echtn ietquote:
When do all collected points become available for use?quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:09 schreef nerd4sale het volgende:
Hoe zit dat nou eigenlijk met die DX Points?
Ik koop regelmatig wat (>> 10 dollar), maar mijn DX Points blijven maar op 0 staan.
Red Laser Keychain (AAA)quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:09 schreef Damzkieee het volgende:
Iemand ervaring met een laserpennetje/pointer? Ik zoek er nog eentje om met de kat mee te spelen
Ja, ik weet dat dat op de website staat.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:12 schreef Flubberbal het volgende:
[..]
When do all collected points become available for use?
All collected DX points become available for use after the 60th day of issuance for each individual points. This is because any refunds issued within 60 days cause reward points to be reversed.
...
Zijn al die keychanlasers niet ongeveer hetzelfde?quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:14 schreef Luco het volgende:
[..]
Red Laser Keychain (AAA)
Deze heb ik. Ding doet het prima, mooi duidelijk stipje. Voordeel is dat deze op een AAA batterijtje gaat, dus zit je niet te kutten met knoopcelletjes. Kost 4,80 USD, met huidige koers is dit 3,81¤.
Dan moet je een 200mw green laser pointer nemen. Super veilig!quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:09 schreef Damzkieee het volgende:
Iemand ervaring met een laserpennetje/pointer? Ik zoek er nog eentje om met de kat mee te spelen
Vreemd.. focalprice.com was altijd veel trager..quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:17 schreef Flubberbal het volgende:
[..]
Dan moet je een 200mw green laser pointer nemen. Super veilig!
Neej joh gekheid, kijk 'ns hier; http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.51
dan heb je er ook een leuk wit ledje bij
Of als je er meerdere tegelijkertijd wilt nemen: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1101
Let op: Backordered voor ong. 1 week
Of als je d'r een wilt die in stock is en verzend binnen 3 werkdagen:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.774
maar daar zit geen ledje aan.
trouwens, DX is erg traag in het verzenden deze periode. ik adviseer je om eens even te kijken op eBay of focalprice.com, kaidomain.com, enz.
Total points collected (historical): 716 (this includes points pending, spent, transferred, or later reversed points)quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:15 schreef nerd4sale het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat dat op de website staat.
Maar ik heb nog nooit een DX point in mijn account gezien, terwijl ik er al een paar jaar bestel.
Mijn vraag is dus eigenlijk: heeft iemand hier wel eens DX points gekregen?
FP shipt mijn orders binnen 2 dagen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:18 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Vreemd.. focalprice.com was altijd veel trager..
Dat was vroeger wel andersquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:19 schreef Flubberbal het volgende:
[..]
FP shipt mijn orders binnen 2 dagen.
Total points collected (historical): 124 (this includes points pending, spent, transferred, or later reversed points)quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:18 schreef Flubberbal het volgende:
[..]
Total points collected (historical): 716 (this includes points pending, spent, transferred, or later reversed points)
Pending points: 253 (points that are not yet available for use)
Points available for use: 92
Same.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:19 schreef Flubberbal het volgende:
[..]
FP shipt mijn orders binnen 2 dagen.
prut prut prut prutquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:17 schreef lezut het volgende:
TTAls we ons er ook nog eens aan houden
De CSE is trouwens wel weer lekker vlot. Ik had een ticket ingediend waarom mijn pakketje op "In Stock" bleef staan (ja, sorry, sorry) en ik kreeg binnen 24u al reactie. Net weer een mailtje terug dat mijn order op priority gezet was en hij staat nu op packaging. Komt dus allemaal goed
![]()
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.14508
Tof ding dit300mAh accu, zou dat een beetje lang meegaan?
Thanksquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:14 schreef Luco het volgende:
[..]
Red Laser Keychain (AAA)
Deze heb ik. Ding doet het prima, mooi duidelijk stipje. Voordeel is dat deze op een AAA batterijtje gaat, dus zit je niet te kutten met knoopcelletjes. Kost 4,80 USD, met huidige koers is dit 3,81¤.
ook thanksquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:17 schreef Flubberbal het volgende:
[..]
Dan moet je een 200mw green laser pointer nemen. Super veilig!
Neej joh gekheid, kijk 'ns hier; http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.51
dan heb je er ook een leuk wit ledje bij
Of als je er meerdere tegelijkertijd wilt nemen: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1101
Let op: Backordered voor ong. 1 week
Of als je d'r een wilt die in stock is en verzend binnen 3 werkdagen:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.774
maar daar zit geen ledje aan.
trouwens, DX is erg traag in het verzenden deze periode. ik adviseer je om eens even te kijken op eBay of focalprice.com, kaidomain.com, enz.
Total points collected (historical): 2194quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:20 schreef lezut het volgende:
[..]
Total points collected (historical): 124 (this includes points pending, spent, transferred, or later reversed points)
Pending points: 82 (points that are not yet available for use)
Points available for use: 26
WTF man. Ik dacht dat ik veel geld richting HK had gestuurd
ikzelf heb nog NOOIT een review en/of video's/plaatjes gestuurd. deze puntjes krijg ik omdat ik iedere week een order van 250$ aanmaak enz. (zie vorige delen DX topics)quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:20 schreef lezut het volgende:
[..]
Total points collected (historical): 124 (this includes points pending, spent, transferred, or later reversed points)
Pending points: 82 (points that are not yet available for use)
Points available for use: 26
WTF man. Ik dacht dat ik veel geld richting HK had gestuurd
DealExtreme is joun Tritium Kitmarker leverancier.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:25 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Total points collected (historical): 2194
Soort samenkopen organiserenquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:30 schreef lezut het volgende:
Maar wat ik me dan even afvraag: Jullie pompen zoveel geld richting DX, maar jullie blijven bij DX. Is Volumerate niet voordeliger dan?
Daar ben ik een vaste klant. Wel jammer van dat je geen DX points daar krijgtquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:30 schreef lezut het volgende:
Maar wat ik me dan even afvraag: Jullie pompen zoveel geld richting DX, maar jullie blijven bij DX. Is Volumerate niet voordeliger dan?
quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:28 schreef Stinosss het volgende:
Haha, ja?
Wat denk je nou zelf? Ik kan je de facturen van betalight doorsturen.
Tevens zijn ze op DX veel duurden van bij mij.
Lees je eens in.
Btw, waarom ben je zo kortzichtig?
[ afbeelding ]
Ok, wel dus.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:18 schreef Flubberbal het volgende:
[..]
Total points collected (historical): 716 (this includes points pending, spent, transferred, or later reversed points)
Pending points: 253 (points that are not yet available for use)
Points available for use: 92
Nee dankje, internationaal importeren van tritium in combi met fosfor is illegaal en ga ik me dus ook niet mee bezig houden. Ik heb nu een leverancier met NATO nummers en ben verzekerd van kwaliteit.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:26 schreef Flubberbal het volgende:
[..]
DealExtreme is joun Tritium Kitmarker leverancier.
trouwens, ik kan ze voor 2.5$ per stuk krijgen. (vanaf 60 stuks).. ook die 10 jaar meegaan en zien er precies tzelfde uit. geen namaak ofzo dus.
als je interesse hebt, mag je ze voor 5$ per stuk van mij kopen. (excl. evt. verzendkosten vanuit singapore).
trouwens, garantiestickertjes voor de360 kan ik helaas niet meer krijgenheb nog wel een paar velltjes over
die verkopen ze op een website voor 30 per stuk. >.> heeft niets hiermee te maken maar wat ikd oe is defecte xbox'en inkopen (360's), ik zet er een case op die nog garantie heeft en geregistreerd staat op mn naam, stickertjes swappen, case swappen enz, (wat ik al deed) en dan garantiestickertje d'rop en versturen maar !. heb je zo mooi winst. iedere x dat ups weer langskomt op marktplaats zette nen verkope.
Let op: je krijgt alléén DX points als het mailadres van je DX account gelijk is aan het adres van je PayPal account!! Op die manier worden de betalingen aan het account gelinkt!quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:15 schreef nerd4sale het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat dat op de website staat.
Maar ik heb nog nooit een DX point in mijn account gezien, terwijl ik er al een paar jaar bestel.
Mijn vraag is dus eigenlijk: heeft iemand hier wel eens DX points gekregen?
Fiets tog een eindje weg gozer,quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:38 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Nee dankje, internationaal importeren van tritium in combi met fosfor is illegaal en ga ik me dus ook niet mee bezig houden. Ik heb nu een leverancier met NATO nummers en ben verzekerd van kwaliteit.
Heb zelf contacten in Singapore en voornamelijk Taiwan dus nee dankje.
check pm.
Inderdaad, ben ik vergeten te zeggen. staat er ook wel duidelijk bij nadat je een order hebt geplaatsd (Express Checkout alleen)quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:42 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Let op: je krijgt alléén DX points als het mailadres van je SX account gelijk is aan het adres van je PayPal account!! Op die manier worden de betalingen aan het account gelinkt!
(overigens: correct me if I'm wrong!)
Aha! Dat verklaart het.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:42 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Let op: je krijgt alléén DX points als het mailadres van je SX account gelijk is aan het adres van je PayPal account!! Op die manier worden de betalingen aan het account gelinkt!
pas maar op hahaquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:45 schreef Flubberbal het volgende:
BeantwoordenDoorsturenVerwijderen
<<>>
prior
Voeg toe aan adresboek Blokkeren Toevoegen aan buddylijst Account delenThu 19 February 2009 11:35u door Stinosss
Kerel, luister goed. Jij moet echt heel erg gaan oppassen. Onthoud dat goed....
:S
MacorgaZ kan niet aan garantiestickertjes komen, die bedelt om een link. (my pm)
A.m.e.nquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:50 schreef mcwops het volgende:
die flaming begint erg irritant te worden. geil niet zo op elkaars reacties mensen. tel tot 10 voordat je post.
hij heeft ze van Betalight (hebben ze ook op DX trouwens, maar veel duurder).quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:57 schreef g0dz0r het volgende:
Die dingen zijn al niet zo best van kwaliteit dus ik zou er hoogstens 1 gebruiken en alleen als het echt niet anders kan.
Had beter even kunnen quoten, ik doelde dus op die stekkers.quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:07 schreef Andyy het volgende:
[..]
hij heeft ze van Betalight (hebben ze ook op DX trouwens, maar veel duurder).
deze hebben een NSN (nato stock number) en wordt ook gebruikt door militairen
Inderdaadquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:12 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Denk dat hij het over die stekkers had.
No problemo!quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:43 schreef Andyy het volgende:
@Stinosss
zou je mij misschien kunnen pm'en als de volgende actie begint ?
ik ben al 2x te laat
super. Alleen ik heb mn aanstekers vrneukt door er cheapass gas in te flikkerenquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:24 schreef lezut het volgende:
Pakketje binnen![]()
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.46
Tof dingetje. Goedkoop en nuttig, komt imho genoeg licht vanaf
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1165
Handig ding, werkt goed. Makkelijk omdat ik wel eens pakketjes verstuur :-)
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4468
Damn, dat ding is gevoelig! Ik heb een koptelefoon zonder mic, dus in een rustige kamer ideaal ding icm TeamSpeak of Skype
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5157
Deze keer was het weer een goeie![]()
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5970
3 van deze, hehe. Ik had een tijdje geleden zo'n ding gekocht, en op school waren ze nogal enthousiast. Die van mij ging kapot, dus eentje houd ik lekker en de andere verpats ik op school
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.9879
Goeie reviews, voor het geld aardige dopjes
Zo, ik ben m'n ei ook weer kwijt. Weer genoeg speelgoed voor de rest van de dag
Neem een Zippo van DXquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:10 schreef lezut het volgende:
Ik mik er ook gas van de Action in, brand prima hoor. En mijn eerste rifle-style lighter ging kapot omdat het trekkertje afbrak, dus niet omdat hij verstopt zat ofzo.
Maar goed, nu doet ook maar 1 van de 3 aanstekers het.. De ene kan niet bijgevuld worden (het gaatje is niet goed) en bij de andere is de vonk niet sterk genoeg. Baal Baal, straks maar ff ticket aanmaken.
Weet je dat zeker?quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:35 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Neem een Zippo van DX.
Zijn echt mooie dingen die zippo's, heb er zelf ook een besteld.
0.5mW Red Laser Pointer Pen (2*AAA) is trouwens wel een leuk ding lijkt me, deze heb ik ook besteld. Op andere sites als FP etc. staat hij echter voor 5mW. Leuk als je toch legaal wilt invoeren, er staat overal 0.5mW maar echte output is 5mW.
Nou, op FP staat exact dezelfde, hierzo, met als output 5mW. Op DX product forum van dit item en reviews wordt ook gezegd dat ze niet kunnen geloven dat het 0.5mW is, het ziet er volgens velen uit als een 5mW vanwege de sterkere helderheid.quote:
Output is gewoon 0.5~2.5 mw meer niet ; lijkt alleen erg vel ..quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:35 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Neem een Zippo van DX.
Zijn echt mooie dingen die zippo's, heb er zelf ook een besteld.
0.5mW Red Laser Pointer Pen (2*AAA) is trouwens wel een leuk ding lijkt me, deze heb ik ook besteld. Op andere sites als FP etc. staat hij echter voor 5mW. Leuk als je toch legaal wilt invoeren, er staat overal 0.5mW maar echte output is 5mW.
Gefeliciteerd, koop een taart en vier het. Geef iedereen een stukje.quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:58 schreef Damzkieee het volgende:
Hmm ik heb die keychain besteld van 4,88$, hopen dat het wat is. En dat het spul snel binnenkomt. Mijn eerste order
Ja we weten het nou wel...quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:04 schreef Flubberbal het volgende:
Ik moet eerlijk zijn, DX is erg traag nowadays in het versturen van pakketjes. Heb zo hier en daar een aantal orders waarvan alles in stock is en ready for shipping, al zo vanaf 3 februari.
slaat tog nergens op.
Kerel, gaat nou eens weg. Tis ondertussen wel mooi geweest met jou.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:04 schreef Flubberbal het volgende:
Ik moet eerlijk zijn, DX is erg traag nowadays in het versturen van pakketjes. Heb zo hier en daar een aantal orders waarvan alles in stock is en ready for shipping, al zo vanaf 3 februari.
slaat tog nergens op.
DP?quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:25 schreef Granaatappel het volgende:
DX heeft de 'LED T-shirts' binnen, het zijn echter niet dezelfde als op DP.
--> hier
____
Weet iemand trouwens waar je je store credit kan zien? Ik heb wat store credit gekregen vanwege een incomplete lockpicking set en zou dit graag willen gebruiken.
Doe eens lievquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:28 schreef Flubberbal het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, koop een taart en vier het. Geef iedereen een stukje.
Er zitten kleine magnetische balletjes in die halsband, lijkt me een soort van 'magneet therapie' tegen kwaaltjes?quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:45 schreef Stinosss het volgende:
OT:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.20398
Wat moet ik me daarbij voorstellen? Wat is het?
DealPerfect, nieuwe tegenhanger van DX.quote:
Ik help tenminste mensen en wat jij doet is alleen beetje reclame maken voor je domme lichtjes.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:45 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Kerel, gaat nou eens weg. Tis ondertussen wel mooi geweest met jou.
Niemand heeft je hier nodig.
Ciao![]()
OT:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.20398
Wat moet ik me daarbij voorstellen? Wat is het?
En net nu moet ik melden dat gewoon geen enkele AAA batterij die ik uitprobeer in dat kreng pastquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:58 schreef Damzkieee het volgende:
Hmm ik heb die keychain besteld van 4,88$, hopen dat het wat is. En dat het spul snel binnenkomt. Mijn eerste order
Reclame maken? Domme lichtjes?quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:23 schreef Flubberbal het volgende:
[..]
Ik help tenminste mensen en wat jij doet is alleen beetje reclame maken voor je domme lichtjes.
iets verkopen en zeggen dat er geen winstoogmerk is terwijl je dat wel hebt kan ik ook doen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:30 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Reclame maken? Domme lichtjes?
Op die kitmarkers zit geen enkele winstmarge. zoals je op sk.net kunt zient staat het vinkje ''winstoogmerk'' ook niet aangevinkt.
Ja, ik maak reclame zodat er meer afgenomen kunnen worden. Zit met een minimumaantal om aanspraak te maken op die korting.
Ik wilde me er niet in mengen, vooral omdat ik geen zin had om me naar jouw niveau te verlagen, maar het moet dan maar, al is het om iemand te verdedigen die ook op mij zit te zeikenquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:27 schreef Flubberbal het volgende:
[..]
iets verkopen en zeggen dat er geen winstoogmerk is terwijl je dat wel hebt kan ik ook doen.
tzelfde kun je vergelijken met Unive; De verzekeraar zonder winstoogmerk
goed te weten, wilde er bijna 1 bestellenquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:32 schreef HeatWave het volgende:
bestelling binnen, Acekard 2i, beetje miskoop, is veeeel trager dan een DSTT voor 3 keer de prijs, wel een mooier menu.
Verder een SATA/IDE to USB2 converter, echt geniaal, gebruik nu mijn oude 80GB schijven gewoon als een soort floppies.
En wat screenprotectors, stylussen, microSD kaartjes etc...
Gozer, ik diss je vierkant uit.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:35 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ik wilde me er niet in mengen, vooral omdat ik geen zin had om me naar jouw niveau te verlagen, maar het moet dan maar, al is het om iemand te verdedigen die ook op mij zit te zeiken.
Ik weet zeker dat hij die markers niet met winst verkoopt, omdat op SamenKopen.net (heb je vast nooit van gehoord of naar gekeken) er beheerders zijn die controleren of een actie zonder winstoogmerk ook daadwerkelijk voor geen winst bij de actiehouder heeft gezorgd. Je moet elke cent kunnen verantwoorden. Je hebt zeker ook niet gezien dat bij die actie de prijzen lager liggen dan bij DX, en het originele producten zijn?
Maar ach, jij blijft liever mensen bashen, en dat zal waarschijnlijk ook nooit veranderen.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:39 schreef mcwops het volgende:
Dealextreme #42 - waar we vriendelijk verder gaan zonder Flubberbal
Mooi zo, eerlijk dat je het zelf toegeeft.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:42 schreef MacorgaZ het volgende:
Oei oei oei, wat een diss!!! Ik kan hier niet op terugkomen zonder weer een minuut van mijn tijd hieraan te verspillen. Ik geef het op, almachtige Flubberkutbal, je hebt me vierkant gedisst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
goed om te horen. have fun . al een volgende bestelling lopen?quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:28 schreef Morellow het volgende:
Oke net mijn allereerste bestelling van DX binnen.
13 dagen gewacht totdat hij werd geshipped, en vervolgens 6 dagen totdat hij binnen was. In totaal dus 19 dagen.
Het betreft een 50mW laserpointer en doet het op het eerste ogenblik zeer goed, wat een straal.
Levering: Voldoende
Service: Voldoende
Kwaliteit artikel: Goed
Had je de True Green ?quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:28 schreef Morellow het volgende:
Oke net mijn allereerste bestelling van DX binnen.
13 dagen gewacht totdat hij werd geshipped, en vervolgens 6 dagen totdat hij binnen was. In totaal dus 19 dagen.
Het betreft een 50mW laserpointer en doet het op het eerste ogenblik zeer goed, wat een straal.
Levering: Voldoende
Service: Voldoende
Kwaliteit artikel: Goed
Ja heb de True Green, ziet er heel cool uit en is van goed materiaal et cetera.quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:31 schreef NextTVH het volgende:
[..]
Had je de True Green ?![]()
Die wil ik ook gaan kopen
Die heb ik ook.quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:31 schreef NextTVH het volgende:
[..]
Had je de True Green ?![]()
Die wil ik ook gaan kopen
quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:46 schreef HeatWave het volgende:
Houden we nou verdomme op met dat gezuig?
Zal vast wel weer "ja maar hij begon" zijn, maar vooralsnog zie ik vooral jou kloten Flubberbal, bij deze nog het vriendelijke verzoek er mee te nokken.....
Geef die vent dan even een 24 uurs ban ofzoquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:46 schreef HeatWave het volgende:
Houden we nou verdomme op met dat gezuig?
Zal vast wel weer "ja maar hij begon" zijn, maar vooralsnog zie ik vooral jou kloten Flubberbal, bij deze nog het vriendelijke verzoek er mee te nokken.....
link?quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:57 schreef OxygeneFRL het volgende:
Mijn knipperlichies zijn binnen gekomen! Heb ze meteen ingebouwd.
sku?quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:57 schreef OxygeneFRL het volgende:
Mijn knipperlichies zijn binnen gekomen! Heb ze meteen ingebouwd.
quote:Uw ontvanger wil direct worden betaald. Om directe betaling mogelijk te maken, hoeft u alleen maar een creditcard te koppelen als betaalbron.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:13 schreef Ayca het volgende:
maar die mark2 pro duo kaartjes die komen helemaal niet meer binnen?
dus die order dan cancelen maar?
Tja, vooral van de laatste topic's zou je absoluut niet vrolijk worden als je die moet doorzoekenquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:22 schreef sander-3 het volgende:
Zeg, hebben jullie dit ook bij Paypal?
[..]
Het zal vast wel eens voorbij gekomen zijn, maar ik ga niet 40 topics doorlezen..
Gaat over 6,99 euro trouwensquote:Het saldo van uw PayPal-rekening is negatief sinds 60 of meer dagen. Als u verdere incassomaatregelen wilt voorkomen, dient u voldoende geld aan uw rekening toe te voegen tot het saldo ten minste nul is.
En jij had geen last met betalen?quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:42 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Yay, 10 orders op packaging nu, 2 verzonden.
Jij bent hier de beunhaas, beetje 60 dagen lang een negatief saldo hebbenquote:Op donderdag 19 februari 2009 @ 23:35 schreef sander-3 het volgende:
Dit zal dus ook wel de reden zijn dat ik niet meer kan betalen via PaypalKut beunhazen...
Ik heb de afgelopen 60 dagen niet minder dan 6,99 euro op mijn rekening gehad.. dus met dat onvoldoende saldo valt het wel mee.. en als zij het niet gewoon nog een keer proberen vind ik hun beunhazen..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:07 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Jij bent hier de beunhaas, beetje 60 dagen lang een negatief saldo hebben
De reden waarom ze het niet van je rekening afhaalden? Hebben ze geprobeerd, maar het lukte niet. Omdat er iets fout was, zoals dat je onvoldoende saldo op je rekening had.
Dan gaan ze verder niet proberen het nog een keer van je rekening af te halen, totdat jij aangeeft dat ze het moeten gaan proberen, bijvoorbeeld als je er geld op hebt gezet.
Nooit gehad, maar recentste order is van 3 dagen geleden.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:44 schreef sander-3 het volgende:
[..]
En jij had geen last met betalen?
Best wel triest dat ik het sku van dat horloge uit mijn hoofd weetquote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:31 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Waarschijnlijk die alle FOK!kers hebben, sku.14045 uit mijn hoofd.
Het is dat je er zelf vooruit komtquote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:34 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Best wel triest dat ik het sku van dat horloge uit mijn hoofd weet
[ afbeelding ]
Als je een creditcard hebt, dan is dit wel handig voor je:quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:15 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen 60 dagen niet minder dan 6,99 euro op mijn rekening gehad.. dus met dat onvoldoende saldo valt het wel mee.. en als zij het niet gewoon nog een keer proberen vind ik hun beunhazen..
Heb die bestelling nu overigens met creditcard gedaan, en dat ging wel..![]()
Heb die remote timer besteld, en nog 3 pincetjes
Dat is niet echt goed tape om pakjes te tapen, het plakt niet op papier enzo.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:49 schreef Dionysiou het volgende:
Heb net 2 rollen tape besteld.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.19203
Puur omdat ik ze nodig heb om pakjes te tapen en cheap zijn
Ik dacht ook eerlijk gezegt dat het op duct tape leekquote:Op vrijdag 20 februari 2009 02:02 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dat is niet echt goed tape om pakjes te tapen, het plakt niet op papier enzo.
Dat is isolatie voor kabels, dus als een kabel dan gestript is, of je wilt 2 draadjes verbinden, kan je dat tape gebruiken.
Jij zoekt gewoon duct-tape, die liggen voor ¤2 per 5 bij de Gamma of Praxis ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nooit meer een geschil tegen DX openen. Je kan gewoon een refund krijgen door een ticket aan te maken..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 02:53 schreef THEFXR het volgende:
Dx wil mij pas een refund geven, als ik het PP geschil ophef, volgens PP kunnen ze het direct oplossen door via het klachtencentrum mijn geld terug te storten,maar DX communiceert niet meer naar mij. Iemand advies/ervaring hier mee?
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 02:59 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Nooit meer een geschil tegen DX openen. Je kan gewoon een refund krijgen door een ticket aan te maken..
En anders kon je het vragen in dit topic, daar zijn we tenslotte voor.
Gewoon het PP geschil opheffen en als er na overleg met DX nog steeds niet tot een akkoort komt open je het geschil opnieuw!
Ik heb hem gecancelled. Iemand die er eentje weet waar WEL gewone AAA batterijen van ons inpassen?quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:23 schreef Luco het volgende:
[..]
En net nu moet ik melden dat gewoon geen enkele AAA batterij die ik uitprobeer in dat kreng past. Knopje was constant ingedrukt in m'n tas, dus batterij leeg. Had nog AAA liggen hier, maar van allen is de "onderkant" te breed om in het draaidekseltje te passen
. Moet ik goddomme nog batterijen daar bestellen ook
En nu weer op Processing - Contact us for the latest updatequote:
Ik heb deze: http://www.focalprice.com(...)ack_LP021B_1696.html en die werkt perfect bij mij. Ik bestel hem ook altijd voor vrienden enz.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:30 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik heb hem gecancelled. Iemand die er eentje weet waar WEL gewone AAA batterijen van ons inpassen?
Gaat over laser pointers dus
Deze dan maar besteldquote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:53 schreef Elias3 het volgende:
[..]
Ik heb deze: http://www.focalprice.com(...)ack_LP021B_1696.html en die werkt perfect bij mij. Ik bestel hem ook altijd voor vrienden enz.is trouwens de goedkoopste van fp en ook goedkoper als bij DX als ik me niet vergis
Doe iedereen, inclusief jezelf én de DX-staff, een plezier en hef dat geschil op. In mijn ervaring is DX niet héél snel met refunds, maar het probleem wordt altijd opgelost.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 02:53 schreef THEFXR het volgende:
Dx wil mij pas een refund geven, als ik het PP geschil ophef, volgens PP kunnen ze het direct oplossen door via het klachtencentrum mijn geld terug te storten,maar DX communiceert niet meer naar mij. Iemand advies/ervaring hier mee?
die heb ik ook ale en paar jaar 1 ja voor het geval er een pc binnenkomt die half overleden is ofzo. Ik heb ook een paar extrene behuizingen daar besteld met een oude laptop hdd erin zijn dta fijne portble drivesquote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:48 schreef HeatWave het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.7690
Briljant ding, gebruik oudere harddrives nu gewoon als floppy.
Owja, dat gaat minstens 3 weken duren, heb ik ook last vanquote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:34 schreef Zapper het volgende:
[..]
En nu weer op Processing - Contact us for the latest update![]()
Externe behuizingen blijven zo duur daar vind ik. Waarom hebben ze die nou niet voor een paar dollar? 3,5 inch dan he, 2,5 inch heb ik idd ook al voor die 4 dollarquote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:09 schreef Magneet het volgende:
[..]
die heb ik ook ale en paar jaar 1 ja voor het geval er een pc binnenkomt die half overleden is ofzo. Ik heb ook een paar extrene behuizingen daar besteld met een oude laptop hdd erin zijn dta fijne portble drives
Verzendkosten.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Externe behuizingen blijven zo duur daar vind ik. Waarom hebben ze die nou niet voor een paar dollar? 3,5 inch dan he, 2,5 inch heb ik idd ook al voor die 4 dollar.
Die heeft toch iets minder aansluitingen zie ikquote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:24 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Verzendkosten.
Gebruik overigens zelf deze: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.10113 stuk goedkoper en doet exact hetzelfde.
Wel grappig vaak dat soort dingen, maar in de praktijk vaak tegenvallend, ik heb ooit eens zo'n Mp4 horloge besteld, het werkt allemaal wel, maar handig is anders.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:30 schreef Karina het volgende:
Dit dingetje lijkt me echt leuk om te hebben, het is dat ik momenteel even krap zit, anders had ik hem besteld, er zit zelfs tv-out op, radio en ondersteunt ook Nederlands!
[ afbeelding ]
Zorg, dat je bankrekening aan je paypal is gekoppelt en daar genoeg geld op staat.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:30 schreef Damzkieee het volgende:
Trouwens: over dat PayPal. Moet ik daar eerst met mijn rekening geld op storten voordat ik iets bij DX kan bestellen, of kan ik iets bij DX bestellen en wordt dat via Paypal van mijn rekening afgeschreven? Snap het principe niet echt.
De lay-out is echt gejat van de iPhonequote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:30 schreef Karina het volgende:
Dit dingetje lijkt me echt leuk om te hebben, het is dat ik momenteel even krap zit, anders had ik hem besteld, er zit zelfs tv-out op, radio en ondersteunt ook Nederlands!
[ afbeelding ]
Ik snap alleen de toegevoegde waarde van de aansluitingen niet?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die heeft toch iets minder aansluitingen zie ik.
Dan heb je hem niet nodigquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:07 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Ik snap alleen de toegevoegde waarde van de aansluitingen niet?
Ze zijn exact hetzelfde voor qua aansluitingen volgens mij.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:07 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Ik snap alleen de toegevoegde waarde van de aansluitingen niet?
Ik zie het dus ook niet, pata en sata aansluitingen plus een voeding om de boel van prik te voorzien.quote:
Ik bedoelde de software, maar dat ding ziet er wel ziekelijk vet uitquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:04 schreef lezut het volgende:
De layout van dat ding is gejat van de Iphone?
Wat dacht je hiervan dan:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13241
Zit nog een aansluiting voor een 1,8 inch schijf op (oa ipod drives)quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:23 schreef lezut het volgende:
[..]
Ze zijn exact hetzelfde voor qua aansluitingen volgens mij.
Dat ding wat HeatWave liet zien heeft een SATA-power aansluiting op het blokje zitten, terwijl de andere een verloopje van molex -> sata in de verpakking heeft zitten. Praktisch hetzelfde dus.. Voor de rest zie ik geen verschil
Had dan deze gekozenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:41 schreef lezut het volgende:
@mstr: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.19222![]()
Maar dit ding is idd tof. Vraag me af of hij DivX / XviD draait, dan is het icm de video-out wel een ideaal ding.
Even een print screen voordat het weg is:quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:23 schreef mstr het volgende:
DP ligt plat door de Shenzen Network Police?
Zou behoorlijk lullig zijnquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:47 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Even een print screen voordat het weg is:
[ afbeelding ]
Dion, is je Jackje nog online?Of zit ie inmiddels al in de gevangenis?
Ah okee, die heb ik niet.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zit nog een aansluiting voor een 1,8 inch schijf op (oa ipod drives).
je kan maar 1x een geschil openen per item/betaling, als ik hem stop en ik krijg mijn geld niet, dan is het geld foetsie.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 02:59 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Nooit meer een geschil tegen DX openen. Je kan gewoon een refund krijgen door een ticket aan te maken..
En anders kon je het vragen in dit topic, daar zijn we tenslotte voor.
Gewoon het PP geschil opheffen en als er na overleg met DX nog steeds niet tot een akkoort komt open je het geschil opnieuw!
Oja, bliksem, nu zie ik het ook. Maarja, of je die aansluiting vaak gebruikt?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zit nog een aansluiting voor een 1,8 inch schijf op (oa ipod drives).
Ik heb het geschil op jullie advies gesloten, nu maar afwachten wat Dx gaat doen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:46 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Doe iedereen, inclusief jezelf én de DX-staff, een plezier en hef dat geschil op. In mijn ervaring is DX niet héél snel met refunds, maar het probleem wordt altijd opgelost.
Je hebt met je geschil een beetje met een kanon op een mug geschoten en daarmee een moeizame situatie in het leven geroepen.
Vervolgadvies: heb geduld. Het kómt goed, maar het kán even durenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:18 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Ik heb het geschil op jullie advies gesloten, nu maar afwachten wat Dx gaat doen.
Jack is nog onlinequote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:47 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Even een print screen voordat het weg is:
[ afbeelding ]
Goeie tip --> Wishlist..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:48 schreef HeatWave het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.7690
Briljant ding, gebruik oudere harddrives nu gewoon als floppy.
Iets in mij zegt dat Jack zeepjes rapen in de gemeenschappelijke douche niet als als een probleem ziet..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:47 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
quote:We transferred the domain name to the IP address of "Network Police" in Shen Zhen ,when DX attacked us ,we will transfer the domain name to that IP as soon as possible, then the Network police will help us
Je had sowieso al geen PP geschil moeten openen. Probeer eerst altijd gewoon te annuleren via DX, welke website dan ook. Als je dan nog geen geld terug ziet, PP geschil openen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:18 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Ik heb het geschil op jullie advies gesloten, nu maar afwachten wat Dx gaat doen.
Bij mij kwamen ze wel uit maar zag je ze bijna niet.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:58 schreef Wunny het volgende:Klote Seamonkeys, ze zijn nog steeds niet uitgekomen.
Dinsdag heb ik die eitjes in het water gegooid.
Je moet ze in het watter leggen niet gooien!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:58 schreef Wunny het volgende:Klote Seamonkeys, ze zijn nog steeds niet uitgekomen.
Dinsdag heb ik die eitjes in het water gegooid.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:19 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Je moet ze in het watter leggen niet gooien!
Ow een typfoutjequote:
Als dx niet reageert/communiceert, dan moet je wel, toen ik het geschil had geopend kwam er wel reactie van dx!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:23 schreef Granaatappel het volgende:
Je had sowieso al geen PP geschil moeten openen. Probeer eerst altijd gewoon te annuleren via DX, welke website dan ook. Als je dan nog geen geld terug ziet, PP geschil openen.
Die zet je naast je modem/router, plug je gewoon in een LAN poort, dan kan je op je PC met die software torrents inladen, of als je er een printer op hebt aangesloten kan je de printer installeren, en dan heb je je pc niet nodig voor torrents of FTP enzo.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:01 schreef PiRANiA het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.20383
wat is dit voor interessant ding?
"Standalone BitTorrent BT Client + UPNP USB/NAS/FTP/SAMBA/Printer Sharing Network LAN Server"
ziet er supervet uit
Wat lult die Jack nou, DX heeft niemand geDDoSt. Hoe lang gaat ie dat nog volhouden, die onzin?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:16 schreef Dionysiou het volgende:
Voor de gene die zo nieuwschierig waren (ik dus ook) heb ik gevraagd over dat Shen Zhen politie gebeuren.
[..]
Weet niet..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:10 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Wat lult die Jack nou, DX heeft niemand geDDoSt. Hoe lang gaat ie dat nog volhouden, die onzin?
quote:I just tell you the truth,I do not have money,I do not have the time and energy to ruin DX's reputation
Wat is er dan gebeurt volgens jou? DP ligt er toch nog steeds uit.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:10 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Wat lult die Jack nou, DX heeft niemand geDDoSt. Hoe lang gaat ie dat nog volhouden, die onzin?
Ik geloof simpelweg niet dat DX een beetje de site van DealPerfect aan is gaan vallen, hoeveel mensen waren er nou echt die DP kenden? Ja, iedereen in dit topic, maar op DX Forums weet iedereen van FP en KD af, maar niet van DP.quote:
Iemand anders DDoSte hem? Of Jack deed net alsof, gewoon zijn site offline gooien, om medelijden te krijgen van DX klanten, die dan DX gingen boycotten voor hem.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:21 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Wat is er dan gebeurt volgens jou? DP ligt er toch nog steeds uit.
Ik had wat besteld, wat op voorraad was, dit was na 2 weken nog niet geshipped, 1 week gemaild/ticket aangemaakt maar geen response. toen had ik het gehad met DX, daarna dus een geschil opgestart.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:33 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Vervolgadvies: heb geduld. Het kómt goed, maar het kán even duren
En omdat ik even geen zin heb om de afgelopen 10 topics uit te pluizen: kan je nog even kort de reden van je geschil melden en zeggen om welk (welke grootte-orde) van bedrag het gin?
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:18 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk, zo bouw je geen business op maar aan de andere kant is beschuldigingen uiten bij klanten ook niet al te kies.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:23 schreef RacerDKB het volgende:
Iemand anders DDoSte hem? Of Jack deed net alsof, gewoon zijn site offline gooien, om medelijden te krijgen van DX klanten, die dan DX gingen boycotten voor hem.
Hij zou wel logs moeten hebben idd, wie vraagt dat aan hem?quote:Wie weet had ie zijn datalimiet wel bereikt en heeft zijn host zijn site platgelegd, totdat hij concrete bewijzen gaat leveren (een log van IP's bijvoorbeeld, waarop te zien is dat dat bepaalde IP aanzienlijk veel pakketjes naar zijn site heeft gestuurd), geloof ik het niet.
En waar kan je het dan op opslaan?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:08 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Die zet je naast je modem/router, plug je gewoon in een LAN poort, dan kan je op je PC met die software torrents inladen, of als je er een printer op hebt aangesloten kan je de printer installeren, en dan heb je je pc niet nodig voor torrents of FTP enzo.
Gewoon een server, die je op ''afstand'' kan bedienen.
Nee, je moet een USB stick of externe harde schijf in één van de USB poorten steken, daarop kan je het opslaan. Daar zet je ook software op voor FTP enzo denk ik.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:23 schreef jeroendh het volgende:
[..]
En waar kan je het dan op opslaan?
Zit er een HDD in?
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:25 schreef zeebonk het volgende:
Heeft er iemand ervaring mee om een BB gun binnen te krijgen?
Mja ze een usb kabel met ingebouwde signaal versterker of zoiets...quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:45 schreef lezut het volgende:
Gaat USB wel zo ver? Anders moet je SKU 6640 hebben.
En die knipperlichtjes, hebben die een speciaal effect ofzo?
Lijkt me idd ook erg handig, ding schijnt maar een paar watt te verbruiken http://www.dealextreme.co(...)0383~threadid.276110quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:01 schreef PiRANiA het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.20383
wat is dit voor interessant ding?
"Standalone BitTorrent BT Client + UPNP USB/NAS/FTP/SAMBA/Printer Sharing Network LAN Server"
ziet er supervet uit
Nee, software voor ftp en bt zit ingebouwd.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:26 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nee, je moet een USB stick of externe harde schijf in één van de USB poorten steken, daarop kan je het opslaan. Daar zet je ook software op voor FTP enzo denk ik.
Oke, in dat geval hoef je dus alleen een usb stick of externe harde schijf voor de data die je wilt delen met je FTP server, of waar bittorrent het op moet slaan.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:14 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Nee, software voor ftp en bt zit ingebouwd.
Het absolute maximum wat ie kan verbruiken, als ik de voeding moet geloven, is 10 watt (P=U*I, dus P=5*2=10).quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:01 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Lijkt me idd ook erg handig, ding schijt maar een paar watt te verbruiken http://www.dealextreme.co(...)0383~threadid.276110
Scheelt wat vergelijken mijn pc die iets van 150watt gebruikt... maar goed tegenwoordig download ik niet meer zo lang... met usenet is het toch zo klaar.
Misschien als de reviews goed zijn koop ik hem om een prive ftp servertje op te zetten voor vrienden enzo(heb 20mbit upload hier).
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:24 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Ik had wat besteld, wat op voorraad was, dit was na 2 weken nog niet geshipped, 1 week gemaild/ticket aangemaakt maar geen response. toen had ik het gehad met DX, daarna dus een geschil opgestart.
maar ze chanteren je wel, want ook al loopt er een geschil, ze kunnen je tijdens het geschil via PP refunden en zij stellen als eis, eerst geschil sluiten,dan pas geld terug.
Als ik nu dus geen geld terug krijgt, heb ik pech je kan nl niet opnieuw een geschil opstarten.
Als ik een order cancel, hoef ik niet direct the communiceren met DX Customer Service?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:07 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Als dx niet reageert/communiceert, dan moet je wel, toen ik het geschil had geopend kwam er wel reactie van dx!
Dat dusquote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:55 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
[..]
Als ik een order cancel, hoef ik niet direct the communiceren met DX Customer Service?
Ik klik op mijn order, klik dan op tabje 'Cancel Order' et voila. Dan heb je je annulering direct aangevraagd, hoef je ook niet te wachten op iemand van DX Customer Service voor een reactie.
Die order cancel is pas erna gebeurd!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:55 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
[..]
Als ik een order cancel, hoef ik niet direct the communiceren met DX Customer Service?
Ik klik op mijn order, klik dan op tabje 'Cancel Order' et voila. Dan heb je je annulering direct aangevraagd, hoef je ook niet te wachten op iemand van DX Customer Service voor een reactie.
Even heel concreet: heb je een ticket gemaakt in het customer service systeem of heb je ze een e-mail gestuurd? Of, god verhoede, een topic in hun forum geopend?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:07 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Als dx niet reageert/communiceert, dan moet je wel, toen ik het geschil had geopend kwam er wel reactie van dx!
72-LED Red Light Matrix Stainless Steel Watch/Wristwatch (Black)quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:10 schreef Qwea het volgende:
ik wil een binair horloge, waarom hebben ze die niet op DX
Op vrijdag avond zit iedereen natuurlijk een biertje te drinken.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:30 schreef Dionysiou het volgende:
Wat is het deze avond dood in dit topic
/huilt
ticketquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:55 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Even heel concreet: heb je een ticket gemaakt in het customer service systeem of heb je ze een e-mail gestuurd? Of, god verhoede, een topic in hun forum geopend?
'Iedereen' weet, en DX geeft duidelijk aan, dat er alleen op tickets gereageerd wordt.
je had toch alleen een ban op het forum, toch niet voor heel DX?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 03:52 schreef Dionysiou het volgende:
Vaag!
Ik kan niet meer op mijn DX account inloggen en als ik een password reminder stuur komt ie ook niet aan, en er staat als je niet in de database staat krijg je geen wachtwoord.
Volgensmij ben ik verwijderd
EDIT: Ben alleen verbannen denk ik! als ik een account maak en doe de available check voor een accountnaam is Diejon bezet![]()
![]()
Je moet eerst een paypal-account aanvragen en laten koppelen aan je bankrekening.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 08:32 schreef Damzkieee het volgende:
Vraagje: als ik iets bestel, en betaal via PayPal. Moet ik dan eerst geld op PayPal zetten via mijn bankrekening, of gaat dat automatisch ofzo? Ik snap er nog steeds niks van.
Het ligt eraan. Heb je een hekel aan je moeder?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 10:26 schreef Qwea het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.19931
De batterij van mn ma's foon heeft het begeven... is bovenstaand wat? Aangezien je wel es hoort dat die shit ontploft enzo...
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 10:40 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Het ligt eraan. Heb je een hekel aan je moeder?
http://dealextreme.com/fo(...)4045~threadid.133617quote:Op zaterdag 21 februari 2009 10:47 schreef NextTVH het volgende:
Al mijn orders zijn vanacht verzonden![]()
En is deze waterdicht ?![]()
da's nog geen 20 euro, maak je geen zorgen. tenzij je een grotere hoveelheid hebt besteld, dan wordt het gokken of ie door de douane komtquote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:20 schreef Kadooosh het volgende:
Heb ik https://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3409 besteld, staat er nu opeens bij Shipped via EMS Express EA951326743HK.
Ik heb ook niet extra betaald voor EMS...
En wil het ook niet aangezien ik nu belasting moet gaan betalen.
Carnavalquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:30 schreef Dionysiou het volgende:
Wat is het deze avond dood in dit topic
/huilt
Het komt wel door de douane. Echter bij een waarde van boven de 22,- euro ga je betalen.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:42 schreef mcwops het volgende:
[..]
da's nog geen 20 euro, maak je geen zorgen. tenzij je een grotere hoveelheid hebt besteld, dan wordt het gokken of ie door de douane komt
Als je het vaasje tegen het licht houdt zie je dan ook niks?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 10:12 schreef Wunny het volgende:Seamonkeys zijn gewoon nog steeds niet uitgekomen, dingen zitten al bijna één week in het water.
Doei doei 5 euro
Heb je geen extra verzendkosten moeten betalen dan? Dat zou ik zonde vinden.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:04 schreef Kadooosh het volgende:
Oh ja natuurlijk.. was dat ff vergeten.
Precies 1 weekquote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:00 schreef Stinosss het volgende:
Hoelang is het onderweg geweest?
Ben beniewd naar je ei
Houd het wel een beetje discreet hequote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:55 schreef Dionysiou het volgende:
'het' ei
Maak zometeen wel een foto
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:00 schreef Stinosss het volgende:
Hoelang is het onderweg geweest?
Ben beniewd naar je ei
Nee niks.. daarom snap ik niet waarom het met EMS is verstuurd..quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:47 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Heb je geen extra verzendkosten moeten betalen dan? Dat zou ik zonde vinden.
Iedereen kotst me uit, 2 van de +-250k members.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:23 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Kom anders eens ffe achter je computer vandaan ofzo.
Iedereen hier kotst je ondertussen uit![]()
http://www.dealextreme.co(...)-100~threadid.279823quote:Here's a first hand information leaked from the DX team. Their warehouse is starting to ship 24 hours a day beginning tomorrow. So this means all pending orders will be shipped and will come to you very quickly now.
Finally some actions!
Enjoy!
Verander je ondertitel evenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:31 schreef Flubberbal het volgende:
[..]
Iedereen kotst me uit, 2 van de +-250k members.
Uitgerekend:
2 : 250000 = 0.000004 %
whahahaahaha. Stinkosss
Ben ik erg blij om, om precies te zijn 43 orders die geshipt moeten worden. (waarvan +-15 met DHL worden verstuurd)quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:32 schreef RacerDKB het volgende:
TOF!
DX will start shipping 24 hours a day from now!
[..]
http://www.dealextreme.co(...)-100~threadid.279823
Vet! Is ook wel nodig, er ligt vast stapels werk.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:32 schreef RacerDKB het volgende:
TOF!
DX will start shipping 24 hours a day from now!
[..]
http://www.dealextreme.co(...)-100~threadid.279823
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:00 schreef Granaatappel het volgende:
Vandaag 15 stuks iPod earphones ontvangen van FP. Wel netjes, heb ze de 13e besteld en vandaag binnen.
Verkopen maarrrrrrrr!
Een beetje, naja ik laat het nog even staanquote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:20 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Als je het vaasje tegen het licht houdt zie je dan ook niks?Bij mij zag het eruit als een soort transparante brinta.
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:55 schreef Dionysiou het volgende:
Mijn 2 pakjes van Jack zijn ontvangen de bekende DX horloge en 'het' ei
En de TV-B-Gone van eBay
Maak zometeen wel een foto
Je moest er wat jodium bovenop strooien(eitjes), dan kan je ze zien. Serieus.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:05 schreef Wunny het volgende:
[..]
Een beetje, naja ik laat het nog even staan
Apple is duur, en Apple is stomquote:
Mijn mobiel is kapot en de fotocamera dus ik zoek er eentje nu.quote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2008 14:12 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Mijn mobiel is kapot en de fotocamera dus ik zoek er eentje nu.
whahaha, mijn vraag met die men's ball op t dx forum is ook verwijderd.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:14 schreef lezut het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.20267
Deze besteld net. Zie trouwens nu pas dat ie back ordered is, terwijl de rest van de order "in stock" is. Kijken of DX de order vannacht opsplitst
Oh, lol, zie nu ook dat een forumpost van mij verwijderd is. Iemand vroeg bij dat horloge of het bandje gemaakt was van leer, want hij droeg geen dode koe. Waarop ik reageerde, dat als hij zo begaan is met zijn Umwelt, waarom hij dan pakketjes uit HK liet komen. CO² geneuzel enzo. Was schijnbaar 'offensive'![]()
Wat trouwens ook wel raar was, was dat er geen adres sticker van FP op het pakketje zat, alleen m'n tracking number. Daaronder stond mijn straatnaam met allerlei spelfouten, een foute postcode en 'Netherlands' stond er niet eens op.quote:
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:14 schreef lezut het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.20267
Deze besteld net. Zie trouwens nu pas dat ie back ordered is, terwijl de rest van de order "in stock" is. Kijken of DX de order vannacht opsplitst
Ik vind de software lelijkquote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:40 schreef mcwops het volgende:
iemand ervaring/mening over de aankoop van deze http://tinyurl.com/abthn2
Ik ben echt zeer tevreden over FP, ze hebben bijna alles in-stock en ready to ship. Zeker de moeite waard.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:35 schreef mcwops het volgende:
[..]
dat is bij mij ook....(tenminste 3 weken geleden besteld dus, en nog steeds op status pending)
toch even stiekem bij FocalPrice gaan kijken
waarom? op welke zou jouw keuze vallen bij FP?quote:
Echter heb je bij FP bijna geen klantenservice nodig, alles komt netjes aan dus geen gezeik!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:43 schreef drummerdude het volgende:
Bij FP, gisteravond besteld, vannochtend geshipt.
Er word gezegd dat klantenservice slecht is, maar daar heb ik nog geen ervaring mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |