Woohoo! Had de nr.1 goed voorspelt. Maar naar mijn idee niet eens de beste plaat van Coldplay.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:22 schreef Sirolf het volgende:
De 00s Request Top 100 staat online! Zie http://www.3fm.nl/page/3fm_actueel/292176 voor de hele lijst.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Iemand die de lijst ff kan copy-pasten3fm-domein is geblokt hier vanwege streams
. Voorheen kon ik er nog wel op door www.3fm.nl te vervangen door restyle.3fm.nl maar dat is ook voorbij
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Goed" is subjectief, héél subjectief.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Godverdomme. Blijven ze bezig?![]()
![]()
Draai es GOEDE muziek.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:33 schreef Piles het volgende:
[..]Thnx.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet echt verrassende platen. Twee platen van dezelfde band bovenaan is dan weer typisch...
quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Prettig om de dag mee te beginnen![]()
Ow, dat zeker. Maar ik hoop dat we 't erover eens zijn dat dat kassameisjesgeneuzel niet tot de categorie GOED behoort?quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:33 schreef Sersjee het volgende:
[..]
"Goed" is subjectief, héél subjectief.
En dan nog Coldplayquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Thnx.
Niet echt verrassende platen. Twee platen van dezelfde band bovenaan is dan weer typisch...
Hoeveel uur op een dag slaap jij?quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Prettig om de dag mee te beginnen![]()
Vandaag 12, gisteren 4, dus 8quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:38 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hoeveel uur op een dag slaap jij?
Gaat ook veel te lang door.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:43 schreef Marc63 het volgende:
Ik vind Dancing in the Moonlight wel een leuk liedje, maar dit klinkt voor geen meter (zowel het optreden als de opname).
Dat restyle.3fm.nl niet meer bereikbaar is is mijn schuld.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Iemand die de lijst ff kan copy-pasten3fm-domein is geblokt hier vanwege streams
. Voorheen kon ik er nog wel op door www.3fm.nl te vervangen door restyle.3fm.nl maar dat is ook voorbij
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |