hij heeft ze van Betalight (hebben ze ook op DX trouwens, maar veel duurder).quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:57 schreef g0dz0r het volgende:
Die dingen zijn al niet zo best van kwaliteit dus ik zou er hoogstens 1 gebruiken en alleen als het echt niet anders kan.
Had beter even kunnen quoten, ik doelde dus op die stekkers.quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:07 schreef Andyy het volgende:
[..]
hij heeft ze van Betalight (hebben ze ook op DX trouwens, maar veel duurder).
deze hebben een NSN (nato stock number) en wordt ook gebruikt door militairen
Inderdaadquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:12 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Denk dat hij het over die stekkers had.
No problemo!quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:43 schreef Andyy het volgende:
@Stinosss
zou je mij misschien kunnen pm'en als de volgende actie begint ?
ik ben al 2x te laat
super. Alleen ik heb mn aanstekers vrneukt door er cheapass gas in te flikkerenquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:24 schreef lezut het volgende:
Pakketje binnen![]()
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.46
Tof dingetje. Goedkoop en nuttig, komt imho genoeg licht vanaf
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1165
Handig ding, werkt goed. Makkelijk omdat ik wel eens pakketjes verstuur :-)
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4468
Damn, dat ding is gevoelig! Ik heb een koptelefoon zonder mic, dus in een rustige kamer ideaal ding icm TeamSpeak of Skype
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5157
Deze keer was het weer een goeie![]()
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5970
3 van deze, hehe. Ik had een tijdje geleden zo'n ding gekocht, en op school waren ze nogal enthousiast. Die van mij ging kapot, dus eentje houd ik lekker en de andere verpats ik op school
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.9879
Goeie reviews, voor het geld aardige dopjes
Zo, ik ben m'n ei ook weer kwijt. Weer genoeg speelgoed voor de rest van de dag
Neem een Zippo van DXquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:10 schreef lezut het volgende:
Ik mik er ook gas van de Action in, brand prima hoor. En mijn eerste rifle-style lighter ging kapot omdat het trekkertje afbrak, dus niet omdat hij verstopt zat ofzo.
Maar goed, nu doet ook maar 1 van de 3 aanstekers het.. De ene kan niet bijgevuld worden (het gaatje is niet goed) en bij de andere is de vonk niet sterk genoeg. Baal Baal, straks maar ff ticket aanmaken.
Weet je dat zeker?quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:35 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Neem een Zippo van DX.
Zijn echt mooie dingen die zippo's, heb er zelf ook een besteld.
0.5mW Red Laser Pointer Pen (2*AAA) is trouwens wel een leuk ding lijkt me, deze heb ik ook besteld. Op andere sites als FP etc. staat hij echter voor 5mW. Leuk als je toch legaal wilt invoeren, er staat overal 0.5mW maar echte output is 5mW.
Nou, op FP staat exact dezelfde, hierzo, met als output 5mW. Op DX product forum van dit item en reviews wordt ook gezegd dat ze niet kunnen geloven dat het 0.5mW is, het ziet er volgens velen uit als een 5mW vanwege de sterkere helderheid.quote:
Output is gewoon 0.5~2.5 mw meer niet ; lijkt alleen erg vel ..quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:35 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Neem een Zippo van DX.
Zijn echt mooie dingen die zippo's, heb er zelf ook een besteld.
0.5mW Red Laser Pointer Pen (2*AAA) is trouwens wel een leuk ding lijkt me, deze heb ik ook besteld. Op andere sites als FP etc. staat hij echter voor 5mW. Leuk als je toch legaal wilt invoeren, er staat overal 0.5mW maar echte output is 5mW.
Gefeliciteerd, koop een taart en vier het. Geef iedereen een stukje.quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:58 schreef Damzkieee het volgende:
Hmm ik heb die keychain besteld van 4,88$, hopen dat het wat is. En dat het spul snel binnenkomt. Mijn eerste order
Ja we weten het nou wel...quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:04 schreef Flubberbal het volgende:
Ik moet eerlijk zijn, DX is erg traag nowadays in het versturen van pakketjes. Heb zo hier en daar een aantal orders waarvan alles in stock is en ready for shipping, al zo vanaf 3 februari.
slaat tog nergens op.
Kerel, gaat nou eens weg. Tis ondertussen wel mooi geweest met jou.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:04 schreef Flubberbal het volgende:
Ik moet eerlijk zijn, DX is erg traag nowadays in het versturen van pakketjes. Heb zo hier en daar een aantal orders waarvan alles in stock is en ready for shipping, al zo vanaf 3 februari.
slaat tog nergens op.
DP?quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:25 schreef Granaatappel het volgende:
DX heeft de 'LED T-shirts' binnen, het zijn echter niet dezelfde als op DP.
--> hier
____
Weet iemand trouwens waar je je store credit kan zien? Ik heb wat store credit gekregen vanwege een incomplete lockpicking set en zou dit graag willen gebruiken.
Doe eens lievquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:28 schreef Flubberbal het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, koop een taart en vier het. Geef iedereen een stukje.
Er zitten kleine magnetische balletjes in die halsband, lijkt me een soort van 'magneet therapie' tegen kwaaltjes?quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:45 schreef Stinosss het volgende:
OT:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.20398
Wat moet ik me daarbij voorstellen? Wat is het?
DealPerfect, nieuwe tegenhanger van DX.quote:
Ik help tenminste mensen en wat jij doet is alleen beetje reclame maken voor je domme lichtjes.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:45 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Kerel, gaat nou eens weg. Tis ondertussen wel mooi geweest met jou.
Niemand heeft je hier nodig.
Ciao![]()
OT:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.20398
Wat moet ik me daarbij voorstellen? Wat is het?
En net nu moet ik melden dat gewoon geen enkele AAA batterij die ik uitprobeer in dat kreng pastquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:58 schreef Damzkieee het volgende:
Hmm ik heb die keychain besteld van 4,88$, hopen dat het wat is. En dat het spul snel binnenkomt. Mijn eerste order
Reclame maken? Domme lichtjes?quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:23 schreef Flubberbal het volgende:
[..]
Ik help tenminste mensen en wat jij doet is alleen beetje reclame maken voor je domme lichtjes.
iets verkopen en zeggen dat er geen winstoogmerk is terwijl je dat wel hebt kan ik ook doen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:30 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Reclame maken? Domme lichtjes?
Op die kitmarkers zit geen enkele winstmarge. zoals je op sk.net kunt zient staat het vinkje ''winstoogmerk'' ook niet aangevinkt.
Ja, ik maak reclame zodat er meer afgenomen kunnen worden. Zit met een minimumaantal om aanspraak te maken op die korting.
Ik wilde me er niet in mengen, vooral omdat ik geen zin had om me naar jouw niveau te verlagen, maar het moet dan maar, al is het om iemand te verdedigen die ook op mij zit te zeikenquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:27 schreef Flubberbal het volgende:
[..]
iets verkopen en zeggen dat er geen winstoogmerk is terwijl je dat wel hebt kan ik ook doen.
tzelfde kun je vergelijken met Unive; De verzekeraar zonder winstoogmerk
goed te weten, wilde er bijna 1 bestellenquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:32 schreef HeatWave het volgende:
bestelling binnen, Acekard 2i, beetje miskoop, is veeeel trager dan een DSTT voor 3 keer de prijs, wel een mooier menu.
Verder een SATA/IDE to USB2 converter, echt geniaal, gebruik nu mijn oude 80GB schijven gewoon als een soort floppies.
En wat screenprotectors, stylussen, microSD kaartjes etc...
Gozer, ik diss je vierkant uit.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:35 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ik wilde me er niet in mengen, vooral omdat ik geen zin had om me naar jouw niveau te verlagen, maar het moet dan maar, al is het om iemand te verdedigen die ook op mij zit te zeiken.
Ik weet zeker dat hij die markers niet met winst verkoopt, omdat op SamenKopen.net (heb je vast nooit van gehoord of naar gekeken) er beheerders zijn die controleren of een actie zonder winstoogmerk ook daadwerkelijk voor geen winst bij de actiehouder heeft gezorgd. Je moet elke cent kunnen verantwoorden. Je hebt zeker ook niet gezien dat bij die actie de prijzen lager liggen dan bij DX, en het originele producten zijn?
Maar ach, jij blijft liever mensen bashen, en dat zal waarschijnlijk ook nooit veranderen.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:39 schreef mcwops het volgende:
Dealextreme #42 - waar we vriendelijk verder gaan zonder Flubberbal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |