quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:50 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ff Michiel's jingle erbij pakken hoor...
* Ping!*
Ja, het is klote! Llink eruit. Llink op Reis wegquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]. Las toevallig net wel een aardige reactie daarover op de Twitter van Rudy. Moest daar wel even om lachen hoe triest de situatie nu ook is. Zal een rare vakantie voor ze worden.
MarijeH.
Ging er een alarm af?quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Stukje PSB net bij 't NOS Journaal
dankjequote:Op donderdag 19 februari 2009 17:57 schreef naatje_1 het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflID=3059200
uitzending van die dag
ik ben hem ook aan het luisteren, echt hilarischquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:35 schreef naatje_1 het volgende:
Luistert em nu terug *2 uur toppertje uitzending* damnXD daar wordt je toch gek van
Nee, ik ook niet. Maar weet het welquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:42 schreef naatje_1 het volgende:
ow weet alzat niet te luisteren naar 3:P dus
quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:46 schreef borisz het volgende:
Lol NZlijn naar 2017 en Herrema weg.
Ja, gezellig, nog langer een bouwput voor ons kantoorquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:46 schreef borisz het volgende:
Lol NZlijn naar 2017 en Herrema weg.
Ze hebben het goed geprobeerd, maar je weet dat je kansloos bent. Alleen de eerste twee goals waren op de manier hoe ze gescoord werden niet nodig. Verder kan je ze weinig verwijten.quote:
Heb het even terug geluisterd, volgens Giel was ik 1 van de 2 mensen die het nummer had aangevraagd! Dat is wel heel weinigquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:49 schreef naatje_1 het volgende:
Het zou zo maar kunnen dat ze een plaat voor mij hadden gedraaid terwijl ik er niet was
Als jij met pensioen gaat is die NHlijn nog niet afquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ja, gezellig, nog langer een bouwput voor ons kantoor
Atlas ook misschien wel weg. Klote! Morgen zeker weer luisteren naar MYA. Misschien wel de laatste keer, maar dat is niet te hopen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:08 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ja, het is klote! Llink eruit. Llink op Reis weg. Het programma met altijd kei mooie beelden, zeer goed gemonteerd.
En dan komt Powned erin (als ze die aantal leden halen..)
Hier ookquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:02 schreef borisz het volgende:
Mag ik even ?
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEND![]()
You lucky Borisz!quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:02 schreef borisz het volgende:
Mag ik even ?
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEND![]()
Maarja, dan moeten ze weer wachten voor die volgende keer, want omroepen kunnen toch maar eens in de zoveel tijd toe worden gevoegd in het bestel?quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Atlas ook misschien wel weg. Klote! Morgen zeker weer luisteren naar MYA. Misschien wel de laatste keer, maar dat is niet te hopen.
Vraag mij trouwens serieus af of het mogelijk is dat llink zich failliet laat verklaren om vervolgens een doorstart te maken onder een andere naam. Hier bij de basketballers van de Hanzevast Capitals is dat wel gebeurd (stichting failliet door een te hoge schuld. Vervolgens is er een doorstart gemaakt onder een andere naam, maar zonder schulden). 't zou mooi zijn als zo'n scenario ook nu haalbaar is. De programma's van LLink moeten absoluut behouden blijven voor de radio/tv. En dan kunnen de mensen ook hun baan houden..
Veenstra Veenstraquote:
Dat weet ik dus nietquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:09 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Maarja, dan moeten ze weer wachten voor die volgende keer, want omroepen kunnen toch maar eens in de zoveel tijd toe worden gevoegd in het bestel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |