abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66228733

Wat is DealExtreme?
Dealextreme is een webshop waar je allerlei gadgets kunt kopen. De hoofdvestiging bevindt zich in Hong Kong. Hetgeen dat DealExtreme zo bijzonder maakt, zijn naast de lage dollarprijzen en het enorme assortiment, de gratis verzendkosten. Of je nou iets koopt van 1 dollar of van 100 dollar, het verzenden blijft gratis.

Handige linkjes:
DealExtreme hoofdpagina
DealExtreme forums
Nieuwe artikelen op de site
PayPal
Link naar deze openingspost
Plugin voor FireFox (1.5 en hoger) om de prijzen op DealExtreme om te zetten in Euro's

Soortgelijke sites:
http://www.focalprice.com
http://www.kaidomain.com
http://www.volumerate.com (zuster/dochtersite van DealExtreme, enkel voor grote aantallen!)
http://www.budgetgadgets.com
http://www.mymemory.co.uk

Vraag en antwoord:

V: Ze hebben alleen maar troep op die site, welke gek koopt daar nou iets?
A: Nou, de mensen die in dit topic posten. De een vindt het troep, de ander vindt het een toffe gadget.
Als je niks aan de site vindt hoef je dit niet hier te komen melden, het is namelijk niet verplicht iets te kopen.

V: Goed, ik wil wat bestellen, hoe doe ik dit?
A: Wat je allereerst gaat doen is een account maken op de site van DealExtreme. Dit kan je doen door hier te klikken.
Verder zul je een PayPal account nodig hebben. Dit is een soort virtuele bankrekening, zonder maandlasten. Aanmelden voor PayPal kan je doen door hier te klikken. Het is noodzakelijk om OF een creditcard OF een bankrekening aan te melden bij PayPal.
Wat het handigste is om te doen is een bankrekening. Zorg er dan wel voor dat je die op de PayPal site verifieert. Dat duurt een dag of twee tot vier. Het verifiëren doen ze door 2 kleine bedragen van een x aantal cent op je rekening storten, die bekijk jij met internetbankieren, en die voer jij in op de PayPal site, en daarmee bewijs je dat het echt jouw bankrekening is.
Als je dat gedaan hebt hoef je je niet meer bij sites aan te melden. Je hoeft ook niets over te maken naar PayPal zelf, dat kan vanzelf gaan. Die manier is simpel, mits je dus je bankrekening geverifieerd hebt. Als je bankrekening bevestigd is bij Paypal, en er staat ¤0,00 op je PayPal rekening, en je bestelt wat voor, zeg 10 dollar, dan gaat er automatisch na 2 dagen een omgerekend (met de huidige koersen) geldbedrag van je bankrekening af.

Als je dit allemaal dus eenmalig hebt gedaan, is het een kwestie van dingen in je winkelmandje doen en afrekenen. Dit kan het makkelijkste met PayPal Express checkout, zoals ook op de DealExtreme site staat.

V: Ik heb wat besteld, hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
A: Dit varieert veel. Bepalende factoren zijn of het product op voorraad is, en of de Hong Kong Air Mail een beetje opschiet. Over het algemeen duurt het een dag of 2-3 voordat alles is ingepakt en weg gaat bij DealExtreme, en dan 5 tot 14 dagen voor het verzenden. De ene keer ontvang je iets binnen 7 dagen na bestelling, de andere keer duurt het 2 tot 3 weken. Kijken of je order al verzonden is kan heel simpel door bovenaan de site op My Account te klikken, daar in te loggen. Daar staan de statussen van al je orders. Ook kan je op de desbetreffende order klikken, en dan Invoice te klikken, om te kijken of alle producten op voorraad zijn.

V: Ik kan mijn bestelling niet tracken hoor? Ik zie niet staan waar het pakje nu is?
A: Oplossing is simpel: Neem contact op met TNT, geef ze de tracking nummer door (krijg je alleen wanneer je ervoor gekozen hebt om het via tracked air mail te laten versturen of wanneer order 15$ of hoger is). En je zult gelijk weten of het pakketje in NL al aangekomen is. Zoja, dan krijg je ook een Nederlandse track-trace nummer waarmee je je gadgets kunt traceren op www.tracktrace.nl

V: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met DealExtreme mailen?
A: Nee hoor, dit kan heel simpel. Mits je order nog niet verzonden is dan. Adres wijzigen doe je door in te loggen door op My Account te klikken, op de order te klikken van welke je het adres wilt wijzigen, en dan Update Address te klikken. Dit gaat vrijwel probleemloos, als je order tenminste nog niet verzonden is.

V: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt ofzo?
A: De kans hierop is klein. Wettelijk gezien is tot de ¤22 sowieso vrijgesteld van invoer- en andere kosten, dus dat kan probleemloos. Maar er zijn verscheidene mensen in dit topic die voor honderden dollars in één keer bestellen en niet gepakt worden. Pas wel op met het kopen van dingen waarvan je denkt dat het illegaal is, zoals bepaalde messen. Het beste kan je dat in een losse order doen, zoals dat ?ls het gepakt wordt, maar één artikel wordt vastgehouden, en niet de rest ook.
Het is trouwens altijd wel aan te raden het volgende artikel bij te bestellen: Drop Shipment and Gift Service
Dit haalt het logo van de site van het pakje, zorgt ervoor dat het als een gift wordt verzonden, en daardoor is dus de kans dat het door de douane wordt tegengehouden nog kleiner. En dat voor maar één dollarcent.
Tevens is dit handig als je iets als cadeau wilt sturen, zodat men niet kan zien waar het vandaan komt.

V: DX Points? Wat is dat nou weer?
A: DX Points maken deel uit van een spaarsysteem. Bij elke 10 dollar die je besteedt krijg je 1 punt. Bij bijvoorbeeld 11 dollar krijg je dus 1 punt, maar ook bij 17 dollar krijg je 1 punt. Bij orders onder de 10 dollar krijg je niets dus.
Andere manieren om te sparen zijn het maken van reviews, foto's, filmpjes. Voor reviews krijg je 2 punten per stuk. Bij foto's krijg je 2 punten per product. Het uploaden van één foto voor een bepaald product levert dus evenveel punten op als het uploaden van 5 foto's voor een bepaald product. Filmpjes leveren 3 tot 10 punten op, afhankelijk van de duidelijkheid van het filmpje.
Met punten kun je gratis dingen krijgen, dit kun je hier vinden. Het verkrijgen (''redeemen'') van gratis producten doe je na het plaatsen van een bestelling, zodat het met een bestelling meeverzonden kan worden.

V: Wat is dit voor icoontje dat bij alle producten staat: ?
A: Dit is een Wishlist icoontje. Als je ingelogd bent, en je klikt erop, komt dat artikel op je Wish List te staan onder My Account. Dit is handig als je iets later snel wil terugvinden, of als je iets wilt bewaren dat je later wilt kopen, als je er het geld wel voor hebt Als je niet ingelogd bent en je klikt erop krijg je een inlogschermpje.

V: Welk flashkaartje voor mijn DS kan ik het beste kopen?
A: Voor vragen over DS flashkaartjes verwijs ik je naar het flashkaarttopic hier op FOK!:
[DS] Flashcards (dit topic is gesloten, reageren niet mogelijk)
[DS] Flashcards #2 (dit topic is deel 2, en open, dus hier kan je reageren)

V: Ik wil iets kopen voor <bedrag>, hoeveel invoeringskosten en belasting moet ik nu betalen?
A: Als je op DealExtreme koopt, en het via Airmail laat verzenden (dus niet EMS), is de kans dat je belasting of andere kosten moet betalen ontzettend laag. In deze tientallen topics is er nog nooit iemand geweest die belasting moest betalen, wanneer hij of zij via Air Mail bestelde.
Via EMS is de kans aanzienlijk groter, probeer EMS dus te vermijden.

En als je wilt weten hoe het wettelijk geregeld is:

Zoals je kunt zien is tot 22 euro sowieso kosten-vrij, en ¤22 tot ¤150 alleen belasting (19%).

V: Oh nee, ik heb de laatste post in dit topic gemaakt, wat nu!?
Allereerst, diep ademhalen en vooral rustig blijven. Het maken van de laatste post is totaal niet erg,
en wordt je ook niet kwalijk genomen. Mits jij het nieuwe topic maakt dan. Het maken van een nieuw topic is niet moeilijk. Het enige wat je hoeft te doen, is de code van de Openingspost te kopieren van de FOK! Wikipedia. Verzin een leuke titel, beginnend met ''DealExtreme ervaringentopic #..''.
Verder hoef je niets te doen, aangezien RacerDKB netjes het lijstje met vorige topics bij zal werken.

De huidige dollarkoers:

LET OP: PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.

Veel plezier met bestellen!

Vorige delen:
[01] | [02] | [03] | [04] | [05] | [06] | [07] | [08] | [09] | [10] | [11] | [12] | [13] | [14] | [15] |
[16] | [17] | [18] | [19] | [20] | [21] | [22] | [23] | [24] | [25] | [26] | [27] | [28] | [29] | [30] |
[31] | [32] | [33] | [34] | [35] | [36] | [37] | [38] | [39] | [40]

Link naar deze openingspost

Referrers plaatsen doen we hier niet aan. Mocht je dit wel doen, dan wordt er een moderator gewaarschuwd die het weg zal halen.

Met dank aan jusdOrange (banner) en RacerDKB (tekst).

[ Bericht 0% gewijzigd door Flubberballetje op 19-02-2009 10:56:35 ]
  donderdag 19 februari 2009 @ 10:50:55 #2
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_66228753
DX topics gaan weer hard
pi_66228757
Fipo!

Oh nee toch niet...
pi_66228774
TT klopt.

Ik wacht nu officieel 5 weken
</klacht>
pi_66228790
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 10:51 schreef OxygeneFRL het volgende:
Fipo!
echtn iet

niet gezien dat je je post had gewijzigd >.>

[ Bericht 5% gewijzigd door Flubberballetje op 19-02-2009 10:53:02 (haastig spoed is zelden goed) ]
pi_66229125
Nou, DX begint me nu toch ook wel een beetje tegen te vallen. Al ongeveer 25 bestellingen prima binnen gekregen in de afgelopen maanden, maar nu duren sommige dingen toch wel erg lang. Bijvoorbeeld een US naar een EU stekker zonder sku.1888. Zou binnen 1-3 dagen geshipt worden. Maar, de bestelling staat al bijna een week op 'Expedited order recieved, in stock'.
pi_66229149
Ga huilen.

Dan ga je toch ergens anders bestellen en uit dit topic verdwijnen?

[ Bericht 81% gewijzigd door OxygeneFRL op 19-02-2009 11:07:35 ]
  donderdag 19 februari 2009 @ 11:01:22 #8
136730 PiRANiA
pi_66229160
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 10:51 schreef OxygeneFRL het volgende:
Fipo!

Oh nee toch niet...

pi_66229467
Hoe zit dat nou eigenlijk met die DX Points?
Ik koop regelmatig wat (>> 10 dollar), maar mijn DX Points blijven maar op 0 staan.
  donderdag 19 februari 2009 @ 11:09:30 #10
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_66229473
Iemand ervaring met een laserpennetje/pointer? Ik zoek er nog eentje om met de kat mee te spelen
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_66229615
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 11:09 schreef nerd4sale het volgende:
Hoe zit dat nou eigenlijk met die DX Points?
Ik koop regelmatig wat (>> 10 dollar), maar mijn DX Points blijven maar op 0 staan.
When do all collected points become available for use?
All collected DX points become available for use after the 60th day of issuance for each individual points. This is because any refunds issued within 60 days cause reward points to be reversed.

Points available for use is negative?
The reward points database is currently unable to relate refunds to original purchases and therefore if an order is quickly refunded after purchase the available for use / active points can become negative. In our next system update we will have this behavior addressed.
pi_66229694
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 11:09 schreef Damzkieee het volgende:
Iemand ervaring met een laserpennetje/pointer? Ik zoek er nog eentje om met de kat mee te spelen
Red Laser Keychain (AAA)

Deze heb ik. Ding doet het prima, mooi duidelijk stipje. Voordeel is dat deze op een AAA batterijtje gaat, dus zit je niet te kutten met knoopcelletjes. Kost 4,80 USD, met huidige koers is dit 3,81¤.
Ma come piove bene su'gli &lt;a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank"&gt;impermeabili&lt;/a&gt;
  donderdag 19 februari 2009 @ 11:15:23 #13
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_66229740
ik heb ook alweer teveel besteld bij DX, het is ook té gemakkelijk
pi_66229759
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 11:12 schreef Flubberbal het volgende:
[..]
When do all collected points become available for use?
All collected DX points become available for use after the 60th day of issuance for each individual points. This is because any refunds issued within 60 days cause reward points to be reversed.
...
Ja, ik weet dat dat op de website staat.
Maar ik heb nog nooit een DX point in mijn account gezien, terwijl ik er al een paar jaar bestel.

Mijn vraag is dus eigenlijk: heeft iemand hier wel eens DX points gekregen?
pi_66229761
http://dealextreme.com/details.dx/sku.14234

Deze heb ik zelf thuis, fel genoeg voor in de huiskamer en gaat lang mee met zijn 2 AAA batterijtjes!
En goeie kwaliteit moet ik zeggen. Plus, deze is goedkopen als die van luco
  donderdag 19 februari 2009 @ 11:16:03 #16
136730 PiRANiA
pi_66229772
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 11:14 schreef Luco het volgende:

[..]

Red Laser Keychain (AAA)

Deze heb ik. Ding doet het prima, mooi duidelijk stipje. Voordeel is dat deze op een AAA batterijtje gaat, dus zit je niet te kutten met knoopcelletjes. Kost 4,80 USD, met huidige koers is dit 3,81¤.
Zijn al die keychanlasers niet ongeveer hetzelfde?
pi_66229816
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 11:09 schreef Damzkieee het volgende:
Dan moet je een 200mw green laser pointer nemen. Super veilig!

Neej joh gekheid, kijk 'ns hier; http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.51

dan heb je er ook een leuk wit ledje bij
Of als je er meerdere tegelijkertijd wilt nemen: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1101

Let op: Backordered voor ong. 1 week

Of als je d'r een wilt die in stock is en verzend binnen 3 werkdagen:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.774
maar daar zit geen ledje aan.

trouwens, DX is erg traag in het verzenden deze periode. ik adviseer je om eens even te kijken op eBay of focalprice.com, kaidomain.com, enz.
pi_66229852
TT Als we ons er ook nog eens aan houden

De CSE is trouwens wel weer lekker vlot. Ik had een ticket ingediend waarom mijn pakketje op "In Stock" bleef staan (ja, sorry, sorry ) en ik kreeg binnen 24u al reactie. Net weer een mailtje terug dat mijn order op priority gezet was en hij staat nu op packaging. Komt dus allemaal goed

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.14508

Tof ding dit 300mAh accu, zou dat een beetje lang meegaan?
  donderdag 19 februari 2009 @ 11:18:01 #19
136730 PiRANiA
pi_66229854
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 11:17 schreef Flubberbal het volgende:

[..]

Of als je er meerdere tegelijkertijd wilt nemen: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1101

trouwens, DX is erg traag in het verzenden deze periode. ik adviseer je om eens even te kijken op eBay of focalprice.com, kaidomain.com, enz.
Vreemd.. focalprice.com was altijd veel trager..
  donderdag 19 februari 2009 @ 11:18:41 #20
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_66229880
Tvp
pi_66229884
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 11:15 schreef nerd4sale het volgende:

[..]

Maar ik heb nog nooit een DX point in mijn account gezien, terwijl ik er al een paar jaar bestel.

Total points collected (historical): 716 (this includes points pending, spent, transferred, or later reversed points)
Pending points: 253 (points that are not yet available for use)
Points available for use: 92
pi_66229903
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 11:18 schreef PiRANiA het volgende:

[..]

Vreemd.. focalprice.com was altijd veel trager..
FP shipt mijn orders binnen 2 dagen.
  donderdag 19 februari 2009 @ 11:20:36 #23
136730 PiRANiA
pi_66229952
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 11:19 schreef Flubberbal het volgende:

[..]

Dat was vroeger wel anders
Maar goed. DX heeft veel meer artikelen, kan je veel beter vergelijken. Daarom bestel ik altijd bij DX tegenwoordig
pi_66229958
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 11:18 schreef Flubberbal het volgende:

[..]

Total points collected (historical): 716 (this includes points pending, spent, transferred, or later reversed points)
Total points collected (historical): 124 (this includes points pending, spent, transferred, or later reversed points)
Pending points: 82 (points that are not yet available for use)
Points available for use: 26

WTF man. Ik dacht dat ik veel geld richting HK had gestuurd
  donderdag 19 februari 2009 @ 11:21:19 #25
177876 Maruna
A Full Shipment of Failure
pi_66229974
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 11:19 schreef Flubberbal het volgende:

[..]

Same.

Tevens VP
If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Het FOK!ondersteuningsfront: De fruitmand voor 2cv
pi_66230003
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 11:17 schreef lezut het volgende:
TT Als we ons er ook nog eens aan houden

De CSE is trouwens wel weer lekker vlot. Ik had een ticket ingediend waarom mijn pakketje op "In Stock" bleef staan (ja, sorry, sorry ) en ik kreeg binnen 24u al reactie. Net weer een mailtje terug dat mijn order op priority gezet was en hij staat nu op packaging. Komt dus allemaal goed

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.14508

Tof ding dit 300mAh accu, zou dat een beetje lang meegaan?
prut prut prut prut

DX batterijtjes (of DX's leveranciertjes) gaan zeer snel leeg.

zo heb je daar een 3600mah psp batterij, die max. 1.5 uur meegaat. terwijl t originele psp 1800mah batterij 3 a 4 uur meegaat. heb toendertijd zo veel klanten (via dropshipping enz.) het laten moeten terugsturen op mijn kosten want ik heb er zelf ook niets aan nja.
  donderdag 19 februari 2009 @ 11:22:24 #27
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_66230012
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 11:14 schreef Luco het volgende:

[..]

Red Laser Keychain (AAA)

Thanks
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 11:17 schreef Flubberbal het volgende:

[..]

ook thanks
29.10 Novastar HMH
  donderdag 19 februari 2009 @ 11:25:51 #28
170462 Stinosss
pi_66230164
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 11:20 schreef lezut het volgende:

[..]

Total points collected (historical): 124 (this includes points pending, spent, transferred, or later reversed points)

Total points collected (historical): 2194
pi_66230168
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 11:20 schreef lezut het volgende:

[..]

ikzelf heb nog NOOIT een review en/of video's/plaatjes gestuurd. deze puntjes krijg ik omdat ik iedere week een order van 250$ aanmaak enz. (zie vorige delen DX topics)
pi_66230200
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 11:25 schreef Stinosss het volgende:

[..]

Total points collected (historical): 2194

DealExtreme is joun Tritium Kitmarker leverancier.

trouwens, ik kan ze voor 2.5$ per stuk krijgen. (vanaf 60 stuks).. ook die 10 jaar meegaan en zien er precies tzelfde uit. geen namaak ofzo dus.
als je interesse hebt, mag je ze voor 5$ per stuk van mij kopen. (excl. evt. verzendkosten vanuit singapore).

trouwens, garantiestickertjes voor de360 kan ik helaas niet meer krijgen heb nog wel een paar velltjes over die verkopen ze op een website voor 30 per stuk. >.> heeft niets hiermee te maken maar wat ikd oe is defecte xbox'en inkopen (360's), ik zet er een case op die nog garantie heeft en geregistreerd staat op mn naam, stickertjes swappen, case swappen enz, (wat ik al deed) en dan garantiestickertje d'rop en versturen maar !. heb je zo mooi winst. iedere x dat ups weer langskomt op marktplaats zette nen verkope.
  donderdag 19 februari 2009 @ 11:28:50 #31
170462 Stinosss
pi_66230309
Haha, ja?

Wat denk je nou zelf? Ik kan je de facturen van betalight doorsturen.
Tevens zijn ze op DX veel duurden van bij mij.
Lees je eens in .

Btw, waarom ben je zo kortzichtig?

pi_66230377
Maar wat ik me dan even afvraag: Jullie pompen zoveel geld richting DX, maar jullie blijven bij DX. Is Volumerate niet voordeliger dan?
  donderdag 19 februari 2009 @ 11:31:25 #33
136730 PiRANiA
pi_66230416
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 11:30 schreef lezut het volgende:
Maar wat ik me dan even afvraag: Jullie pompen zoveel geld richting DX, maar jullie blijven bij DX. Is Volumerate niet voordeliger dan?
Soort samenkopen organiseren
pi_66230449
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 11:30 schreef lezut het volgende:
Daar ben ik een vaste klant. Wel jammer van dat je geen DX points daar krijgt

Ik had anders al rond de 2000 punten gecashout.

(ik geloof dat dat nu niet meer kan, 10 dx points inwisselen voor 1$ op paypal.)
  donderdag 19 februari 2009 @ 11:33:39 #35
170462 Stinosss
pi_66230495
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 11:28 schreef Stinosss het volgende:
Haha, ja?

Wat denk je nou zelf? Ik kan je de facturen van betalight doorsturen.
Tevens zijn ze op DX veel duurden van bij mij.
Lees je eens in .

Btw, waarom ben je zo kortzichtig?

[ afbeelding ]

pi_66230640
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 11:18 schreef Flubberbal het volgende:
[..]
Ok, wel dus.
Dan zal ik maar eens een vraagje die kant op sturen, waarom ik ze niet krijg.
  donderdag 19 februari 2009 @ 11:38:38 #37
170462 Stinosss
pi_66230693
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 11:26 schreef Flubberbal het volgende:

[..]

DealExtreme is joun Tritium Kitmarker leverancier.

trouwens, ik kan ze voor 2.5$ per stuk krijgen. (vanaf 60 stuks).. ook die 10 jaar meegaan en zien er precies tzelfde uit. geen namaak ofzo dus.
als je interesse hebt, mag je ze voor 5$ per stuk van mij kopen. (excl. evt. verzendkosten vanuit singapore).

trouwens, garantiestickertjes voor de360 kan ik helaas niet meer krijgen heb nog wel een paar velltjes over die verkopen ze op een website voor 30 per stuk. >.> heeft niets hiermee te maken maar wat ikd oe is defecte xbox'en inkopen (360's), ik zet er een case op die nog garantie heeft en geregistreerd staat op mn naam, stickertjes swappen, case swappen enz, (wat ik al deed) en dan garantiestickertje d'rop en versturen maar !. heb je zo mooi winst. iedere x dat ups weer langskomt op marktplaats zette nen verkope.
Nee dankje, internationaal importeren van tritium in combi met fosfor is illegaal en ga ik me dus ook niet mee bezig houden. Ik heb nu een leverancier met NATO nummers en ben verzekerd van kwaliteit.
Heb zelf contacten in Singapore en voornamelijk Taiwan dus nee dankje.

check pm.

Btw, iedereen kan aan garantiestickertjes komen. Alibaba, made in china. Niks speciaal dus. En om er mee te gaan pronken is helemaal kansloos.
  donderdag 19 februari 2009 @ 11:42:36 #38
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_66230833
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 11:15 schreef nerd4sale het volgende:

[..]

Let op: je krijgt alléén DX points als het mailadres van je DX account gelijk is aan het adres van je PayPal account!! Op die manier worden de betalingen aan het account gelinkt!

(overigens: correct me if I'm wrong!)

[ Bericht 0% gewijzigd door Beelzebufo op 19-02-2009 14:28:15 ]
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
pi_66230839
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 11:38 schreef Stinosss het volgende:

[..]

Nee dankje, internationaal importeren van tritium in combi met fosfor is illegaal en ga ik me dus ook niet mee bezig houden. Ik heb nu een leverancier met NATO nummers en ben verzekerd van kwaliteit.
Heb zelf contacten in Singapore en voornamelijk Taiwan dus nee dankje.

check pm.
Fiets tog een eindje weg gozer,

IK TREK MIJN EXCUSES IN
pi_66230877
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 11:42 schreef Beelzebufo het volgende:

[..]

Let op: je krijgt alléén DX points als het mailadres van je SX account gelijk is aan het adres van je PayPal account!! Op die manier worden de betalingen aan het account gelinkt!

(overigens: correct me if I'm wrong!)
Inderdaad, ben ik vergeten te zeggen. staat er ook wel duidelijk bij nadat je een order hebt geplaatsd (Express Checkout alleen)

SX: DX
  donderdag 19 februari 2009 @ 11:44:11 #41
170462 Stinosss
pi_66230889
Uhm? Leg je reactie uit? Desnoods per pm.

Btw, iedereen kan aan garantiestickertjes komen. Alibaba, made in china. Niks speciaal dus. En om er mee te gaan pronken is helemaal kansloos.
pi_66230931
haastig spoed is zelden goed

[ Bericht 95% gewijzigd door Flubberballetje op 19-02-2009 12:09:46 ]
pi_66231046
tvp.

Heeft iemand een linkje naar die stickers?
Geen referral hier.
  donderdag 19 februari 2009 @ 11:48:44 #44
170462 Stinosss
pi_66231067
Kijk even op alibaba of made in china .
  donderdag 19 februari 2009 @ 11:50:44 #45
128384 mcwops
gat in je glas
pi_66231132
die flaming begint erg irritant te worden. geil niet zo op elkaars reacties mensen. tel tot 10 voordat je post.
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
pi_66231152
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 11:42 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Let op: je krijgt alléén DX points als het mailadres van je SX account gelijk is aan het adres van je PayPal account!! Op die manier worden de betalingen aan het account gelinkt!
Aha! Dat verklaart het.
Bedankt.
pi_66231348
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 11:45 schreef Flubberbal het volgende:
BeantwoordenDoorsturenVerwijderen
<<>>
prior
Voeg toe aan adresboek Blokkeren Toevoegen aan buddylijst Account delenThu 19 February 2009 11:35u door Stinosss
Kerel, luister goed. Jij moet echt heel erg gaan oppassen. Onthoud dat goed....
:S

MacorgaZ kan niet aan garantiestickertjes komen, die bedelt om een link. (my pm)
pas maar op haha
  donderdag 19 februari 2009 @ 11:58:20 #48
136730 PiRANiA
pi_66231465
Geen PM's posten. Beledigende PM's kan je forwarden naar een Admin
pi_66232083
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 11:50 schreef mcwops het volgende:
die flaming begint erg irritant te worden. geil niet zo op elkaars reacties mensen. tel tot 10 voordat je post.
A.m.e.n

Ik zou overigens wel oppassen met made-in-china. Niemand accepteert daar PayPal en dat is wel een beetje vreemd vind ik..
pi_66232090
Zeg, is het nou echt onmogelijk, om in een topic over een webshopje gewoon normaal tegen elkaar te doen?

Ik ga niet blijven herhalen dat reeksen als dit ook gewoon ten einde kunnen komen hoor. Dan gaan jullie maar naar tweakers, kijken of je daar ook slap mag lullen over een paar BBguns. Er kan best veel hier, maar ga niet constant elkaar lopen aanvallen om niets.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_66232120
Amen to that!
pi_66233117
En toen was het stil

Ik heb nog wel eens last van volle stekkerdozen, en dan van die fabrikanten die de omvormer direct aan de stekker vastmaken, zodat er die stekker 3 andere aansluitingen bezet houd.

Als je nouen
op elkaar stapelt, dan komt hij er een eindje bovenuit, dus heb je weer een extra aansluiting. Of zou dat heel gammel zijn?
  donderdag 19 februari 2009 @ 12:40:26 #53
170462 Stinosss
pi_66233150
Dat wordt behoorlijk gammel ja.
  FOK!fotograaf donderdag 19 februari 2009 @ 12:43:31 #54
145146 Andyy
pi_66233261
@Stinosss
zou je mij misschien kunnen pm'en als de volgende actie begint ?
ik ben al 2x te laat
pi_66233761
Die dingen zijn al niet zo best van kwaliteit dus ik zou er hoogstens 1 gebruiken en alleen als het echt niet anders kan.
  FOK!fotograaf donderdag 19 februari 2009 @ 13:07:54 #56
145146 Andyy
pi_66234124
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 12:57 schreef g0dz0r het volgende:
Die dingen zijn al niet zo best van kwaliteit dus ik zou er hoogstens 1 gebruiken en alleen als het echt niet anders kan.
hij heeft ze van Betalight (hebben ze ook op DX trouwens, maar veel duurder).
deze hebben een NSN (nato stock number) en wordt ook gebruikt door militairen
pi_66234313
Denk dat hij het over die stekkers had.
Geen referral hier.
pi_66234370
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 13:07 schreef Andyy het volgende:

[..]

hij heeft ze van Betalight (hebben ze ook op DX trouwens, maar veel duurder).
deze hebben een NSN (nato stock number) en wordt ook gebruikt door militairen
Had beter even kunnen quoten, ik doelde dus op die stekkers.
  FOK!fotograaf donderdag 19 februari 2009 @ 13:23:21 #59
145146 Andyy
pi_66234710
ik dacht al
  donderdag 19 februari 2009 @ 13:33:19 #60
170462 Stinosss
pi_66235141
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 13:12 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Denk dat hij het over die stekkers had.
Inderdaad
  donderdag 19 februari 2009 @ 13:33:49 #61
170462 Stinosss
pi_66235162
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 12:43 schreef Andyy het volgende:
@Stinosss
zou je mij misschien kunnen pm'en als de volgende actie begint ?
ik ben al 2x te laat
No problemo!
  donderdag 19 februari 2009 @ 14:14:29 #62
126522 Samsonneke
Moaaah Gertjuh!!! :')
pi_66236962
Gaat hard met de topics!

Zodra mijn Paypal geld binnen is, ga ik weer eens orderen
De vliegende flipperkast wist ternauwernood te ontsnappen aan de vlijmscherpe wieken der ventilatoren.
pi_66237420
Pakketje binnen

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.46
Tof dingetje. Goedkoop en nuttig, komt imho genoeg licht vanaf

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1165
Handig ding, werkt goed. Makkelijk omdat ik wel eens pakketjes verstuur :-)

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4468
Damn, dat ding is gevoelig! Ik heb een koptelefoon zonder mic, dus in een rustige kamer ideaal ding icm TeamSpeak of Skype

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5157
Deze keer was het weer een goeie

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5970
3 van deze, hehe. Ik had een tijdje geleden zo'n ding gekocht, en op school waren ze nogal enthousiast. Die van mij ging kapot, dus eentje houd ik lekker en de andere verpats ik op school

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.9879
Goeie reviews, voor het geld aardige dopjes

Zo, ik ben m'n ei ook weer kwijt. Weer genoeg speelgoed voor de rest van de dag
pi_66238789
tvp
pi_66238834
Ik heb ook een pakketje! maar moet wachten totdat ik thuis ben...
pi_66238887
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 14:24 schreef lezut het volgende:
Pakketje binnen

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.46
Tof dingetje. Goedkoop en nuttig, komt imho genoeg licht vanaf

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1165
Handig ding, werkt goed. Makkelijk omdat ik wel eens pakketjes verstuur :-)

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4468
Damn, dat ding is gevoelig! Ik heb een koptelefoon zonder mic, dus in een rustige kamer ideaal ding icm TeamSpeak of Skype

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5157
Deze keer was het weer een goeie

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5970
3 van deze, hehe. Ik had een tijdje geleden zo'n ding gekocht, en op school waren ze nogal enthousiast. Die van mij ging kapot, dus eentje houd ik lekker en de andere verpats ik op school

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.9879
Goeie reviews, voor het geld aardige dopjes

Zo, ik ben m'n ei ook weer kwijt. Weer genoeg speelgoed voor de rest van de dag
super. Alleen ik heb mn aanstekers vrneukt door er cheapass gas in te flikkeren
pi_66239151
Ik mik er ook gas van de Action in, brand prima hoor. En mijn eerste rifle-style lighter ging kapot omdat het trekkertje afbrak, dus niet omdat hij verstopt zat ofzo.

Maar goed, nu doet ook maar 1 van de 3 aanstekers het.. De ene kan niet bijgevuld worden (het gaatje is niet goed) en bij de andere is de vonk niet sterk genoeg. Baal Baal, straks maar ff ticket aanmaken.
pi_66242326
Tvp.
pi_66242562
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 15:10 schreef lezut het volgende:
Ik mik er ook gas van de Action in, brand prima hoor. En mijn eerste rifle-style lighter ging kapot omdat het trekkertje afbrak, dus niet omdat hij verstopt zat ofzo.

Maar goed, nu doet ook maar 1 van de 3 aanstekers het.. De ene kan niet bijgevuld worden (het gaatje is niet goed) en bij de andere is de vonk niet sterk genoeg. Baal Baal, straks maar ff ticket aanmaken.
Neem een Zippo van DX .
Zijn echt mooie dingen die zippo's, heb er zelf ook een besteld.

0.5mW Red Laser Pointer Pen (2*AAA) is trouwens wel een leuk ding lijkt me, deze heb ik ook besteld. Op andere sites als FP etc. staat hij echter voor 5mW. Leuk als je toch legaal wilt invoeren, er staat overal 0.5mW maar echte output is 5mW.
  donderdag 19 februari 2009 @ 16:35:51 #70
136730 PiRANiA
pi_66242592
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 16:35 schreef Granaatappel het volgende:

[..]

Neem een Zippo van DX .

0.5mW Red Laser Pointer Pen (2*AAA) is trouwens wel een leuk ding lijkt me, deze heb ik ook besteld. Op andere sites als FP etc. staat hij echter voor 5mW. Leuk als je toch legaal wilt invoeren, er staat overal 0.5mW maar echte output is 5mW.
Weet je dat zeker?
  donderdag 19 februari 2009 @ 16:40:13 #71
128384 mcwops
gat in je glas
pi_66242782
leuk ding: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.20388

hatelijke 'waiting for supplier' , normaal heb ik al een volgende order geplaatst, maar daar wacht ik nu even mee.
pi_66242924
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 16:35 schreef PiRANiA het volgende:

[..]

Weet je dat zeker?
Nou, op FP staat exact dezelfde, hierzo, met als output 5mW. Op DX product forum van dit item en reviews wordt ook gezegd dat ze niet kunnen geloven dat het 0.5mW is, het ziet er volgens velen uit als een 5mW vanwege de sterkere helderheid.
pi_66243129
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 16:35 schreef Granaatappel het volgende:

[..]

Neem een Zippo van DX .

Output is gewoon 0.5~2.5 mw meer niet ; lijkt alleen erg vel ..

dit is wel een real 5 mw..
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.9768

wel met knoopcel battarijen dan maargoed.. Tevens een tip voor de gene die ook een knoopcelbatterij laser heeft, Probeer er een 4de batterijtje bij te doen , vaak zie je dat dit nog wel eens wil helpen je laser beter te laten werken ( dikkere point , verdere afstand )

op Dx stond er wel een filmpje van ; die werkt helaas niet meer .. maar kan veel helpen dus
  donderdag 19 februari 2009 @ 16:58:49 #74
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_66243480
Hmm ik heb die keychain besteld van 4,88$, hopen dat het wat is. En dat het spul snel binnenkomt. Mijn eerste order
29.10 Novastar HMH
pi_66244575
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 16:58 schreef Damzkieee het volgende:
Hmm ik heb die keychain besteld van 4,88$, hopen dat het wat is. En dat het spul snel binnenkomt. Mijn eerste order
Gefeliciteerd, koop een taart en vier het. Geef iedereen een stukje.
  donderdag 19 februari 2009 @ 17:48:13 #76
98259 mstr
Een jonge God!
pi_66245262
TVP denk ik maar
pi_66245750
Ik moet eerlijk zijn, DX is erg traag nowadays in het versturen van pakketjes. Heb zo hier en daar een aantal orders waarvan alles in stock is en ready for shipping, al zo vanaf 3 februari.

slaat tog nergens op.
pi_66246229
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 18:04 schreef Flubberbal het volgende:
Ik moet eerlijk zijn, DX is erg traag nowadays in het versturen van pakketjes. Heb zo hier en daar een aantal orders waarvan alles in stock is en ready for shipping, al zo vanaf 3 februari.

slaat tog nergens op.
Ja we weten het nou wel...
Ik ga er vanuit dat het binnen een paar weken opgelost is en anders moeten we er maar mee leven(en zij de aangegeven levertijd gewoon verhogen).
pi_66246473
DX heeft de 'LED T-shirts' binnen, het zijn echter niet dezelfde als op DP.
--> hier

____
Weet iemand trouwens waar je je store credit kan zien? Ik heb wat store credit gekregen vanwege een incomplete lockpicking set en zou dit graag willen gebruiken.
pi_66247085
tvp
  donderdag 19 februari 2009 @ 18:45:58 #81
170462 Stinosss
pi_66247270
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 18:04 schreef Flubberbal het volgende:

slaat tog nergens op.
Kerel, gaat nou eens weg. Tis ondertussen wel mooi geweest met jou.
Niemand heeft je hier nodig.

Ciao

OT:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.20398
Wat moet ik me daarbij voorstellen? Wat is het?
pi_66247329
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 18:25 schreef Granaatappel het volgende:
DX heeft de 'LED T-shirts' binnen, het zijn echter niet dezelfde als op DP.
--> hier

____
Weet iemand trouwens waar je je store credit kan zien? Ik heb wat store credit gekregen vanwege een incomplete lockpicking set en zou dit graag willen gebruiken.
DP?
  donderdag 19 februari 2009 @ 18:48:12 #83
136730 PiRANiA
pi_66247354
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 17:28 schreef Flubberbal het volgende:

[..]

Gefeliciteerd, koop een taart en vier het. Geef iedereen een stukje.
Doe eens liev
pi_66247514
Zucht had ik een 8gb geheugenstickje en een adapter(van $1) besteld hebben ze die adapter alleen verstuurd en met tracking nummer... mja nu annuleer de bestelling aangezien die 8gb stick toch niet terug komt(tenminste niet voor die prijs..).
pi_66248030
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 18:45 schreef Stinosss het volgende:
OT:
Er zitten kleine magnetische balletjes in die halsband, lijkt me een soort van 'magneet therapie' tegen kwaaltjes?
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 18:47 schreef Tarabass het volgende:

[..]

DP?
DealPerfect, nieuwe tegenhanger van DX.
Die verkoopt LED T-Shirts, DX heeft ze nu ook, alleen andere varianten.
pi_66248799
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 18:45 schreef Stinosss het volgende:

[..]

Kerel, gaat nou eens weg. Tis ondertussen wel mooi geweest met jou.
Niemand heeft je hier nodig.

Ciao

OT:
Ik help tenminste mensen en wat jij doet is alleen beetje reclame maken voor je domme lichtjes.
pi_66248834
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 16:58 schreef Damzkieee het volgende:
En net nu moet ik melden dat gewoon geen enkele AAA batterij die ik uitprobeer in dat kreng past . Knopje was constant ingedrukt in m'n tas, dus batterij leeg. Had nog AAA liggen hier, maar van allen is de "onderkant" te breed om in het draaidekseltje te passen . Moet ik goddomme nog batterijen daar bestellen ook
Ma come piove bene su'gli &lt;a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank"&gt;impermeabili&lt;/a&gt;
pi_66249019
Focalprice NDS Soft Pouch 0,69 USD
DX variant voor 1,43 USD

Heb maar meteen een price match aangevraagd
  donderdag 19 februari 2009 @ 19:30:41 #89
170462 Stinosss
pi_66249105
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 19:23 schreef Flubberbal het volgende:

[..]

Ik help tenminste mensen en wat jij doet is alleen beetje reclame maken voor je domme lichtjes.
Reclame maken? Domme lichtjes?
Op die kitmarkers zit geen enkele winstmarge. zoals je op sk.net kunt zient staat het vinkje ''winstoogmerk'' ook niet aangevinkt.
Ja, ik maak reclame zodat er meer afgenomen kunnen worden. Zit met een minimumaantal om aanspraak te maken op die korting.
  donderdag 19 februari 2009 @ 19:42:44 #90
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_66249544
Vandaag pakketje binnen
pi_66249645
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 19:42 schreef drummerdude het volgende:
Vandaag pakketje binnen
En, wat had je besteld? Werkt het?
pi_66251064
Ik zit erover te denken om deze te bestellen. De 'originele' heeft een andere connector, die weer niet past op mijn camera. Dus eigenlijk is deze beter dan de originele.

Wel kut dat er geen reviews zijn...

De originele kost trouwens tussen de 140 en 170 euro, dus dat is een mooie besparing..

Hmm.. 40 U.S. dollars = 31.5208826 Euros

Nog best een hoop geld. Hopen maar dat de dollar nog een beetje omlaag gaat...

Het grafiekje gaat wel weer omhoog lijkt het (De laatste 3 pixels dan.... )

[ Bericht 18% gewijzigd door sander-3 op 19-02-2009 20:28:08 ]
Er gaat niets boven Groningen
pi_66251073
Hmm, zit nu het journaal te kijken. Export is in China 17.5% gedaald, vandaar dat er overal fabrieken sluiten. Gevolg: dikke werkeloosheid.
pi_66251334
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 19:30 schreef Stinosss het volgende:

[..]

Reclame maken? Domme lichtjes?
Op die kitmarkers zit geen enkele winstmarge. zoals je op sk.net kunt zient staat het vinkje ''winstoogmerk'' ook niet aangevinkt.
Ja, ik maak reclame zodat er meer afgenomen kunnen worden. Zit met een minimumaantal om aanspraak te maken op die korting.
iets verkopen en zeggen dat er geen winstoogmerk is terwijl je dat wel hebt kan ik ook doen.

tzelfde kun je vergelijken met Unive; De verzekeraar zonder winstoogmerk
pi_66251535
bestelling binnen, Acekard 2i, beetje miskoop, is veeeel trager dan een DSTT voor 3 keer de prijs, wel een mooier menu.

Verder een SATA/IDE to USB2 converter, echt geniaal, gebruik nu mijn oude 80GB schijven gewoon als een soort floppies .

En wat screenprotectors, stylussen, microSD kaartjes etc...
Get woke, go broke!
  donderdag 19 februari 2009 @ 20:35:26 #96
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_66251689
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 20:27 schreef Flubberbal het volgende:

[..]

iets verkopen en zeggen dat er geen winstoogmerk is terwijl je dat wel hebt kan ik ook doen.

tzelfde kun je vergelijken met Unive; De verzekeraar zonder winstoogmerk
Ik wilde me er niet in mengen, vooral omdat ik geen zin had om me naar jouw niveau te verlagen, maar het moet dan maar, al is het om iemand te verdedigen die ook op mij zit te zeiken .
Ik weet zeker dat hij die markers niet met winst verkoopt, omdat op SamenKopen.net (heb je vast nooit van gehoord of naar gekeken) er beheerders zijn die controleren of een actie zonder winstoogmerk ook daadwerkelijk voor geen winst bij de actiehouder heeft gezorgd. Je moet elke cent kunnen verantwoorden. Je hebt zeker ook niet gezien dat bij die actie de prijzen lager liggen dan bij DX, en het originele producten zijn?

Maar ach, jij blijft liever mensen bashen, en dat zal waarschijnlijk ook nooit veranderen.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  donderdag 19 februari 2009 @ 20:39:28 #97
128384 mcwops
gat in je glas
pi_66251874
Dealextreme #42 - waar we vriendelijk verder gaan zonder Flubberbal
  donderdag 19 februari 2009 @ 20:40:47 #98
136730 PiRANiA
pi_66251921
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 20:32 schreef HeatWave het volgende:
bestelling binnen, Acekard 2i, beetje miskoop, is veeeel trager dan een DSTT voor 3 keer de prijs, wel een mooier menu.

Verder een SATA/IDE to USB2 converter, echt geniaal, gebruik nu mijn oude 80GB schijven gewoon als een soort floppies .

En wat screenprotectors, stylussen, microSD kaartjes etc...
goed te weten, wilde er bijna 1 bestellen
pi_66251943
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 20:35 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Ik wilde me er niet in mengen, vooral omdat ik geen zin had om me naar jouw niveau te verlagen, maar het moet dan maar, al is het om iemand te verdedigen die ook op mij zit te zeiken .
Ik weet zeker dat hij die markers niet met winst verkoopt, omdat op SamenKopen.net (heb je vast nooit van gehoord of naar gekeken) er beheerders zijn die controleren of een actie zonder winstoogmerk ook daadwerkelijk voor geen winst bij de actiehouder heeft gezorgd. Je moet elke cent kunnen verantwoorden. Je hebt zeker ook niet gezien dat bij die actie de prijzen lager liggen dan bij DX, en het originele producten zijn?

Maar ach, jij blijft liever mensen bashen, en dat zal waarschijnlijk ook nooit veranderen.
Gozer, ik diss je vierkant uit.

Wat als de leverancier van de actiehouder meewerkt? Gast, denk eens na voordat je wat post.
  donderdag 19 februari 2009 @ 20:41:58 #100
136730 PiRANiA
pi_66251965
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 20:39 schreef mcwops het volgende:
Dealextreme #42 - waar we vriendelijk verder gaan zonder Flubberbal
  donderdag 19 februari 2009 @ 20:42:33 #101
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_66251996
Oei oei oei, wat een diss!!! Ik kan hier niet op terugkomen zonder weer een minuut van mijn tijd hieraan te verspillen. Ik geef het op, almachtige Flubberkutbal, je hebt me vierkant gedisst.
pi_66252050
stelletje kleuters, zeiken om iets van 4.88$
  donderdag 19 februari 2009 @ 20:44:37 #103
136730 PiRANiA
pi_66252076
Waarom zijn alle DX topics tegenwoordig bash-elkaar-topics ?
  donderdag 19 februari 2009 @ 20:49:03 #104
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_66252231
WTF is dit voor iets
29.10 Novastar HMH
pi_66252431
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 20:42 schreef MacorgaZ het volgende:
Oei oei oei, wat een diss!!! Ik kan hier niet op terugkomen zonder weer een minuut van mijn tijd hieraan te verspillen. Ik geef het op, almachtige Flubberkutbal, je hebt me vierkant gedisst.
Mooi zo, eerlijk dat je het zelf toegeeft.
pi_66252865
Flubberbal is echt een aanwinst voor deze reeks!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_66253443
ik word hier echt ziek van
  donderdag 19 februari 2009 @ 21:26:52 #108
128384 mcwops
gat in je glas
pi_66253690
wie maakt de Exit-poll voor Flubberbal
pi_66253784
Oke net mijn allereerste bestelling van DX binnen.
13 dagen gewacht totdat hij werd geshipped, en vervolgens 6 dagen totdat hij binnen was. In totaal dus 19 dagen.
Het betreft een 50mW laserpointer en doet het op het eerste ogenblik zeer goed, wat een straal.

Levering: Voldoende
Service: Voldoende
Kwaliteit artikel: Goed
  donderdag 19 februari 2009 @ 21:30:42 #110
128384 mcwops
gat in je glas
pi_66253877
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 21:28 schreef Morellow het volgende:
13 dagen gewacht totdat hij werd geshipped, en vervolgens 6 dagen totdat hij binnen was. In totaal dus 19 dagen.
Het betreft een 50mW laserpointer en doet het op het eerste ogenblik zeer goed, wat een straal.

goed om te horen. have fun . al een volgende bestelling lopen?
pi_66253933
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 21:28 schreef Morellow het volgende:

Had je de True Green ?

Die wil ik ook gaan kopen
pi_66254373
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 21:31 schreef NextTVH het volgende:

[..]

Had je de True Green ?

Ja heb de True Green, ziet er heel cool uit en is van goed materiaal et cetera.

En ja, heb nog een bestelling lopen, paar setjes ipod oortjes en zo'n adapter voor Sony Ericsson telefoon voor earphones. Staat nu een week op expedited order received - in stock. Maargoed, geen haast bij..
  donderdag 19 februari 2009 @ 21:44:27 #113
136730 PiRANiA
pi_66254387
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 21:31 schreef NextTVH het volgende:

[..]

Had je de True Green ?

Die heb ik ook.
Goeie pointer
  donderdag 19 februari 2009 @ 21:46:52 #114
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_66254489
Houden we nou verdomme op met dat gezuig?

Zal vast wel weer "ja maar hij begon" zijn, maar vooralsnog zie ik vooral jou kloten Flubberbal, bij deze nog het vriendelijke verzoek er mee te nokken.....
Get woke, go broke!
pi_66254651
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 21:46 schreef HeatWave het volgende:

Zal vast wel weer "ja maar hij begon" zijn, maar vooralsnog zie ik vooral jou kloten Flubberbal, bij deze nog het vriendelijke verzoek er mee te nokken.....

ja maar ik begon niet

verzoek aanvaard.

[ Bericht 8% gewijzigd door Flubberballetje op 19-02-2009 21:56:59 ]
pi_66254866
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 21:46 schreef HeatWave het volgende:

Geef die vent dan even een 24 uurs ban ofzo
pi_66254909
Mijn knipperlichies zijn binnen gekomen! Heb ze meteen ingebouwd.
  donderdag 19 februari 2009 @ 21:57:51 #118
136730 PiRANiA
pi_66254921
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 21:57 schreef OxygeneFRL het volgende:
link?
pi_66255001
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 21:57 schreef OxygeneFRL het volgende:
sku?
nvm

[ Bericht 2% gewijzigd door Flubberballetje op 19-02-2009 22:00:38 (ik masseer die vrouwelijke lichaamsdelen) ]
  donderdag 19 februari 2009 @ 22:25:32 #121
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_66256443
Mjah.. Leuke nwe items op DX..
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_66257361
Weet iemand de sku van de 10m usb kabels, kan alleen de 5m kabel vinden terwijl ik zeker weet dat of dx of fp de 10m ook hadden.
pi_66257734
Gaat USB wel zo ver? Anders moet je SKU 6640 hebben.

En die knipperlichtjes, hebben die een speciaal effect ofzo?
  donderdag 19 februari 2009 @ 22:46:14 #125
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_66257764
M'n horloge staat op Packaging!
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  donderdag 19 februari 2009 @ 22:46:28 #126
136730 PiRANiA
pi_66257775
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 22:46 schreef Zapper het volgende:
Die kinetische?
pi_66258151
Jeetje, die groene lasers kosten ook niks meer

Godverdomme wat een kut site ook he.. ik zie weer allemaal leuke dingen

Edit: kut zooi... mijn paypal account werkt niet meer

[ Bericht 28% gewijzigd door sander-3 op 19-02-2009 23:03:58 ]
pi_66259473
Zeg, hebben jullie dit ook bij Paypal?
quote:
Uw ontvanger wil direct worden betaald. Om directe betaling mogelijk te maken, hoeft u alleen maar een creditcard te koppelen als betaalbron.

Nu zouden ze verdomme van je verwachten dat je verdomme een creditcard gaat nemen.

Het zal vast wel eens voorbij gekomen zijn, maar ik ga niet 40 topics doorlezen..
pi_66259518
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 23:13 schreef Ayca het volgende:
maar die mark2 pro duo kaartjes die komen helemaal niet meer binnen?
dus die order dan cancelen maar?
pi_66259635
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 23:22 schreef sander-3 het volgende:
Zeg, hebben jullie dit ook bij Paypal?
[..]

Het zal vast wel eens voorbij gekomen zijn, maar ik ga niet 40 topics doorlezen..
Tja, vooral van de laatste topic's zou je absoluut niet vrolijk worden als je die moet doorzoeken

Maar goed, dat creditcard probleem heb ik ook een hele tijd gehad, ik kon ook niets bestellen via de express payout op DX, bij FP ging het gewoon goed. Toen eens de normal payout geprobeert en hij pakte hem direct :-) Denk dat dat de oplossing is...
pi_66259748
Dus jij kan nog betalen via paypal? Bij deal extreme? Zonder creditcard?
pi_66260056
Ah, krijg nou wat...
quote:
Het saldo van uw PayPal-rekening is negatief sinds 60 of meer dagen. Als u verdere incassomaatregelen wilt voorkomen, dient u voldoende geld aan uw rekening toe te voegen tot het saldo ten minste nul is.
Gaat over 6,99 euro trouwens

Ik had mijn provider's e-mail account sinds de vorige installatie van XP niet meer gelezen. Net even gedaan.. nadat ik 9000 spam mailtjes binnenkreeg stonden er inderdaad een paar herinneringen van paypal in.. Maar waarom ze dat niet gewoon van mijn rekening af hebben gehaald is me een raadsel..

Dit zal dus ook wel de reden zijn dat ik niet meer kan betalen via Paypal Kut beunhazen...
pi_66260361
Yay, 10 orders op packaging nu, 2 verzonden.
Geen referral hier.
pi_66260445
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 23:42 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Yay, 10 orders op packaging nu, 2 verzonden.
En jij had geen last met betalen?
pi_66261254
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 @ 23:35 schreef sander-3 het volgende:
Dit zal dus ook wel de reden zijn dat ik niet meer kan betalen via Paypal Kut beunhazen...
Jij bent hier de beunhaas, beetje 60 dagen lang een negatief saldo hebben

De reden waarom ze het niet van je rekening afhaalden? Hebben ze geprobeerd, maar het lukte niet. Omdat er iets fout was, zoals dat je onvoldoende saldo op je rekening had.

Dan gaan ze verder niet proberen het nog een keer van je rekening af te halen, totdat jij aangeeft dat ze het moeten gaan proberen, bijvoorbeeld als je er geld op hebt gezet.
pi_66261464
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 00:07 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Jij bent hier de beunhaas, beetje 60 dagen lang een negatief saldo hebben

De reden waarom ze het niet van je rekening afhaalden? Hebben ze geprobeerd, maar het lukte niet. Omdat er iets fout was, zoals dat je onvoldoende saldo op je rekening had.

Dan gaan ze verder niet proberen het nog een keer van je rekening af te halen, totdat jij aangeeft dat ze het moeten gaan proberen, bijvoorbeeld als je er geld op hebt gezet.
Ik heb de afgelopen 60 dagen niet minder dan 6,99 euro op mijn rekening gehad.. dus met dat onvoldoende saldo valt het wel mee.. en als zij het niet gewoon nog een keer proberen vind ik hun beunhazen..

Heb die bestelling nu overigens met creditcard gedaan, en dat ging wel..

Heb die remote timer besteld, en nog 3 pincetjes
pi_66262173
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 23:44 schreef sander-3 het volgende:

[..]

En jij had geen last met betalen?
Nooit gehad, maar recentste order is van 3 dagen geleden.
Geen referral hier.
pi_66262969
quote:
Sku?
pi_66262981
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 01:30 schreef aardappelkroket het volgende:

[..]

Sku?
Waarschijnlijk die alle FOK!kers hebben, sku.14045 uit mijn hoofd.
  vrijdag 20 februari 2009 @ 01:33:29 #140
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_66263024
Goedenavond, mijn eerste post in het bash-topic!

tevens een tvp
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_66263042
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 01:31 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Waarschijnlijk die alle FOK!kers hebben, sku.14045 uit mijn hoofd.
Best wel triest dat ik het sku van dat horloge uit mijn hoofd weet

vrijdag 20 februari 2009 @ 01:36:33 #142
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_66263067
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 01:34 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Best wel triest dat ik het sku van dat horloge uit mijn hoofd weet

[ afbeelding ]
Het is dat je er zelf vooruit komt
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_66263100
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 00:15 schreef sander-3 het volgende:

[..]

Ik heb de afgelopen 60 dagen niet minder dan 6,99 euro op mijn rekening gehad.. dus met dat onvoldoende saldo valt het wel mee.. en als zij het niet gewoon nog een keer proberen vind ik hun beunhazen..

Heb die bestelling nu overigens met creditcard gedaan, en dat ging wel..

Heb die remote timer besteld, en nog 3 pincetjes
Als je een creditcard hebt, dan is dit wel handig voor je:
http://www.dealextreme.co(...)-100~threadid.232856

Scheelt weer een zooitje PayPal kosten.
  vrijdag 20 februari 2009 @ 01:47:57 #144
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_66263224
tvp, ga ook maar eens bestellen
  vrijdag 20 februari 2009 @ 01:49:42 #145
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_66263252
Heb net 2 rollen tape besteld.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.19203

Puur omdat ik ze nodig heb om pakjes te tapen en cheap zijn
pi_66263406
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 01:49 schreef Dionysiou het volgende:
Heb net 2 rollen tape besteld.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.19203

Puur omdat ik ze nodig heb om pakjes te tapen en cheap zijn
Dat is niet echt goed tape om pakjes te tapen, het plakt niet op papier enzo.
Dat is isolatie voor kabels, dus als een kabel dan gestript is, of je wilt 2 draadjes verbinden, kan je dat tape gebruiken.

Jij zoekt gewoon duct-tape, die liggen voor ¤2 per 5 bij de Gamma of Praxis ofzo.
  vrijdag 20 februari 2009 @ 02:12:54 #147
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_66263519
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 02:02 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Dat is niet echt goed tape om pakjes te tapen, het plakt niet op papier enzo.
Dat is isolatie voor kabels, dus als een kabel dan gestript is, of je wilt 2 draadjes verbinden, kan je dat tape gebruiken.

Jij zoekt gewoon duct-tape, die liggen voor ¤2 per 5 bij de Gamma of Praxis ofzo.
Ik dacht ook eerlijk gezegt dat het op duct tape leek
Dan maar even cancellen denk ik..
pi_66263793
Dx wil mij pas een refund geven, als ik het PP geschil ophef, volgens PP kunnen ze het direct oplossen door via het klachtencentrum mijn geld terug te storten,maar DX communiceert niet meer naar mij. Iemand advies/ervaring hier mee?
pi_66263806
mijn order met 8 GB pro duo is net verzonden zie ik... vind ik toch knap aangezien ze al een aantal weken uitverkocht zijn.

vandaag trouwens ook die ipod in-ear oordopjes binnen wat een kwaliteit
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 20 februari 2009 @ 02:59:24 #150
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_66263820
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 02:53 schreef THEFXR het volgende:
Dx wil mij pas een refund geven, als ik het PP geschil ophef, volgens PP kunnen ze het direct oplossen door via het klachtencentrum mijn geld terug te storten,maar DX communiceert niet meer naar mij. Iemand advies/ervaring hier mee?
Nooit meer een geschil tegen DX openen. Je kan gewoon een refund krijgen door een ticket aan te maken..
En anders kon je het vragen in dit topic, daar zijn we tenslotte voor.

Gewoon het PP geschil opheffen en als er na overleg met DX nog steeds niet tot een akkoort komt open je het geschil opnieuw!
  vrijdag 20 februari 2009 @ 08:03:45 #151
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_66264977
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 02:59 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Nooit meer een geschil tegen DX openen. Je kan gewoon een refund krijgen door een ticket aan te maken..

Gewoon het PP geschil opheffen en als er na overleg met DX nog steeds niet tot een akkoort komt open je het geschil opnieuw!

Ik meende dat je slechts één keer een geschil per order kunt openen?
Sowieso is het nutteloos een geschil te openen, gewoon cancel order en je hebt je geld binnen 3 dagen terug.
  vrijdag 20 februari 2009 @ 08:30:06 #152
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_66265284
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 19:23 schreef Luco het volgende:

[..]

En net nu moet ik melden dat gewoon geen enkele AAA batterij die ik uitprobeer in dat kreng past . Knopje was constant ingedrukt in m'n tas, dus batterij leeg. Had nog AAA liggen hier, maar van allen is de "onderkant" te breed om in het draaidekseltje te passen . Moet ik goddomme nog batterijen daar bestellen ook
Ik heb hem gecancelled. Iemand die er eentje weet waar WEL gewone AAA batterijen van ons inpassen?
Gaat over laser pointers dus

Trouwens: over dat PayPal. Moet ik daar eerst met mijn rekening geld op storten voordat ik iets bij DX kan bestellen, of kan ik iets bij DX bestellen en wordt dat via Paypal van mijn rekening afgeschreven? Snap het principe niet echt.
29.10 Novastar HMH
  vrijdag 20 februari 2009 @ 08:34:09 #153
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_66265348
quote:
En nu weer op Processing - Contact us for the latest update

En het inderdaad de 14045

DX
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_66265701
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 08:30 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Ik heb hem gecancelled. Iemand die er eentje weet waar WEL gewone AAA batterijen van ons inpassen?
Gaat over laser pointers dus
Ik heb deze: http://www.focalprice.com(...)ack_LP021B_1696.html en die werkt perfect bij mij. Ik bestel hem ook altijd voor vrienden enz. is trouwens de goedkoopste van fp en ook goedkoper als bij DX als ik me niet vergis
  vrijdag 20 februari 2009 @ 09:31:44 #155
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_66266664
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 08:53 schreef Elias3 het volgende:

[..]

Ik heb deze: http://www.focalprice.com(...)ack_LP021B_1696.html en die werkt perfect bij mij. Ik bestel hem ook altijd voor vrienden enz. is trouwens de goedkoopste van fp en ook goedkoper als bij DX als ik me niet vergis
Deze dan maar besteld
Ik ga volledig af op jouw expertise
Maar hoe zit dat nu met PayPal?
29.10 Novastar HMH
  vrijdag 20 februari 2009 @ 09:46:06 #156
206640 Beelzebufo
pi_66267089
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 02:53 schreef THEFXR het volgende:
Doe iedereen, inclusief jezelf én de DX-staff, een plezier en hef dat geschil op. In mijn ervaring is DX niet héél snel met refunds, maar het probleem wordt altijd opgelost.

Je hebt met je geschil een beetje met een kanon op een mug geschoten en daarmee een moeizame situatie in het leven geroepen.

Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
  vrijdag 20 februari 2009 @ 09:48:20 #157
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_66267168
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.7690

Briljant ding, gebruik oudere harddrives nu gewoon als floppy .
Get woke, go broke!
  vrijdag 20 februari 2009 @ 10:09:14 #158
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_66267772
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 09:48 schreef HeatWave het volgende:

die heb ik ook ale en paar jaar 1 ja voor het geval er een pc binnenkomt die half overleden is ofzo. Ik heb ook een paar extrene behuizingen daar besteld met een oude laptop hdd erin zijn dta fijne portble drives
  vrijdag 20 februari 2009 @ 10:15:21 #159
239646 Cmonv
Headbanger
pi_66267913
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 08:34 schreef Zapper het volgende:

[..]

En nu weer op Processing - Contact us for the latest update
Owja, dat gaat minstens 3 weken duren, heb ik ook last van
  vrijdag 20 februari 2009 @ 10:16:46 #160
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_66267951
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 10:09 schreef Magneet het volgende:

[..]

die heb ik ook ale en paar jaar 1 ja voor het geval er een pc binnenkomt die half overleden is ofzo. Ik heb ook een paar extrene behuizingen daar besteld met een oude laptop hdd erin zijn dta fijne portble drives
Externe behuizingen blijven zo duur daar vind ik. Waarom hebben ze die nou niet voor een paar dollar? 3,5 inch dan he, 2,5 inch heb ik idd ook al voor die 4 dollar .
Get woke, go broke!
  vrijdag 20 februari 2009 @ 10:18:46 #161
98259 mstr
Een jonge God!
pi_66268006
Ik zoek nog iets leuks/onnuttigs om te bestellen
Tot een euro'tje of 20, iemand enig idee?
pi_66268045
Voor de mensen die die neppe Bose oordoppen besteld hebben (die toen opeens uit de shop verdwenen waren), mijne zijn vannacht geshipped
  vrijdag 20 februari 2009 @ 10:23:02 #163
98259 mstr
Een jonge God!
pi_66268124
DP ligt plat door de Shenzen Network Police?
pi_66268168
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 10:16 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Externe behuizingen blijven zo duur daar vind ik. Waarom hebben ze die nou niet voor een paar dollar? 3,5 inch dan he, 2,5 inch heb ik idd ook al voor die 4 dollar .
Verzendkosten.

Gebruik overigens zelf deze: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.10113 stuk goedkoper en doet exact hetzelfde.
  vrijdag 20 februari 2009 @ 10:25:51 #165
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_66268205
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 10:24 schreef g0dz0r het volgende:

[..]

Verzendkosten.

Gebruik overigens zelf deze: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.10113 stuk goedkoper en doet exact hetzelfde.
Die heeft toch iets minder aansluitingen zie ik .
Get woke, go broke!
  Moderator vrijdag 20 februari 2009 @ 10:30:07 #166
9859 crew  Karina
Woman
pi_66268338
Dit dingetje lijkt me echt leuk om te hebben, het is dat ik momenteel even krap zit, anders had ik hem besteld, er zit zelfs tv-out op, radio en ondersteunt ook Nederlands!
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  vrijdag 20 februari 2009 @ 10:34:14 #167
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_66268470
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 10:30 schreef Karina het volgende:
Dit dingetje lijkt me echt leuk om te hebben, het is dat ik momenteel even krap zit, anders had ik hem besteld, er zit zelfs tv-out op, radio en ondersteunt ook Nederlands!
[ afbeelding ]
Wel grappig vaak dat soort dingen, maar in de praktijk vaak tegenvallend, ik heb ooit eens zo'n Mp4 horloge besteld, het werkt allemaal wel, maar handig is anders.

En mijn GSM kan ook wel wat dit dingetje kan .
Get woke, go broke!
pi_66269021
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 08:30 schreef Damzkieee het volgende:

Trouwens: over dat PayPal. Moet ik daar eerst met mijn rekening geld op storten voordat ik iets bij DX kan bestellen, of kan ik iets bij DX bestellen en wordt dat via Paypal van mijn rekening afgeschreven? Snap het principe niet echt.

Zorg, dat je bankrekening aan je paypal is gekoppelt en daar genoeg geld op staat.
Dan betaal je gewoon via Paypal, ook als ik er 0.00 op Paypal staat -> Paypal schiet het tijdelijk voor -> 2 - 3 dagen later wordt het afgeschreven van je bank,
  vrijdag 20 februari 2009 @ 10:53:25 #169
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_66269120
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 10:30 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
De lay-out is echt gejat van de iPhone
(Wel mooi gedaan van die Chinezen )
pi_66269528
De layout van dat ding is gejat van de Iphone?

Wat dacht je hiervan dan:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13241

pi_66269653
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 10:25 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Die heeft toch iets minder aansluitingen zie ik .
Ik snap alleen de toegevoegde waarde van de aansluitingen niet?
  vrijdag 20 februari 2009 @ 11:17:03 #172
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_66270022
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 11:07 schreef g0dz0r het volgende:

[..]

Dan heb je hem niet nodig .
Get woke, go broke!
pi_66270229
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 11:07 schreef g0dz0r het volgende:

[..]

Ze zijn exact hetzelfde voor qua aansluitingen volgens mij.

Dat ding wat HeatWave liet zien heeft een SATA-power aansluiting op het blokje zitten, terwijl de andere een verloopje van molex -> sata in de verpakking heeft zitten. Praktisch hetzelfde dus.. Voor de rest zie ik geen verschil
pi_66270350
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 11:23 schreef lezut het volgende:
Voor de rest zie ik geen verschil
Ik zie het dus ook niet, pata en sata aansluitingen plus een voeding om de boel van prik te voorzien.

Wat is de toegevoegde waarde voor die hogere prijs HW?
  vrijdag 20 februari 2009 @ 11:30:06 #175
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_66270489
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 11:04 schreef lezut het volgende:
De layout van dat ding is gejat van de Iphone?

Wat dacht je hiervan dan:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13241

Ik bedoelde de software, maar dat ding ziet er wel ziekelijk vet uit
  vrijdag 20 februari 2009 @ 11:35:04 #176
98259 mstr
Een jonge God!
pi_66270675
Weet iemand wat leuks om te kopen?
  vrijdag 20 februari 2009 @ 11:40:19 #177
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_66270887
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 11:35 schreef mstr het volgende:
Weet iemand wat leuks om te kopen?
Ga topics teruglezen, je vind vanzelf een tof speeltje!
pi_66270948
@mstr: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.19222

Maar dit ding is idd tof. Vraag me af of hij DivX / XviD draait, dan is het icm de video-out wel een ideaal ding.
  vrijdag 20 februari 2009 @ 11:43:18 #179
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_66271005
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 11:23 schreef lezut het volgende:

[..]

Ze zijn exact hetzelfde voor qua aansluitingen volgens mij.

Dat ding wat HeatWave liet zien heeft een SATA-power aansluiting op het blokje zitten, terwijl de andere een verloopje van molex -> sata in de verpakking heeft zitten. Praktisch hetzelfde dus.. Voor de rest zie ik geen verschil
Zit nog een aansluiting voor een 1,8 inch schijf op (oa ipod drives) .
Get woke, go broke!
  vrijdag 20 februari 2009 @ 11:43:19 #180
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_66271007
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 11:41 schreef lezut het volgende:
@mstr: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.19222

Maar dit ding is idd tof. Vraag me af of hij DivX / XviD draait, dan is het icm de video-out wel een ideaal ding.
Had dan deze gekozen
pi_66271080
Nee man, zo'n Duitse vlag trekt toch veel meer aandacht
pi_66271171
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 10:23 schreef mstr het volgende:
DP ligt plat door de Shenzen Network Police?
Even een print screen voordat het weg is:

Dion, is je Jackje nog online? Of zit ie inmiddels al in de gevangenis?
  vrijdag 20 februari 2009 @ 11:53:24 #183
98259 mstr
Een jonge God!
pi_66271441
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 11:47 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Zou behoorlijk lullig zijn
pi_66271645
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 11:43 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ah okee, die heb ik niet.

Mocht je dit niet nodig hebben dan werkt die van mij ook prima.
pi_66272005
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 02:59 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

je kan maar 1x een geschil openen per item/betaling, als ik hem stop en ik krijg mijn geld niet, dan is het geld foetsie.
pi_66272048
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 11:43 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Oja, bliksem, nu zie ik het ook. Maarja, of je die aansluiting vaak gebruikt?
  vrijdag 20 februari 2009 @ 12:17:50 #187
98259 mstr
Een jonge God!
pi_66272322
Zojuist besteld:
01100 White Flashlight Keychain 22000mcd 10-PACK x 1 Pending $4.58 -
05790 TrustFire Protected 18650 Lithium Battery (2500mAh 2-Pack Blue) x 1 Pending $10.00 -
11866 Super Mini Bluetooth 2.0 Adapter Dongle (Vista Compatible) x 1 Pending $2.65 -
13820 OEM 2*18650 Lithium Battery Charger (110V~240V AC) x 1 Pending
ETA 2/25/2009 $7.79 -
15874 Ultrafire C2 Cree Q5-WC 6-Mode Memory 210-Lumen LED Flashlight with Assault Crown (2*CR123A/1*18650) x 1 Pending $25.36 -
pi_66272337
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 09:46 schreef Beelzebufo het volgende:

[..]

Doe iedereen, inclusief jezelf én de DX-staff, een plezier en hef dat geschil op. In mijn ervaring is DX niet héél snel met refunds, maar het probleem wordt altijd opgelost.

Je hebt met je geschil een beetje met een kanon op een mug geschoten en daarmee een moeizame situatie in het leven geroepen.
Ik heb het geschil op jullie advies gesloten, nu maar afwachten wat Dx gaat doen.
  vrijdag 20 februari 2009 @ 12:33:13 #189
206640 Beelzebufo
pi_66272903
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 12:18 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Ik heb het geschil op jullie advies gesloten, nu maar afwachten wat Dx gaat doen.
Vervolgadvies: heb geduld. Het kómt goed, maar het kán even duren

En omdat ik even geen zin heb om de afgelopen 10 topics uit te pluizen: kan je nog even kort de reden van je geschil melden en zeggen om welk (welke grootte-orde) van bedrag het gin?
  vrijdag 20 februari 2009 @ 13:21:01 #190
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_66274514
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Jack is nog online
  vrijdag 20 februari 2009 @ 13:45:52 #191
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_66275374
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 09:48 schreef HeatWave het volgende:

Goeie tip --> Wishlist..
quote:
[..]
Iets in mij zegt dat Jack zeepjes rapen in de gemeenschappelijke douche niet als als een probleem ziet.. Het verklaart allicht wel waarom ie Dion vroeg om foto's; hij had het misschien al aan zien komen dat ie de bak in moest en wilde daarom een aandenken..
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  vrijdag 20 februari 2009 @ 14:16:40 #192
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_66276687
Voor de gene die zo nieuwschierig waren (ik dus ook) heb ik gevraagd over dat Shen Zhen politie gebeuren.
quote:
We transferred the domain name to the IP address of "Network Police" in Shen Zhen ,when DX attacked us ,we will transfer the domain name to that IP as soon as possible, then the Network police will help us

[ Bericht 0% gewijzigd door Dionysiou op 20-02-2009 14:25:08 ]
  vrijdag 20 februari 2009 @ 14:23:23 #193
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_66276963
quote:

[..]

Je had sowieso al geen PP geschil moeten openen. Probeer eerst altijd gewoon te annuleren via DX, welke website dan ook. Als je dan nog geen geld terug ziet, PP geschil openen.

___
Wat ook wel vreemd is, is dat ik dus $3,- store credit heb gekregen op een order met missende onderdelen. Vervolgens krijg ik een mailtje met: 'Order shipped'. Het betreft de order van de missende onderdelen?
Het kan toch niet zo zijn dat ze eerst zeggen dat ik de order houd en store credit krijg, en dat ze nu weer een nieuwe sturen?

[ Bericht 25% gewijzigd door Granaatappel op 20-02-2009 14:34:36 ]
pi_66278572
Klote Seamonkeys, ze zijn nog steeds niet uitgekomen.
Dinsdag heb ik die eitjes in het water gegooid.
pi_66278831
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 14:58 schreef Wunny het volgende:
Bij mij kwamen ze wel uit maar zag je ze bijna niet. Moest echt goed licht hebben om ze te kunnen zien.
pi_66279207
Vandaag hebben ze nog meer horloges toegevoegd.
Op maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef Made-In-Holland het volgende:
RTL8 :') :') :') Goed voor homeshopping-programma's en voor het uitzenden van herhalingen.
pi_66279413
Net deze besteld voor mijn xbox

Samen met deze
  vrijdag 20 februari 2009 @ 15:19:42 #198
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_66279552
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 14:58 schreef Wunny het volgende:
Je moet ze in het watter leggen niet gooien!
pi_66279936
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 15:19 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Je moet ze in het watter leggen niet gooien!
  vrijdag 20 februari 2009 @ 15:33:19 #200
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_66280111
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 15:29 schreef Wunny het volgende:

[..]

Ow een typfoutje
pi_66280436
volumerate licht er nog steeds uit
  vrijdag 20 februari 2009 @ 16:01:40 #202
136730 PiRANiA
pi_66281244
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.20383
wat is dit voor interessant ding?
"Standalone BitTorrent BT Client + UPNP USB/NAS/FTP/SAMBA/Printer Sharing Network LAN Server"

ziet er supervet uit
pi_66281468
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 14:23 schreef Granaatappel het volgende:

Je had sowieso al geen PP geschil moeten openen. Probeer eerst altijd gewoon te annuleren via DX, welke website dan ook. Als je dan nog geen geld terug ziet, PP geschil openen.
Als dx niet reageert/communiceert, dan moet je wel, toen ik het geschil had geopend kwam er wel reactie van dx!
pi_66281506
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 16:01 schreef PiRANiA het volgende:
"Standalone BitTorrent BT Client + UPNP USB/NAS/FTP/SAMBA/Printer Sharing Network LAN Server"

ziet er supervet uit
Die zet je naast je modem/router, plug je gewoon in een LAN poort, dan kan je op je PC met die software torrents inladen, of als je er een printer op hebt aangesloten kan je de printer installeren, en dan heb je je pc niet nodig voor torrents of FTP enzo.

Gewoon een server, die je op ''afstand'' kan bedienen.
pi_66281573
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 14:16 schreef Dionysiou het volgende:
Voor de gene die zo nieuwschierig waren (ik dus ook) heb ik gevraagd over dat Shen Zhen politie gebeuren.
[..]
Wat lult die Jack nou, DX heeft niemand geDDoSt. Hoe lang gaat ie dat nog volhouden, die onzin?
  vrijdag 20 februari 2009 @ 16:13:51 #206
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_66281729
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 16:10 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Wat lult die Jack nou, DX heeft niemand geDDoSt. Hoe lang gaat ie dat nog volhouden, die onzin?
Weet niet..
  vrijdag 20 februari 2009 @ 16:19:57 #207
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_66281990
Voor RacerDKB
quote:
I just tell you the truth,I do not have money,I do not have the time and energy to ruin DX's reputation
pi_66282050
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 16:10 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Wat is er dan gebeurt volgens jou? DP ligt er toch nog steeds uit.
pi_66282057
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 16:19 schreef Dionysiou het volgende:
Voor RacerDKB
[..]
Ik geloof simpelweg niet dat DX een beetje de site van DealPerfect aan is gaan vallen, hoeveel mensen waren er nou echt die DP kenden? Ja, iedereen in dit topic, maar op DX Forums weet iedereen van FP en KD af, maar niet van DP.

Heb je dit al gelezen:
http://www.dealextreme.co(...)-204~threadid.276549
?

Ik geloof Alex, de manager van VolumeRate, eerder als Jack, de boze ex-medewerker
pi_66282138
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 16:21 schreef g0dz0r het volgende:

[..]

Wat is er dan gebeurt volgens jou? DP ligt er toch nog steeds uit.
Iemand anders DDoSte hem? Of Jack deed net alsof, gewoon zijn site offline gooien, om medelijden te krijgen van DX klanten, die dan DX gingen boycotten voor hem.

Wie weet had ie zijn datalimiet wel bereikt en heeft zijn host zijn site platgelegd, totdat hij concrete bewijzen gaat leveren (een log van IP's bijvoorbeeld, waarop te zien is dat dat bepaalde IP aanzienlijk veel pakketjes naar zijn site heeft gestuurd), geloof ik het niet.
pi_66282158
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 12:33 schreef Beelzebufo het volgende:

[..]

Vervolgadvies: heb geduld. Het kómt goed, maar het kán even duren

En omdat ik even geen zin heb om de afgelopen 10 topics uit te pluizen: kan je nog even kort de reden van je geschil melden en zeggen om welk (welke grootte-orde) van bedrag het gin?
Ik had wat besteld, wat op voorraad was, dit was na 2 weken nog niet geshipped, 1 week gemaild/ticket aangemaakt maar geen response. toen had ik het gehad met DX, daarna dus een geschil opgestart.
maar ze chanteren je wel, want ook al loopt er een geschil, ze kunnen je tijdens het geschil via PP refunden en zij stellen als eis, eerst geschil sluiten,dan pas geld terug.
Als ik nu dus geen geld terug krijgt, heb ik pech je kan nl niet opnieuw een geschil opstarten.
pi_66282223
quote:

[..]

dit dus
pi_66282313
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 16:23 schreef RacerDKB het volgende:
Iemand anders DDoSte hem? Of Jack deed net alsof, gewoon zijn site offline gooien, om medelijden te krijgen van DX klanten, die dan DX gingen boycotten voor hem.
Dat lijkt me sterk, zo bouw je geen business op maar aan de andere kant is beschuldigingen uiten bij klanten ook niet al te kies.
quote:
Wie weet had ie zijn datalimiet wel bereikt en heeft zijn host zijn site platgelegd, totdat hij concrete bewijzen gaat leveren (een log van IP's bijvoorbeeld, waarop te zien is dat dat bepaalde IP aanzienlijk veel pakketjes naar zijn site heeft gestuurd), geloof ik het niet.
Hij zou wel logs moeten hebben idd, wie vraagt dat aan hem?
pi_66282782
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 16:25 schreef NextTVH het volgende:

[..]

dit dus
jep, na hoeveel dagen zie ik dit in mijn Paypal account?
pi_66283332
Wat gaat dit topic hard zeg
Love is in the air!
  vrijdag 20 februari 2009 @ 17:19:57 #216
115814 Drumpie
Zie Signature.
pi_66284230
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 16:08 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Die zet je naast je modem/router, plug je gewoon in een LAN poort, dan kan je op je PC met die software torrents inladen, of als je er een printer op hebt aangesloten kan je de printer installeren, en dan heb je je pc niet nodig voor torrents of FTP enzo.

Gewoon een server, die je op ''afstand'' kan bedienen.
En waar kan je het dan op opslaan?
Zit er een HDD in?
Op maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef Made-In-Holland het volgende:
RTL8 :') :') :') Goed voor homeshopping-programma's en voor het uitzenden van herhalingen.
  vrijdag 20 februari 2009 @ 17:25:05 #218
214237 zeebonk
Instant classic
pi_66284303
Heeft er iemand ervaring mee om een BB gun binnen te krijgen?
pi_66284372
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 17:23 schreef jeroendh het volgende:

[..]

En waar kan je het dan op opslaan?
Zit er een HDD in?
Nee, je moet een USB stick of externe harde schijf in één van de USB poorten steken, daarop kan je het opslaan. Daar zet je ook software op voor FTP enzo denk ik.
pi_66284604
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 17:25 schreef zeebonk het volgende:
Heeft er iemand ervaring mee om een BB gun binnen te krijgen?
Geen referral hier.
  vrijdag 20 februari 2009 @ 17:37:02 #221
11697 Junkie
VideoFreak :)
pi_66284706
Ik heb paar weken geleden een bestelling gedaan, en die staat nu eindelijk op 'Packaging'.
Alleen deze dock staat eronder in de lijst nog op 'Pending'. Die zit er dan dus niet bij? Of is dat een foutje?
Neem wel aan dat ik hem anders gewoon later krijg.

19160 - Designer's iPhone 3G Dock (Sync + Charging + S-Video Out) x 1 Pending $6.29
pi_66285166
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 22:45 schreef lezut het volgende:
Gaat USB wel zo ver? Anders moet je SKU 6640 hebben.

En die knipperlichtjes, hebben die een speciaal effect ofzo?
Mja ze een usb kabel met ingebouwde signaal versterker of zoiets...
https://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5873
Dat dus maar dan in 10 meter.

Als iemand nog een aansteker zoekt:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4887
Echt een chille aanstekker, heb bij de Action voor een euro ofzo gas gekocht en werkt nu perfect.
Lekker klein ook.
Ik rook gellukig niet en deze is dus ook voor me zus .

[ Bericht 27% gewijzigd door Kadooosh op 20-02-2009 18:13:34 ]
  vrijdag 20 februari 2009 @ 17:54:54 #223
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_66285185
Die Dock is trouwens niet echt voor de iPhone 3G, maar voor hele oude iPods. Ik heb hem hier ook staan, maar dan van YoPool (had een andere besteld...). Hij past er wel op, geeft geen errors, maar is redelijk gevaarlijk omdat hij aan de achterkant geen steun geeft.

En Pending betekent inderdaad dat hij nog niet verzonden is.
pi_66285355
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 16:01 schreef PiRANiA het volgende:

ziet er supervet uit
Lijkt me idd ook erg handig, ding schijnt maar een paar watt te verbruiken http://www.dealextreme.co(...)0383~threadid.276110
Scheelt wat vergeleken mijn pc die iets van 150watt gebruikt... maar goed tegenwoordig download ik niet meer zo lang... met usenet is het toch zo klaar.
Misschien als de reviews goed zijn koop ik hem om een prive ftp servertje op te zetten voor vrienden enzo(heb 20mbit upload hier).

[ Bericht 0% gewijzigd door Kadooosh op 20-02-2009 19:04:13 ]
  vrijdag 20 februari 2009 @ 18:14:42 #225
170462 Stinosss
pi_66285757
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 17:26 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Nee, je moet een USB stick of externe harde schijf in één van de USB poorten steken, daarop kan je het opslaan. Daar zet je ook software op voor FTP enzo denk ik.
Nee, software voor ftp en bt zit ingebouwd.
pi_66285963
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 18:14 schreef Stinosss het volgende:

[..]

Nee, software voor ftp en bt zit ingebouwd.
Oke, in dat geval hoef je dus alleen een usb stick of externe harde schijf voor de data die je wilt delen met je FTP server, of waar bittorrent het op moet slaan.
pi_66286055
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 18:01 schreef Kadooosh het volgende:

[..]

Lijkt me idd ook erg handig, ding schijt maar een paar watt te verbruiken http://www.dealextreme.co(...)0383~threadid.276110
Scheelt wat vergelijken mijn pc die iets van 150watt gebruikt... maar goed tegenwoordig download ik niet meer zo lang... met usenet is het toch zo klaar.
Misschien als de reviews goed zijn koop ik hem om een prive ftp servertje op te zetten voor vrienden enzo(heb 20mbit upload hier).
Het absolute maximum wat ie kan verbruiken, als ik de voeding moet geloven, is 10 watt (P=U*I, dus P=5*2=10).

Dus als je maar 1 van de 2 usb poorten verbruikt, zal het inderdaad niet zo heel veel zijn. Bij 2 trouwens ook niet
  vrijdag 20 februari 2009 @ 18:55:07 #228
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_66287018
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 16:24 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Ik had wat besteld, wat op voorraad was, dit was na 2 weken nog niet geshipped, 1 week gemaild/ticket aangemaakt maar geen response. toen had ik het gehad met DX, daarna dus een geschil opgestart.
maar ze chanteren je wel, want ook al loopt er een geschil, ze kunnen je tijdens het geschil via PP refunden en zij stellen als eis, eerst geschil sluiten,dan pas geld terug.
Als ik nu dus geen geld terug krijgt, heb ik pech je kan nl niet opnieuw een geschil opstarten.
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 16:07 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Als dx niet reageert/communiceert, dan moet je wel, toen ik het geschil had geopend kwam er wel reactie van dx!
Als ik een order cancel, hoef ik niet direct the communiceren met DX Customer Service?
Ik klik op mijn order, klik dan op tabje 'Cancel Order' et voila. Dan heb je je annulering direct aangevraagd, hoef je ook niet te wachten op iemand van DX Customer Service voor een reactie.
  vrijdag 20 februari 2009 @ 19:26:46 #229
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_66288223
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 18:55 schreef Granaatappel het volgende:

[..]

[..]

Als ik een order cancel, hoef ik niet direct the communiceren met DX Customer Service?
Ik klik op mijn order, klik dan op tabje 'Cancel Order' et voila. Dan heb je je annulering direct aangevraagd, hoef je ook niet te wachten op iemand van DX Customer Service voor een reactie.
Dat dus
  vrijdag 20 februari 2009 @ 19:58:54 #230
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_66289578
Nog eens wat, over die lasers. Als ik dit topic op Tweakers lees, is het gewoon toegestaan een hoog wattage laserpointer in bezit te hebben, echter het gebruik ervan is een ander verhaal?
  vrijdag 20 februari 2009 @ 20:10:38 #231
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_66289945
ik wil een binair horloge, waarom hebben ze die niet op DX
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_66290145
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 18:55 schreef Granaatappel het volgende:

[..]

[..]

Die order cancel is pas erna gebeurd!
de vraag aan hun was, ga je mijn artikel shippen of krijg ik een refund, zij kozen voor een refund/cancel.
  vrijdag 20 februari 2009 @ 23:30:43 #233
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_66299805
Wat is het deze avond dood in dit topic

/huilt
  vrijdag 20 februari 2009 @ 23:55:44 #234
206640 Beelzebufo
pi_66300756
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 16:07 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Even heel concreet: heb je een ticket gemaakt in het customer service systeem of heb je ze een e-mail gestuurd? Of, god verhoede, een topic in hun forum geopend?

'Iedereen' weet, en DX geeft duidelijk aan, dat er alleen op tickets gereageerd wordt.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 00:05:23 #235
11697 Junkie
VideoFreak :)
pi_66301115
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 20:10 schreef Qwea het volgende:
ik wil een binair horloge, waarom hebben ze die niet op DX
72-LED Red Light Matrix Stainless Steel Watch/Wristwatch (Black)

Dit niet leuk genoeg? Ze stonden bij New Products
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 23:30 schreef Dionysiou het volgende:
/huilt
Op vrijdag avond zit iedereen natuurlijk een biertje te drinken.
Of dit weekend misschien carnaval aan het vieren.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 00:18:26 #236
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_66301554
Ik moet werken me carnaval $$$
pi_66303233
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 23:55 schreef Beelzebufo het volgende:

[..]

Even heel concreet: heb je een ticket gemaakt in het customer service systeem of heb je ze een e-mail gestuurd? Of, god verhoede, een topic in hun forum geopend?

'Iedereen' weet, en DX geeft duidelijk aan, dat er alleen op tickets gereageerd wordt.
ticket
  zaterdag 21 februari 2009 @ 01:05:39 #238
128384 mcwops
gat in je glas
pi_66303282
mijn bestelde sku.20267: Back Ordered - ETA 2/21/2009 (2 days)
maar aan de datum te zien, valt t weer mee (maar ja, dat kan morgen weer anders zijn bij DX)
  zaterdag 21 februari 2009 @ 03:52:00 #239
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_66305672
Vaag!
Ik kan niet meer op mijn DX account inloggen en als ik een password reminder stuur komt ie ook niet aan, en er staat als je niet in de database staat krijg je geen wachtwoord.

Volgensmij ben ik verwijderd

EDIT: Ben alleen verbannen denk ik! als ik een account maak en doe de available check voor een accountnaam is Diejon bezet

[ Bericht 33% gewijzigd door Dionysiou op 21-02-2009 03:57:07 ]
pi_66305897
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 03:52 schreef Dionysiou het volgende:
Vaag!
Ik kan niet meer op mijn DX account inloggen en als ik een password reminder stuur komt ie ook niet aan, en er staat als je niet in de database staat krijg je geen wachtwoord.

Volgensmij ben ik verwijderd

EDIT: Ben alleen verbannen denk ik! als ik een account maak en doe de available check voor een accountnaam is Diejon bezet
je had toch alleen een ban op het forum, toch niet voor heel DX?
  zaterdag 21 februari 2009 @ 08:32:43 #241
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_66306532
Vraagje: als ik iets bestel, en betaal via PayPal. Moet ik dan eerst geld op PayPal zetten via mijn bankrekening, of gaat dat automatisch ofzo? Ik snap er nog steeds niks van.
29.10 Novastar HMH
pi_66306832
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 08:32 schreef Damzkieee het volgende:
Vraagje: als ik iets bestel, en betaal via PayPal. Moet ik dan eerst geld op PayPal zetten via mijn bankrekening, of gaat dat automatisch ofzo? Ik snap er nog steeds niks van.
Je moet eerst een paypal-account aanvragen en laten koppelen aan je bankrekening.
Zij storten dan 2 kleine bedragen op je rekening met daarbij een code.
Deze code moet je later in paypal opgeven.
Dan is je paypal gereed en kan je bestellen, de kosten halen ze dan van je bankrekening na een paar dagen.
Je hoeft dus niet eerst geld op je paypal te storten maar het kan wel.
pi_66307403
Seamonkeys zijn gewoon nog steeds niet uitgekomen, dingen zitten al bijna één week in het water.
Doei doei 5 euro
  zaterdag 21 februari 2009 @ 10:26:53 #244
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_66307666
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.19931

De batterij van mn ma's foon heeft het begeven... is bovenstaand wat? Aangezien je wel es hoort dat die shit ontploft enzo...
pi_66307885
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 10:26 schreef Qwea het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.19931

De batterij van mn ma's foon heeft het begeven... is bovenstaand wat? Aangezien je wel es hoort dat die shit ontploft enzo...
Het ligt eraan. Heb je een hekel aan je moeder?
woef
  zaterdag 21 februari 2009 @ 10:45:43 #246
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_66307990
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 10:40 schreef bbfakir het volgende:

[..]

Het ligt eraan. Heb je een hekel aan je moeder?

ik heb hem al besteld
pi_66308029
Al mijn orders zijn vanacht verzonden

En is deze waterdicht ?
  zaterdag 21 februari 2009 @ 11:02:24 #248
128384 mcwops
gat in je glas
pi_66308336
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 10:47 schreef NextTVH het volgende:
Al mijn orders zijn vanacht verzonden

En is deze waterdicht ?
http://dealextreme.com/fo(...)4045~threadid.133617
pi_66308625
Heb ik https://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3409 besteld, staat er nu opeens bij Shipped via EMS Express EA951326743HK .
Ik heb ook niet extra betaald voor EMS...
En wil het ook niet aangezien ik nu belasting moet gaan betalen .
  zaterdag 21 februari 2009 @ 11:42:14 #250
128384 mcwops
gat in je glas
pi_66309056
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 11:20 schreef Kadooosh het volgende:
Heb ik https://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3409 besteld, staat er nu opeens bij Shipped via EMS Express EA951326743HK .
Ik heb ook niet extra betaald voor EMS...
En wil het ook niet aangezien ik nu belasting moet gaan betalen .
da's nog geen 20 euro, maak je geen zorgen. tenzij je een grotere hoveelheid hebt besteld, dan wordt het gokken of ie door de douane komt
  zaterdag 21 februari 2009 @ 12:01:50 #251
170462 Stinosss
pi_66309463
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 23:30 schreef Dionysiou het volgende:

/huilt
Carnaval
  zaterdag 21 februari 2009 @ 12:03:31 #252
170462 Stinosss
pi_66309506
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 11:42 schreef mcwops het volgende:

[..]

da's nog geen 20 euro, maak je geen zorgen. tenzij je een grotere hoveelheid hebt besteld, dan wordt het gokken of ie door de douane komt
Het komt wel door de douane. Echter bij een waarde van boven de 22,- euro ga je betalen.
pi_66309528
Oh ja natuurlijk.. was dat ff vergeten.
pi_66309955
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 10:12 schreef Wunny het volgende:
Seamonkeys zijn gewoon nog steeds niet uitgekomen, dingen zitten al bijna één week in het water.
Doei doei 5 euro
Als je het vaasje tegen het licht houdt zie je dan ook niks? Bij mij zag het eruit als een soort transparante brinta.
pi_66310736
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 12:04 schreef Kadooosh het volgende:
Oh ja natuurlijk.. was dat ff vergeten.
Heb je geen extra verzendkosten moeten betalen dan? Dat zou ik zonde vinden.
woef
  zaterdag 21 februari 2009 @ 12:55:14 #256
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_66310953
Mijn 2 pakjes van Jack zijn ontvangen de bekende DX horloge en 'het' ei
En de TV-B-Gone van eBay
Maak zometeen wel een foto
  zaterdag 21 februari 2009 @ 13:00:42 #257
170462 Stinosss
pi_66311112
Hoelang is het onderweg geweest?

Ben beniewd naar je ei
  zaterdag 21 februari 2009 @ 13:04:26 #258
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_66311230
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 13:00 schreef Stinosss het volgende:

Ben beniewd naar je ei
Precies 1 week
pi_66311307
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 12:55 schreef Dionysiou het volgende:
'het' ei

Houd het wel een beetje discreet he
pi_66311587
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 13:00 schreef Stinosss het volgende:

Ben beniewd naar je ei
pi_66311690
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 12:47 schreef bbfakir het volgende:

[..]

Heb je geen extra verzendkosten moeten betalen dan? Dat zou ik zonde vinden.
Nee niks.. daarom snap ik niet waarom het met EMS is verstuurd..
pi_66311710
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 13:15 schreef Flubberbal het volgende:

[..]

Wow je hebt een spelfout gevonden, goed voor jouw!

zaterdag 21 februari 2009 @ 13:23:47 #263
170462 Stinosss
pi_66311833
quote:

[..]

Kom anders eens ffe achter je computer vandaan ofzo .
Iedereen hier kotst je ondertussen uit
  zaterdag 21 februari 2009 @ 13:31:17 #264
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_66312079
quote:

[..]

Sneu persoon
pi_66312091
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 13:23 schreef Stinosss het volgende:

[..]

Kom anders eens ffe achter je computer vandaan ofzo .
Iedereen hier kotst je ondertussen uit
Iedereen kotst me uit, 2 van de +-250k members.

Uitgerekend:

2 : 250000 = 0.000004 %

whahahaahaha. Stinkosss
pi_66312130
TOF!

DX will start shipping 24 hours a day from now!
quote:
Here's a first hand information leaked from the DX team. Their warehouse is starting to ship 24 hours a day beginning tomorrow. So this means all pending orders will be shipped and will come to you very quickly now.

Finally some actions!

Enjoy!
http://www.dealextreme.co(...)-100~threadid.279823
  zaterdag 21 februari 2009 @ 13:36:45 #267
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_66312238
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 13:31 schreef Flubberbal het volgende:

[..]

Iedereen kotst me uit, 2 van de +-250k members.

Uitgerekend:

2 : 250000 = 0.000004 %

whahahaahaha. Stinkosss
Verander je ondertitel even
pi_66312240
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 13:32 schreef RacerDKB het volgende:
TOF!

[..]

Ben ik erg blij om, om precies te zijn 43 orders die geshipt moeten worden. (waarvan +-15 met DHL worden verstuurd)
  zaterdag 21 februari 2009 @ 13:37:11 #269
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_66312256
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 13:32 schreef RacerDKB het volgende:
TOF!

[..]

Vet! Is ook wel nodig, er ligt vast stapels werk.
pi_66312308
Ik ga even een proefbestelling doen van 3 dingetjes die in stock zijn, kijken hoe snel het gaat.
pi_66312371
pi_66312403
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 13:36 schreef drummerdude het volgende:

[..]

Verander je ondertitel even
  zaterdag 21 februari 2009 @ 13:47:23 #273
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_66312580
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 13:41 schreef Flubberbal het volgende:

[..]

zaterdag 21 februari 2009 @ 13:49:01 #274
170462 Stinosss
pi_66312638
sokken
  zaterdag 21 februari 2009 @ 13:51:28 #275
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_66312708
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 13:40 schreef Flubberbal het volgende:
[ afbeelding ]
  zaterdag 21 februari 2009 @ 13:54:59 #276
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
  zaterdag 21 februari 2009 @ 13:56:35 #277
170462 Stinosss
pi_66312857
Koop dan een ipod touch oid.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 14:00:34 #278
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_66312972
Vandaag 15 stuks iPod earphones ontvangen van FP. Wel netjes, heb ze de 13e besteld en vandaag binnen.
Verkopen maarrrrrrrr!
pi_66313086
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 14:00 schreef Granaatappel het volgende:
Vandaag 15 stuks iPod earphones ontvangen van FP. Wel netjes, heb ze de 13e besteld en vandaag binnen.
Verkopen maarrrrrrrr!
pi_66313114
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 12:20 schreef g0dz0r het volgende:

[..]

Als je het vaasje tegen het licht houdt zie je dan ook niks? Bij mij zag het eruit als een soort transparante brinta.
Een beetje, naja ik laat het nog even staan
pi_66313126
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 12:55 schreef Dionysiou het volgende:
Mijn 2 pakjes van Jack zijn ontvangen de bekende DX horloge en 'het' ei
En de TV-B-Gone van eBay
Foto's van het ei!
pi_66313142
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 14:05 schreef Wunny het volgende:

[..]

Een beetje, naja ik laat het nog even staan
Je moest er wat jodium bovenop strooien(eitjes), dan kan je ze zien. Serieus.
pi_66313183
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 14:05 schreef Wunny het volgende:

[..]

Foto's van het ei!
Idd. Wil wat foto's zien.
pi_66313257
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 13:56 schreef Stinosss het volgende:
Koop dan een ipod touch oid.
Apple is duur, en Apple is stom

Nee maar goed, zonder gekheid, zo'n Touch is natuurlijk wel een stuk duurder en je krijgt volgens mij alleen een wat betere interface.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 14:10:50 #285
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_66313283
Apple is vet, maar nogal te duur

(En ik wil geen discussie, daar is dat andere topic voor )
  zaterdag 21 februari 2009 @ 14:12:03 #286
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_66313324
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 14:07 schreef Flubberbal het volgende:

[..]

Idd. Wil wat foto's zien.
Mijn mobiel is kapot en de fotocamera dus ik zoek er eentje nu.
pi_66313381
quote:
Op vrijdag 21 februari 2008 14:12 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Mijn mobiel is kapot en de fotocamera dus ik zoek er eentje nu.
pi_66313406
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.20267

Deze besteld net. Zie trouwens nu pas dat ie back ordered is, terwijl de rest van de order "in stock" is. Kijken of DX de order vannacht opsplitst

Oh, lol, zie nu ook dat een forumpost van mij verwijderd is. Iemand vroeg bij dat horloge of het bandje gemaakt was van leer, want hij droeg geen dode koe. Waarop ik reageerde, dat als hij zo begaan is met zijn Umwelt, waarom hij dan pakketjes uit HK liet komen. CO² geneuzel enzo. Was schijnbaar 'offensive'
pi_66313673
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 14:14 schreef lezut het volgende:

Deze besteld net. Zie trouwens nu pas dat ie back ordered is, terwijl de rest van de order "in stock" is. Kijken of DX de order vannacht opsplitst

Oh, lol, zie nu ook dat een forumpost van mij verwijderd is. Iemand vroeg bij dat horloge of het bandje gemaakt was van leer, want hij droeg geen dode koe. Waarop ik reageerde, dat als hij zo begaan is met zijn Umwelt, waarom hij dan pakketjes uit HK liet komen. CO² geneuzel enzo. Was schijnbaar 'offensive'
whahaha, mijn vraag met die men's ball op t dx forum is ook verwijderd.

ik vroeg zo van; zijn de ballen gemaakt van ballenhuid? is er ook evt. een optie om balhaar te bestellen.

waha
  zaterdag 21 februari 2009 @ 14:29:16 #290
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_66313894
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 14:04 schreef Flubberbal het volgende:

[..]

Wat trouwens ook wel raar was, was dat er geen adres sticker van FP op het pakketje zat, alleen m'n tracking number. Daaronder stond mijn straatnaam met allerlei spelfouten, een foute postcode en 'Netherlands' stond er niet eens op.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 14:35:12 #291
128384 mcwops
gat in je glas
pi_66314065
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 14:14 schreef lezut het volgende:

dat is bij mij ook....(tenminste 3 weken geleden besteld dus, en nog steeds op status pending)

toch even stiekem bij FocalPrice gaan kijken
  zaterdag 21 februari 2009 @ 14:40:19 #292
128384 mcwops
gat in je glas
pi_66314204
iemand ervaring/mening over de aankoop van deze http://tinyurl.com/abthn2
  zaterdag 21 februari 2009 @ 14:41:34 #293
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_66314237
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 14:40 schreef mcwops het volgende:
iemand ervaring/mening over de aankoop van deze http://tinyurl.com/abthn2
Ik vind de software lelijk
  zaterdag 21 februari 2009 @ 14:41:46 #294
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_66314240
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 14:35 schreef mcwops het volgende:

[..]

dat is bij mij ook....(tenminste 3 weken geleden besteld dus, en nog steeds op status pending)

toch even stiekem bij FocalPrice gaan kijken
Ik ben echt zeer tevreden over FP, ze hebben bijna alles in-stock en ready to ship. Zeker de moeite waard.
Heb nu twee keer besteld daar, en beiden in ongeveer 7 dagen binnen na shipment. Als je ordert, dan duurt het 1 dag processing en de dag daarop is hij al geshipt, als het niet eerder is!
Echter heeft FP niet zo veel van die 'nutteloze leuke gadgets' zoals op DX.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 14:43:41 #295
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_66314292
Bij FP, gisteravond besteld, vannochtend geshipt.
Er word gezegd dat klantenservice slecht is, maar daar heb ik nog geen ervaring mee
  zaterdag 21 februari 2009 @ 14:44:01 #296
128384 mcwops
gat in je glas
pi_66314300
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 14:41 schreef drummerdude het volgende:

[..]

Ik vind de software lelijk
waarom? op welke zou jouw keuze vallen bij FP?
  zaterdag 21 februari 2009 @ 14:44:24 #297
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_66314313
Ohja, ik had voor de grap (en toevallig kan ik hem gebruiken) deze stopcontact-converter gekocht, $1,81, en heeft redelijk wat aansluitingen. Moet je raden: dat ding is met de pakketpost gekomen . Je betaalt hier voor binnenlandse pakketpost al 6,70 ofzo, voor 1,80 dollar heb je iets uit China via de pakketpost...

http://www.budgetgadgets.(...)81f3cbd5af16ae6ab106
  zaterdag 21 februari 2009 @ 14:46:49 #298
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_66314386
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 14:43 schreef drummerdude het volgende:
Bij FP, gisteravond besteld, vannochtend geshipt.
Er word gezegd dat klantenservice slecht is, maar daar heb ik nog geen ervaring mee
Echter heb je bij FP bijna geen klantenservice nodig, alles komt netjes aan dus geen gezeik!
  zaterdag 21 februari 2009 @ 14:49:23 #299
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_66314453
  zaterdag 21 februari 2009 @ 14:49:35 #300
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_66314459
quote:
jep
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')