En ook de vrouw van Freriks schuift aan, zij hebben samen een boek geschreven. Het wordt een trend, gisteren al over Vogelaar met d'r vent, die over haar schrijft, ook met lingerie en haar benen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:38 schreef golfer het volgende:
Vanavond sla ik weer over.:
- Magere jaren voor gepensioneerden: Agnes Kant reageert.
- LLiNK-directeur Tanja Lubbers.
- Philip Freriks over zijn katten.
Ik denk bij zulke wijven altijd :quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:59 schreef qonmann het volgende:
Agnes keek wat zuur zei Wilders..zal men haar wel voorhouden
antw:quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik denk bij zulke wijven altijd :
1 slikt ze zaad
2 Draagt ze een string
3 Wat is haar favoriete standje
Ik ben dan ook naar Femke geschwitstquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:17 schreef Arnem_ het volgende:
Oh.........mijn SP .............zucht zucht zucht........wat een &*%R&$&^k*tverhaal
Alles zullen alles delen, behalve de lasten, die schuiven we naar de jongeren toe.
Ben je wel goed bij je hoofdquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben dan ook naar Femke geschwitst
As usual toch?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:17 schreef Arnem_ het volgende:
Oh.........mijn SP .............zucht zucht zucht........wat een &*%R&$&^k*tverhaal
Alles zullen alles delen, behalve de lasten, die schuiven we naar de jongeren toe.
Ze lijkt op mijn ex. Vandaarquote:
Gelukkig zijn we hier allemaal schatrijkquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:19 schreef FJD het volgende:
[..]
As usual toch?
Solidariteit is bij de SP een eenzijdig verhaal; de rijken moeten afdragen aan de armen en het liefst zoveel mogelijk.
Als ze ook zo praatte als Femke, dan is het ontegenzeggelijk terecht je exquote:
Zou je denken dat we ook niet meer hoeven te delen maar dat is ook niet het gevalquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:20 schreef Aoristus het volgende:
Gelukkig zijn we hier allemaal schatrijk
Dat is ook geheel terecht. De mensen die het meeste baat hebben bij de maatschappij dienen ook het meeste bij te dragen aan de maatschappij.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:19 schreef FJD het volgende:
[..]
As usual toch?
Solidariteit is bij de SP een eenzijdig verhaal; de rijken moeten afdragen aan de armen en het liefst zoveel mogelijk.
De verhoudingen zijn zoek, de verdienste van de SP is om de verstoorde stabiliteit aan de orde te stellen. Het blijft werken in de marge, maar het is wel een verrijking van de politiek.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:21 schreef FJD het volgende:
[..]
Zou je denken dat we ook niet meer hoeven te delen maar dat is ook niet het geval
Dat is een argument voor vlaktax, das nog geen argument voor de SP.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:22 schreef Arnem_ het volgende:
Dat is ook geheel terecht. De mensen die het meeste baat hebben bij de maatschappij dienen ook het meeste bij te dragen aan de maatschappij.
Kook niet.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:30 schreef Aoristus het volgende:
ik heb geen idee wat voor programma's er door llink gemaakt wordt
hun reisprogramma (met Floortje) is top,quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:30 schreef Aoristus het volgende:
ik heb geen idee wat voor programma's er door llink gemaakt wordt
mja zeg dat.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:37 schreef Adelante het volgende:
Wat is dit nou weer voor 'n onderwerp
Flo, Flo
Niet alleen "lijkt", dat is het ook gewoon. Niet zo gek ook natuurlijk, in een programma met een linkse insteek.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:36 schreef Wopper1 het volgende:
Dit lijkt me eerder een soort van gratis reclame voor Llink.
Wat mij betreft is de enige hoop op beschaving nog de publieke omroep. Ik kijk dan ook nauwelijks nog televisie.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:33 schreef Suko het volgende:
[..]
Kook niet.
Het is een aardige mevrouw, die Tanja, maar het voegt voor mij niks toe. Al die omroepjes moeten maar commercieel en/op/of internet. En de rest op 2 zenders, dag en nacht, zoals de BBC.
Dat was iets wat vroeger bij Veronica werd gepresenteerd. Er zat een sponsoring van een reisbureau achter, dus daar hoorde het prima thuis.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:34 schreef qonmann het volgende:
[..]
hun reisprogramma (met Floortje) is top,
nou dan had ik toch een betere meegenomenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:38 schreef Specularium het volgende:
Ah, Philip heeft een oostblokhoer.
Alles wordt gecensureerd bij P&Wquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:39 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Niet alleen "lijkt", dat is het ook gewoon. Niet zo gek ook natuurlijk, in een programma met een linkse insteek.
Française, zo te horen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:38 schreef Specularium het volgende:
Ah, Philip heeft een oostblokhoer.
Censuur? Nee, lijkt me niet. Wel gratis reclame voor de "good guys", oftewel voor mede-linksen. Is hun goed recht natuurlijk, maar ook meteen de reden dat er een fatsoenlijke "rechtse" omroep moet komen om de boel een beetje recht te trekken.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:39 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Alles wordt gecensureerd bij P&W
Het is een groot complot in elk geval. Let vooral op subliminal messages, voor je het weet stemt iedereen op de PvdAquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:41 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Censuur? Nee, lijkt me niet. Wel gratis reclame voor de "good guys", oftewel voor mede-linksen. Is hun goed recht natuurlijk, maar ook meteen de reden dat er een fatsoenlijke "rechtse" omroep moet komen om de boel een beetje recht te trekken.
Maar het gedicht duurt 2 minutenquote:
Ja, ze vergelijken hem met Napoleon. Klein, megalomaan, onrealistisch.. RECHTSquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:53 schreef tong80 het volgende:
Vanwaar nu over de president van Frankrijk
Is dat urgent ?
Precies. En daarnaast is zo'n nieuwe rechtse omroep natuurlijk hard nodig om aan te tonen dat al dat geroep om een nieuwe rechtse omroep volkomen zinloos is geweest.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:41 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Censuur? Nee, lijkt me niet. Wel gratis reclame voor de "good guys", oftewel voor mede-linksen. Is hun goed recht natuurlijk, maar ook meteen de reden dat er een fatsoenlijke "rechtse" omroep moet komen om de boel een beetje recht te trekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |