quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:00 schreef Granaatappel het volgende:
Vandaag 15 stuks iPod earphones ontvangen van FP. Wel netjes, heb ze de 13e besteld en vandaag binnen.
Verkopen maarrrrrrrr!
Een beetje, naja ik laat het nog even staanquote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:20 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Als je het vaasje tegen het licht houdt zie je dan ook niks?Bij mij zag het eruit als een soort transparante brinta.
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:55 schreef Dionysiou het volgende:
Mijn 2 pakjes van Jack zijn ontvangen de bekende DX horloge en 'het' ei
En de TV-B-Gone van eBay
Maak zometeen wel een foto
Je moest er wat jodium bovenop strooien(eitjes), dan kan je ze zien. Serieus.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:05 schreef Wunny het volgende:
[..]
Een beetje, naja ik laat het nog even staan
Apple is duur, en Apple is stomquote:
Mijn mobiel is kapot en de fotocamera dus ik zoek er eentje nu.quote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2008 14:12 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Mijn mobiel is kapot en de fotocamera dus ik zoek er eentje nu.
whahaha, mijn vraag met die men's ball op t dx forum is ook verwijderd.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:14 schreef lezut het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.20267
Deze besteld net. Zie trouwens nu pas dat ie back ordered is, terwijl de rest van de order "in stock" is. Kijken of DX de order vannacht opsplitst
Oh, lol, zie nu ook dat een forumpost van mij verwijderd is. Iemand vroeg bij dat horloge of het bandje gemaakt was van leer, want hij droeg geen dode koe. Waarop ik reageerde, dat als hij zo begaan is met zijn Umwelt, waarom hij dan pakketjes uit HK liet komen. CO² geneuzel enzo. Was schijnbaar 'offensive'![]()
Wat trouwens ook wel raar was, was dat er geen adres sticker van FP op het pakketje zat, alleen m'n tracking number. Daaronder stond mijn straatnaam met allerlei spelfouten, een foute postcode en 'Netherlands' stond er niet eens op.quote:
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:14 schreef lezut het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.20267
Deze besteld net. Zie trouwens nu pas dat ie back ordered is, terwijl de rest van de order "in stock" is. Kijken of DX de order vannacht opsplitst
Ik vind de software lelijkquote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:40 schreef mcwops het volgende:
iemand ervaring/mening over de aankoop van deze http://tinyurl.com/abthn2
Ik ben echt zeer tevreden over FP, ze hebben bijna alles in-stock en ready to ship. Zeker de moeite waard.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:35 schreef mcwops het volgende:
[..]
dat is bij mij ook....(tenminste 3 weken geleden besteld dus, en nog steeds op status pending)
toch even stiekem bij FocalPrice gaan kijken
waarom? op welke zou jouw keuze vallen bij FP?quote:
Echter heb je bij FP bijna geen klantenservice nodig, alles komt netjes aan dus geen gezeik!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:43 schreef drummerdude het volgende:
Bij FP, gisteravond besteld, vannochtend geshipt.
Er word gezegd dat klantenservice slecht is, maar daar heb ik nog geen ervaring mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |