abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66239914
quote:
Dit is NWS-feedback. Je weet wel: de plek waar je als user terecht kunt met vragen en klachten over moderatie op dit geweldige subforum. De bedoeling is dan dat je de klacht meldt, dat een moderator er zo snel mogelijk naar kijkt en terugkoppeling geeft, waarna iedereen weer vrolijk overgaat tot de orde van de dag.

Tot zover de irrealistische droom. Nu de werkelijkheid...

Simpele samenvatting van NWS-FAQ
Generalisaties, discriminatie, stokpaardjes en platitudes hebben we hier allemaal al een keer of tweehonderdduizend gelezen, 'Moslims zijn kut' en 'Obama moet dood' hebben totaal geen toegevoegde waarde in een discussie meer. Posts waar je wat meer je best op doet, zijn leuker om te maken en ook om te lezen, met van die enge dingen als onderbouwingen enzo.

Open je een topic en c/p je een tekst van een site? Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt. Niet alleen belangrijk om het artikel op waarde te kunnen schatten door users, maar ook omdat er anders veel sneller klachten binnenkomen over plagiaat.

Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang. Waar wil je naar toe met het topic? Dat kun je best makkelijk sturen en maakt het ook leuker. En zoals de FAQ zegt; schelden en bashen naar je medeuser vinden we niet tof. Ook niet als je dat denkt te moeten doen in NWS-feedback.

En, niet onbelangrijk: FAQ
Goed om zo nu en dan nog eens door te lezen.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  Moderator donderdag 19 februari 2009 @ 15:31:01 #2
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_66240016
tvp?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_66240353
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 15:31 schreef sp3c het volgende:
tvp?
Mekker niet zo
pi_66243399
- knip -

[ Bericht 96% gewijzigd door sp3c op 19-02-2009 19:44:08 ]
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_66244118
Marokko wil woonwijk steunen

Veel plezier. Eens even kijken welke mod mans genoeg is om zich hieraan te willen wagen. Sowieso opmerkelijk dat Paddy het doel van het topic geheel uit het oog verliest, al dan niet bewust.
Allah Al Watan Al Malik
pi_66246043
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 16:56 schreef zoalshetis het volgende:
kan iemand dat ene stukje tekst daar ergens achter weghalen? nu lijkt het wel of alle marokkanen teringhonden zijn. terwijl dit maar in 99% van de gevallen zo is.
Sorry?
pi_66247531
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 17:15 schreef Mutant01 het volgende:

Veel plezier. Eens even kijken welke mod mans genoeg is om zich hieraan te willen wagen. Sowieso opmerkelijk dat Paddy het doel van het topic geheel uit het oog verliest, al dan niet bewust.
Ik ga die uitdaging wel aan, wanneer jij mij een linkje van mijn post doet, waar ik al dan niet bewust het doel van het topic uit het oog ga verliezen.
Die kan ik zo vinden, maar vind hem aardig ontopic.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
pi_66247626
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 17:15 schreef Mutant01 het volgende:

Mwanatabu (lees: POL-mod met moeilijke naam) vat het probleem eigenlijk prima samen in haar post. Volgens mij is het topic al kansloos ver heen, met wederzijds gebash. Wat mij betreft loopt het maar vol. Er zijn nog wel meer topics over hetzelfde onderwerp waar nog ruimte is voor discussie:
- Rotterdam krijgt Marrakech sfeer
pi_66248061
Kijk. Dit vind ik dan wel weer hypocriet.
Klagen dat een topic ontspoort en tegelijkertijd daaraan debet zijn, door als een wildeman discussiegenoten te bejegenen.
Ja, ik heb het over jou, Mutant.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_66248124
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 19:03 schreef damian5700 het volgende:
Kijk. Dit vind ik dan wel weer hypocriet.
Klagen dat een topic ontspoort en tegelijkertijd daaraan debet zijn, door als een wildeman discussiegenoten te bejegenen.
Ja, ik heb het over jou, Mutant.
Ik zou zeggen kijk eens naar tijdstip van posten, damian. Over onheuse bejegening gesproken zeg..
Allah Al Watan Al Malik
pi_66248296
Mijn excuses.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_66249077
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 16:56 schreef zoalshetis het volgende:
- knip -
Zeg, als jullie dit soort dingen laten staan en geen actie ondernemen tegen deze user dan vrees ik dat mensen niet langer hier hun beklag doen over racisme maar gelijk andere instanties gaan opzoeken.

Sowieso is het van de zotte dat in een dicussie over een nieuwe woonwijk xenofoob geblaat de boventoon voert. Doe er je voordeel mee zou ik zeggen.

[ Bericht 11% gewijzigd door sp3c op 19-02-2009 19:44:34 ]
pi_66249290
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 19:30 schreef gelly het volgende:

[..]

Zeg, als jullie dit soort dingen laten staan en geen actie ondernemen tegen deze user dan vrees ik dat mensen niet langer hier hun beklag doen over racisme maar gelijk andere instanties gaan opzoeken.

Sowieso is het van de zotte dat in een dicussie over een nieuwe woonwijk xenofoob geblaat de boventoon voert. Doe er je voordeel mee zou ik zeggen.
pi_66249376
quote:

[..]

Nadat vandaag nog hierover een discussie is gevoerd in het vorige feedback topic: [NWS FB] waar users verbitterd hun strijd uitvechten
  Moderator donderdag 19 februari 2009 @ 19:42:59 #15
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_66249553
volgens mij ging die discussie over het al dan niet weghalen van persoonlijke gegevens?
pi_66250596
quote:

[..]

Ik zie wel een boel geneuzel tegen elkaar. Zowel over de autochtone Nederlander, de christen, als de moslim en de marokkaan.

Veel weggehaald, maar niet alles omdat ze (op een enkeling na) stuk voor stuk meededen. Dus niet doen alsof het alleen maar xenofoben waren, maar zie net zoveel autochtonenfoben en christenfoben.

Ook al bestaan die laatste twee niet in het woordenboek, maar je snapt mijn punt.
Trouwens oproepen FOK! te schaden is genote
pi_66250808
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 20:09 schreef paddy het volgende:

[..]

Sorry Lees je nou gewoon wat je wil lezen of wat ?

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 19-02-2009 20:14:57 ]
  † In Memoriam † donderdag 19 februari 2009 @ 20:15:32 #18
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_66250838
quote:

Ook al bestaan die laatste twee niet in het woordenboek, maar je snapt mijn punt.
quote:
dan vrees ik dat mensen niet langer hier hun beklag doen over racisme maar gelijk andere instanties gaan opzoeken.
Volgens mij hitst gelly niemand op hij schrijft slechts wat er zou kunnen gebeuren als jullie de FB postings totaal negeren (althans, zo lees ik het)
pi_66250942
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 20:15 schreef Loedertje het volgende:

[..]

[..]

Volgens mij hitst gelly niemand op hij schrijft slechts wat er zou kunnen gebeuren als jullie de FB postings totaal negeren (althans, zo lees ik het)
Het is ook niet echt op een andere manier te lezen lijkt me. Nu we het daar toch over hebben, wat brengt FOK! denken jullie meer schade toe, iemand die racisme meldt of de users die die rommel op FOK! plaatsen ?
pi_66251930
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_66252411
quote:
Ergens wil hij een spiegel voorhouden denk ik. Lees deze van hem maar eens Israelische tennisster visum geweigerd voor toernooi Dubai

Trigger ken ik als een integer persoon, die dolgraag wil spiegelen. Dit is dus typerend userkennis.

Hij wil ergens naartoe, maar helemaal duidelijk is me nog niet waar naar toe. Ik wacht dus nog even met slaan Maar ook hij kan een klap krijgen hoor
pi_66252646
quote:

[..]

Ik zie wel een boel geneuzel tegen elkaar. Zowel over de autochtone Nederlander, de christen, als de moslim en de marokkaan.

Veel weggehaald, maar niet alles omdat ze (op een enkeling na) stuk voor stuk meededen. Dus niet doen alsof het alleen maar xenofoben waren, maar zie net zoveel autochtonenfoben en christenfoben.

Autochtonenfoben en Christenfoben, het is goed met je.
Allah Al Watan Al Malik
pi_66252785
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 20:53 schreef paddy het volgende:

[..]

Ergens wil hij een spiegel voorhouden denk ik. Lees deze van hem maar eens Israelische tennisster visum geweigerd voor toernooi Dubai

Trigger ken ik als een integer persoon, die dolgraag wil spiegelen. Dit is dus typerend userkennis.

Hij wil ergens naartoe, maar helemaal duidelijk is me nog niet waar naar toe. Ik wacht dus nog even met slaan Maar ook hij kan een klap krijgen hoor
Ja meestal is het wel begrijpelijk en slaat het ook ergens op, maar het is natuurlijk belachelijk dat je dan opeens wel gewoon racistische opmerkingen mag spuien. En dan bedoel ik vooral die tweede opmerking.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_66252879
quote:

[..]

Heb je zoalshetis ook genote voor zijn racistische uitlating? Je hebt zijn stukje in ieder geval niet weggehaald.
pi_66253059
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 21:06 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Heb je zoalshetis ook genote voor zijn racistische uitlating? Je hebt zijn stukje in ieder geval niet weggehaald.
Als het goed is wel. Die ontkomt daar net zo min aan hoor. En dat weet hij ook wel van mij
Ow? volgens mij wel wat weggehaald. Een gedeelte van een zin.
pi_66253134
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 21:00 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Autochtonenfoben en Christenfoben, het is goed met je.
Ja, mutant
Het is prima met me. Dat jij alleen één kant ziet, wil nog niet zeggen dat die andere kant er niet is.
pi_66253281
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 21:10 schreef paddy het volgende:

[..]

Als het goed is wel. Die ontkomt daar net zo min aan hoor. En dat weet hij ook wel van mij
Ow? volgens mij wel wat weggehaald. Een gedeelte van een zin.
Als het goed is.
Volgens mij.
Een gedeelte.

Toen gelly het had gequote stond het stuk van zoalshetis nog gewoon zoals het geschreven was. Sp3c heeft het uiteindelijk weggehaald.
pi_66253328
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 21:13 schreef paddy het volgende:

[..]

Ja, mutant
Het is prima met me. Dat jij alleen één kant ziet, wil nog niet zeggen dat die andere kant er niet is.
Laat het maar eens concreet zien, wat dacht je daarvan. In plaats van zulke rare beschuldigingen te uiten.
Allah Al Watan Al Malik
  Moderator donderdag 19 februari 2009 @ 21:25:34 #29
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_66253618
quote:

[..]

wat gaat jouw dat nou aan
pi_66253693
quote:

[..]

Oh je doelde op een reactie hier in feedback. Ik doelde op een reactie in dat topic waarvoor we waren uitgenodigd te modereren.
pi_66253739
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 21:26 schreef paddy het volgende:

[..]

Oh je doelde op een reactie hier in feedback. Ik doelde op een reactie in dat topic waarvoor we waren uitgenodigd te modereren.
Ja, laat maar zien waar in dat topic autochtonenfobe of christenfobe uitspraken staan?
Allah Al Watan Al Malik
pi_66253746
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 21:18 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Laat het maar eens concreet zien, wat dacht je daarvan. In plaats van zulke rare beschuldigingen te uiten.
De meeste zijn weggehaald en genote bij de users dus die hier neerzetten kan niet.
pi_66253753
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 21:25 schreef sp3c het volgende:

[..]

Zij begint er zelf over door hier bekend te maken dat zij gelly een note heeft gegeven.
pi_66253809
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 21:27 schreef paddy het volgende:

[..]

De meeste zijn weggehaald en genote bij de users dus die hier neerzetten kan niet.
Wow, dat is pas bullcrap - en dat weet jij ook. Ongelooflijk, je staat hier gewoon vol te liegen. Geeft niet, maar dat had ik echt niet van je verwacht.
Allah Al Watan Al Malik
pi_66253827
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 21:25 schreef sp3c het volgende:

[..]

Hij vertrouwt ons niet Misschien even aan een FA vragen of hij rechten kan krijgen. We moeten met bewijzen komen jeweets.
pi_66253888
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 21:29 schreef paddy het volgende:

[..]

Hij vertrouwt ons niet Misschien even aan een FA vragen of hij rechten kan krijgen. We moeten met bewijzen komen jeweets.
Vertrouwen is overrated.
pi_66254236
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 21:30 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Vertrouwen is overrated.
Ik vertrouw mezelf anders prima hoor, net als sp3c! Die snol vertrouw ik alleen niet met vrouwen
pi_66254408
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 21:29 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wow, dat is pas bullcrap - en dat weet jij ook. Ongelooflijk, je staat hier gewoon vol te liegen. Geeft niet, maar dat had ik echt niet van je verwacht.
Nou, zolang ik maar weet dat ik niet lieg

Ik ga daar niet om liegen Maar dat je die christen, joden en westerlingen foob posts ontkent valt me van je tegen.

Ze zijn er net zo aanwezig.

Als mod nooit genote dan?

[ Bericht 0% gewijzigd door paddy op 19-02-2009 21:48:52 (ook even zo'n duimpje toevoegen dan maar) ]
pi_66254861
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 21:44 schreef paddy het volgende:

[..]

Nou, zolang ik maar weet dat ik niet lieg

Ik ga daar niet om liegen Maar dat je die christen, joden en westerlingen foob posts ontkent valt me van je tegen.

Ze zijn er net zo aanwezig.

Als mod nooit genote dan?

Jij stelde dat in het betreffende topic "evenveel" autochtonenfobe en christenfobe posts stonden, ik vroeg om bewijs, aangezien ik dat gehele topic heb meegemaakt (van begin af aan) en daar dus geen enkele van dat soort posts heb gezien. Je draait er nu omheen als een Wouter Bos. Als ik dan kijk naar welke posts er gewijzigd zijn, zijn dat vooral users die doorgaans anti-islamitische of xenofobische reacties plaatsen. Logisch ook, omdat alleen dergelijke reacties zijn geplaatst en autochtonenfobe en Christenfobe posts helemaal niet aanwezig waren in dat topic.
Allah Al Watan Al Malik
pi_66254979
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 21:56 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Jij stelde dat in het betreffende topic "evenveel" autochtonenfobe en christenfobe posts stonden, ik vroeg om bewijs, aangezien ik dat gehele topic heb meegemaakt (van begin af aan) en daar dus geen enkele van dat soort posts heb gezien. Je draait er nu omheen als een Wouter Bos.
je vergeet jodenfoob.

Ik sluit me trouwens aan bij Roi, de post van Triggershot raakt kant noch wal.
Anti-globalisten aller landen verenigt u!
bron
Mjin eerste AKQ: Algemene Kennis Quiz Deel 547
pi_66255070
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 21:59 schreef PhysicsRules het volgende:

[..]

je vergeet jodenfoob.

Ik sluit me trouwens aan bij Roi, de post van Triggershot raakt kant noch wal.
Het ging in dat topic al helemaal niet over Joden.
Allah Al Watan Al Malik
pi_66255239
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 22:01 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Het ging in dat topic al helemaal niet over Joden.
ok, daar heb je gelijk in Ik moet me niet met alles bemoeien.
Anti-globalisten aller landen verenigt u!
bron
Mjin eerste AKQ: Algemene Kennis Quiz Deel 547
  Moderator donderdag 19 februari 2009 @ 22:04:04 #43
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_66255259
wat zit je nou te zeuren!
dat topic is gemod naar alle kanten en als er nog iets staat waar je vanaf wilt dan presenteer je een link en wordt er naar gekeken

my god ... over mierenneuken gesproken
pi_66255297
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 22:04 schreef sp3c het volgende:
wat zit je nou te zeuren!
dat topic is gemod naar alle kanten en als er nog iets staat waar je vanaf wilt dan presenteer je een link en wordt er naar gekeken

my god ... over mierenneuken gesproken
Ik zeur helemaal niet, ze moet gewoon niet liegen - klaar. Openheid van zaken, laat maar eens zien hoe en wat er gedaan is, bewijs. Stellingen poneren kan iedereen.
Allah Al Watan Al Malik
  Moderator donderdag 19 februari 2009 @ 22:05:15 #45
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_66255325
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 22:04 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik zeur helemaal niet, ze moet gewoon niet liegen - klaar.
dat doet ze niet - klaar
quote:
Openheid van zaken, laat maar eens zien hoe en wat er gedaan is, bewijs. Stellingen poneren kan iedereen.
zo werkt het niet en dat weet je
pi_66255350
Vind het ook zeer vreemd dat Triggeshot alles maar mag posten ..waarom eigenlijk ?

Dit mag je dus gewoon posten in het vervolg ,met dank aan Damian
quote:
Waarom, waarom zou je in godsnaam een Marokkaan, Turk of een islamiet in Nederland toelaten? Wat schiet je ermee op? Wat voor toegevoegde waarde heeft een moslim in een democratisch land? Krijgt het dan meer volume ofzo? Then again...
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_66255479
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 22:05 schreef sp3c het volgende:

[..]

dat doet ze niet - klaar
[..]

zo werkt het niet en dat weet je
Het werkt ook niet om als mod een onhoudbare stelling te poneren, dat weet je.
Allah Al Watan Al Malik
  Moderator donderdag 19 februari 2009 @ 22:09:20 #48
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_66255533
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 22:08 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

ik weet van nix
pi_66255732
Lange tenen alert.
pi_66255816
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 22:05 schreef qonmann het volgende:
Vind het ook zeer vreemd dat Triggeshot alles maar mag posten ..waarom eigenlijk ?

Dit mag je dus gewoon posten in het vervolg ,met dank aan Damian
[..]
Ook hij was aan het spiegelen, maar hij gaf dat ook aan als voorbeeld. Zei dat hij het ging doen.

En ja, dat is voor de user toch wel prettiger.
pi_66260055
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 22:08 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

ik loog niet. Jij haalt nu ineens één topic aan, terwijl je in je post duidelijk doelde op het algemene (zo ook in het vorige topic) En ook in dat topic zag ik het, maar je doolt maar lekker rond met je verdachtmakingen hoor.
  † In Memoriam † vrijdag 20 februari 2009 @ 05:13:59 #52
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_66264285
Zouden jullie hier wellicht een wat betere en meer leesbaar van willen maken?

Israel - Hamas de oorlog nr.56, waar er geen staakt-het-vuren is

Bijvoorbeeld "Gaza, Israel en Palestina"

Of "Gaza na de oorlog" of "Israel en Gaza, hoe verder?"

Door het geografisch te benaderen dekt het de landing beter, is het breder en meer neutraal.
pi_66265729
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 23:35 schreef paddy het volgende:

[..]

ik loog niet. Jij haalt nu ineens één topic aan, terwijl je in je post duidelijk doelde op het algemene (zo ook in het vorige topic) En ook in dat topic zag ik het, maar je doolt maar lekker rond met je verdachtmakingen hoor.
Pardon? Ik raad je aan om je eigen reactie te lezen in dit topic, die ik zelf notabene heb gequote. Ik heb nooit ineens "een topic" aangehaald, het ging constant om "een topic". Maar vooral lekker blijven draaien dame. Ook al zou het trouwens gaan om geheel NWS, dan zou je nooit hard kunnen maken dat zulke reacties "evenvaak" aanwezig zijn als anti-islamitische of xenofobische reacties.

Moet goed, ik ga er verder geen woord meer aan vuil maken.

[ Bericht 5% gewijzigd door Mutant01 op 20-02-2009 09:01:37 ]
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 20 februari 2009 @ 09:46:23 #54
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_66267101
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 08:54 schreef Mutant01 het volgende:

Moet goed, ik ga er verder geen woord meer aan vuil maken.
dat zou relaxed zijn.
pi_66285339
kan een mod ff de reacties van Meh7 verwijderen uit 'Jonge Marokkanen leren voor tasjesdief'
puur getroll, en zwaar offtopic
dank u
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_66285368
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 18:00 schreef Het_hupt het volgende:
kan een mod ff de reacties van Meh7 verwijderen uit 'Jonge Marokkanen leren voor tasjesdief'
puur getroll, en zwaar offtopic
dank u
Als daarbij de rest van de trolls verwijderd worden: graag.
pi_66285886
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 18:11 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Wie zei er gisteren ook alweer dat ik zelfkennis had?
- Nu jij nog.
Nu ik wat nog?
pi_66286007
Inzien dat je zelf hard bijdraagt aan het laten ontsporen van het topic, onder meer door er continu op te wijzen dat het naar ONZ moet en dat moderators een mening geven.
pi_66286136
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 18:24 schreef Elfletterig het volgende:
Inzien dat je zelf hard bijdraagt aan het laten ontsporen van het topic, onder meer door er continu op te wijzen dat het naar ONZ moet en dat moderators een mening geven.
Het topic was allang al ontspoord, dat jij nou niets onderneemt om het weer op orde te brengen moet je niet op mij afreageren. Jij laakt het om semi-grappige one liners en niets toevoegende posts te verwijderen. Daarna durf je het nog over nieuwswaarde te hebben, wat voor zin heeft het als ik dan nog serieus ga reageren als het toch tussen de one-liners verdwijnt?
pi_66286162
Geen zelfkennis dus. Duidelijke zaak.
pi_66286202
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 18:29 schreef Elfletterig het volgende:
Geen zelfkennis dus. Duidelijke zaak.
Oke, een directe vraag: wat let jou om de onzin in dat topic te verwijderen?
  Moderator vrijdag 20 februari 2009 @ 18:35:01 #62
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_66286317
wat let jouw om gewoon geen onzin meer te posten?
pi_66286393
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 18:35 schreef sp3c het volgende:
wat let jouw om gewoon geen onzin meer te posten?
Zoveel onzin post ik niet, je overdrijft.
pi_66287595
Zeg Meh7, als je die onzin van jou in dat topic nou gewoon alleen in dit topic post is er niks aan de hand.

Met je ontsporen.
pi_66287733
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 19:10 schreef Specularium het volgende:
Zeg Meh7, als je die onzin van jou in dat topic nou gewoon alleen in dit topic post is er niks aan de hand.

Met je ontsporen.
Als jij vindt dat mijn posts ergens anders (in een feedback topic) beter tot hun recht komen accepteer je daarbij ook dat het geen onzin is wat ik post.
pi_66287860
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 19:14 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Als jij vindt dat mijn posts ergens anders (in een feedback topic) beter tot hun recht komen accepteer je daarbij ook dat het geen onzin is wat ik post.
Jawel, want het gaat nergens over, maargoed.
pi_66288106
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 19:17 schreef Specularium het volgende:

[..]

Jawel, want het gaat nergens over, maargoed.
Jij bent van mening dat tot mijn intrede dat topic een voorbeeldig-NWS topic was? Daar verschillen ik en jij (en met jou de NWS-crew) dan van mening over.
pi_66288259
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 19:24 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Jij bent van mening dat tot mijn intrede dat topic een voorbeeldig-NWS topic was? Daar verschillen ik en jij (en met jou de NWS-crew) dan van mening over.
Wat is voorbeeldig? Dat iedereen bloedserieus post zonder enige vorm van humor?

Dat topic was en is een prima topic.
pi_66288375
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 19:27 schreef Specularium het volgende:

[..]

Wat is voorbeeldig? Dat iedereen bloedserieus post zonder enige vorm van humor?

Dat topic was en is een prima topic.
Dat topic was verworden tot een lache-joh-lekka-marrokaneh-bashen topic. Met voorbeeldig doelde ik op iets meer in de lijn van:
quote:
Simpele samenvatting van NWS-FAQ
Generalisaties, discriminatie, stokpaardjes en platitudes hebben we hier allemaal al een keer of tweehonderdduizend gelezen, 'Moslims zijn kut' en 'Obama moet dood' hebben totaal geen toegevoegde waarde in een discussie meer. Posts waar je wat meer je best op doet, zijn leuker om te maken en ook om te lezen, met van die enge dingen als onderbouwingen enzo.
pi_66289074
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 19:24 schreef Meh7 het volgende:
Je hoeft niet namens de NWS-crew te spreken
pi_66289618
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 19:45 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Je hoeft niet namens de NWS-crew te spreken
Zou jij dat dan wel willen doen? Waarom neem je de moeite om mij aan te spreken maar doe je dat niet bij diegenen die grappig lopen doen met one-liners? Wat is volgens jou datgene wat ONZ van NWS onderscheidt?
pi_66290215
Gevaarlijke zombie loopt vrij rond in Friesland

Moet je voor de grap dit topic eens lezen.
pi_66290920
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 20:18 schreef Specularium het volgende:
Gevaarlijke zombie loopt vrij rond in Friesland

Moet je voor de grap dit topic eens lezen.
Ik kan niet anders dan opgeven.
  Moderator vrijdag 20 februari 2009 @ 21:14:36 #74
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_66293034
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 20:00 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Wat is volgens jou datgene wat ONZ van NWS onderscheidt?
geklaag om pietluttigheden in feedback?
pi_66293346
Ik denk dat het weer leuk geweest is in: Bijbel op hogere bibliotheekplank dan koran, moslims ziedend (morgen zet ik wel weer een nieuwe neer).
pi_66294003
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 21:14 schreef sp3c het volgende:

[..]

geklaag om pietluttigheden in feedback?
Ik weet niet of je het door hebt, maar je schrijft hier dat er volgens jou geen inhoudelijke verschillen zijn.
  Moderator vrijdag 20 februari 2009 @ 21:34:54 #77
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_66294183
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 21:31 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Ik weet niet of je het door hebt, maar je schrijft hier dat er volgens jou geen inhoudelijke verschillen zijn.
nee ik stelde een vraag

geen idee of ze daar zeuren over pietluttigheden in de feedback eerlijk gezegd
pi_66297416
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 21:20 schreef buachaille het volgende:
Ik denk dat het weer leuk geweest is in: Bijbel op hogere bibliotheekplank dan koran, moslims ziedend (morgen zet ik wel weer een nieuwe neer).
Het is dan ook gewoon uitlokken wat je doet, met een dergelijke titel.
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 20 februari 2009 @ 23:56:55 #79
798 voyeur
bemoeit zich
pi_66300806
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 22:37 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Het is dan ook gewoon uitlokken wat je doet, met een dergelijke titel.
Er zijn een paar mensen die NWS gebruiken als stortplaats voor hun islamfobie en Wilders liefde. Kennelijk moeten we daar mee leven want de crew accepteert ieder topic. Een centraal Wilders topic en idem voor islamfobieën zou immers de vrijheid van meningsuiting beknotten...
Here we are now, entertain us.
pi_66300827
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 23:24 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

het komt met wel zeer rasse schreden dichterbij. lach jij straks maar niet te hard in je schuilkelder. linkse idiote blinde agressieve zakkenwasser.
pi_66300942
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 23:56 schreef voyeur het volgende:

[..]

Er zijn een paar mensen die NWS gebruiken als stortplaats voor hun islamfobie en Wilders liefde. Kennelijk moeten we daar mee leven want de crew accepteert ieder topic. Een centraal Wilders topic en idem voor islamfobieën zou immers de vrijheid van meningsuiting beknotten...
Mee eens!
  zaterdag 21 februari 2009 @ 03:20:12 #82
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_66305496
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 23:57 schreef gelly het volgende:

[..]
staat mijn mening jou weer niet aan?

denk jij serieus dat de gemiddelde moskeeganger en zijn losgeslagen zonen beter denken over kaasjes? of ben jij misschien geen hollander of nederlander at all?

je concentreert je op de verkeerde, mijn teksten zullen nooit zorgen voor jouw gewenste monddoodmakekerijgedrag. ik ben matig nationalistisch

al scherm je graag met anti-rascistischegroepjes-beschuldigingen die mijn meningen negatief zouden kunnen voorleggen aan de rechter.

- knip -

[ Bericht 6% gewijzigd door sp3c op 21-02-2009 04:35:25 ]
pi_66311691
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 23:56 schreef voyeur het volgende:
NWS trekt van allerlei soorten users aan, met van allerlei liefdes en fobieën. We geven discussie graag zo veel mogelijk de ruimte. Niemand is verplicht om aan een dergelijke discussie mee te doen.
pi_66311975
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 13:18 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

NWS trekt van allerlei soorten users aan, met van allerlei liefdes en fobieën. We geven discussie graag zo veel mogelijk de ruimte. Niemand is verplicht om aan een dergelijke discussie mee te doen.
Ik mag toch hopen dat jij als Mod wel degelijk op de hoogte bent van de regels op NWS en de intentie hebt dit te handhaven?
Even uit de OP:
quote:
Generalisaties, discriminatie, stokpaardjes en platitudes hebben we hier allemaal al een keer of tweehonderdduizend gelezen, 'Moslims zijn kut' en 'Obama moet dood' hebben totaal geen toegevoegde waarde in een discussie meer.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_66312350
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 13:27 schreef capricia het volgende:
Ik mag toch hopen dat jij als Mod wel degelijk op de hoogte bent van de regels op NWS en de intentie hebt dit te handhaven?
Ja hoor. Wat je aanhaalt, is een aanwijzing, geen regel in de geest van "gij zult niet generaliseren". Als we dat allemaal wilden opruimen, mochten we wel 20 mods neerzetten. We pakken bij voorkeur de écht policy-overschrijdende zaken aan en we proberen discussies in goede banen te leiden.
pi_66312582
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 13:27 schreef capricia het volgende:

[..]

Even uit de OP:
[..]
Laat dat nu even net een interpretatie zijn.

Marokkanen crimineel
Joden zijn ubergevoelig
Italianen zijn lui

Allemaal leuk en aardig, maar het hangt er maar net vanaf hoe je zo een punt presenteert.
Als ik zeg dat terrorisme grotendeels door de moslims komt dezer dagen dan kan dat neigen naar generalisatie, als ik constateer aan de hand statistiek dat er momenteel meer moslims dan Japanners zelfmoord plegen zichzelf opblazen dan heeft dat niets met generalisatie of bashen te maken.

Ik kan het wel op een - voor jou - akelige toon hier neer zetten, maar dan kan je net zo goed alles opheffen.
Dan klaagt ieder user over de user boven hem, mooi kunnen we een slotje zeggen en stekker uit NWS halen.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 21-02-2009 13:48:37 ]
pi_66313113
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 13:47 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Laat dat nu even net een interpretatie zijn.

Marokkanen crimineel
Joden zijn ubergevoelig
Italianen zijn lui

Allemaal leuk en aardig, maar het hangt er maar net vanaf hoe je zo een punt presenteert.
Als ik zeg dat terrorisme grotendeels door de moslims komt dezer dagen dan kan dat neigen naar generalisatie, als ik constateer aan de hand statistiek dat er momenteel meer moslims dan Japanners zelfmoord plegen zichzelf opblazen dan heeft dat niets met generalisatie of bashen te maken.

Ik kan het wel op een - voor jou - akelige toon hier neer zetten, maar dan kan je net zo goed alles opheffen.
Dan klaagt ieder user over de user boven hem, mooi kunnen we een slotje zeggen en stekker uit NWS halen.
Als je schrijft dat het terrorisme grotendeels door moslims komt, is dat in essentie wat anders dan dat je schrijft "De Moslims zijn terroristen". Dat is nogal een groot verschil.

Daarnaast lijkt het me vreemd om aanwijzingen neer te zetten in de OP en vervolgens te stellen dat je je er niet aan hoeft te houden...wat is dan de meerwaarde?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_66313248
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 13:40 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ja hoor. Wat je aanhaalt, is een aanwijzing, geen regel in de geest van "gij zult niet generaliseren". Als we dat allemaal wilden opruimen, mochten we wel 20 mods neerzetten. We pakken bij voorkeur de écht policy-overschrijdende zaken aan en we proberen discussies in goede banen te leiden.
Ik moest lachen.
pi_66313338
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 14:05 schreef capricia het volgende:

[..]

Als je schrijft dat het terrorisme grotendeels door moslims komt, is dat in essentie wat anders dan dat je schrijft "De Moslims zijn terroristen". Dat is nogal een groot verschil.
Nee dat is niet anders, geen van beide statements in jouw voorbeeld zijn namelijk absoluut en derhalve toe te schrijven aan jouw interpretatie en referentiekader wat jij als individuele user er van op maakt.
quote:
Daarnaast lijkt het me vreemd om aanwijzingen neer te zetten in de OP en vervolgens te stellen dat je je er niet aan hoeft te houden...wat is dan de meerwaarde?
De aanwijzingen gelden als een gewenste vorm van communicatie onder elkaar, voor een fijn gesprek, hou je je er niet aan wordt je gebanned, maar tussen het bannen van de FA's zijn er nog mods om een topic, users en onderwerpen te begeleiden, in geen geval zijn de aanwijzingen zwart - wit, sterker nog in breder spectrum is het beter de aanwijzingen van een mod te volgen dan van de AV omdat er her en der nuanceringen worden geplaatst en moderators soms andere normen hebben voor het beoordelen van iets.
pi_66313404
Staat hier iemand nou te verdedigen dat generalisaties niet bestaan? Als we die argumentatie volgen gaat er nooit iemand over de schreef omdat er ALTIJD wel wat ruimte is voor interpretatie.
pi_66313503
Waarom zou je niet mogen generaliseren ?
Daarop zijn alle spreekwoorden gebaseerd ..die ook maar verwijderen uit de Ned. taal ?

Voorbeeld uit de sport:
Jamaicanen zijn goede sprinters

Mag je dus niet zeggen dan...
  Moderator zaterdag 21 februari 2009 @ 14:19:01 #92
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_66313548
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 14:09 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Ik moest lachen.
vreemd gevoel voor humor dan
pi_66313585
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 14:17 schreef qonmann het volgende:
Waarom zou je niet mogen generaliseren ?
Daarop zijn alle spreekwoorden gebaseerd ..die ook maar verwijderen uit de Ned. taal ?
Generalisaties kunnen erg handig zijn om bepaalde dingen beter te begrijpen. Zolang men begrijpt dat het generalisaties zijn is er niet veel aan de hand. Als echter generalisaties gebruikt worden om een bepaalde groep mensen stelselmatig zwart te maken is dat verkeerd en heeft dat geen plaats in een serieuze discussie.
pi_66313657
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 14:14 schreef Meh7 het volgende:
Staat hier iemand nou te verdedigen dat generalisaties niet bestaan? Als we die argumentatie volgen gaat er nooit iemand over de schreef omdat er ALTIJD wel wat ruimte is voor interpretatie.
Nee, eigenlijk zit ik. Even ervanuitgaande dat je het over mij hebt.

Iedereen generaliseert en vaak zijn generalisaties juist gunstig omdat het beeldvorming bevorderd. Als 95% van de Chinezen spleetogen hebben gaan we de Chinezen generaliseren en stellen dat ze spleetogen hebben, al zijn het alleen al de 95% van de Chinezen die wij kennen en niet een percentage van China's bevolking vanuit externe invloeden, we handelen op grond van wat we weten en in onze bereik hebben, referentiekader noemt men dat. Als het niet onnodig kwetsend is dwz enkel belediging zonder een punt te maken, of het herhaaldelijks wordt geplaatst om een discussie te laten ontsporen dan zal een mod wel degelijk ingrijpen.

Iedereen generaliseert, we zijn er alleen niet altijd bewust van of vinden de ene generalisatie erger dan een ander.
pi_66313730
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 14:22 schreef Triggershot het volgende:
Als het niet onnodig kwetsend is dwz enkel belediging zonder een punt te maken, of het herhaaldelijks wordt geplaatst om een discussie te laten ontsporen dan zal een mod wel degelijk ingrijpen.
Als dit daadwerkelijk de instelling is die de NWS-crew aanhangt, heb ik verder weinig op te merken. In de praktijk wordt de lijn die je schetst niet gevolgd.
pi_66313859
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 14:24 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Als dit daadwerkelijk de instelling is die de NWS-crew aanhangt, heb ik verder weinig op te merken. In de praktijk wordt de lijn die je schetst niet gevolgd.
NWS heeft 3 tot 4 crewleden met allemaal een eigen mening en visie en zij vullen de aanwijzingen allemaal op een ander manier aan. Dat je wegkomt met een post omdat Spec um laat staan, garandeert niet dat Paddy het ook laat staan he.
pi_66313899
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 14:12 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Nee dat is niet anders, geen van beide statements in jouw voorbeeld zijn namelijk absoluut en derhalve toe te schrijven aan jouw interpretatie en referentiekader wat jij als individuele user er van op maakt.
[..]
Er is wel degelijk een verschil tussen de stellingen "Terroristen zijn vaak moslims" en "De moslims zijn terroristen".
Als je dat verschil niet ziet, dan adviseer ik je een cursus retorica te volgen. De 2e stelling is namelijk Non Sequitur...hij volgt niet uit de eerste. Bovendien valt die 2e stelling nooit te bewijzen. Sterker nog: als ik 1 Moslim aan kan dragen die geen terrorist is, haal ik de stelling onderuit. En dat is nou net het probleem met generalisaties.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_66313959
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 14:29 schreef capricia het volgende:

[..]

Er is wel degelijk een verschil tussen de stellingen "Terroristen zijn vaak moslims" en "De moslims zijn terroristen".
Als je dat verschil niet ziet, dan adviseer ik je een cursus retorica te volgen. De 2e stelling is namelijk Non Sequitur...hij volgt niet uit de eerste. Bovendien valt die 2e stelling nooit te bewijzen. Sterker nog: als ik 1 Moslim aan kan dragen die geen terrorist is, haal ik de stelling onderuit. En dat is nou net het probleem met generalisaties.
Maar verder heb je wel begrepen dat beide statements niet absoluut zijn, relatief te interpreteren is, jouw interpretatie niet meer of minder waar(d) is dan de mijne en dat NWS-FB geen plaats is voor inhoudelijke discussies op grond van je eigen inzichten?
pi_66313971
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 14:22 schreef Triggershot het volgende:

[..]
Iedereen generaliseert, we zijn er alleen niet altijd bewust van of vinden de ene generalisatie erger dan een ander.
Ook dit is een generalisatie, maar zonder dat zijn er geen discussies mogelijk
pi_66314005
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 14:31 schreef qonmann het volgende:

[..]

Ook dit is een generalisatie, maar zonder dat zijn er geen discussies mogelijk
Volgens mij he, ik weet het niet zeker, maar ik dacht zelf ook te vallen onder 'iedereen' .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')