Ja.quote:

Iedere aandacht voor dat gezelschap is een tel teveelquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:14 schreef Sersjee het volgende:
Limp Bizkit ondergewaardeerd? Ik moest lachen.

Dat denk ik bij Coldplay ook altijdquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Iedere aandacht voor dat gezelschap is een tel teveel.

Bij vlagen vond ik de muziek nog wel aardig, maar die Fred Durst is zo'n drama.quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:14 schreef Sersjee het volgende:
Limp Bizkit ondergewaardeerd? Ik moest lachen.

Ik had het door ja.quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat denk ik bij Coldplay ook altijd

My sentiments exactly. Maar ondergewaardeerd? Neuh.quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:18 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Bij vlagen vond ik de muziek nog wel aardig, maar die Fred Durst is zo'n drama.

Ik betwijfel het. Zou het wel erg tof vinden.quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:22 schreef naatje_1 het volgende:
Zou De Staat er volgend jaar in staandat zou ik nou eens leuk nieuws vindenXD

Veel plezier bij dat huisjequote:Op donderdag 19 februari 2009 15:27 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ga maar isik ben morgen btw weg
naar een huisje
![]()
Wat heb ik zin in ekstra weekend zeg

quote:LLiNK: ut get oan voorlopig. Uitzending 3FM morgen gaat door. Verder nog even veel onduidelijkheid..

En terecht, die komt al genoeg langs.quote:

Ik vraag me af hoe het zal gaan als bij Llink morgen alsnog de stekker eruit gaat. Is er dan nog wel gewoon MYA? Want Rudy en Kevin hebben natuurlijk ook nog verplichtingen tegenover 3FM. Misschien dat ze niet onder de vlag van Llink mogen uitzenden, maar die 3 uur moet toch gevuld worden.quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Stekker kan dus toch nog ieder moment eruit getrokken worden.

Ik denk eerder dat Llink verplichtingen heeft tegenover 3FM, en niet direct Rudy en Kevinquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:44 schreef Marc63 het volgende:
Want Rudy en Kevin hebben natuurlijk ook nog verplichtingen tegenover 3FM.

Ik weet niet precies hoe het contractueel allemaal zit.quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Llink verplichtingen heeft tegenover 3FM, en niet direct Rudy en Kevin

Failliet gaan ziet er nooit best uitquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Damn.. ziet er toch niet best uit

De zendercoördinator van 3FM regelt dat welquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:44 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe het zal gaan als bij Llink morgen alsnog de stekker eruit gaat. Is er dan nog wel gewoon MYA? Want Rudy en Kevin hebben natuurlijk ook nog verplichtingen tegenover 3FM. Misschien dat ze niet onder de vlag van Llink mogen uitzenden, maar die 3 uur moet toch gevuld worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |