Censuur? Nee, lijkt me niet. Wel gratis reclame voor de "good guys", oftewel voor mede-linksen. Is hun goed recht natuurlijk, maar ook meteen de reden dat er een fatsoenlijke "rechtse" omroep moet komen om de boel een beetje recht te trekken.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:39 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Alles wordt gecensureerd bij P&W
Het is een groot complot in elk geval. Let vooral op subliminal messages, voor je het weet stemt iedereen op de PvdAquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:41 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Censuur? Nee, lijkt me niet. Wel gratis reclame voor de "good guys", oftewel voor mede-linksen. Is hun goed recht natuurlijk, maar ook meteen de reden dat er een fatsoenlijke "rechtse" omroep moet komen om de boel een beetje recht te trekken.
Maar het gedicht duurt 2 minutenquote:
Ja, ze vergelijken hem met Napoleon. Klein, megalomaan, onrealistisch.. RECHTSquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:53 schreef tong80 het volgende:
Vanwaar nu over de president van Frankrijk
Is dat urgent ?
Precies. En daarnaast is zo'n nieuwe rechtse omroep natuurlijk hard nodig om aan te tonen dat al dat geroep om een nieuwe rechtse omroep volkomen zinloos is geweest.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:41 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Censuur? Nee, lijkt me niet. Wel gratis reclame voor de "good guys", oftewel voor mede-linksen. Is hun goed recht natuurlijk, maar ook meteen de reden dat er een fatsoenlijke "rechtse" omroep moet komen om de boel een beetje recht te trekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |