Ik zei 1 post boven jouw reactie dat ik ooit een boek van Maarten van Rossum had gekocht.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:54 schreef marcodej het volgende:
[..]Ik weet niet waar je het over hebt en ik weet niet wat je eerder hebt gezegd...
quote:
Ondertiteling morgenquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:57 schreef Twerk het volgende:
Morgen Philip Freriks.. Als ze verstandig zijn is hij de enige gast, want voor dat hij een zin heeft geformuleerd die foutloos en duidelijk is ben je wel een kwartiertje verder.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:55 schreef Twerk het volgende:
[..]
Ik zei 1 post boven jouw reactie dat ik ooit een boek van Maarten van Rossum had gekocht.
Hele interessante uitzending juist. Die wethouder was een boeiende man en ook nog een politicus die z'n verantwoordelijkheid neemt. Neelie Kroes is altijd interessant, en al helemaal in deze tijden. En het verhaal van die Zuid-Amerika correspondente was ook gewoon top.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:56 schreef tong80 het volgende:
Hoogtepunt van deze uitzending is dat het is afgelopen
Hmja, maar ik dacht dat die Zuid-Amerika dame iets over Chavez zou vertellen. Jammer dat ze dat niet heeft gedaan.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:58 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Hele interessante uitzending juist. Die wethouder was een boeiende man en ook nog een politicus die z'n verantwoordelijkheid neemt. Neelie Kroes is altijd interessant, en al helemaal in deze tijden. En het verhaal van die Zuid-Amerika correspondente was ook gewoon top.
Tijd geleden dat ze zo'n interessante tafel bij elkaar hadden...
Voor de modale burger die erna wil slapen, was dit de perfecte P&W idd.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:58 schreef Aoristus het volgende:
het was wel een erg rustige aflevering vanavond. Dat is ook wel eens prettig. Dat geschreeuw is nergens voor nodig.
Modaal qua wat?quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:59 schreef Twerk het volgende:
[..]
Voor de modale burger die erna wil slapen, was dit de perfecte P&W idd.
Het waren drie eigengeilersquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:58 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Hele interessante uitzending juist. Die wethouder was een boeiende man en ook nog een politicus die z'n verantwoordelijkheid neemt. Neelie Kroes is altijd interessant, en al helemaal in deze tijden. En het verhaal van die Zuid-Amerika correspondente was ook gewoon top.
Tijd geleden dat ze zo'n interessante tafel bij elkaar hadden...
Qua slaappatroon. Je mag toch aannemen dat het meerendeel van Nederland wel voor 1:00 in bed ligt vandaag.quote:
Verstandige, goede analyse.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het waren drie eigengeilers
Die wethouder treedt af zodat men kan zeggen kom alsjeblieft terug.
Neelie zit er al 25 jaar voor haar eigen ego.
En de journaliste had niks te melden behalve corruptie in een Zuid-Amerikaans land. Alsof dat nieuws is.
Welterustenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:00 schreef Twerk het volgende:
[..]
Qua slaappatroon. Je mag toch aannemen dat het meerendeel van Nederland wel voor 1:00 in bed ligt vandaag.
Hoezo?quote:
vind maar eens drie interresante gasten iedere avond, ze kunnen ook jou vragen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het waren drie eigengeilers
Die wethouder treedt af zodat men kan zeggen kom alsjeblieft terug.
Neelie zit er al 25 jaar voor haar eigen ego.
En de journaliste had niks te melden behalve corruptie in een Zuid-Amerikaans land. Alsof dat nieuws is.
Dat. Prima uitzending wmb.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:11 schreef alexis_ het volgende:
Ik vond het ook een interessante uitzending. Van alles wat over de actualiteit en inderdaad, eindelijk geen sporters of andere rare figuren.
Last in, first out is de quote die mij nog wel even bijblijft.
En ook de vrouw van Freriks schuift aan, zij hebben samen een boek geschreven. Het wordt een trend, gisteren al over Vogelaar met d'r vent, die over haar schrijft, ook met lingerie en haar benen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:38 schreef golfer het volgende:
Vanavond sla ik weer over.:
- Magere jaren voor gepensioneerden: Agnes Kant reageert.
- LLiNK-directeur Tanja Lubbers.
- Philip Freriks over zijn katten.
Ik denk bij zulke wijven altijd :quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:59 schreef qonmann het volgende:
Agnes keek wat zuur zei Wilders..zal men haar wel voorhouden
antw:quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik denk bij zulke wijven altijd :
1 slikt ze zaad
2 Draagt ze een string
3 Wat is haar favoriete standje
Ik ben dan ook naar Femke geschwitstquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:17 schreef Arnem_ het volgende:
Oh.........mijn SP .............zucht zucht zucht........wat een &*%R&$&^k*tverhaal
Alles zullen alles delen, behalve de lasten, die schuiven we naar de jongeren toe.
Ben je wel goed bij je hoofdquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben dan ook naar Femke geschwitst
As usual toch?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:17 schreef Arnem_ het volgende:
Oh.........mijn SP .............zucht zucht zucht........wat een &*%R&$&^k*tverhaal
Alles zullen alles delen, behalve de lasten, die schuiven we naar de jongeren toe.
Ze lijkt op mijn ex. Vandaarquote:
Gelukkig zijn we hier allemaal schatrijkquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:19 schreef FJD het volgende:
[..]
As usual toch?
Solidariteit is bij de SP een eenzijdig verhaal; de rijken moeten afdragen aan de armen en het liefst zoveel mogelijk.
Als ze ook zo praatte als Femke, dan is het ontegenzeggelijk terecht je exquote:
Zou je denken dat we ook niet meer hoeven te delen maar dat is ook niet het gevalquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:20 schreef Aoristus het volgende:
Gelukkig zijn we hier allemaal schatrijk
Dat is ook geheel terecht. De mensen die het meeste baat hebben bij de maatschappij dienen ook het meeste bij te dragen aan de maatschappij.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:19 schreef FJD het volgende:
[..]
As usual toch?
Solidariteit is bij de SP een eenzijdig verhaal; de rijken moeten afdragen aan de armen en het liefst zoveel mogelijk.
De verhoudingen zijn zoek, de verdienste van de SP is om de verstoorde stabiliteit aan de orde te stellen. Het blijft werken in de marge, maar het is wel een verrijking van de politiek.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:21 schreef FJD het volgende:
[..]
Zou je denken dat we ook niet meer hoeven te delen maar dat is ook niet het geval
Dat is een argument voor vlaktax, das nog geen argument voor de SP.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:22 schreef Arnem_ het volgende:
Dat is ook geheel terecht. De mensen die het meeste baat hebben bij de maatschappij dienen ook het meeste bij te dragen aan de maatschappij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |