Die ga ik zeker aanvragen in de 90's requestquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:35 schreef Dandelion het volgende:
Oh nu zie ik het Doekoe is van 1999.
Doe dan maar Ze zitteh me achternaaaaaaaaaaaaaa
omg, die elende is toch pas geweest he?quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:39 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Die ga ik zeker aanvragen in de 90's request
Zekers!quote:
quote:Commissariaat voor de Media
19 februari 2009
Reactie op financiële problemen Llink
Het Commissariaat voor de Media is vorige week op de hoogte gesteld van financiële problemen bij omroepvereniging Llink.
Eerder onderzocht het Commissariaat de ledenwervingsactiviteiten van Llink omdat er tekorten ontstonden op het verenigingsbudget.
Nu blijkt dat er ook tekorten zijn ontstaan op het programmabudget.
Het is voor het Commissariaat onduidelijk wat precies de omvang van het tekort is. Het Commissariaat heeft daarom opgedragen de bevoorschotting te stoppen in afwachting van een goed financieel overzicht.
volgens mij hoorde ik Michiel gisteren zeggen dat de 90's request aan het eind van het jaar weer komt, dus duurt nog evenquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:40 schreef Dandelion het volgende:
[..]
omg, die elende is toch pas geweest he?
[..]
pfewquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
volgens mij hoorde ik Michiel gisteren zeggen dat de 90's request aan het eind van het jaar weer komt, dus duurt nog even
Er komt toch ook nog een classics request ? Dan vraag ik Def Rhymz dan wel aan, het blijft een klassieker natuurlijkquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
volgens mij hoorde ik Michiel gisteren zeggen dat de 90's request aan het eind van het jaar weer komt, dus duurt nog even
Whehe!quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:46 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Er komt toch ook nog een classics request ? Dan vraag ik Def Rhymz dan wel aan, het blijft een klassieker natuurlijk
Volgens mij is dat weekend helemaal afgeschaft, maar weet ik niet helemaal zeker.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:45 schreef Dandelion het volgende:
[..]
pfew
en die ellende van het hollandse weekend of is dat ook al weer een week lang geworden?
ik zit hier nu met een huilend kindquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:52 schreef Marc63 het volgende:
Ik hoop dat ik deze versie van The Scientist weer heel snel vergeten ben...
Dat doen ze altijd in het weekend van de 3FM-Awards.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
Volgens mij is dat weekend helemaal afgeschaft, maar weet ik niet helemaal zeker.
Ik moest ook huilen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik zit hier nu met een huilend kind
Dat mogen ze ook wel eens afschaffen die awardsquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:53 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat doen ze altijd in het weekend van de 3FM-Awards.
Ze zijn er al weer druk mee bezig, dus je zult je hoop op volgend jaar moeten vestigen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:54 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat mogen ze ook wel eens afschaffen die awards
Jammerquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:55 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ze zijn er al weer druk mee bezig, dus je zult je hoop op volgend jaar moeten vestigen.
Er is wel een iets groter plaatje beschikbaar, maar ik weet niet waar die is geblevenquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:31 schreef cosmick het volgende:
Hans, kun jij ook een poster regelen van dat plaatje van je?
Echt hilarisch.
quote:
over wie wat waar gaat dit:Pquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:14 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Als je ook ziet wat die man aan cd's uitgebracht heeft![]()
"De Goeiste" in 2000![]()
"De Allergoeiste" in 2001 , een verzamelalbum_!!!!!
en "Hoorgasme" in 2002![]()
Nu is het wel weer even leukquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:32 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wat een grafkankerkutmuziek al de hele dag.
Ik heb er genoeg van; Veronica gaat aan.
Alle? Het waren er toch maar 3?quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:33 schreef -Hans- het volgende:
Speciaal voor alle Sita fans..
[ afbeelding ].
Mooie hamsterwangenquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:33 schreef -Hans- het volgende:
Speciaal voor alle Sita fans..
[ afbeelding ].
Roel, Cos en wie is dan nummer 3 ?quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:36 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Alle? Het waren er toch maar 3?
Je zou het haast wel gaan denkenquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mooie hamsterwangen. Toch geen familie van...?
Ik dacht dat het Monique Smit was op de fotoquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mooie hamsterwangen. Toch geen familie van...?
Owja, die hoort ook nog in dat hamsterrijtjequote:Op donderdag 19 februari 2009 13:39 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik dacht dat het Monique Smit was op de foto
Ja, dat wil ik als voorzitter van de Sita-fanclub ook wel eens willen weten!quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Roel, Cos en wie is dan nummer 3 ?
Jij had toch een enorme poster van Sita en d'r handtekening boven je bed hangen?quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Roel, Cos en wie is dan nummer 3 ?
Hamsterrijtjequote:Op donderdag 19 februari 2009 13:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Owja, die hoort ook nog in dat hamsterrijtje.
Wie bedoelde je dan?quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Owja, die hoort ook nog in dat hamsterrijtje.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:40 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, dat wil ik als voorzitter van de Sita-fanclub ook wel eens willen weten!
Dit was Pauw.quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:50 schreef naatje_1 het volgende:Ik ga maandag echt het belletje met witteman terugluisteren
en maandag komt wittemanquote:
Juist, duidelijkquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en maandag komt wittemanen die ga ik terugluisteren want ik kan het niet live horen *boven de rivieren heh*
Whehequote:Op donderdag 19 februari 2009 13:40 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, dat wil ik als voorzitter van de Sita-fanclub ook wel eens willen weten!
Ssssssst !quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:43 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Jij had toch een enorme poster van Sita en d'r handtekening boven je bed hangen?
Dat lucht op hehquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
SCHREEUWHOERIGETERINGTYFUSKUTPLAAT.
Nou. Met z'n "map of the world"quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
SCHREEUWHOERIGETERINGTYFUSKUTPLAAT.
Nou, een map mep kan ie krijgen. Voor z'n smoel.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:11 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nou. Met z'n "map of the world".
Wat een dramalijst zegquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:22 schreef Sirolf het volgende:
De 00s Request Top 100 staat online! Zie http://www.3fm.nl/page/3fm_actueel/292176 voor de hele lijst.
Ook weer fijn om te wetenquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:22 schreef Sirolf het volgende:
De 00s Request Top 100 staat online! Zie http://www.3fm.nl/page/3fm_actueel/292176 voor de hele lijst.
Iemand die de lijst ff kan copy-pastenquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:22 schreef Sirolf het volgende:
Woohoo! Had de nr.1 goed voorspelt. Maar naar mijn idee niet eens de beste plaat van Coldplay.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:22 schreef Sirolf het volgende:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Iemand die de lijst ff kan copy-pasten3fm-domein is geblokt hier vanwege streams
. Voorheen kon ik er nog wel op door www.3fm.nl te vervangen door restyle.3fm.nl maar dat is ook voorbij
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Goed" is subjectief, héél subjectief.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Godverdomme. Blijven ze bezig?![]()
![]()
Draai es GOEDE muziek.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:33 schreef Piles het volgende:
[..]Thnx.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet echt verrassende platen. Twee platen van dezelfde band bovenaan is dan weer typisch...
quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Prettig om de dag mee te beginnen![]()
Ow, dat zeker. Maar ik hoop dat we 't erover eens zijn dat dat kassameisjesgeneuzel niet tot de categorie GOED behoort?quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:33 schreef Sersjee het volgende:
[..]
"Goed" is subjectief, héél subjectief.
En dan nog Coldplayquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Thnx.
Niet echt verrassende platen. Twee platen van dezelfde band bovenaan is dan weer typisch...
Hoeveel uur op een dag slaap jij?quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Prettig om de dag mee te beginnen![]()
Vandaag 12, gisteren 4, dus 8quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:38 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hoeveel uur op een dag slaap jij?
Gaat ook veel te lang door.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:43 schreef Marc63 het volgende:
Ik vind Dancing in the Moonlight wel een leuk liedje, maar dit klinkt voor geen meter (zowel het optreden als de opname).
Dat restyle.3fm.nl niet meer bereikbaar is is mijn schuld.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Iemand die de lijst ff kan copy-pasten3fm-domein is geblokt hier vanwege streams
. Voorheen kon ik er nog wel op door www.3fm.nl te vervangen door restyle.3fm.nl maar dat is ook voorbij
.
Als ik uit die lijst mijn favorieten moet halen, blijft er zo goed als niets van over.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:54 schreef Sersjee het volgende:
Ik zit die lijst even door te neuzen en van mijn 5 kwaliteitskeuzes (want hé, zo ben ik) zijn zowel de nummers als de uitvoerende artiesten nergens te vinden! Tis een skande!
Van mij staan er 2 in: nrs. 7 en 47.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:54 schreef Sersjee het volgende:
Ik zit die lijst even door te neuzen en van mijn 5 kwaliteitskeuzes (want hé, zo ben ik) zijn zowel de nummers als de uitvoerende artiesten nergens te vinden! Tis een skande!
Ja, die heb ik ook gestemdquote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:01 schreef Sersjee het volgende:
"Hoe de pallet naar beneden is gekomen wordt nog onderzocht"
Iedereen weet bij wie ze moeten zoeken...
Ik was al bang dat jij er iets mee te maken hadquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat restyle.3fm.nl niet meer bereikbaar is is mijn schuld.
Maar vanwege SEO (Search Engine Optimization) moesten we wel.
Ja, dat dusquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:12 schreef cosmick het volgende:
[..]
![]()
![]()
.
God, god wat een vreselijk zeiknummer zeg.
Morgen zal hier ECHTE Carnavalsmuziek worden gedraaidquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:50 schreef themauster het volgende:
Ik heb besloten om morgen de radio tot 6 uur van 3fm af te houden teveel 2007/2008 nummers en teveel jengel nummers helaas
Ja.quote:
Iedere aandacht voor dat gezelschap is een tel teveelquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:14 schreef Sersjee het volgende:
Limp Bizkit ondergewaardeerd? Ik moest lachen.
Dat denk ik bij Coldplay ook altijdquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Iedere aandacht voor dat gezelschap is een tel teveel.
Bij vlagen vond ik de muziek nog wel aardig, maar die Fred Durst is zo'n drama.quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:14 schreef Sersjee het volgende:
Limp Bizkit ondergewaardeerd? Ik moest lachen.
Ik had het door ja.quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat denk ik bij Coldplay ook altijd
My sentiments exactly. Maar ondergewaardeerd? Neuh.quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:18 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Bij vlagen vond ik de muziek nog wel aardig, maar die Fred Durst is zo'n drama.
Ik betwijfel het. Zou het wel erg tof vinden.quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:22 schreef naatje_1 het volgende:
Zou De Staat er volgend jaar in staandat zou ik nou eens leuk nieuws vindenXD
Veel plezier bij dat huisjequote:Op donderdag 19 februari 2009 15:27 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ga maar isik ben morgen btw weg
naar een huisje
![]()
Wat heb ik zin in ekstra weekend zeg
quote:LLiNK: ut get oan voorlopig. Uitzending 3FM morgen gaat door. Verder nog even veel onduidelijkheid..
En terecht, die komt al genoeg langs.quote:
Ik vraag me af hoe het zal gaan als bij Llink morgen alsnog de stekker eruit gaat. Is er dan nog wel gewoon MYA? Want Rudy en Kevin hebben natuurlijk ook nog verplichtingen tegenover 3FM. Misschien dat ze niet onder de vlag van Llink mogen uitzenden, maar die 3 uur moet toch gevuld worden.quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Stekker kan dus toch nog ieder moment eruit getrokken worden.
Ik denk eerder dat Llink verplichtingen heeft tegenover 3FM, en niet direct Rudy en Kevinquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:44 schreef Marc63 het volgende:
Want Rudy en Kevin hebben natuurlijk ook nog verplichtingen tegenover 3FM.
Ik weet niet precies hoe het contractueel allemaal zit.quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Llink verplichtingen heeft tegenover 3FM, en niet direct Rudy en Kevin
Failliet gaan ziet er nooit best uitquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Damn.. ziet er toch niet best uit
De zendercoördinator van 3FM regelt dat welquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:44 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe het zal gaan als bij Llink morgen alsnog de stekker eruit gaat. Is er dan nog wel gewoon MYA? Want Rudy en Kevin hebben natuurlijk ook nog verplichtingen tegenover 3FM. Misschien dat ze niet onder de vlag van Llink mogen uitzenden, maar die 3 uur moet toch gevuld worden.
Een aantal mensen zal wel overgenomen worden, maar niet iedereen. Floortje en Rudy zullen wel weer snel aan de bak komen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:49 schreef 3FMaster het volgende:
Ik hoop gewoon dat Llink het redt, en als Llink verdwijnt, dat dan een andere omroep Ruby en aanhang overneemt.
Veel plezierquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:50 schreef Marc63 het volgende:
Teloorgang van Llink werd 2 weken geleden al ingezet. Eerst Froukje uit WidM en vorige week Sebastiaan.
Ik trek het niet meer, de mp3-speler gaat aan. De nieuwe U2 moet nog gekeurd worden
MYA moet blijven !!11quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De zendercoördinator van 3FM regelt dat wel. Als LLink de stekker eruit trekt hebben Rudy en consorten geen baan meer en dus ook geen rechten of plichten voor het maken van een uitzending.
Ultieme combi!quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:51 schreef Piles het volgende:
Racoon en Muse kan ik allebei goed naar luisteren, maar dit
Goed planquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:50 schreef Marc63 het volgende:
Ik trek het niet meer, de mp3-speler gaat aan.
Die mensen zijn er meerquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:52 schreef Christiaan het volgende:
Ik kan Racoon sowieso niet verdragen.
onder, had rutger van geenstijl ook nog rondlopen vandaagquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:08 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Hey Jimbo, jouw werkplek was toch boven die van Llink?
Naja, hoeveel % is zeker dat Llink failliet is? Ik zou nu niet graag mn geld in Llink willen steken (tenzij je het gewoon terug krijgt?)quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Het komt allemaal nogal onprofessioneel over...
Vandaag alweer? Gisteren was ie er ook al.quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
onder, had rutger van geenstijl ook nog rondlopen vandaag
sorry maar ik vind em nog best grappig
die blijven heus nog wel bij 3fm rondhangen , geen zorgen. zorg maar dat je genietquote:
Is dit de officiële verklaring waar Rudy een minuut geleden over twitterde?quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Het komt allemaal nogal onprofessioneel over...
als ze t niet halen krijg je het terug jaquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:17 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Naja, hoeveel % is zeker dat Llink failliet is? Ik zou nu niet graag mn geld in Llink willen steken (tenzij je het gewoon terug krijgt?)
ja, of ik heb t verkeerd gezienquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:21 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Vandaag alweer? Gisteren was ie er ook al.
De belastingdienst e.d. gaan altijd voor, dus reken maar niet dat je iets terugkrijgtquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:17 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Naja, hoeveel % is zeker dat Llink failliet is? Ik zou nu niet graag mn geld in Llink willen steken (tenzij je het gewoon terug krijgt?)
Ook als ze failliet gaan? Ik zou het er niet op gokkenquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:22 schreef Jimbo het volgende:
als ze t niet halen krijg je het terug ja
quote:rudymackay Miljoen euro kwijt, ik zaterdag en mijn eindredacteur morgen op vakantie. Hopen dat niemand de (l)link legt.. ;-)
daar heb je ook wel weer een puntquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:23 schreef Piles het volgende:
[..]
De belastingdienst e.d. gaan altijd voor, dus reken maar niet dat je iets terugkrijgt
[..]
Ook als ze failliet gaan? Ik zou het er niet op gokken
quote:
Misschien had ik daar ook wel een leuke afstudeeropdracht kunnen doenquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
'Miljoen euro kwijt'... Interne controle... anyone
ik hoop het nietquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:21 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Is dit de officiële verklaring waar Rudy een minuut geleden over twitterde?
Idd.quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Misschien had ik daar ook wel een leuke afstudeeropdracht kunnen doen
Terechte vragen...quote:CDA stelt vragen over financiële situatie Llink
Geplaatst op donderdag 19 februari 2009 om 15:13
DEN HAAG (ANP) - Het CDA heeft donderdag schriftelijke vragen gesteld aan minister Ronald Plasterk van OCW over de financiële problemen bij omroep Llink. Mediawoordvoerder Joop Atsma van de CDA-fractie wil onder meer weten of het mogelijk is dat een publieke omroep failliet gaat, wat de oorzaak hiervan in dit geval is en wie hierdoor gedupeerd raken.
Ook wil Atsma weten of de Nederlandse Publieke Omroep en het Commissariaat voor de Media de problemen hebben zien aankomen en wie toezicht moet houden op het reilen en zeilen van Llink.
Atsma zet bovendien vraagtekens bij een initiatief van de gemeente Amsterdam om Llink 104.000 euro te betalen voor een zestiendelige serie vanuit een moestuin. Het Kamerlid wil van de minister weten wat hij vindt van de subsidie van de gemeente Amsterdam. Het CDA vraagt zich af of dit wel strookt met het landelijke beleid waarin strikte regels zijn gesteld aan het sponsoren van programma's van de publieke omroep door de overheid.
Woensdag werd duidelijk dat Llink kampt met grote financiële problemen. Llink komt donderdag met een verklaring over het financieel mismanagement.
Bronquote:Clocks beste nummer van de eeuw'
Uitgegeven: 19 februari 2009 16:18
Laatst gewijzigd: 19 februari 2009 16:17
HILVERSUM - De luisteraars van 3FM hebben het nummer Clocks van de Britse band Coldplay uitgeroepen tot beste nummer van deze eeuw tot nu toe.
Het radiostation hield de verkiezing van beste liedje uit het eerste decennium van de 21ste eeuw onder de noemer Zeroes (00s) Request. Dat meldde 3FM donderdag.
In de top honderd van meest favoriete platen neemt Coldplay ook de tweede plaats in met Viva la Vida. De band van voorman Chris Martin is met zes noteringen tevens de meest genoteerde artiest in de lijst.
Kryptonite
Op nummer drie is Kryptonite van 3 Doors Down geëindigd. De hit Sex on Fire van Kings of Leon staat op nummmer vier en 7 Nation Army van White Stripes sluit de top vijf.
Het eerste nummer van een Nederlandse artiest is I Would Stay van Krezip, op de tiende plaats.
De top honderd van favoriete nummers wordt vrijdag tussen 10.00 uur en 18.00 uur uitgezonden.
Rutgerquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
'Miljoen euro kwijt'... Interne controle... anyone
Het kwam erop neer dat de financieel directeur zn zaakjes niet op orde had, maar dat niemand hem controleerde. Ik zou zijn bankrekening checken voor dat miljoen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:38 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Rutgervan GeenOmroep ging langs bij Llink. Mevrouw van Llink zei dat ze niet hadden gelet op de finaciële status van Llink. Die directeur is ook weg, maar ik vrees telaat...
Telegraaf-titelquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:43 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Van deze eeuw![]()
![]()
Ze hadden het beter van het decennium kunnen noemen.
Idd,quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:41 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Het kwam erop neer dat de financieel directeur zn zaakjes niet op orde had, maar dat niemand hem controleerde. Ik zou zijn bankrekening checken voor dat miljoen.
Ik hoop het echtquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
die blijven heus nog wel bij 3fm rondhangen , geen zorgen. zorg maar dat je geniet
Een ding is zeker... volgende week vrijdag geen Rudy en Kevin.quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik hoop het echt. Genieten is het elke vrijdagavond, dus ik zou het echt jammer vinden als dat straks niet meer kan.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik hoop het echt. Genieten is het elke vrijdagavond, dus ik zou het echt jammer vinden als dat straks niet meer kan.
Is het weer vandaag nog niet goed genoeg voor je oude avatar Hans?quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:58 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Is het weer vandaag nog niet goed genoeg voor je oude avatar Hans?
Bedoelde u soms kernafval ?quote:
Wanneerquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:02 schreef cosmick het volgende:
Ach; ze gaan straks weer die trol van Krezip bellen.
Dat was echt geniaalquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:16 schreef BartUlft het volgende:
weet iemand hier of die 2uurtoppertje-uitzending van Giel Beelen nog ergens is terug te luisteren?
14 juli 2006 was de uitzending
Ik heb die uitzending helaasch niet gehoord..quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:16 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat was echt geniaalIedereen hier op het werk toen: "WTF"
Dat was te melig voor woorden idd. Bij ons op kantoor waren toevallig net twee Ieren die dag. Die dachten ook: WTFquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:16 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat was echt geniaalIedereen hier op het werk toen: "WTF"
Ja, ik heb een avatar van Hans genomenquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:19 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Euhj! Jij hebt ook al een andere avatar, is het niet?
Vanwege het slechte weerquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:21 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ja, ik heb een avatar van Hans genomen
Ik heb 'm volgens mij thuis nog staan. Zal vanavond even gaan zoeken.quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:16 schreef BartUlft het volgende:
weet iemand hier of die 2uurtoppertje-uitzending van Giel Beelen nog ergens is terug te luisteren?
14 juli 2006 was de uitzending
thx!quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb 'm volgens mij thuis nog staan. Zal vanavond even gaan zoeken.
Heldquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb 'm volgens mij thuis nog staan. Zal vanavond even gaan zoeken.
Want dan zijn ze op vakantie, toch?quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:51 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Een ding is zeker... volgende week vrijdag geen Rudy en Kevin.
Dat is altijd leuk. Lid worden en je plaat op de radioquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:53 schreef TearSong het volgende:
Ben toevallig tijdens MYA ook lid geworden van Llink in ruil voor een requestje
uuhhm ik weet niet waar jij woont, maar in het Noorden is het al de hele dag DRAMATISCH weer. Regen, sneeuw, natte sneeuw... Geen zon gezienquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:58 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Is het weer vandaag nog niet goed genoeg voor je oude avatar Hans?
quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:21 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ja, ik heb een avatar van Hans genomen
Ff Michiel's jingle erbij pakken hoor...quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Want dan zijn ze op vakantie, toch?
quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:50 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ff Michiel's jingle erbij pakken hoor...
* Ping!*
Ja, het is klote! Llink eruit. Llink op Reis wegquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]. Las toevallig net wel een aardige reactie daarover op de Twitter van Rudy. Moest daar wel even om lachen hoe triest de situatie nu ook is. Zal een rare vakantie voor ze worden.
MarijeH.
Ging er een alarm af?quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Stukje PSB net bij 't NOS Journaal
dankjequote:Op donderdag 19 februari 2009 17:57 schreef naatje_1 het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflID=3059200
uitzending van die dag
ik ben hem ook aan het luisteren, echt hilarischquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:35 schreef naatje_1 het volgende:
Luistert em nu terug *2 uur toppertje uitzending* damnXD daar wordt je toch gek van
Nee, ik ook niet. Maar weet het welquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:42 schreef naatje_1 het volgende:
ow weet alzat niet te luisteren naar 3:P dus
quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:46 schreef borisz het volgende:
Lol NZlijn naar 2017 en Herrema weg.
Ja, gezellig, nog langer een bouwput voor ons kantoorquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:46 schreef borisz het volgende:
Lol NZlijn naar 2017 en Herrema weg.
Ze hebben het goed geprobeerd, maar je weet dat je kansloos bent. Alleen de eerste twee goals waren op de manier hoe ze gescoord werden niet nodig. Verder kan je ze weinig verwijten.quote:
Heb het even terug geluisterd, volgens Giel was ik 1 van de 2 mensen die het nummer had aangevraagd! Dat is wel heel weinigquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:49 schreef naatje_1 het volgende:
Het zou zo maar kunnen dat ze een plaat voor mij hadden gedraaid terwijl ik er niet was
Als jij met pensioen gaat is die NHlijn nog niet afquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ja, gezellig, nog langer een bouwput voor ons kantoor
Atlas ook misschien wel weg. Klote! Morgen zeker weer luisteren naar MYA. Misschien wel de laatste keer, maar dat is niet te hopen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:08 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ja, het is klote! Llink eruit. Llink op Reis weg. Het programma met altijd kei mooie beelden, zeer goed gemonteerd.
En dan komt Powned erin (als ze die aantal leden halen..)
Hier ookquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:02 schreef borisz het volgende:
Mag ik even ?
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEND![]()
You lucky Borisz!quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:02 schreef borisz het volgende:
Mag ik even ?
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEND![]()
Maarja, dan moeten ze weer wachten voor die volgende keer, want omroepen kunnen toch maar eens in de zoveel tijd toe worden gevoegd in het bestel?quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Atlas ook misschien wel weg. Klote! Morgen zeker weer luisteren naar MYA. Misschien wel de laatste keer, maar dat is niet te hopen.
Vraag mij trouwens serieus af of het mogelijk is dat llink zich failliet laat verklaren om vervolgens een doorstart te maken onder een andere naam. Hier bij de basketballers van de Hanzevast Capitals is dat wel gebeurd (stichting failliet door een te hoge schuld. Vervolgens is er een doorstart gemaakt onder een andere naam, maar zonder schulden). 't zou mooi zijn als zo'n scenario ook nu haalbaar is. De programma's van LLink moeten absoluut behouden blijven voor de radio/tv. En dan kunnen de mensen ook hun baan houden..
Veenstra Veenstraquote:
Dat weet ik dus nietquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:09 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Maarja, dan moeten ze weer wachten voor die volgende keer, want omroepen kunnen toch maar eens in de zoveel tijd toe worden gevoegd in het bestel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |