Een aantal mensen zal wel overgenomen worden, maar niet iedereen. Floortje en Rudy zullen wel weer snel aan de bak komen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:49 schreef 3FMaster het volgende:
Ik hoop gewoon dat Llink het redt, en als Llink verdwijnt, dat dan een andere omroep Ruby en aanhang overneemt.
Veel plezierquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:50 schreef Marc63 het volgende:
Teloorgang van Llink werd 2 weken geleden al ingezet. Eerst Froukje uit WidM en vorige week Sebastiaan.
Ik trek het niet meer, de mp3-speler gaat aan. De nieuwe U2 moet nog gekeurd worden
MYA moet blijven !!11quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De zendercoördinator van 3FM regelt dat wel. Als LLink de stekker eruit trekt hebben Rudy en consorten geen baan meer en dus ook geen rechten of plichten voor het maken van een uitzending.
Ultieme combi!quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:51 schreef Piles het volgende:
Racoon en Muse kan ik allebei goed naar luisteren, maar dit
Goed planquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:50 schreef Marc63 het volgende:
Ik trek het niet meer, de mp3-speler gaat aan.
Die mensen zijn er meerquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:52 schreef Christiaan het volgende:
Ik kan Racoon sowieso niet verdragen.
onder, had rutger van geenstijl ook nog rondlopen vandaagquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:08 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Hey Jimbo, jouw werkplek was toch boven die van Llink?
Naja, hoeveel % is zeker dat Llink failliet is? Ik zou nu niet graag mn geld in Llink willen steken (tenzij je het gewoon terug krijgt?)quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Het komt allemaal nogal onprofessioneel over...
Vandaag alweer? Gisteren was ie er ook al.quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
onder, had rutger van geenstijl ook nog rondlopen vandaag
sorry maar ik vind em nog best grappig
die blijven heus nog wel bij 3fm rondhangen , geen zorgen. zorg maar dat je genietquote:
Is dit de officiële verklaring waar Rudy een minuut geleden over twitterde?quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Het komt allemaal nogal onprofessioneel over...
als ze t niet halen krijg je het terug jaquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:17 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Naja, hoeveel % is zeker dat Llink failliet is? Ik zou nu niet graag mn geld in Llink willen steken (tenzij je het gewoon terug krijgt?)
ja, of ik heb t verkeerd gezienquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:21 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Vandaag alweer? Gisteren was ie er ook al.
De belastingdienst e.d. gaan altijd voor, dus reken maar niet dat je iets terugkrijgtquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:17 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Naja, hoeveel % is zeker dat Llink failliet is? Ik zou nu niet graag mn geld in Llink willen steken (tenzij je het gewoon terug krijgt?)
Ook als ze failliet gaan? Ik zou het er niet op gokkenquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:22 schreef Jimbo het volgende:
als ze t niet halen krijg je het terug ja
quote:rudymackay Miljoen euro kwijt, ik zaterdag en mijn eindredacteur morgen op vakantie. Hopen dat niemand de (l)link legt.. ;-)
daar heb je ook wel weer een puntquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:23 schreef Piles het volgende:
[..]
De belastingdienst e.d. gaan altijd voor, dus reken maar niet dat je iets terugkrijgt
[..]
Ook als ze failliet gaan? Ik zou het er niet op gokken
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |