Als ik uit die lijst mijn favorieten moet halen, blijft er zo goed als niets van over.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:54 schreef Sersjee het volgende:
Ik zit die lijst even door te neuzen en van mijn 5 kwaliteitskeuzes (want hé, zo ben ik) zijn zowel de nummers als de uitvoerende artiesten nergens te vinden! Tis een skande!
Van mij staan er 2 in: nrs. 7 en 47.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:54 schreef Sersjee het volgende:
Ik zit die lijst even door te neuzen en van mijn 5 kwaliteitskeuzes (want hé, zo ben ik) zijn zowel de nummers als de uitvoerende artiesten nergens te vinden! Tis een skande!
Ja, die heb ik ook gestemdquote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:01 schreef Sersjee het volgende:
"Hoe de pallet naar beneden is gekomen wordt nog onderzocht"
Iedereen weet bij wie ze moeten zoeken...
Ik was al bang dat jij er iets mee te maken hadquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat restyle.3fm.nl niet meer bereikbaar is is mijn schuld.
Maar vanwege SEO (Search Engine Optimization) moesten we wel.
Ja, dat dusquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:12 schreef cosmick het volgende:
[..]
![]()
![]()
.
God, god wat een vreselijk zeiknummer zeg.
Morgen zal hier ECHTE Carnavalsmuziek worden gedraaidquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:50 schreef themauster het volgende:
Ik heb besloten om morgen de radio tot 6 uur van 3fm af te houden teveel 2007/2008 nummers en teveel jengel nummers helaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |