Oke, in dat geval hoef je dus alleen een usb stick of externe harde schijf voor de data die je wilt delen met je FTP server, of waar bittorrent het op moet slaan.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:14 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Nee, software voor ftp en bt zit ingebouwd.
Het absolute maximum wat ie kan verbruiken, als ik de voeding moet geloven, is 10 watt (P=U*I, dus P=5*2=10).quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:01 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Lijkt me idd ook erg handig, ding schijt maar een paar watt te verbruiken http://www.dealextreme.co(...)0383~threadid.276110
Scheelt wat vergelijken mijn pc die iets van 150watt gebruikt... maar goed tegenwoordig download ik niet meer zo lang... met usenet is het toch zo klaar.
Misschien als de reviews goed zijn koop ik hem om een prive ftp servertje op te zetten voor vrienden enzo(heb 20mbit upload hier).
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:24 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Ik had wat besteld, wat op voorraad was, dit was na 2 weken nog niet geshipped, 1 week gemaild/ticket aangemaakt maar geen response. toen had ik het gehad met DX, daarna dus een geschil opgestart.
maar ze chanteren je wel, want ook al loopt er een geschil, ze kunnen je tijdens het geschil via PP refunden en zij stellen als eis, eerst geschil sluiten,dan pas geld terug.
Als ik nu dus geen geld terug krijgt, heb ik pech je kan nl niet opnieuw een geschil opstarten.
Als ik een order cancel, hoef ik niet direct the communiceren met DX Customer Service?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:07 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Als dx niet reageert/communiceert, dan moet je wel, toen ik het geschil had geopend kwam er wel reactie van dx!
Dat dusquote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:55 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
[..]
Als ik een order cancel, hoef ik niet direct the communiceren met DX Customer Service?
Ik klik op mijn order, klik dan op tabje 'Cancel Order' et voila. Dan heb je je annulering direct aangevraagd, hoef je ook niet te wachten op iemand van DX Customer Service voor een reactie.
Die order cancel is pas erna gebeurd!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:55 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
[..]
Als ik een order cancel, hoef ik niet direct the communiceren met DX Customer Service?
Ik klik op mijn order, klik dan op tabje 'Cancel Order' et voila. Dan heb je je annulering direct aangevraagd, hoef je ook niet te wachten op iemand van DX Customer Service voor een reactie.
Even heel concreet: heb je een ticket gemaakt in het customer service systeem of heb je ze een e-mail gestuurd? Of, god verhoede, een topic in hun forum geopend?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:07 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Als dx niet reageert/communiceert, dan moet je wel, toen ik het geschil had geopend kwam er wel reactie van dx!
72-LED Red Light Matrix Stainless Steel Watch/Wristwatch (Black)quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:10 schreef Qwea het volgende:
ik wil een binair horloge, waarom hebben ze die niet op DX
Op vrijdag avond zit iedereen natuurlijk een biertje te drinken.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:30 schreef Dionysiou het volgende:
Wat is het deze avond dood in dit topic
/huilt
ticketquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:55 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Even heel concreet: heb je een ticket gemaakt in het customer service systeem of heb je ze een e-mail gestuurd? Of, god verhoede, een topic in hun forum geopend?
'Iedereen' weet, en DX geeft duidelijk aan, dat er alleen op tickets gereageerd wordt.
je had toch alleen een ban op het forum, toch niet voor heel DX?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 03:52 schreef Dionysiou het volgende:
Vaag!
Ik kan niet meer op mijn DX account inloggen en als ik een password reminder stuur komt ie ook niet aan, en er staat als je niet in de database staat krijg je geen wachtwoord.
Volgensmij ben ik verwijderd
EDIT: Ben alleen verbannen denk ik! als ik een account maak en doe de available check voor een accountnaam is Diejon bezet![]()
![]()
Je moet eerst een paypal-account aanvragen en laten koppelen aan je bankrekening.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 08:32 schreef Damzkieee het volgende:
Vraagje: als ik iets bestel, en betaal via PayPal. Moet ik dan eerst geld op PayPal zetten via mijn bankrekening, of gaat dat automatisch ofzo? Ik snap er nog steeds niks van.
Het ligt eraan. Heb je een hekel aan je moeder?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 10:26 schreef Qwea het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.19931
De batterij van mn ma's foon heeft het begeven... is bovenstaand wat? Aangezien je wel es hoort dat die shit ontploft enzo...
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 10:40 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Het ligt eraan. Heb je een hekel aan je moeder?
http://dealextreme.com/fo(...)4045~threadid.133617quote:Op zaterdag 21 februari 2009 10:47 schreef NextTVH het volgende:
Al mijn orders zijn vanacht verzonden![]()
En is deze waterdicht ?![]()
da's nog geen 20 euro, maak je geen zorgen. tenzij je een grotere hoveelheid hebt besteld, dan wordt het gokken of ie door de douane komtquote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:20 schreef Kadooosh het volgende:
Heb ik https://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3409 besteld, staat er nu opeens bij Shipped via EMS Express EA951326743HK.
Ik heb ook niet extra betaald voor EMS...
En wil het ook niet aangezien ik nu belasting moet gaan betalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |