Maak daar een foto vanquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:51 schreef tong80 het volgende:
Mijn god Neelie. Ik kijk wel maar met de handen voor m'n ogen en de vingers in mijn oor.
Kan ie lekker losgaan straks.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:06 schreef Aoristus het volgende:
het is toch raar dat niet Vogelaar, maar een CDA recensent daar zit.
Kroeshaar nu ?quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:09 schreef Registratiedienst het volgende:
Kroes heeft haar haar geverfd.
Goed, Frits Wester, ik ben benieuwd wat deze oude CDA-spindokter te zeggen heeft.
Dat zal hij beslist leuker vinden bij P&W dan dat hij dat bij Albert Verlinde & Co zou moeten doenquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kan ie lekker losgaan straks.
Tering.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:23 schreef tong80 het volgende:
Nadat ze door Bram Peper geneukt was :
'Bram ik ben het niet eens met je politieke voorkeuren. Maar hoe je net je standpunt doordrukte is een vermelding waard'
Had jij de uitdrukking 'Euvel duiden' dan gehoord nog laatst ?quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:26 schreef Aoristus het volgende:
ik heb wel een zeker respect voor Kroes, ze komt altijd met een eerlijk verhaal zonder politieke bijbedoelingen. Ze moet controleren en corrigeren en dat weet ze elke keer best goed in normale taal te verwoorden.
Een euvel is een hoge venusheuvel.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Had jij de uitdrukking 'Euvel duiden' dan gehoord nog laatst ?
Wat is een euvel
Ik vertrouw haar nietquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:30 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Een euvel is een hoge venusheuvel.
Maarre, Kroes is ook maar een deel van een groot rad. Ze werkt in een slecht functionerend systeem, maar ze weet er wel met een zekere logica iets over te vertellen. Ik geloof niet dat ze misleidende bedoelingen heeft.
Ze doet me denken aan Ivo Opstelten.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:33 schreef Twerk het volgende:
Die Neelie Kroes is echt een vreselijk figuur.
Zo lelijk als de nacht en met een heel geleerd gezicht wat voor de hand liggende, oppervlakkige teksten uitbraken met een accent dat nog nepper is dan haar verbouwde gezicht.
Ze doet me altijd denken aan een lerares van groep 4 die stiekem een leerling in z'n nek knijpt omdat er met krijt is gespeeld op haar stoffige ikea-bureau.
kritiek kan niemand verweten worden. Ik zie haar liever als een kommaneuker dan als een politicaquote:
Ik zie haar liever echt werken in een bejaardentehuis ofzo.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:36 schreef Aoristus het volgende:
[..]
kritiek kan niemand verweten worden. Ik zie haar liever als een kommaneuker dan als een politica
Ze is zelf belegenquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zie haar liever echt werken in een bejaardentehuis ofzo.
Ze heeft ook niks te meldenquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:39 schreef Aoristus het volgende:
Wel grappig, ze woont in Brazilië, maar ze moet wat zeggen over Mexico. Vergelijk het met iemand die in Nederland woont en die iets moet zeggen over de Oekraïne
Ach, dat vind ik opzich geen probleem in het algemeen. Maar zij heeft idd weinig te melden.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:39 schreef Aoristus het volgende:
Wel grappig, ze woont in Brazilië, maar ze moet wat zeggen over Mexico. Vergelijk het met iemand die in Nederland woont en die iets moet zeggen over de Oekraïne
Ik heb dan weer een hekel aan Amerikadeskundigenquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:42 schreef Twerk het volgende:
[..]
Ach, dat vind ik opzich geen probleem.
Maarten van Rossum zegt ook best zinnige dingen over Amerika, terwijl hij er slecht 1x in de 2 jaar komt voor een weekje.
Ik doorgaans ook, maar Van Rossum mag ik wel. Ik heb zelfs een boek van hem gekocht ooit.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:43 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik heb dan weer een hekel aan Amerikadeskundigen
Je weet geeneens welk boek.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:47 schreef marcodej het volgende:
Als ik al die boekfragmenten zo hier en daar lees/hoor, dan lijkt het me een enorm tenenkrommend boek...
quote:
Omdat hij meerdere boeken heeft geschreven en ik zei toch ook 'ooit' gekocht. Met andere woorden je hebt geen benul wat je nou eigenlijk verwerpt. Bovendien vind ik het sowieso niet zo relevant hoe een boek lijkt als je toevallig weleens een quote hebt opgevangen.quote:
Hahaquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:47 schreef marcodej het volgende:
Als ik al die boekfragmenten zo hier en daar lees/hoor, dan lijkt het me een enorm tenenkrommend boek... Ik denk dat ik hem wel een keer ga lezen ook.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:50 schreef Twerk het volgende:
[..]
Omdat hij meerdere boeken heeft geschreven en ik zei toch ook 'ooit' gekocht. Met andere woorden je hebt geen benul wat je nou eigenlijk verwerpt. Bovendien vind ik het sowieso niet zo relevant hoe een boek lijkt als je toevallig weleens een quote hebt opgevangen.
Ik zei 1 post boven jouw reactie dat ik ooit een boek van Maarten van Rossum had gekocht.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:54 schreef marcodej het volgende:
[..]Ik weet niet waar je het over hebt en ik weet niet wat je eerder hebt gezegd...
quote:
Ondertiteling morgenquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:57 schreef Twerk het volgende:
Morgen Philip Freriks.. Als ze verstandig zijn is hij de enige gast, want voor dat hij een zin heeft geformuleerd die foutloos en duidelijk is ben je wel een kwartiertje verder.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:55 schreef Twerk het volgende:
[..]
Ik zei 1 post boven jouw reactie dat ik ooit een boek van Maarten van Rossum had gekocht.
Hele interessante uitzending juist. Die wethouder was een boeiende man en ook nog een politicus die z'n verantwoordelijkheid neemt. Neelie Kroes is altijd interessant, en al helemaal in deze tijden. En het verhaal van die Zuid-Amerika correspondente was ook gewoon top.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:56 schreef tong80 het volgende:
Hoogtepunt van deze uitzending is dat het is afgelopen
Hmja, maar ik dacht dat die Zuid-Amerika dame iets over Chavez zou vertellen. Jammer dat ze dat niet heeft gedaan.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:58 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Hele interessante uitzending juist. Die wethouder was een boeiende man en ook nog een politicus die z'n verantwoordelijkheid neemt. Neelie Kroes is altijd interessant, en al helemaal in deze tijden. En het verhaal van die Zuid-Amerika correspondente was ook gewoon top.
Tijd geleden dat ze zo'n interessante tafel bij elkaar hadden...
Voor de modale burger die erna wil slapen, was dit de perfecte P&W idd.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:58 schreef Aoristus het volgende:
het was wel een erg rustige aflevering vanavond. Dat is ook wel eens prettig. Dat geschreeuw is nergens voor nodig.
Modaal qua wat?quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:59 schreef Twerk het volgende:
[..]
Voor de modale burger die erna wil slapen, was dit de perfecte P&W idd.
Het waren drie eigengeilersquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:58 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Hele interessante uitzending juist. Die wethouder was een boeiende man en ook nog een politicus die z'n verantwoordelijkheid neemt. Neelie Kroes is altijd interessant, en al helemaal in deze tijden. En het verhaal van die Zuid-Amerika correspondente was ook gewoon top.
Tijd geleden dat ze zo'n interessante tafel bij elkaar hadden...
Qua slaappatroon. Je mag toch aannemen dat het meerendeel van Nederland wel voor 1:00 in bed ligt vandaag.quote:
Verstandige, goede analyse.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het waren drie eigengeilers
Die wethouder treedt af zodat men kan zeggen kom alsjeblieft terug.
Neelie zit er al 25 jaar voor haar eigen ego.
En de journaliste had niks te melden behalve corruptie in een Zuid-Amerikaans land. Alsof dat nieuws is.
Welterustenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:00 schreef Twerk het volgende:
[..]
Qua slaappatroon. Je mag toch aannemen dat het meerendeel van Nederland wel voor 1:00 in bed ligt vandaag.
Hoezo?quote:
vind maar eens drie interresante gasten iedere avond, ze kunnen ook jou vragen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het waren drie eigengeilers
Die wethouder treedt af zodat men kan zeggen kom alsjeblieft terug.
Neelie zit er al 25 jaar voor haar eigen ego.
En de journaliste had niks te melden behalve corruptie in een Zuid-Amerikaans land. Alsof dat nieuws is.
Dat. Prima uitzending wmb.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:11 schreef alexis_ het volgende:
Ik vond het ook een interessante uitzending. Van alles wat over de actualiteit en inderdaad, eindelijk geen sporters of andere rare figuren.
Last in, first out is de quote die mij nog wel even bijblijft.
En ook de vrouw van Freriks schuift aan, zij hebben samen een boek geschreven. Het wordt een trend, gisteren al over Vogelaar met d'r vent, die over haar schrijft, ook met lingerie en haar benen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:38 schreef golfer het volgende:
Vanavond sla ik weer over.:
- Magere jaren voor gepensioneerden: Agnes Kant reageert.
- LLiNK-directeur Tanja Lubbers.
- Philip Freriks over zijn katten.
Ik denk bij zulke wijven altijd :quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:59 schreef qonmann het volgende:
Agnes keek wat zuur zei Wilders..zal men haar wel voorhouden
antw:quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik denk bij zulke wijven altijd :
1 slikt ze zaad
2 Draagt ze een string
3 Wat is haar favoriete standje
Ik ben dan ook naar Femke geschwitstquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:17 schreef Arnem_ het volgende:
Oh.........mijn SP .............zucht zucht zucht........wat een &*%R&$&^k*tverhaal
Alles zullen alles delen, behalve de lasten, die schuiven we naar de jongeren toe.
Ben je wel goed bij je hoofdquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben dan ook naar Femke geschwitst
As usual toch?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:17 schreef Arnem_ het volgende:
Oh.........mijn SP .............zucht zucht zucht........wat een &*%R&$&^k*tverhaal
Alles zullen alles delen, behalve de lasten, die schuiven we naar de jongeren toe.
Ze lijkt op mijn ex. Vandaarquote:
Gelukkig zijn we hier allemaal schatrijkquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:19 schreef FJD het volgende:
[..]
As usual toch?
Solidariteit is bij de SP een eenzijdig verhaal; de rijken moeten afdragen aan de armen en het liefst zoveel mogelijk.
Als ze ook zo praatte als Femke, dan is het ontegenzeggelijk terecht je exquote:
Zou je denken dat we ook niet meer hoeven te delen maar dat is ook niet het gevalquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:20 schreef Aoristus het volgende:
Gelukkig zijn we hier allemaal schatrijk
Dat is ook geheel terecht. De mensen die het meeste baat hebben bij de maatschappij dienen ook het meeste bij te dragen aan de maatschappij.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:19 schreef FJD het volgende:
[..]
As usual toch?
Solidariteit is bij de SP een eenzijdig verhaal; de rijken moeten afdragen aan de armen en het liefst zoveel mogelijk.
De verhoudingen zijn zoek, de verdienste van de SP is om de verstoorde stabiliteit aan de orde te stellen. Het blijft werken in de marge, maar het is wel een verrijking van de politiek.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:21 schreef FJD het volgende:
[..]
Zou je denken dat we ook niet meer hoeven te delen maar dat is ook niet het geval
Dat is een argument voor vlaktax, das nog geen argument voor de SP.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:22 schreef Arnem_ het volgende:
Dat is ook geheel terecht. De mensen die het meeste baat hebben bij de maatschappij dienen ook het meeste bij te dragen aan de maatschappij.
Kook niet.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:30 schreef Aoristus het volgende:
ik heb geen idee wat voor programma's er door llink gemaakt wordt
hun reisprogramma (met Floortje) is top,quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:30 schreef Aoristus het volgende:
ik heb geen idee wat voor programma's er door llink gemaakt wordt
mja zeg dat.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:37 schreef Adelante het volgende:
Wat is dit nou weer voor 'n onderwerp
Flo, Flo
Niet alleen "lijkt", dat is het ook gewoon. Niet zo gek ook natuurlijk, in een programma met een linkse insteek.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:36 schreef Wopper1 het volgende:
Dit lijkt me eerder een soort van gratis reclame voor Llink.
Wat mij betreft is de enige hoop op beschaving nog de publieke omroep. Ik kijk dan ook nauwelijks nog televisie.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:33 schreef Suko het volgende:
[..]
Kook niet.
Het is een aardige mevrouw, die Tanja, maar het voegt voor mij niks toe. Al die omroepjes moeten maar commercieel en/op/of internet. En de rest op 2 zenders, dag en nacht, zoals de BBC.
Dat was iets wat vroeger bij Veronica werd gepresenteerd. Er zat een sponsoring van een reisbureau achter, dus daar hoorde het prima thuis.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:34 schreef qonmann het volgende:
[..]
hun reisprogramma (met Floortje) is top,
nou dan had ik toch een betere meegenomenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:38 schreef Specularium het volgende:
Ah, Philip heeft een oostblokhoer.
Alles wordt gecensureerd bij P&Wquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:39 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Niet alleen "lijkt", dat is het ook gewoon. Niet zo gek ook natuurlijk, in een programma met een linkse insteek.
Française, zo te horen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:38 schreef Specularium het volgende:
Ah, Philip heeft een oostblokhoer.
Censuur? Nee, lijkt me niet. Wel gratis reclame voor de "good guys", oftewel voor mede-linksen. Is hun goed recht natuurlijk, maar ook meteen de reden dat er een fatsoenlijke "rechtse" omroep moet komen om de boel een beetje recht te trekken.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:39 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Alles wordt gecensureerd bij P&W
Het is een groot complot in elk geval. Let vooral op subliminal messages, voor je het weet stemt iedereen op de PvdAquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:41 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Censuur? Nee, lijkt me niet. Wel gratis reclame voor de "good guys", oftewel voor mede-linksen. Is hun goed recht natuurlijk, maar ook meteen de reden dat er een fatsoenlijke "rechtse" omroep moet komen om de boel een beetje recht te trekken.
Maar het gedicht duurt 2 minutenquote:
Ja, ze vergelijken hem met Napoleon. Klein, megalomaan, onrealistisch.. RECHTSquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:53 schreef tong80 het volgende:
Vanwaar nu over de president van Frankrijk
Is dat urgent ?
Precies. En daarnaast is zo'n nieuwe rechtse omroep natuurlijk hard nodig om aan te tonen dat al dat geroep om een nieuwe rechtse omroep volkomen zinloos is geweest.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:41 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Censuur? Nee, lijkt me niet. Wel gratis reclame voor de "good guys", oftewel voor mede-linksen. Is hun goed recht natuurlijk, maar ook meteen de reden dat er een fatsoenlijke "rechtse" omroep moet komen om de boel een beetje recht te trekken.
Ik hoorde iets van Truusje. Was het nou zijn vrouw of kat?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:03 schreef Aoristus het volgende:
gelukkig luisteren we allemaal selectief
En daar kreeg je welgeteld 0 vragen over.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:06 schreef Registratiedienst het volgende:
Maar wel die Floortje flink betalen. Financieel wanbeleid, maar wel positieve programma's maken over ontwikkelingssamenwerking. Yeah right.
Daarom PowNed.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:08 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
En daar kreeg je welgeteld 0 vragen over.
Schandalig.
Hoe wil je daar vragen over stellen als je zelf 1,2 miljoen (oid) krijgt bij de VARA?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:08 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
En daar kreeg je welgeteld 0 vragen over.
Schandalig.
Wacht maar tot de talking heads van PowNed 1,2 miljoen krijgen. Dan gaan die kritische vragen ook daar zó het raam uit.quote:
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:10 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Hoe wil je daar vragen over stellen als je zelf 1,2 miljoen (oid) krijgt bij de VARA?
Inderdaad, dikke kans dat die vraag een backfire oplevert.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:10 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Hoe wil je daar vragen over stellen als je zelf 1,2 miljoen (oid) krijgt bij de VARA?
maar freriks is een babyboomer die heeft alleen zorgen over de katquote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:19 schreef pberends het volgende:
Wat een dramatische gasten zeg!
Zeikertje Agnes Kant weer met der eeuwige gemouw. Ze gaf de schuld van de kredietcrisis aan hebberige bankiers en doorgeslagen kapitalisme. Dat is gedeeltelijk waar, maar ze vergeet een groot gedeelte: de kredietorgie was met name ingezet door de Amerikaanse overheid en Amerikaanse centrale bank - door de rentes na 2001 kunstmatig hoog te houden terwijl er al economisch herstel was. Niet het overdreven kapitalisme heeft deze crisis veroorzaakt, maar juist monetaire interventie door overheden/centrale banken.
En dan die zeikmuts van Llink, de zoveelste totaal nutteloze omroep. Alsof dat derde wereld gezeik onze neus onderhand totaal niet uitkomt. Nog even en Nederland is een derde wereldland met een staatsschuld van 200% als alle banken genationaliseerd moeten worden. Van die omroepsubsidies kunnen ze trouwens heel wat negertjes in Afrika redden is mijn idee.
En dan die kattenonzin... ik kan maar 1 ding zeggen: WTF? Who gives a flying fuck. Die Freriks moet echt z'n bek houden. Ik heb de tv ook maar bijtijds uitgezet.
Sterker nog, die vind ik op sommige punten beter dan P&W.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:46 schreef Wopper1 het volgende:
Oooooh wat slecht zeg...
Waar zijn Knevel en van de Brink als je ze nodig hebt![]()
![]()
.
Je kunt ook overdrijven he.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:29 schreef borisz het volgende:
[..]
Sterker nog, die vind ik op sommige punten beter dan P&W.
Niet doorschietenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:29 schreef borisz het volgende:
[..]
kom niet te gek hequote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:29 schreef borisz het volgende:
[..]
Het duurde altijd wel 5 min. korter, dat vind ik idd ook wel prijzenswaardig.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:29 schreef borisz het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik m'n aluhoedje maar alvast opzetten. De PvdA'ers, ze komen!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:42 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Het is een groot complot in elk geval. Let vooral op subliminal messages, voor je het weet stemt iedereen op de PvdA
Misschien een klein stukje kijken.quote:Vanavond:
- Hermen Hulst, directeur van Guerrilla Games en maker van 'Killzone 2'.
- Internetondernemer Ben Woldring analyseert overname Nuon.
- Hoogleraar Willem Verbeke voorspelt sollicitaties met hersenscan.
-Singer songwriter Marike Jager is genomineerd voor een Edison.
Ik kan mij hem nog goed herinneren idd, toen dacht ik al, jij komt er wel.quote:Op maandag 23 februari 2009 23:08 schreef Tomatenboer het volgende:
Oh dat is die gozer die als kleine jongen miljonair is geworden met z'n idee om telefoonaanbieders te vergelijken op een website.
En daar is die dan!quote:Op maandag 23 februari 2009 23:19 schreef Suko het volgende:
[..]
Ik kan mij hem nog goed herinneren idd, toen dacht ik al, jij komt er wel.
Maar Samson, dat is een Belg, Belgen zijn wereldvreemd.quote:Op maandag 23 februari 2009 23:29 schreef Samsonneke het volgende:
Die Belg
Nog nooit van vrije tijd gehoord.
Dit item is alweer voorbij.quote:Op maandag 23 februari 2009 23:29 schreef JimmyJames het volgende:
Ordinair gamebashen, kutshow wordt het vanavond.
Het is toch nog steeds een kleine jongen?quote:Op maandag 23 februari 2009 23:08 schreef Tomatenboer het volgende:
Oh dat is die gozer die als kleine jongen miljonair is geworden met z'n idee om telefoonaanbieders te vergelijken op een website.
Dat zal het wel zijn. Ik als domme kijker snap er helemaal niets van.quote:Op maandag 23 februari 2009 23:42 schreef Roland. het volgende:
Die man is gewoon te intelligent voor ons als kijker
Precies, als hoogleraar mag je toch wel over enige kwaliteiten beschikken om een onderwerp duidelijk te maken...quote:Op maandag 23 februari 2009 23:42 schreef Twerk het volgende:
De grote vraag is hoe zo'n onbenul hoogleraar kan worden.
Hij is meer een gast voor Het Gesprek.quote:Op maandag 23 februari 2009 23:44 schreef sander89 het volgende:
Erg intressant, alleen P&W moeten gewoon even de tijd nemen en niet alles in een keer uit hem willen trekken.
Misschien moeizaam gesprek, maar dit ligt gewoon ook deels aan P&W omdat ze op een heel ander leven en insteek zitten.
Niemand post meer omdat het eindelijk interessant werd.quote:Op maandag 23 februari 2009 23:48 schreef Supersoep het volgende:
Een of andere saaie muziekdoos nu en niemand post meer.
Ze heeft toch een muziekdoos?quote:Op maandag 23 februari 2009 23:48 schreef Supersoep het volgende:
Was saai, die kluizenaar viel nog goed af te zeiken.quote:Op maandag 23 februari 2009 23:48 schreef Supersoep het volgende:
Dat denk ik ook ja.quote:Op maandag 23 februari 2009 23:55 schreef Peter6000 het volgende:
Morgen iig niet kijken, Claudia de Breij.![]()
Vandaag wel een aardige uitzending, vond ik.
Vooral die hoogleraar, maar dat heeft denk ik met mijn eigen hersenafwijking te maken.
heb die woldring weleens gezien in groningen @ zernike complex bij de tennisbanen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:01 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vond dat Wolbring en die Game producer wel goed uit de verf kwamen, ik herken weinig van de negatieve reacties in dit topic.
En die Belg viel ook best mee, die was wat wereldvreemd
Wow een audi TT. Dat is wel een peperdure, exclusieve wagen zeg!!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:05 schreef Apogist het volgende:
[..]
heb die woldring weleens gezien in groningen @ zernike complex bij de tennisbanen.
kwam ie dar met zijn audi TT
ja hè !quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:07 schreef Twerk het volgende:
[..]
Wow een audi TT. Dat is wel een peperdure, exclusieve wagen zeg!!
Hij had/heeft toch ook een bloedmooie vriendin?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:05 schreef Apogist het volgende:
[..]
heb die woldring weleens gezien in groningen @ zernike complex bij de tennisbanen.
kwam ie dar met zijn audi TT
Ah, zo, geld erotiseert echt. Want damn, wat is hij spuuglelijk.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:24 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hij had/heeft toch ook een bloedmooie vriendin?
Ik heb jaren terug een foto gezien van hem met z'n vriendin (denk dat ze rond de 18 waren) en ze was echt indrukwekkend mooi; daar kon menig voetballer nog jaloers op wordenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:25 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Ah, zo, geld erotiseert echt. Want damn, wat is hij spuuglelijk.
En Peter Paul (och jeeeh me aardappel zit klem) de Vriesquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:10 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
Vanvond: Hans Teeuwen en Gregorius Nekschot over Nekschots arrestatie vorig jaar (!) en Claudia de Breij
Waarom danquote:
Vanavond een oversla avond ondanks dat Hans Teeuwen aanschuift.
Ja, wat een aanwinst is die man inderdaad, jammer dat 'ie niet vaker komtquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:13 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
En Peter Paul (och jeeeh me aardappel zit klem) de Vries. Ook pas voor de 2e keer ofzo
.
Hij mag de hele uitzending wel verneuken van mij, of in elk geval het stukje met P. P. de Vries.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:12 schreef Specularium het volgende:
Hopen dat Hans wat incorrecte opmerkingen richting Claudia maakt.
Haha..veel plezierquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:40 schreef Rucebo het volgende:
Ik ga er morgen heen. Die Peter Paul zit er wekelijks, gelukkig vandaag, dus morgen niet.
PPdV, daar ga ik niet naar kijken. + Claudia als extra redenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:19 schreef msnk het volgende:
Fijn hoe voetbal en de samenvattingen precies om 23:00 eindigen, kan ik vanavond ook even meepikken
[..]
Waarom dan?
Ik was er op een donderdag, toen was hij er welquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:40 schreef Rucebo het volgende:
Ik ga er morgen heen. Die Peter Paul zit er wekelijks, gelukkig vandaag, dus morgen niet.
En dat ook natuurlijkquote:
Mooiste is wel van Froukje af.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:24 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hij had/heeft toch ook een bloedmooie vriendin?
In burkaquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:30 schreef msnk het volgende:
Nekschot is al in beeld gekomen, dat 'anonimiteit' is hij al lang kwijt.
ex-voorzitter, maar de glans is er al lang vanaf.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:59 schreef Registratiedienst het volgende:
Die VEB-voorzitter is zo niet interessant.
Ah, okay dan.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:00 schreef qonmann het volgende:
[..]
ex-voorzitter, maar de glans is er al lang vanaf.
Krijg nou tieten!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:07 schreef Zipportal het volgende:
Claudia de Breij.Een boek schrijven om je hele zwangerschap er in te verwerken. Alsof zij de enige op de hele wereld is die zwanger kan worden. Maar omdat ze een pot is, moet het zeker speciaal zijn?
En dan ook nog eens flink geld aan wil verdienen.
Ze heeft het afgekeken van Daphne 'kuthoer' Deckers.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:07 schreef Zipportal het volgende:
Claudia de Breij.Een boek schrijven om je hele zwangerschap er in te verwerken. Alsof zij de enige op de hele wereld is die zwanger kan worden. Maar omdat ze een pot is, moet het zeker speciaal zijn?
En dan ook nog eens flink geld aan wil verdienen.
de Jezus van de godslasteraarsquote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:08 schreef Ronaldsen het volgende:
Hans Teeuwen![]()
Koning van het vrije woord
lijkt er wel opquote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:20 schreef marcodej het volgende:
Is dit niet gewoon Dominique Weessie, aan de stem te horen?
Stem lijkt er idd wel 'n beetje op ja!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:20 schreef marcodej het volgende:
Gregoriusquote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:25 schreef pberends het volgende:
Hij doet de deur nooit open omdat het altijd stomme collectanten zijn... mijn held!
gewoon gezond verstand en niet vanuit een ideologie of religiequote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:38 schreef Zero2Nine het volgende:
Hans TeeuwenZijn grappen vind ik lang niet altijd leuk maar hier spreekt bij wijze woorden.
Als je op zijn naam googelt/googeld/googlet past hij wel bij het stukje gezicht dat je ziet.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:20 schreef marcodej het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |