt, maar toen hij scoorde was het een held
. Niemand kon na die 0-1 ook meer iets fouts doen
Hier alleen maar NAC'rs op m'n stage.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:43 schreef Voltreffer het volgende:
En of het gezellig was. Wat heb ik een grote lach op m'n smoel vandaag op stage. Lekker dus al die feyenoorders
.
Ja iddquote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:44 schreef Suijk het volgende:
Hoe Kennedy ook naar Marco toevloog. Die wist ook niet zo goed wat 'ie daar mee aan moest.
Volgende week lekker counteren en bikkelen als paarden.quote:Maar goed, echt best wat het nog niet. Misschien dat de focus van Viola toch wat minder op die UEFA Cup ligt? Hopelijk volgende week toch volle bak en weer keihard knokken, dan zit het er nog wel in dat we een ronde verder komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |