Klikken zal je.quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:03 schreef SocialDisorder het volgende:
je faalt in je plaatjes Daggla
Ja idd..quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:03 schreef SocialDisorder het volgende:
je faalt in je plaatjes Daggla
QFTquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En Philips....
FAIL..
Echte gamers doen het op een Bravia..
Erg van genotenquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:16 schreef Darkzell het volgende:
Hoe vonden jullie Assasins Creed trouwens?
Veel mensen vonden de game supertof. Hij had alleen veel toffer kunnen zijnquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:24 schreef Mrakz0r het volgende:
Ik ben 1 van de weinige die de game wél supertof vond. Als er nu een trophy patch zou uitkomen zou ik 'm weer helemaal uit gaan spelen.
Goeie game, de eerste missies in ieder geval. Totdat je erachter komt dat alle missies gewoon hetzelfde zijnquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:16 schreef Darkzell het volgende:
Hoe vonden jullie Assasins Creed trouwens?
Crapquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:16 schreef Darkzell het volgende:
Hoe vonden jullie Assasins Creed trouwens? Ik heb hem nog zo ongeveer ongespeeld liggen en ik moet er nog steeds aan beginnen, maar sinds de update Burnout Paradise zit ik daar weer helemaal in, plus dat ik tegelijk nog bezig ben met Wipeout HD.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
Kan je daar ook SF4 mee spelen?quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:41 schreef Patje1987 het volgende:
TVP gisteren deze binnengekregen![]()
[ afbeelding ]
Is het een beetje makkelijk gamen? Lijkt me dat de controller dan zo zwaar wordt.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:41 schreef Patje1987 het volgende:
TVP gisteren deze binnengekregen![]()
[ afbeelding ]
Hij wordt niet zwaarder, heb het nog niet getest wegens tijdgebrek.quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:15 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Is het een beetje makkelijk gamen? Lijkt me dat de controller dan zo zwaar wordt.
Want dat ding weegt 0,0 gram?quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:19 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hij wordt niet zwaarder, heb het nog niet getest wegens tijdgebrek.
Nobi Nobiquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:47 schreef SuperFruitig het volgende:
En dit moet dus het pauzescherm zijn blijkbaar
Heb jij zoveel plaatst achter je tv?quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:11 schreef SuperFruitig het volgende:
* zal de mygawd-philips-is-de-shit-discussie niet _weer_ starten![]()
* kruipt terug achter zijn aurea
Samen met Killzone 2quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:35 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.eurogamer.net/articles/noby-noby-boy-review
Een 9.
Nee maar hij wordt niet dermate zwaarder dat het storend is. Het is een fijne addon alhoewel de knopjes wat klein zijn, kwestie van wennen denk ik.quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:50 schreef Nebo het volgende:
[..]
Want dat ding weegt 0,0 gram?
Ik ben stiekem toch geïnteresseerd in Street Fighter
Ik heb hem ook aan me DS3 gehangenquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:20 schreef delano.888 het volgende:
Overigens is elk extra gewicht aan de sixaxis geweldig, de DS3 valt nog wel mee gelukkig maar die heeft lang niet iedereen.
http://www.onzetaal.nl/advies/beeldscherm.phpquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:56 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
Heb jij zoveel plaatst achter je tv?![]()
Heb trouwens een Cineos 32pf9531.
Aangezien gamen een actieve handeling is: achter de tv.quote:Over het algemeen gebruiken we het voorzetsel achter bij alles waar we actief mee bezig zijn: we zitten achter de boeken, achter het stuur, achter het bedieningspaneel, achter de typemachine, achter de pc, enzovoort. In sommige gevallen is in plaats van achter ook aan mogelijk: achter/aan de piano, achter/aan de toetsen. Maar we zitten voor de televisie, een apparaat waar we niet actief maar passief mee bezig zijn.
Het beeldscherm is een twijfelgeval, omdat taalgebruikers er verschillende betekenissen aan toekennen. Wie met 'het beeldscherm' de computer of tekstverwerker in zijn geheel bedoelt, zit bij voorkeur achter zijn beeldscherm. Maar degenen voor wie het beeldscherm van de computer niet meer is dan een projectiescherm, vergelijkbaar met de tv, nemen plaats achter hun pc en zitten daarbij dan voor hun beeldscherm.
Kansloosquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:55 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
http://www.onzetaal.nl/advies/beeldscherm.php
[..]
Aangezien gamen een actieve handeling is: achter de tv.
Heb hem ook maar besteldquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:59 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Kansloos![]()
*wacht op Killzone 2
Ik wou net zeggenquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:15 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Heb hem ook maar besteld
Kan ik je weer inmaken
Serieus, online zal ik wel weer dik ingemaakt worden
Maar de interactie beperkt zich tot de console. Dus je zit achter de console, maar voor de televisiequote:Op donderdag 19 februari 2009 14:55 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
http://www.onzetaal.nl/advies/beeldscherm.php
[..]
Aangezien gamen een actieve handeling is: achter de tv.
Ik meende gelezen te hebben dat dat een minpuntje was.quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:18 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen![]()
Is er eigenlijk online Coop?
quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:22 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Ik meende gelezen te hebben dat dat een minpuntje was.
Het niet hebben daarvan bedoel ik dan
wat zit je te haten foolquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:15 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik ben een hater
Ja graag!quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:15 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Op het forum van gametrailers zijn de geruchten opgedoken wat er in de nieuwe firmware 2.7 zal zitten. De persoon die het heeft gepost heeft het van een vriend van hem die bij Sony werkt.
We weten dus niet of dit waar is hopelijk wel want het is een grote update. Volgens de bron kunnen we deze update in Q2 verwachten. Bekijk hier wat er volgens de geruchten in update 2.7 zal zitten:
Friends List:
- Voice Messaging is now available as an alternative to text after selecting a user on the friends list. Voice message recordings are capped at 30 seconds.
- Home Integration: Saved Playstation Home avatar photos can be selected as photo ID for Gamer Card/Friends List.
- Trophy number and Gamer Level are listed under Friend names for quick reference.
Gamer Card & Trophies:
- Gamer Card layout has been changed to more closely resemble the Playstation Store aesthetic.
- Past Trophy information can be viewed in detail by selecting “Recent Trophy History” option.
- Newly aquired trophies auto-sync in the background
- Server infrastructure for Trophies has been optimized. Resulting in faster retrieval time for Gamer Card and Trophy information.
In-Game XMB:
- Loading time for In-Game XMB has been drastically reduced, resulting in a more seemless in-game experience.
- “Theme settings” options while in-game is now available, allowing custom themes to be applied to the In-Game XMB.
- Internet Browser can now be accessed while in-game.
- Voice messaging and voice chat options can be used while in-game.
- Options that cannot be used in the XMB during game sessions are grayed out (but still selectable) to eliminate user accessibility confusion.
Misc:
Haterquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:44 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
wat zit je te haten fool
En koop Noby noby ff en zeg me of die minigame + liedje erin zit
Je woont in Eindhoven, daar wil toch niemand heenquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:33 schreef SuperFruitig het volgende:
Ow zouden we al close genoeg zijn voor een meet![]()
Ik wil wes wel eens ontmoeten eigenlijk
Eindhoven de gekstequote:Op donderdag 19 februari 2009 16:33 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Je woont in Eindhoven, daar wil toch niemand heen
De eindhovenaren die ik ken zijn mafkezen. Maar wel gezelligquote:
Er wonen mensen in Eindhoven? VRIJWILLIG?quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:33 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Je woont in Eindhoven, daar wil toch niemand heen
Ja schijnt zo te wezen, misschien is die gedwongen joh.quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:50 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Er wonen mensen in Eindhoven? VRIJWILLIG?
MotorStorm 2, pauze zetten, rest wijst zich vanzelf.quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:05 schreef delano.888 het volgende:
Vraagje, een paar firmware updates geleden zat er een ingame screenshot mode bij. Heeft iemand die ooit al kunnen gebruiken, in welk spel, en hoe?
Zegt iemand met KJH in zijn avatar, daasquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:16 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Eindhoven de debielste zul je bedoelen.
Het is dwaas, dwaas.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:42 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Zegt iemand met KJH in zijn avatar, daas
Een Daasquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:42 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Zegt iemand met KJH in zijn avatar, daas
Ik had nog graag gezien dat je de taal van je trophies ook kan veranderen, sommige van mijn trophies staan in hetquote:
Yes... tis wel geinig om te spelen... moet alleen nog ff goed de manual lezen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:57 schreef Fallen het volgende:
Mobiele tvp
Iemand Noby Noby Boy al gespeeld?
Centraal issie, daarom staattie onderaan:quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:22 schreef TKS het volgende:
Ik kon geen ruil topic vinden (behalve de PS store ruil topic) dus dan maar hier in.
Zou graag Skate 2 willen en wil wel ruilen voor Prince of Persia.
Dank!quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:27 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Centraal issie, daarom staattie onderaan:
[CENTRAAL] PS3 games verkoop/ruil topic deel 8
Het is daas, kun je niet lezen?quote:
Dat dus, ik vind daas een leuk woordquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:27 schreef robbolo het volgende:
[..]
Een daas is een uit de kluiten gewassen horzel.
Knurftquote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:42 schreef Wessiej het volgende:
Tevensdat ik mijn DS3 controller kwijt ben geraakt.
die moet ik nog kopenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:42 schreef Wessiej het volgende:
Tevensdat ik mijn DS3 controller kwijt ben geraakt.
"We are now shipping Street Fighter IV- Release on Feb 2009 (PS3) under Order #20053 to you. W000t!!"quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:02 schreef Hardrebel het volgende:
We are now shipping Street Fighter IV- Release on Feb 2009 (PS3) under Order #20053 to you. W000t!!
Zonder W000t!! danquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:20 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
"We are now shipping Street Fighter IV- Release on Feb 2009 (PS3) under Order #20053 to you. W000t!!"
Stond het er ook zo?
quote:
Ja dat dacht ik dus ook ja, heb Bart Smit, Dixons, FRS en Music Store al gebeld, maar ze hebben geen van alle exemplaren ontvangen. Zeker weer zo'n cult titel die wekenlang nergens te krijgen is...winkeltips zijn welkom, online bestellen duurt me nu even te lang.quote:
Daarom hebben ze het topch betaald gemaakt. Dan downloaden we het iig niet.quote:
Kost da?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:42 schreef Agiath het volgende:
Nieuwe DLC voor Burnout, 4 vette auto's .
M'n broertje heeft het al gekocht, de deLorean zit er ook in
Mediamarkt?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:40 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik dus ook ja, heb Bart Smit, Dixons, FRS en Music Store al gebeld, maar ze hebben geen van alle exemplaren ontvangen. Zeker weer zo'n cult titel die wekenlang nergens te krijgen is...winkeltips zijn welkom, online bestellen duurt me nu even te lang.
http://www.next-level.nl/?content=contactquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:40 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik dus ook ja, heb Bart Smit, Dixons, FRS en Music Store al gebeld, maar ze hebben geen van alle exemplaren ontvangen. Zeker weer zo'n cult titel die wekenlang nergens te krijgen is...winkeltips zijn welkom, online bestellen duurt me nu even te lang.
Haha, precies hetzelfde hierquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:08 schreef Vince22 het volgende:Afro Samurai Demo
![]()
Speelt heerlijk weg, lekker ouderwets button bash combo's en perfecte sfeer!
(Met Samuel L Jackson als voice)
Amazon.co.uk.. here we come!
Prima inpulsquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:52 schreef YOgamerYO het volgende:
Ik heb trouwens Street Fighter IV besteld samen met 2 Hori Fighting sticks en Ureal tournament 3 (kon het niet laten)en Soul Caliber 4 en Killzone 2
Het enigste probleem is dat ik nooit vechtspellen speel en dat dit mijn zoveelste impuls aankoop is
Want die fight sticks leken me vet en SF4 ziet er ook ziek uit maar of het echt leuk is
Daarom heb ik er SC 4 ook maar bij gedaan.
quote:We just wanted to update all customers who have preordered Killzone 2 - PS3 (Preorder) with us or are thinking of preordering with us in the next week before release date on the status of this huge title!!
1. ALL PREORDERS WILL BE FILLED 100% AS OUR QUANTITY HAS BEEN CONFIRMED BY SONY AND SUPPLIERS
2. PREORDERS WILL BE SHIPPING EARLY!! THIS IS TO TRY AND HAVE OUR CUSTOMERS RECEIVE TITLE ON STREET DATE OR AS CLOSE TO AS POSSIBLE. PREORDERS WILL SHIP ACCORDING TO ESTIMATED DELIVERY TIME. ex (If your parcel usually takes a day to arrive from us we will ship a day before street date. however, if your parcel usually takes 2-3 days to arrive from us than we will ship your preorder accordingly. This is to ensure customers receive product without us breaking Sony's street date policy.)
3.WE WILL BEGIN PROCESSING ORDERS TOMORROW (FEBRUARY 21ST) TOO AVOID ANY SHIPPING DELAYS. THEREFORE, TODAY WILL BE THE LAST OPPORTUNITY TO CANCEL YOUR PREORDER.
staat toch ook:quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:39 schreef Kremers het volgende:
Die mail kreeg ik ook, en ik heb hem niet eens in pre-order staan daar
Vreemd,... ik vond dat juist spam en een verkapte 'he wij hebben het spel ook' mailing!quote:
SJ's stem is geniaal ja,.... de muziek ook, maar voor de rest gewoon een standaard spelletje. Camera was een draak en de combo's voelden vreemd aan. Vond het matigquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:08 schreef Vince22 het volgende:Afro Samurai Demo
![]()
Speelt heerlijk weg, lekker ouderwets button bash combo's en perfecte sfeer!
(Met Samuel L Jackson als voice)
Amazon.co.uk.. here we come!
Ik dus ookquote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:19 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Vreemd,... ik vond dat juist spam en een verkapte 'he wij hebben het spel ook' mailing!
De KZ2 pack misschien?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:16 schreef Vaud het volgende:
Iemand die nog een goede ps3 aanbieding heeft gezien? Nu sf4 uit is wil ik een ps3 kopen, maar de aanbiedingen van decenber/januari zijn blijkbaar afgelopen. Uit principe wil ik niet meer betalenWaarschijnlijk wordt het dus nog even wachten...
In dec/jan had je 2 games erbij of een PS3 voor 300EUR met de film 300 etc. Daarbij is fps niet echt mijn dingquote:
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:27 schreef Remake het volgende:
Als je echt alleen SF4 wil koop dan een xbox van 150,-?
Bij Eurogamer is de 360 versie van SF4 net favorietquote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:27 schreef Remake het volgende:
Dan kan ik niet eens online spelen en moet ik een andere controller kopen. Verder komen er in de toekomst nog ps3 excl uit die ik wil spelenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:27 schreef Remake het volgende:
Ze gaan er denk ik van uit dat de meeste met zo'n stick/pad gaan spelenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:59 schreef Remake het volgende:
hoe kan ie favoriet zijn als je op een xbox 360 controller de gaarste d-pad ooit heb?
Play.com zou met een voorsprong van een week nog niet kunnen tippen aan Amazon. Komt wel goed dus. Ik bestelde donderdagmiddag SF4 bij Amazon,.... en hij viel net in de busquote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:55 schreef Kremers het volgende:
Play.com verstuurt Killzone 2 alhttp://www.play.com/Games(...)lzone-2/Product.html
Nou amazon, doe ook eens
Bij mij duurt het tussen de 2 a 3 wekenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:34 schreef intraxz het volgende:
En hoelang is de bezorgtijd van play.com? Als ik heb maar voor woensdag heb
Hier ookquote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:38 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Bij mij duurt het tussen de 2 a 3 weken
Killzone 2 staat voor vrijdag via amazon bij mijquote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:28 schreef Kremers het volgende:
[..]
Hier ook![]()
Maar dat is wel rete snel dan zegMeestal heb ik bestellingen op dinsdag binnen... Ik hoop dat ik ze aankomende zaterdag dan heb. Ik heb SF4 en Killozne 2 in 1 bestelling gecombineerd.
is toch een bagger game. vreselijk kort en niet uitgebalanceerdquote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:05 schreef Moe_Szyslak het volgende:
cdwow heeft nog steeds fear 2 niet verzonden.... Kut zaak
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:22 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
is toch een bagger game. vreselijk kort en niet uitgebalanceerd
Maar ik wel. Fear 2quote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:23 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]Je weet gewoon niet wat goed is
Nee hoor, op een Kuro!quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En Philips....
FAIL..
Echte gamers doen het op een Bravia..
Wacht maar tot het zeewater stijgt of de duinen/dijken breken!quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:00 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ja schijnt zo te wezen, misschien is die gedwongen joh.
Gelukkig wonen wij nog op een stabiel plekje
quote:
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 22 februari 2009 12:21 schreef DaFrenk het volgende:
Oi![]()
Even voorstellen; Ik ben DaFrenk en kom net thuis met een PS3 80GB LittleBigPlanet pack en GTAIVZo alles uitpakken en dan ongetwijfeld een hoop updates binnenhalen
Welkom bij de club!quote:Op zondag 22 februari 2009 12:21 schreef DaFrenk het volgende:
Oi![]()
Even voorstellen; Ik ben DaFrenk en kom net thuis met een PS3 80GB LittleBigPlanet pack en GTAIVZo alles uitpakken en dan ongetwijfeld een hoop updates binnenhalen
Isn't That Cute...BUT IT'S WRONG!quote:Op zondag 22 februari 2009 12:21 schreef DaFrenk het volgende:
Oi![]()
Hup, gauw een psn id aanmakenquote:Op zondag 22 februari 2009 12:21 schreef DaFrenk het volgende:
Oi![]()
und naturlich auch wilkommenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:07 schreef Japzer het volgende:
* Japzer heeft vandaag een PS3 met LBP gekocht en meldt zich hier
Dankjequote:
Thanks!quote:
Uh why?quote:Op zondag 22 februari 2009 12:48 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Isn't That Cute...BUT IT'S WRONG!
[ afbeelding ]
Hij moet eerst updatenquote:
Negeer Aquilaquote:Op zondag 22 februari 2009 13:08 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Dankje![]()
[..]
Thanks!![]()
[..]
Uh why?
[..]
Hij moet eerst updaten
Achsoquote:Op zondag 22 februari 2009 13:45 schreef Kremers het volgende:
[..]
Negeer AquilaHij is een XBOX360 bot.
quote:Op zondag 22 februari 2009 14:03 schreef DaFrenk het volgende:
lol, fokken vanaf de ps3, :d ^o^ al is een normaal toetsenbord misschien geen overbodige luxe
Nee!quote:Op zondag 22 februari 2009 14:52 schreef Poit het volgende:
De kont van m'n Noby Noby Boy is ontploft
Dat tikt een beetje?quote:
Maar ik heb m'n eigen kont weer opgegeten en nu zit ie er weer aanquote:
Nee geluidloos, maar wel met touch sensitivity.quote:
quote:Op zondag 22 februari 2009 12:48 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Isn't That Cute...BUT IT'S WRONG!
[ afbeelding ]
Een US account aanmaken,... de PAL stores zijn redelijk kansloosquote:Op zondag 22 februari 2009 15:36 schreef DaFrenk het volgende:
Is er een truucje om alle demo's snel te checken in de shop?
Nog je 360 binnen gehad?quote:Op zondag 22 februari 2009 18:19 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Een US account aanmaken,... de PAL stores zijn redelijk kansloos
Ik dacht dat hij vroeg of het een beetje werkte, of het geen miskoop wasquote:Op zondag 22 februari 2009 16:13 schreef Remake het volgende:
[..]
Nee geluidloos, maar wel met touch sensitivity.
In de Amerikaanse wel. De Nederlandse shop is gewoon epic fail.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:36 schreef DaFrenk het volgende:
Nope,.... dinsdag volgens UPSquote:
Toch snap ik daar geen kont van hoor,.... hoe kansloos kan je navigatie maken? Zo moeilijk is het toch niet?quote:Op zondag 22 februari 2009 19:05 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
In de Amerikaanse wel. De Nederlandse shop is gewoon epic fail.
Nee,.... eerder ondoordacht en niet gebruiksvriendelijk!quote:
On overzichtelijkquote:Op zondag 22 februari 2009 19:24 schreef Remake het volgende:
Jullie vinden de PS Store moeilijk?
Inderdaad, dat was ook m'n eerste indruk toen ik hem vandaag voor het eerste zag.quote:
Alleen waar is de categorie "demos"?quote:Op zondag 22 februari 2009 21:16 schreef Remake het volgende:
Ik vind het juist overzichtelijk,
categorieën > sub-categorieën > aanbod.
ook hier dan maar:quote:
het was een andere dit keerquote:Op zondag 22 februari 2009 23:12 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ook hier dan maar:
[ afbeelding ]
ER Fail
Hoe bedoel je?quote:
Hmz, ben nu iig de A-Z lijst door aan het lopen en dan kom je de demo's ook wel tegen. En gelijk kan ik me eens inlezen in het verdere spelaanbodquote:
Qua exclusives zou ik Uncharted: Drake's Fortune, Valkyria Chronicles en Metal Gears Solid 4 op je wenslijst zetten!quote:Op maandag 23 februari 2009 07:13 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Hmz, ben nu iig de A-Z lijst door aan het lopen en dan kom je de demo's ook wel tegen. En gelijk kan ik me eens inlezen in het verdere spelaanbod
Dank voor de tipsquote:Op maandag 23 februari 2009 07:24 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Qua exclusives zou ik Uncharted: Drake's Fortune, Valkyria Chronicles en Metal Gears Solid 4 op je wenslijst zetten!
Écht niet? D'r zijn leuke (en goedkope) games te koop in de PSN-shop.quote:Op maandag 23 februari 2009 08:03 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ik heb geen credit card en ben eigenlijk ook niet van plan er een te nemen.
met dank aan merino, gisteren besteld:quote:Op zondag 22 februari 2009 21:53 schreef Nebo het volgende:
http://www.amazon.co.uk/Sony-Wireless-Headset-PS3/dp/B001EO7DOW/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=videogames&qid=1235335946&sr=1-1 en anders voor 40 pond in combinatie met SOCOM, maar ik heb het vermoeden dat jij dat niet wil
quote:Op zondag 22 februari 2009 15:36 schreef DaFrenk het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm commander Shepard and this is my favorite store on the Citadel.
Die is er al, Burnout The Ultimate Box, 25 euroquote:Op maandag 23 februari 2009 08:03 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Dank voor de tipsIk ga ze allemaal eens proberen
![]()
Trouwens, is er kans dat er straks een pack in de winkel komt van Burnout Paradise met al die extra voertuigen? Ik heb geen credit card en ben eigenlijk ook niet van plan er een te nemen.
quote:Op maandag 23 februari 2009 09:18 schreef Sjotime het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Daar zitten de legendary cars niet bij... Helaas...quote:Op maandag 23 februari 2009 09:51 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Die is er al, Burnout The Ultimate Box, 25 euro
quote:Als eerst leren we dat de game zal draaien in 1080p op een stabiele framerate, of dit 60fps of 30fps zal zijn is niet zeker, wat wel zeker is dat in de huidige versie van de game er geen framerateproblemen te bekennen zijn. Naast al dit zal de game ook geen laadtijden kennen, zodat je in één keer door kunt spelen. De Sixaxis functie in de PS3-controller wordt in God of War III niet ondersteunt, evenmin als een multiplayer. Wel zijn er weer (sex-)minigames aanwezig.
God of War III wordt ontwikkeld door Sony's Santa Monica studio, hiervan is nog 60% betrokken geweest bij de productie van eerdere God of War delen. Maar Santa Monica ontwikkeld het niet alleen, ze krijgen hulp van buitenaf en wel van Insomniac Games en Naughty Dog, die eerste kennen we van Resistance en Ratchet & Clank, de andere van Jak & Daxter en Uncharted.
quote:Here we go. Team ICO legend Fumito Ueda has been confirmed as a GDC speaker.
The news is likely to cause many, many people to go fucking nuts, quite frankly.
Ueda’s involved in a panel titled, “Evolving Game Design: Today and Tomorrow, East and West Game Design”. Grasshopper’s SUDA51 joins him.
With Ueda in town there’ll only be one assumption: that Sony’s readying to show the next Team ICO game.
GDC is set for March 23-27. Nearly a month away and I'm already to excited!
Overigens is de directeur van Guerilla vanavond te gast bij P&W om 23.00 uur.quote:Killzone 2 Earns GameTrailers Diamond Award: 10 Million Views
Psst...come closer. We've got a secret to tell you...now listen close...it's a true-blue "Megaton" announcement: Killzone 2 launches this week. Oh...but it's true.
Anyway, one of the most hyped games in history has already made its distinguished mark on the Internet, and because the visuals are a primary appeal, a site like GameTrailers can really benefit. GameTrailers, the site that gives you great new videos every day (many of which you can find right here at PSXE), which is a division of Viacom's MTV Networks Entertainment Group, has announced that KZ2 has earned the prestigious Diamond Award. (source- Game InfoWire) This award is only given to a game that surpasses 10,000,000 (that's 10 million, people) views on GT.com, and it has only been awarded to one other PlayStation 3 title, and we imagine it's probably Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots. Said Scott Steinberg, Vice President of Product Marketing at SCEA:
"Killzone 2's sophisticated technology and graphics have attracted fans of the genre regardless of hardware platform, and GameTrailers.com has enabled us to deliver the best quality game play videos possible. We're flattered the GT community has honored SCEA a second time with this esteemed award as we head towards our exclusive launch on PlayStation 3 on February 27, 2009."
As if this game needed any more hype, right? But the fact of the matter is, it's a title that has demanded worldwide attention and that's worthy of praise in and of itself. If you have short-term memory loss and have already forgotten the release date mentioned in the quote above, it's February 27. Got it? Okay, just wanted to make sure!
Nutteloos om het daar te bestellen, amazon verstuurd donderdag en je hebt het zaterdag in huis.quote:Op maandag 23 februari 2009 15:59 schreef Cyberia18 het volgende:
zomg Killzone 2 in stock @ Play
http://www.play.com/Games(...)Product.html?cur=258
Hoe staat het met de prijzen incl. verzenden cyb?quote:Op maandag 23 februari 2009 16:23 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik heb 'm bij Blahdvd besteld. 2 days shipping
Hoeveel het exact is kan ik natuurlijk pas aan het einde van de maand zien maar het kost me rond de 40 euro.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:27 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Hoe staat het met de prijzen incl. verzenden cyb?
Sexy, ga ik daar even Legends of Wrestlemania bestellen.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:34 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hoeveel het exact is kan ik natuurlijk pas aan het einde van de maand zien maar het kost me rond de 40 euro.
Hmm beetje matig, is voor mij echt de beste fighting game die ik de afgelopen jaaaaaren heb gespeeld.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:37 schreef Cyberia18 het volgende:
Nope. Heb het wel even gehad met fighting games.
Das snelquote:Op maandag 23 februari 2009 16:56 schreef Frasier het volgende:
Status bestelling Killzone 2 (Dimplus) Verzonden!
!
Morgen waarschijnlijk al binnen dus
quote:Op maandag 23 februari 2009 17:02 schreef Beach het volgende:
Die gta4 poster in NY ofzo was veel groter.
Ik zag zaterdag in Amsterdam alleen dat playstation 3 logo boven de rest uitsteken, dit was dat dusquote:
Mooi! Weet ik iig waar ik heen moet donderdagquote:
quote:Op maandag 23 februari 2009 17:10 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Mooi! Weet ik iig waar ik heen moet donderdag
Ik ben al twee jaar gehypet voor hun volgende game en ik weet nog steeds niks.quote:
Niet.quote:Op maandag 23 februari 2009 17:30 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ik ben al twee jaar gehypet voor hun volgende game en ik weet nog steeds niks.
http://www.endsights.com/(...)lly-good-on-the-way/quote:“They are working on a title. I started the ICO project. Ueda-san joined my team in Japan as a cinematic animator, but he created a short movie and presented it to me and said, “I want to make this game.”
I said, “Yes, let’s do it, but you have never made a game. We have to have experienced people do it,” so it took a while, recruiting one person at a time. And because Fumito Ueda doesn’t compromise, we had to move the development from PSone to PlayStation 2. Then I couldn’t complete the game because I moved to the United States.
It took four years and the second game took four years too. So I started calling them the ‘Olympic Team.’ They haven’t released a PS3 title yet - of course not - they’ll take four years! But they have something really, really good on the way.”
Het is van Team ICO, meer HOEF je ook niet te weten.quote:Op maandag 23 februari 2009 17:30 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ik ben al twee jaar gehypet voor hun volgende game en ik weet nog steeds niks.
quote:Op maandag 23 februari 2009 09:51 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Die is er al, Burnout The Ultimate Box, 25 euro
quote:Op maandag 23 februari 2009 11:49 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Daar zitten de legendary cars niet bij... Helaas...
Ze werken aan een titel - joh.quote:Op maandag 23 februari 2009 17:39 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Niet.
[..]
http://www.endsights.com/(...)lly-good-on-the-way/
quote:Op maandag 23 februari 2009 17:43 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Het is van Team ICO, meer HOEF je ook niet te weten.
Nog veel beter:quote:Op zondag 22 februari 2009 21:53 schreef Nebo het volgende:
http://www.amazon.co.uk/Sony-Wireless-Headset-PS3/dp/B001EO7DOW/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=videogames&qid=1235335946&sr=1-1 en anders voor 40 pond in combinatie met SOCOM, maar ik heb het vermoeden dat jij dat niet wil
quote:Hallo,
Bestelling Killzone 2 is zojuist voor u ingepakt en wordt vandaag als briefpost naar u
verzonden. U kunt de bestelling morgen thuis verwachten. Indien u na 5 werkdagen de
bestelling nog niet heeft ontvangen kunt u contact opnemen via
info@dimensionplus.nl. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.
Met vriendelijke groet,
Dimension Plus
En dan gaan importeren, beun je dan evenquote:Op maandag 23 februari 2009 19:17 schreef Beach het volgende:
vgplus.ca
Ik wil killzone op de release
Importeren dus.quote:Starbreeze Studios verbreekt uiteindelijk de stilte en kan ons melden dat Riddick het levenslicht zal zien op 7 april in Amerika en 24 april bij ons in Europa. De game zal verschijnen op Playstation 3, Xbox 360 en PC. In deze remake heb je niet alleen het originele spel met meer moves en opgepoetste graphics, maar ook een compleet nieuwe deel dat voor evenveel gameplay-plezier zal zorgen als het origineel.
quote:'Resident Evil 5 zo'n zeven uur lang'
Het is altijd een 'hot item' bij een game; hoe lang duurt het voordat je deze volledig hebt uitgespeeld? Ook bij Resident Evil 5 komt deze vraag weer boven.
In Amerikaanse publicaties was te lezen dat het spel minimaal twintig uur zou bedragen, maar het Engelse blad Xbox World 360 laat weten dat de game dit bij lange na niet haalt. Minus de cutscenes, welke zo'n tachtig minuten bedragen, duurde het zeven uur, 36 minuten en één seconde om de game op de normale moeilijkheidsgraad uit te spelen. Ze benadrukken dat het hier niet gaat om een speed-run, noch dat ze onder druk stonden om de game zo snel mogelijk uit te spelen.
Resident Evil 5 is volgens het blad hiermee lang niet zo lang als het vierde deel, maar toch geven ze aan dat je in een eerste speelsessie nooit alles kunt zien, en dat het dus zeker de moeite is om de game nog eens op te pakken na het uitspelen.
Online co-op.quote:Op maandag 23 februari 2009 20:49 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Dit is dus geen instant-buy. Zit vast geen online modus in.
tja als ze met prepaidkaartjes gaan werken dan zal ik wel wat dingen gaan aanschaffenquote:Op maandag 23 februari 2009 21:01 schreef Remake het volgende:
Heb net de Ultimate Box in de store aangeschaft, toppertje, vooral online
Ze werken aan een titel en die wordt goed. Wat een toevoeging!quote:Op maandag 23 februari 2009 17:57 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Is dit niet genoeg dipshit?![]()
[..]
Hij is verstuurdquote:Op maandag 23 februari 2009 19:27 schreef Wessiej het volgende:
[..]
En dan gaan importeren, beun je dan even
quote:Op maandag 23 februari 2009 21:08 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
tja als ze met prepaidkaartjes gaan werken dan zal ik wel wat dingen gaan aanschaffen
ze verwerken mijn order niet, maar heb wel betaaldquote:Op maandag 23 februari 2009 19:17 schreef Beach het volgende:
vgplus.ca
Ik wil killzone op de release
Wanneer heb je hem besteld?quote:Op maandag 23 februari 2009 21:38 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ze verwerken mijn order niet, maar heb wel betaald
Hoe bedoel je storten met Paypal? Je voert toch gewoon de code van de prepaid kaart in?quote:Op maandag 23 februari 2009 21:32 schreef Remake het volgende:
[..]
http://itunes-express.web.officelive.com/playstation.aspx
Das de enige die ik vertrouw, heb er al heul wat kaartjes gekocht.
USA account maken en storten met paypal, nog goedkoper ook dankzei de dollar koers
quote:Op maandag 23 februari 2009 21:38 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ze verwerken mijn order niet, maar heb wel betaald
HD Moviesource is net een paar dollar goedkoper: http://www.hdmoviesource.com/catalog/product_info.php?cPath=65_130&products_id=2383quote:Op maandag 23 februari 2009 21:32 schreef Remake het volgende:
[..]
http://itunes-express.web.officelive.com/playstation.aspx
Das de enige die ik vertrouw, heb er al heul wat kaartjes gekocht.
USA account maken en storten met paypal, nog goedkoper ook dankzei de dollar koers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |