abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 februari 2009 @ 10:31:05 #121
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_66268368
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 10:28 schreef RayMania het volgende:

[..]

Echt waar?
Nee niet waar....... (toch maar ff nagekeken)

1-1

Ik was er van overtuigd dat wij daar ook gewonnen hadden lol
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_66268389
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 10:28 schreef RayMania het volgende:

[..]

Echt waar?
Nee.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  vrijdag 20 februari 2009 @ 10:32:35 #123
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_66268422
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 10:31 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Nee.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_66268435
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 10:32 schreef PyTh het volgende:

[..]

While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_66268615
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 00:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
Waaaaaar is dieeee Heatwave nou, waaaaaaar is die Heatwave nou.. .
Achtte jij ons ook niet kansloos tegen Fiorentina?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_66268728
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 10:00 schreef HeatWave het volgende:
Nu wel opgeladen blijven en verdomme dat Volendam met 12-0 terug naar de dijk terug sturen!

Als je van de nummer 4 van Italie kan winnen mag de laatste van NL... nou ja, jullie kennen het verhaal .
Dat dacht ik ook na de 0-1 in Hamburg Maar eenmaal terug in de competitie ging het niet zo goed en denderend als ik dacht

MAAAAAAAAAAAR, wel lekker voor het zelfvertrouwen dit Vooral voor Stekelenburg die de nul heeft weten te houden, ook dankzij een paar epic-fails van de kant van Fiorentina natuurlijk
pi_66268756
Kennedy, de Somalia van Ajax. (y)
  vrijdag 20 februari 2009 @ 10:48:51 #128
497 Maja
Ja denk!?!
pi_66268939
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 03:50 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Heeft met het type wedstrijd te maken. Zelfde als Oleguer en Lindgren enzo. Als je tegen een muur moet spelen zoals Volendam heb je weinig aan zulke spelers.
Alsof Volendam met een muur speelt

Zes maanden terug zou ik bij Ajax-uit al blij zijn als de schade beperkt zou blijven. Maar Volendam heeft de schroom redelijk van zich afgegooid in uitwedstrijden en als Ajax het wat onderschat na deze euforie, kan het nog wel eens raar gaan lopen...
  vrijdag 20 februari 2009 @ 10:50:03 #129
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_66268978
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 10:48 schreef Maja het volgende:

[..]

Alsof Volendam met een muur speelt

Zes maanden terug zou ik bij Ajax-uit al blij zijn als de schade beperkt zou blijven. Maar Volendam heeft de schroom redelijk van zich afgegooid in uitwedstrijden en als Ajax het wat onderschat na deze euforie, kan het nog wel eens raar gaan lopen...
Dat je uberhaupt hoop koestert op een resultaat bij Ajax uit. Als Ajax slecht speelt wordt het 3-0, als het een beetje loopt wordt het gewoon 6-0.
pi_66269015
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 10:07 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Sja, niet om nou meteen weer de negatievo te zijn, integendeel, maar Fiorentina heeft ons gewoon onderschat volgens mij, en dan krijg je ook bij dat soort ploegen de wedstrijd niet meer zo makkelijk om. Natuurlijk hebben we ook mazzel gehad, als Mutu hem gewoon maakt is het over..

Maar dit pakken ze ons niet meer af, de return zal pittig zijn, maar niet onmogelijk. Ik hoop vooral dat de spelers (al blijf ik het een idioot begrip vinden voor miljonairs) zelfvertrouwen hebben opgedaan, en dat dus voortzetten Zondag.

Kampioen zie ik niet meer gebeuren, maar misschien iig een iets dragelijker seizoen...
HW, je hebt helemaal niks getypt waar ik eens ff op in kan gaan.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_66269040
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 10:07 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Sja, niet om nou meteen weer de negatievo te zijn, integendeel, maar Fiorentina heeft ons gewoon onderschat volgens mij, en dan krijg je ook bij dat soort ploegen de wedstrijd niet meer zo makkelijk om. Natuurlijk hebben we ook mazzel gehad, als Mutu hem gewoon maakt is het over..

Maar dit pakken ze ons niet meer af, de return zal pittig zijn, maar niet onmogelijk. Ik hoop vooral dat de spelers (al blijf ik het een idioot begrip vinden voor miljonairs) zelfvertrouwen hebben opgedaan, en dat dus voortzetten Zondag.

Kampioen zie ik niet meer gebeuren, maar misschien iig een iets dragelijker seizoen...
Onderschatting of in slaap gesust tijdens de wedstrijd. En Mutu was nou niet echt in vorm deze wedstrijd en van hem hangt gewoon heel veel af bij Fiorentina.
De return zal zeker pittig worden, maar hopelijk met in ieder geval Gabri terug moeten we een vuist kunnen maken. Hopelijk mag Leo beginnen ipv Sulejmani, dat scheelt een momenteel zekere wissel. .
  vrijdag 20 februari 2009 @ 10:51:36 #132
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_66269043
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 10:50 schreef koningdavid het volgende:

[..]

HW, je hebt helemaal niks getypt waar ik eens ff op in kan gaan.
Sorry .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 20 februari 2009 @ 10:54:08 #133
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_66269145
Leonardo heeft mijn inziens echt niet zo heel veel laten zien. Daarbij verdedigt hij minder mee dan Sulejmani.
Nee, laat Leo maar gewoon op de bank beginnen.
  vrijdag 20 februari 2009 @ 10:56:28 #134
144262 thewishmaster
pi_66269227
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 10:54 schreef peaceman het volgende:
Leonardo heeft mijn inziens echt niet zo heel veel laten zien. Daarbij verdedigt hij minder mee dan Sulejmani.
Nee, laat Leo maar gewoon op de bank beginnen.
Sulejmani is ook niet echt van het meeverdedigen, bovendien zijn de acties van Leo de laatste tijd een stuk gevaarlijker, ik zou gewoon met Leo beginnen.
pi_66269458
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 10:56 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Sulejmani is ook niet echt van het meeverdedigen, bovendien zijn de acties van Leo de laatste tijd een stuk gevaarlijker, ik zou gewoon met Leo beginnen.
Maar Leo stelt in de basis vaak teleur. Als invaller is ie beter.
  vrijdag 20 februari 2009 @ 11:02:34 #136
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_66269464
Maar Leo is weg volgend jaar, en Sulejmani niet. Heb eigenlijk liever dat Sulejmani meer kansen krijgt en er volgend seizoen gewoon staat.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  vrijdag 20 februari 2009 @ 11:07:50 #137
144262 thewishmaster
pi_66269666
Het gaat mij meer om het resultaat eigenlijk. Op dit moment is Leo beter dan Sulejmain, dus gewoon opstellen wat mij betreft, ondanks het feit dat hij tot nu toe als basisspeler niet top was. Sulejmani is in de basis ook dramatisch.
pi_66269761
pi_66269797
Tering he! 0-1 dat is toch niet te geloven!
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_66269837
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 11:02 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Maar Leo stelt in de basis vaak teleur. Als invaller is ie beter.
Precies. Ik ben bang dat wanneer Leo als linksbuiten begint hij teleur zal stellen. Ik zie hem liever in de spits met Suarez op rechts en Sulejmani op links. Als Dario zondag nog niet fit is mag Marco van mij zo beginnen.
pi_66269898
Tegen Volendam opnieuw met Oleguer spelen, niet omdat hij beter past in het team dan Wielaert tegen een club als Volendam, maar om hem nog wat extra speeltijd te geven voordat we van de week aantreden tegen Fiorentina.

Speel met:
Steek
Van der Wiel - Oleguer - Vertonghen - Vermaelen
Gabri - Lindgren
Emanuelson
Suarez - Cvitanich - Sulejmani

Na de eerste helft moet Van der Wiel gelijk gewisseld worden door Silva en Oleguer eventueel door Wielaert. Als de score dit toelaat uiteraard.

Ik ben echt verheugd om te zien dat Oleguer opnieuw een dijk van een wedstrijd speelde (hij was echt belangrijk), zeker sinds ik een van de weinigen was die vertrouwen in hem heb gehouden.

De man van 16 miljoen viel opnieuw tegen, maar misschien mag ik hem daar niet op afrekenen, er is namelijk veel en veel te veel voor hem betaald. Negen miljoen had voldoende geweest. Hopen maar dat hij een beetje op gang komt dit seizoen, want hij bezit de kwaliteiten. Mijn verwachtingen zijn echter voor dit seizoen wel bijgesteld.

Wie verder een groot compliment verdient is Stekelenburg. Ik heb altijd gezegd dat hij niet tegen NEC moest aantreden (en toen Groningen en Heerenveen). Van Basten had lekker moeten spelen met Vermeer en Stekelenburg tegen Heracles laten keepen. Maar goed, dat is achteraf. De kritiek die hij over zich heen heeft gekregen van mening Ajaxfan was werkelijkwaar beschamend gezien hoe belangrijk hij geweest is voor Ajax in de afgelopen seizoenen. Daarnaast heeft hij ook nog eens een betere lengte dan Vermeer.
pi_66269946
Kennedy is een prima prof, maar niet goed genoeg voor Ajax. Leonardo is een soort Perez (misschien iets minder chagrijnig) maar is echt niet goed genoeg om in de basis te spelen. Prima invaller, maar daar is dan ook alles mee gezegd.

Er mag overigens ook wel eens gezegd worden dat de arbitrale trio zeer goed floot/beoordeelde, daar kan menig scheidsrechter in Nederland nog wat van leren.
pi_66270186
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 10:39 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Ja.
Alles minder dan 2 gopals verschil verliezen was ik tevreden mee geweest .
-
pi_66270189
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 10:39 schreef koningdavid het volgende:

[..]

1 zwaluw
pi_66270241
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 11:14 schreef Dvm86 het volgende:
Kennedy is een prima prof, maar niet goed genoeg voor Ajax. Leonardo is een soort Perez (misschien iets minder chagrijnig) maar is echt niet goed genoeg om in de basis te spelen. Prima invaller, maar daar is dan ook alles mee gezegd.

Er mag overigens ook wel eens gezegd worden dat de arbitrale trio zeer goed floot/beoordeelde, daar kan menig scheidsrechter in Nederland nog wat van leren.
Leo heeft zo z'n beperkingen. Dat weet hij zelf ook wel, daarom doet ie niet zo moeilijk dat hij niet in de basis begint. Hij is zo'n type jongen die je zonder opdracht het veld in moet gooien. Of je nou voorstaat of niet, met hem in het veld gebeurd er altijd wat.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_66270276
De loting was trouwens wel zeer gunstig gezien het kaliber van sommige teams die sowieso gaan afvallen.

Dynamo Kyiv - Valencia
Zenit - Stuttgart
Aston Villa - CSKA Moskva
Bremen - Milan
Bordeaux - Galatasaray
Shakhtar - Tottenham
  vrijdag 20 februari 2009 @ 11:31:06 #147
497 Maja
Ja denk!?!
pi_66270526
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 10:50 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Dat je uberhaupt hoop koestert op een resultaat bij Ajax uit. Als Ajax slecht speelt wordt het 3-0, als het een beetje loopt wordt het gewoon 6-0.
Heracles thuis alweer vergeten? Je hoopt toch altijd op resultaat, ook al is dat niet altijd realistisch?
pi_66270543
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 11:14 schreef Dvm86 het volgende:

Als je het over het meeverdedigen van de aanvallers hebt, was Kennedy absoluut de beste van de drie. Hij heeft echt veel meters afgelegd! Alleen heeft-ie óf geen lef om een actie te maken óf de actie niet in huis; aanvallend is hij niet goed genoeg.

Scheids was wel ok, maar de tweede helft ietwat op de hand van Fiorentina. En Schilder had rood (2x geel) moeten hebben natuurlijk, ook een blunder. En wat dacht je van het geen geel geven voor dat doorgaan op Stekelenburg van Gilardino?
  vrijdag 20 februari 2009 @ 11:34:17 #149
144262 thewishmaster
pi_66270649
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 11:31 schreef Maja het volgende:

[..]

Heracles thuis alweer vergeten? Je hoopt toch altijd op resultaat, ook al is dat niet altijd realistisch?
Heracles ben ik zeker niet vergeten (al zou ik het wel willen). Een topclub zal dat 1 keer overkomen, maar zeker niet een tweede keer, we hebben het hier niet over Feyenoord. Bovendien is FC Volendam veruit de zwakste eredivisieclub, nog een stuk zwakker dan bijvoorbeeld Heracles.
pi_66270692

If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')