Het is toch nog steeds een kleine jongen?quote:Op maandag 23 februari 2009 23:08 schreef Tomatenboer het volgende:
Oh dat is die gozer die als kleine jongen miljonair is geworden met z'n idee om telefoonaanbieders te vergelijken op een website.
Dat zal het wel zijn. Ik als domme kijker snap er helemaal niets van.quote:Op maandag 23 februari 2009 23:42 schreef Roland. het volgende:
Die man is gewoon te intelligent voor ons als kijker
Precies, als hoogleraar mag je toch wel over enige kwaliteiten beschikken om een onderwerp duidelijk te maken...quote:Op maandag 23 februari 2009 23:42 schreef Twerk het volgende:
De grote vraag is hoe zo'n onbenul hoogleraar kan worden.
Hij is meer een gast voor Het Gesprek.quote:Op maandag 23 februari 2009 23:44 schreef sander89 het volgende:
Erg intressant, alleen P&W moeten gewoon even de tijd nemen en niet alles in een keer uit hem willen trekken.
Misschien moeizaam gesprek, maar dit ligt gewoon ook deels aan P&W omdat ze op een heel ander leven en insteek zitten.
Niemand post meer omdat het eindelijk interessant werd.quote:Op maandag 23 februari 2009 23:48 schreef Supersoep het volgende:
Een of andere saaie muziekdoos nu en niemand post meer.
Ze heeft toch een muziekdoos?quote:Op maandag 23 februari 2009 23:48 schreef Supersoep het volgende:
Was saai, die kluizenaar viel nog goed af te zeiken.quote:Op maandag 23 februari 2009 23:48 schreef Supersoep het volgende:
Dat denk ik ook ja.quote:Op maandag 23 februari 2009 23:55 schreef Peter6000 het volgende:
Morgen iig niet kijken, Claudia de Breij.![]()
Vandaag wel een aardige uitzending, vond ik.
Vooral die hoogleraar, maar dat heeft denk ik met mijn eigen hersenafwijking te maken.
heb die woldring weleens gezien in groningen @ zernike complex bij de tennisbanen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:01 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vond dat Wolbring en die Game producer wel goed uit de verf kwamen, ik herken weinig van de negatieve reacties in dit topic.
En die Belg viel ook best mee, die was wat wereldvreemd
Wow een audi TT. Dat is wel een peperdure, exclusieve wagen zeg!!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:05 schreef Apogist het volgende:
[..]
heb die woldring weleens gezien in groningen @ zernike complex bij de tennisbanen.
kwam ie dar met zijn audi TT
ja hè !quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:07 schreef Twerk het volgende:
[..]
Wow een audi TT. Dat is wel een peperdure, exclusieve wagen zeg!!
Hij had/heeft toch ook een bloedmooie vriendin?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:05 schreef Apogist het volgende:
[..]
heb die woldring weleens gezien in groningen @ zernike complex bij de tennisbanen.
kwam ie dar met zijn audi TT
Ah, zo, geld erotiseert echt. Want damn, wat is hij spuuglelijk.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:24 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hij had/heeft toch ook een bloedmooie vriendin?
Ik heb jaren terug een foto gezien van hem met z'n vriendin (denk dat ze rond de 18 waren) en ze was echt indrukwekkend mooi; daar kon menig voetballer nog jaloers op wordenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:25 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Ah, zo, geld erotiseert echt. Want damn, wat is hij spuuglelijk.
En Peter Paul (och jeeeh me aardappel zit klem) de Vriesquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:10 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
Vanvond: Hans Teeuwen en Gregorius Nekschot over Nekschots arrestatie vorig jaar (!) en Claudia de Breij
Waarom danquote:
Vanavond een oversla avond ondanks dat Hans Teeuwen aanschuift.
Ja, wat een aanwinst is die man inderdaad, jammer dat 'ie niet vaker komtquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:13 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
En Peter Paul (och jeeeh me aardappel zit klem) de Vries. Ook pas voor de 2e keer ofzo
.
Hij mag de hele uitzending wel verneuken van mij, of in elk geval het stukje met P. P. de Vries.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:12 schreef Specularium het volgende:
Hopen dat Hans wat incorrecte opmerkingen richting Claudia maakt.
Haha..veel plezierquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:40 schreef Rucebo het volgende:
Ik ga er morgen heen. Die Peter Paul zit er wekelijks, gelukkig vandaag, dus morgen niet.
PPdV, daar ga ik niet naar kijken. + Claudia als extra redenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:19 schreef msnk het volgende:
Fijn hoe voetbal en de samenvattingen precies om 23:00 eindigen, kan ik vanavond ook even meepikken
[..]
Waarom dan?
Ik was er op een donderdag, toen was hij er welquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:40 schreef Rucebo het volgende:
Ik ga er morgen heen. Die Peter Paul zit er wekelijks, gelukkig vandaag, dus morgen niet.
En dat ook natuurlijkquote:
Mooiste is wel van Froukje af.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:24 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hij had/heeft toch ook een bloedmooie vriendin?
In burkaquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:30 schreef msnk het volgende:
Nekschot is al in beeld gekomen, dat 'anonimiteit' is hij al lang kwijt.
ex-voorzitter, maar de glans is er al lang vanaf.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:59 schreef Registratiedienst het volgende:
Die VEB-voorzitter is zo niet interessant.
Ah, okay dan.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:00 schreef qonmann het volgende:
[..]
ex-voorzitter, maar de glans is er al lang vanaf.
Krijg nou tieten!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:07 schreef Zipportal het volgende:
Claudia de Breij.Een boek schrijven om je hele zwangerschap er in te verwerken. Alsof zij de enige op de hele wereld is die zwanger kan worden. Maar omdat ze een pot is, moet het zeker speciaal zijn?
En dan ook nog eens flink geld aan wil verdienen.
Ze heeft het afgekeken van Daphne 'kuthoer' Deckers.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:07 schreef Zipportal het volgende:
Claudia de Breij.Een boek schrijven om je hele zwangerschap er in te verwerken. Alsof zij de enige op de hele wereld is die zwanger kan worden. Maar omdat ze een pot is, moet het zeker speciaal zijn?
En dan ook nog eens flink geld aan wil verdienen.
de Jezus van de godslasteraarsquote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:08 schreef Ronaldsen het volgende:
Hans Teeuwen![]()
Koning van het vrije woord
lijkt er wel opquote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:20 schreef marcodej het volgende:
Is dit niet gewoon Dominique Weessie, aan de stem te horen?
Stem lijkt er idd wel 'n beetje op ja!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:20 schreef marcodej het volgende:
Gregoriusquote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:25 schreef pberends het volgende:
Hij doet de deur nooit open omdat het altijd stomme collectanten zijn... mijn held!
gewoon gezond verstand en niet vanuit een ideologie of religiequote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:38 schreef Zero2Nine het volgende:
Hans TeeuwenZijn grappen vind ik lang niet altijd leuk maar hier spreekt bij wijze woorden.
Als je op zijn naam googelt/googeld/googlet past hij wel bij het stukje gezicht dat je ziet.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:20 schreef marcodej het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |