Misschien had ik daar ook wel een leuke afstudeeropdracht kunnen doenquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
'Miljoen euro kwijt'... Interne controle... anyone
ik hoop het nietquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:21 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Is dit de officiële verklaring waar Rudy een minuut geleden over twitterde?
Idd.quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Misschien had ik daar ook wel een leuke afstudeeropdracht kunnen doen
Terechte vragen...quote:CDA stelt vragen over financiële situatie Llink
Geplaatst op donderdag 19 februari 2009 om 15:13
DEN HAAG (ANP) - Het CDA heeft donderdag schriftelijke vragen gesteld aan minister Ronald Plasterk van OCW over de financiële problemen bij omroep Llink. Mediawoordvoerder Joop Atsma van de CDA-fractie wil onder meer weten of het mogelijk is dat een publieke omroep failliet gaat, wat de oorzaak hiervan in dit geval is en wie hierdoor gedupeerd raken.
Ook wil Atsma weten of de Nederlandse Publieke Omroep en het Commissariaat voor de Media de problemen hebben zien aankomen en wie toezicht moet houden op het reilen en zeilen van Llink.
Atsma zet bovendien vraagtekens bij een initiatief van de gemeente Amsterdam om Llink 104.000 euro te betalen voor een zestiendelige serie vanuit een moestuin. Het Kamerlid wil van de minister weten wat hij vindt van de subsidie van de gemeente Amsterdam. Het CDA vraagt zich af of dit wel strookt met het landelijke beleid waarin strikte regels zijn gesteld aan het sponsoren van programma's van de publieke omroep door de overheid.
Woensdag werd duidelijk dat Llink kampt met grote financiële problemen. Llink komt donderdag met een verklaring over het financieel mismanagement.
Bronquote:Clocks beste nummer van de eeuw'
Uitgegeven: 19 februari 2009 16:18
Laatst gewijzigd: 19 februari 2009 16:17
HILVERSUM - De luisteraars van 3FM hebben het nummer Clocks van de Britse band Coldplay uitgeroepen tot beste nummer van deze eeuw tot nu toe.
Het radiostation hield de verkiezing van beste liedje uit het eerste decennium van de 21ste eeuw onder de noemer Zeroes (00s) Request. Dat meldde 3FM donderdag.
In de top honderd van meest favoriete platen neemt Coldplay ook de tweede plaats in met Viva la Vida. De band van voorman Chris Martin is met zes noteringen tevens de meest genoteerde artiest in de lijst.
Kryptonite
Op nummer drie is Kryptonite van 3 Doors Down geëindigd. De hit Sex on Fire van Kings of Leon staat op nummmer vier en 7 Nation Army van White Stripes sluit de top vijf.
Het eerste nummer van een Nederlandse artiest is I Would Stay van Krezip, op de tiende plaats.
De top honderd van favoriete nummers wordt vrijdag tussen 10.00 uur en 18.00 uur uitgezonden.
Rutgerquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
'Miljoen euro kwijt'... Interne controle... anyone
Het kwam erop neer dat de financieel directeur zn zaakjes niet op orde had, maar dat niemand hem controleerde. Ik zou zijn bankrekening checken voor dat miljoen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:38 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Rutgervan GeenOmroep ging langs bij Llink. Mevrouw van Llink zei dat ze niet hadden gelet op de finaciële status van Llink. Die directeur is ook weg, maar ik vrees telaat...
Telegraaf-titelquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:43 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Van deze eeuw![]()
![]()
Ze hadden het beter van het decennium kunnen noemen.
Idd,quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:41 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Het kwam erop neer dat de financieel directeur zn zaakjes niet op orde had, maar dat niemand hem controleerde. Ik zou zijn bankrekening checken voor dat miljoen.
Ik hoop het echtquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
die blijven heus nog wel bij 3fm rondhangen , geen zorgen. zorg maar dat je geniet
Een ding is zeker... volgende week vrijdag geen Rudy en Kevin.quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik hoop het echt. Genieten is het elke vrijdagavond, dus ik zou het echt jammer vinden als dat straks niet meer kan.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik hoop het echt. Genieten is het elke vrijdagavond, dus ik zou het echt jammer vinden als dat straks niet meer kan.
Is het weer vandaag nog niet goed genoeg voor je oude avatar Hans?quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:58 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Is het weer vandaag nog niet goed genoeg voor je oude avatar Hans?
Bedoelde u soms kernafval ?quote:
Wanneerquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:02 schreef cosmick het volgende:
Ach; ze gaan straks weer die trol van Krezip bellen.
Dat was echt geniaalquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:16 schreef BartUlft het volgende:
weet iemand hier of die 2uurtoppertje-uitzending van Giel Beelen nog ergens is terug te luisteren?
14 juli 2006 was de uitzending
Ik heb die uitzending helaasch niet gehoord..quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:16 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat was echt geniaalIedereen hier op het werk toen: "WTF"
Dat was te melig voor woorden idd. Bij ons op kantoor waren toevallig net twee Ieren die dag. Die dachten ook: WTFquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:16 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat was echt geniaalIedereen hier op het werk toen: "WTF"
Ja, ik heb een avatar van Hans genomenquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:19 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Euhj! Jij hebt ook al een andere avatar, is het niet?
Vanwege het slechte weerquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:21 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ja, ik heb een avatar van Hans genomen
Ik heb 'm volgens mij thuis nog staan. Zal vanavond even gaan zoeken.quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:16 schreef BartUlft het volgende:
weet iemand hier of die 2uurtoppertje-uitzending van Giel Beelen nog ergens is terug te luisteren?
14 juli 2006 was de uitzending
thx!quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb 'm volgens mij thuis nog staan. Zal vanavond even gaan zoeken.
Heldquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb 'm volgens mij thuis nog staan. Zal vanavond even gaan zoeken.
Want dan zijn ze op vakantie, toch?quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:51 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Een ding is zeker... volgende week vrijdag geen Rudy en Kevin.
Dat is altijd leuk. Lid worden en je plaat op de radioquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:53 schreef TearSong het volgende:
Ben toevallig tijdens MYA ook lid geworden van Llink in ruil voor een requestje
uuhhm ik weet niet waar jij woont, maar in het Noorden is het al de hele dag DRAMATISCH weer. Regen, sneeuw, natte sneeuw... Geen zon gezienquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:58 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Is het weer vandaag nog niet goed genoeg voor je oude avatar Hans?
quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:21 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ja, ik heb een avatar van Hans genomen
Ff Michiel's jingle erbij pakken hoor...quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Want dan zijn ze op vakantie, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |