Dat is zeker waar. Maar dat hij is gestopt met proberen de opbouw te verzorgen is denk ik positief punt.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:14 schreef Breach het volgende:
[..]
Nou ja, dat is natuurlijk altijd makkelijk lullen als je wint. Je ziet maar weer hoe vergankelijk het voetbal kan zijn. Eerst beleven we 2 kutweken en nu is het weer Hosanna.
Hetzelfde geld voor Oleguer. Toen het minder ging, ging men een zondebok zoeken. En als Oleguer dan een slechte pot speelt is hij de lul. Met Wielaert hebben we nu gezien dat het er niet beter op wordt. Oleguer moet gewoon in de basis blijven staan.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:44 schreef toma het volgende:
http://www.ajaxfotoside.net/0809uit/fiorentina/fiorentina.html
mooi verslag.
ik wil ook zo n kapsel jah, zo n balzak van een 15 jarige op je hoofdquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:00 schreef Breach het volgende:
Kennedy ik wil je kapseeeeeeel.
Kan iemand me wakker maken uit deze droom
quote:Na zijn rentree bij Jong Ajax deed de in Utrecht geboren Ajacied nog een aantal extra oefeningen. “Ik ben na afloop nog even twee keer 400 meter gaan lopen. Ik speelde een half uur en iets extra’s doen kan nooit kwaad. Ik heb in de afgelopen maanden geleerd hoe ik met mijn lichaam om moet gaan. Het is iets wat helemaal uit mijzelf komt.”
Na maanden revalideren kan de 20-jarige Aissati eindelijk weer eens zijn talent op de velden ten toon spreiden. Hij vond de afgelopen maanden vreselijk. “Het meest frustrerende is dat je drie maanden lang hetzelfde programma moet volgen. Als voetballer zijnde wil je naar buiten en met de bal aan de slag. Ik mocht alleen maar lopen. Nu kan ik eindelijk weer minuten maken. Dan voel je je zo blij als een kleine jongen.”
“Ik kan nu nog niet echt zeggen wanneer ik kan spelen," vervolgt hij. "De verwachting is dat ik nog wel drie wedstrijden nodig heb om wedstrijdfit te worden. Maar we doen alles stapje voor stapje. Ik blijf mijn best doen en geef de volle 100%. Dit moet je altijd doen, want dan kan niemand je iets verwijten”, besluit de gedreven spelmaker.
Denk dat hij nog wel van waarde kan zijn dit seizoenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:08 schreef _Mike_ het volgende:
Ach, laat Aissati het maar rustig aan doen. Die mag volgens seizoen gaan schitteren.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:11 schreef MaxC het volgende:
[..]
Denk dat hij nog wel van waarde kan zijn dit seizoen
Mwah, vaak, vaak... Was er afgelopen zondag nog, hoezo?quote:
Heb je 'm al? Anders stuur ik je even een PM.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:20 schreef tha_dark het volgende:
Wat een heerlijke avond gister!![]()
Iemand nog een torrent van Real-Ajax? pm?
Dat dan weer nooitquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:31 schreef Voltreffer het volgende:
Ik denk dat ik dan wel weet wie je bent. Ook wel eens op oostkapelle te vinden? Bij de voetbal dan vooral?
Zou je het mij ook kunnen toesturen?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:32 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Heb je 'm al? Anders stuur ik je even een PM.
Done.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:35 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zou je het mij ook kunnen toesturen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |