Nee niet waar....... (toch maar ff nagekeken)quote:
Nee.quote:
quote:
quote:
Achtte jij ons ook niet kansloos tegen Fiorentina?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
Waaaaaar is dieeee Heatwave nou, waaaaaaar is die Heatwave nou...
Dat dacht ik ook na de 0-1 in Hamburgquote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:00 schreef HeatWave het volgende:
Nu wel opgeladen blijven en verdomme dat Volendam met 12-0 terug naar de dijk terug sturen!
Als je van de nummer 4 van Italie kan winnen mag de laatste van NL... nou ja, jullie kennen het verhaal.
Alsof Volendam met een muur speeltquote:Op vrijdag 20 februari 2009 03:50 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Heeft met het type wedstrijd te maken. Zelfde als Oleguer en Lindgren enzo. Als je tegen een muur moet spelen zoals Volendam heb je weinig aan zulke spelers.
Dat je uberhaupt hoop koestert op een resultaat bij Ajax uit. Als Ajax slecht speelt wordt het 3-0, als het een beetje loopt wordt het gewoon 6-0.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:48 schreef Maja het volgende:
[..]
Alsof Volendam met een muur speelt![]()
Zes maanden terug zou ik bij Ajax-uit al blij zijn als de schade beperkt zou blijven. Maar Volendam heeft de schroom redelijk van zich afgegooid in uitwedstrijden en als Ajax het wat onderschat na deze euforie, kan het nog wel eens raar gaan lopen...
HW, je hebt helemaal niks getypt waar ik eens ff op in kan gaan.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, niet om nou meteen weer de negatievo te zijn, integendeel, maar Fiorentina heeft ons gewoon onderschat volgens mij, en dan krijg je ook bij dat soort ploegen de wedstrijd niet meer zo makkelijk om. Natuurlijk hebben we ook mazzel gehad, als Mutu hem gewoon maakt is het over..
Maar dit pakken ze ons niet meer af, de return zal pittig zijn, maar niet onmogelijk. Ik hoop vooral dat de spelers (al blijf ik het een idioot begrip vinden voor miljonairs) zelfvertrouwen hebben opgedaan, en dat dus voortzetten Zondag.
Kampioen zie ik niet meer gebeuren, maar misschien iig een iets dragelijker seizoen...
Onderschatting of in slaap gesust tijdens de wedstrijd. En Mutu was nou niet echt in vorm deze wedstrijd en van hem hangt gewoon heel veel af bij Fiorentina.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, niet om nou meteen weer de negatievo te zijn, integendeel, maar Fiorentina heeft ons gewoon onderschat volgens mij, en dan krijg je ook bij dat soort ploegen de wedstrijd niet meer zo makkelijk om. Natuurlijk hebben we ook mazzel gehad, als Mutu hem gewoon maakt is het over..
Maar dit pakken ze ons niet meer af, de return zal pittig zijn, maar niet onmogelijk. Ik hoop vooral dat de spelers (al blijf ik het een idioot begrip vinden voor miljonairs) zelfvertrouwen hebben opgedaan, en dat dus voortzetten Zondag.
Kampioen zie ik niet meer gebeuren, maar misschien iig een iets dragelijker seizoen...
Sorryquote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:50 schreef koningdavid het volgende:
[..]
HW, je hebt helemaal niks getypt waar ik eens ff op in kan gaan.
Sulejmani is ook niet echt van het meeverdedigen, bovendien zijn de acties van Leo de laatste tijd een stuk gevaarlijker, ik zou gewoon met Leo beginnen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:54 schreef peaceman het volgende:
Leonardo heeft mijn inziens echt niet zo heel veel laten zien. Daarbij verdedigt hij minder mee dan Sulejmani.
Nee, laat Leo maar gewoon op de bank beginnen.
Maar Leo stelt in de basis vaak teleur. Als invaller is ie beter.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:56 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Sulejmani is ook niet echt van het meeverdedigen, bovendien zijn de acties van Leo de laatste tijd een stuk gevaarlijker, ik zou gewoon met Leo beginnen.
Precies. Ik ben bang dat wanneer Leo als linksbuiten begint hij teleur zal stellen. Ik zie hem liever in de spits met Suarez op rechts en Sulejmani op links. Als Dario zondag nog niet fit is mag Marco van mij zo beginnen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:02 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Maar Leo stelt in de basis vaak teleur. Als invaller is ie beter.
Ja.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:39 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Achtte jij ons ook niet kansloos tegen Fiorentina?
1 zwaluwquote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:39 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Achtte jij ons ook niet kansloos tegen Fiorentina?
Leo heeft zo z'n beperkingen. Dat weet hij zelf ook wel, daarom doet ie niet zo moeilijk dat hij niet in de basis begint. Hij is zo'n type jongen die je zonder opdracht het veld in moet gooien. Of je nou voorstaat of niet, met hem in het veld gebeurd er altijd wat.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:14 schreef Dvm86 het volgende:
Kennedy is een prima prof, maar niet goed genoeg voor Ajax. Leonardo is een soort Perez (misschien iets minder chagrijnig) maar is echt niet goed genoeg om in de basis te spelen. Prima invaller, maar daar is dan ook alles mee gezegd.
Er mag overigens ook wel eens gezegd worden dat de arbitrale trio zeer goed floot/beoordeelde, daar kan menig scheidsrechter in Nederland nog wat van leren.
Heracles thuis alweer vergeten? Je hoopt toch altijd op resultaat, ook al is dat niet altijd realistisch?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:50 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Dat je uberhaupt hoop koestert op een resultaat bij Ajax uit. Als Ajax slecht speelt wordt het 3-0, als het een beetje loopt wordt het gewoon 6-0.
Als je het over het meeverdedigen van de aanvallers hebt, was Kennedy absoluut de beste van de drie. Hij heeft echt veel meters afgelegd! Alleen heeft-ie óf geen lef om een actie te maken óf de actie niet in huis; aanvallend is hij niet goed genoeg.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:14 schreef Dvm86 het volgende:
Kennedy is een prima prof, maar niet goed genoeg voor Ajax. Leonardo is een soort Perez (misschien iets minder chagrijnig) maar is echt niet goed genoeg om in de basis te spelen. Prima invaller, maar daar is dan ook alles mee gezegd.
Er mag overigens ook wel eens gezegd worden dat de arbitrale trio zeer goed floot/beoordeelde, daar kan menig scheidsrechter in Nederland nog wat van leren.
Heracles ben ik zeker niet vergeten (al zou ik het wel willen). Een topclub zal dat 1 keer overkomen, maar zeker niet een tweede keer, we hebben het hier niet over Feyenoord. Bovendien is FC Volendam veruit de zwakste eredivisieclub, nog een stuk zwakker dan bijvoorbeeld Heracles.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:31 schreef Maja het volgende:
[..]
Heracles thuis alweer vergeten? Je hoopt toch altijd op resultaat, ook al is dat niet altijd realistisch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |