Denk aan je bloeddruk!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:06 schreef THEFXR het volgende:
Heb ik niks aan, is niet voor mij van toepassing ik heb pas op 1 Feb besteld, das 1 maand na dat chinese nieuwjaar!
Ook dat de tickets wel nu normaal lopen heb ik ook niks aan, want de mijn eis al donderdag aangemaakt.
Al dat gepraat heb ik zoiezo niks aan, werken moeten ze, shippen/verzenden ipv smoesjes op een forum plaatsen!
Link?quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:11 schreef Dionysiou het volgende:
Ik heb een TV-B-Gone gekocht op eBay voor weinig met gratis verzendkosten uit Engeland. lekker de BCC of de Mediamarkt/Dynabyte terroriseren
Yep dat vind ik goedkoop met de verzendkosten erbij in.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:44 schreef Phaelanx_NL het volgende:
15 euro voor zo'n ding.
Dat is iig de prijs die ik op ebay zie.
nee, ik verwacht de normale service en vooral communicatie van hun kant!quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:25 schreef Junkie het volgende:
[..]
Denk aan je bloeddruk!![]()
![]()
Snap niet dat jij je zo druk over dit kan maken.
Je bent bij de goedkoopste webshop op internet aan het bestellen en je verwacht de allersnelste service.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 02:03 schreef Dionysiou het volgende:
DX is best dom, ik maak een ticket aan met dat ik verbannen ben op het forum terwijl ik een klant probeerde te helpen (ik linkde niet eens naar de site van Jack maar een andere) en ik kreeg per direct ban, vraagt ze: Whats the sku number?
Ik ga niet helemaal een appart account aanmaken om op DX Forums te kunnen postenquote:Op donderdag 19 februari 2009 02:04 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Als je wilt posten op DX Forums en je hebt een ban, maak je toch gewoon een nieuw account aan?
Zijn er ook al mensen die hem hebben? Ben benieuwd of het ook echt een beetje werkt, en niet zo snel kapot gaat.quote:
Je hebt PM.quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:47 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Jij zit ongeveer op hetzelfde niveau hoor.
Je posts op het DX forum![]()
![]()
Hoe is het met Jack?
gatverdammequote:Op donderdag 19 februari 2009 10:40 schreef Landgeld het volgende:
WTF! Ik kreeg vandaag een Iphone hoesje van stof , in het plastic (gesealed) en er zitten gewoon allemaal vieze grijze vlekken op(net of iemand er met vieze vingers heeft aangezeten)..... bah!
Nasty... Pics?quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:40 schreef Landgeld het volgende:
WTF! Ik kreeg vandaag een Iphone hoesje van stof , in het plastic (gesealed) en er zitten gewoon allemaal vieze grijze vlekken op(net of iemand er met vieze vingers heeft aangezeten)..... bah!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |