quote:Uw ontvanger wil direct worden betaald. Om directe betaling mogelijk te maken, hoeft u alleen maar een creditcard te koppelen als betaalbron.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:13 schreef Ayca het volgende:
maar die mark2 pro duo kaartjes die komen helemaal niet meer binnen?
dus die order dan cancelen maar?
Tja, vooral van de laatste topic's zou je absoluut niet vrolijk worden als je die moet doorzoekenquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:22 schreef sander-3 het volgende:
Zeg, hebben jullie dit ook bij Paypal?
[..]
Het zal vast wel eens voorbij gekomen zijn, maar ik ga niet 40 topics doorlezen..
Gaat over 6,99 euro trouwensquote:Het saldo van uw PayPal-rekening is negatief sinds 60 of meer dagen. Als u verdere incassomaatregelen wilt voorkomen, dient u voldoende geld aan uw rekening toe te voegen tot het saldo ten minste nul is.
En jij had geen last met betalen?quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:42 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Yay, 10 orders op packaging nu, 2 verzonden.
Jij bent hier de beunhaas, beetje 60 dagen lang een negatief saldo hebbenquote:Op donderdag 19 februari 2009 @ 23:35 schreef sander-3 het volgende:
Dit zal dus ook wel de reden zijn dat ik niet meer kan betalen via PaypalKut beunhazen...
Ik heb de afgelopen 60 dagen niet minder dan 6,99 euro op mijn rekening gehad.. dus met dat onvoldoende saldo valt het wel mee.. en als zij het niet gewoon nog een keer proberen vind ik hun beunhazen..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:07 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Jij bent hier de beunhaas, beetje 60 dagen lang een negatief saldo hebben
De reden waarom ze het niet van je rekening afhaalden? Hebben ze geprobeerd, maar het lukte niet. Omdat er iets fout was, zoals dat je onvoldoende saldo op je rekening had.
Dan gaan ze verder niet proberen het nog een keer van je rekening af te halen, totdat jij aangeeft dat ze het moeten gaan proberen, bijvoorbeeld als je er geld op hebt gezet.
Nooit gehad, maar recentste order is van 3 dagen geleden.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:44 schreef sander-3 het volgende:
[..]
En jij had geen last met betalen?
Best wel triest dat ik het sku van dat horloge uit mijn hoofd weetquote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:31 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Waarschijnlijk die alle FOK!kers hebben, sku.14045 uit mijn hoofd.
Het is dat je er zelf vooruit komtquote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:34 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Best wel triest dat ik het sku van dat horloge uit mijn hoofd weet
[ afbeelding ]
Als je een creditcard hebt, dan is dit wel handig voor je:quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:15 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen 60 dagen niet minder dan 6,99 euro op mijn rekening gehad.. dus met dat onvoldoende saldo valt het wel mee.. en als zij het niet gewoon nog een keer proberen vind ik hun beunhazen..
Heb die bestelling nu overigens met creditcard gedaan, en dat ging wel..![]()
Heb die remote timer besteld, en nog 3 pincetjes
Dat is niet echt goed tape om pakjes te tapen, het plakt niet op papier enzo.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:49 schreef Dionysiou het volgende:
Heb net 2 rollen tape besteld.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.19203
Puur omdat ik ze nodig heb om pakjes te tapen en cheap zijn
Ik dacht ook eerlijk gezegt dat het op duct tape leekquote:Op vrijdag 20 februari 2009 02:02 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dat is niet echt goed tape om pakjes te tapen, het plakt niet op papier enzo.
Dat is isolatie voor kabels, dus als een kabel dan gestript is, of je wilt 2 draadjes verbinden, kan je dat tape gebruiken.
Jij zoekt gewoon duct-tape, die liggen voor ¤2 per 5 bij de Gamma of Praxis ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nooit meer een geschil tegen DX openen. Je kan gewoon een refund krijgen door een ticket aan te maken..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 02:53 schreef THEFXR het volgende:
Dx wil mij pas een refund geven, als ik het PP geschil ophef, volgens PP kunnen ze het direct oplossen door via het klachtencentrum mijn geld terug te storten,maar DX communiceert niet meer naar mij. Iemand advies/ervaring hier mee?
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 02:59 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Nooit meer een geschil tegen DX openen. Je kan gewoon een refund krijgen door een ticket aan te maken..
En anders kon je het vragen in dit topic, daar zijn we tenslotte voor.
Gewoon het PP geschil opheffen en als er na overleg met DX nog steeds niet tot een akkoort komt open je het geschil opnieuw!
Ik heb hem gecancelled. Iemand die er eentje weet waar WEL gewone AAA batterijen van ons inpassen?quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:23 schreef Luco het volgende:
[..]
En net nu moet ik melden dat gewoon geen enkele AAA batterij die ik uitprobeer in dat kreng past. Knopje was constant ingedrukt in m'n tas, dus batterij leeg. Had nog AAA liggen hier, maar van allen is de "onderkant" te breed om in het draaidekseltje te passen
. Moet ik goddomme nog batterijen daar bestellen ook
En nu weer op Processing - Contact us for the latest updatequote:
Ik heb deze: http://www.focalprice.com(...)ack_LP021B_1696.html en die werkt perfect bij mij. Ik bestel hem ook altijd voor vrienden enz.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:30 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik heb hem gecancelled. Iemand die er eentje weet waar WEL gewone AAA batterijen van ons inpassen?
Gaat over laser pointers dus
Deze dan maar besteldquote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:53 schreef Elias3 het volgende:
[..]
Ik heb deze: http://www.focalprice.com(...)ack_LP021B_1696.html en die werkt perfect bij mij. Ik bestel hem ook altijd voor vrienden enz.is trouwens de goedkoopste van fp en ook goedkoper als bij DX als ik me niet vergis
Doe iedereen, inclusief jezelf én de DX-staff, een plezier en hef dat geschil op. In mijn ervaring is DX niet héél snel met refunds, maar het probleem wordt altijd opgelost.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 02:53 schreef THEFXR het volgende:
Dx wil mij pas een refund geven, als ik het PP geschil ophef, volgens PP kunnen ze het direct oplossen door via het klachtencentrum mijn geld terug te storten,maar DX communiceert niet meer naar mij. Iemand advies/ervaring hier mee?
die heb ik ook ale en paar jaar 1 ja voor het geval er een pc binnenkomt die half overleden is ofzo. Ik heb ook een paar extrene behuizingen daar besteld met een oude laptop hdd erin zijn dta fijne portble drivesquote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:48 schreef HeatWave het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.7690
Briljant ding, gebruik oudere harddrives nu gewoon als floppy.
Owja, dat gaat minstens 3 weken duren, heb ik ook last vanquote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:34 schreef Zapper het volgende:
[..]
En nu weer op Processing - Contact us for the latest update![]()
Externe behuizingen blijven zo duur daar vind ik. Waarom hebben ze die nou niet voor een paar dollar? 3,5 inch dan he, 2,5 inch heb ik idd ook al voor die 4 dollarquote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:09 schreef Magneet het volgende:
[..]
die heb ik ook ale en paar jaar 1 ja voor het geval er een pc binnenkomt die half overleden is ofzo. Ik heb ook een paar extrene behuizingen daar besteld met een oude laptop hdd erin zijn dta fijne portble drives
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |