"We are now shipping Street Fighter IV- Release on Feb 2009 (PS3) under Order #20053 to you. W000t!!"quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:02 schreef Hardrebel het volgende:
We are now shipping Street Fighter IV- Release on Feb 2009 (PS3) under Order #20053 to you. W000t!!
Zonder W000t!! danquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:20 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
"We are now shipping Street Fighter IV- Release on Feb 2009 (PS3) under Order #20053 to you. W000t!!"
Stond het er ook zo?
quote:
Ja dat dacht ik dus ook ja, heb Bart Smit, Dixons, FRS en Music Store al gebeld, maar ze hebben geen van alle exemplaren ontvangen. Zeker weer zo'n cult titel die wekenlang nergens te krijgen is...winkeltips zijn welkom, online bestellen duurt me nu even te lang.quote:
Daarom hebben ze het topch betaald gemaakt. Dan downloaden we het iig niet.quote:
Kost da?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:42 schreef Agiath het volgende:
Nieuwe DLC voor Burnout, 4 vette auto's .
M'n broertje heeft het al gekocht, de deLorean zit er ook in
Mediamarkt?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:40 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik dus ook ja, heb Bart Smit, Dixons, FRS en Music Store al gebeld, maar ze hebben geen van alle exemplaren ontvangen. Zeker weer zo'n cult titel die wekenlang nergens te krijgen is...winkeltips zijn welkom, online bestellen duurt me nu even te lang.
http://www.next-level.nl/?content=contactquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:40 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik dus ook ja, heb Bart Smit, Dixons, FRS en Music Store al gebeld, maar ze hebben geen van alle exemplaren ontvangen. Zeker weer zo'n cult titel die wekenlang nergens te krijgen is...winkeltips zijn welkom, online bestellen duurt me nu even te lang.
Haha, precies hetzelfde hierquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:08 schreef Vince22 het volgende:Afro Samurai Demo
![]()
Speelt heerlijk weg, lekker ouderwets button bash combo's en perfecte sfeer!
(Met Samuel L Jackson als voice)
Amazon.co.uk.. here we come!
Prima inpulsquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:52 schreef YOgamerYO het volgende:
Ik heb trouwens Street Fighter IV besteld samen met 2 Hori Fighting sticks en Ureal tournament 3 (kon het niet laten)en Soul Caliber 4 en Killzone 2
Het enigste probleem is dat ik nooit vechtspellen speel en dat dit mijn zoveelste impuls aankoop is
Want die fight sticks leken me vet en SF4 ziet er ook ziek uit maar of het echt leuk is
Daarom heb ik er SC 4 ook maar bij gedaan.
quote:We just wanted to update all customers who have preordered Killzone 2 - PS3 (Preorder) with us or are thinking of preordering with us in the next week before release date on the status of this huge title!!
1. ALL PREORDERS WILL BE FILLED 100% AS OUR QUANTITY HAS BEEN CONFIRMED BY SONY AND SUPPLIERS
2. PREORDERS WILL BE SHIPPING EARLY!! THIS IS TO TRY AND HAVE OUR CUSTOMERS RECEIVE TITLE ON STREET DATE OR AS CLOSE TO AS POSSIBLE. PREORDERS WILL SHIP ACCORDING TO ESTIMATED DELIVERY TIME. ex (If your parcel usually takes a day to arrive from us we will ship a day before street date. however, if your parcel usually takes 2-3 days to arrive from us than we will ship your preorder accordingly. This is to ensure customers receive product without us breaking Sony's street date policy.)
3.WE WILL BEGIN PROCESSING ORDERS TOMORROW (FEBRUARY 21ST) TOO AVOID ANY SHIPPING DELAYS. THEREFORE, TODAY WILL BE THE LAST OPPORTUNITY TO CANCEL YOUR PREORDER.
staat toch ook:quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:39 schreef Kremers het volgende:
Die mail kreeg ik ook, en ik heb hem niet eens in pre-order staan daar
Vreemd,... ik vond dat juist spam en een verkapte 'he wij hebben het spel ook' mailing!quote:
SJ's stem is geniaal ja,.... de muziek ook, maar voor de rest gewoon een standaard spelletje. Camera was een draak en de combo's voelden vreemd aan. Vond het matigquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:08 schreef Vince22 het volgende:Afro Samurai Demo
![]()
Speelt heerlijk weg, lekker ouderwets button bash combo's en perfecte sfeer!
(Met Samuel L Jackson als voice)
Amazon.co.uk.. here we come!
Ik dus ookquote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:19 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Vreemd,... ik vond dat juist spam en een verkapte 'he wij hebben het spel ook' mailing!
De KZ2 pack misschien?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:16 schreef Vaud het volgende:
Iemand die nog een goede ps3 aanbieding heeft gezien? Nu sf4 uit is wil ik een ps3 kopen, maar de aanbiedingen van decenber/januari zijn blijkbaar afgelopen. Uit principe wil ik niet meer betalenWaarschijnlijk wordt het dus nog even wachten...
In dec/jan had je 2 games erbij of een PS3 voor 300EUR met de film 300 etc. Daarbij is fps niet echt mijn dingquote:
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:27 schreef Remake het volgende:
Als je echt alleen SF4 wil koop dan een xbox van 150,-?
Bij Eurogamer is de 360 versie van SF4 net favorietquote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:27 schreef Remake het volgende:
Dan kan ik niet eens online spelen en moet ik een andere controller kopen. Verder komen er in de toekomst nog ps3 excl uit die ik wil spelenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:27 schreef Remake het volgende:
Ze gaan er denk ik van uit dat de meeste met zo'n stick/pad gaan spelenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:59 schreef Remake het volgende:
hoe kan ie favoriet zijn als je op een xbox 360 controller de gaarste d-pad ooit heb?
Play.com zou met een voorsprong van een week nog niet kunnen tippen aan Amazon. Komt wel goed dus. Ik bestelde donderdagmiddag SF4 bij Amazon,.... en hij viel net in de busquote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:55 schreef Kremers het volgende:
Play.com verstuurt Killzone 2 alhttp://www.play.com/Games(...)lzone-2/Product.html
Nou amazon, doe ook eens
Bij mij duurt het tussen de 2 a 3 wekenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:34 schreef intraxz het volgende:
En hoelang is de bezorgtijd van play.com? Als ik heb maar voor woensdag heb
Hier ookquote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:38 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Bij mij duurt het tussen de 2 a 3 weken
Killzone 2 staat voor vrijdag via amazon bij mijquote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:28 schreef Kremers het volgende:
[..]
Hier ook![]()
Maar dat is wel rete snel dan zegMeestal heb ik bestellingen op dinsdag binnen... Ik hoop dat ik ze aankomende zaterdag dan heb. Ik heb SF4 en Killozne 2 in 1 bestelling gecombineerd.
is toch een bagger game. vreselijk kort en niet uitgebalanceerdquote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:05 schreef Moe_Szyslak het volgende:
cdwow heeft nog steeds fear 2 niet verzonden.... Kut zaak
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:22 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
is toch een bagger game. vreselijk kort en niet uitgebalanceerd
Maar ik wel. Fear 2quote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:23 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]Je weet gewoon niet wat goed is
Nee hoor, op een Kuro!quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En Philips....
FAIL..
Echte gamers doen het op een Bravia..
Wacht maar tot het zeewater stijgt of de duinen/dijken breken!quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:00 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ja schijnt zo te wezen, misschien is die gedwongen joh.
Gelukkig wonen wij nog op een stabiel plekje
quote:
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 22 februari 2009 12:21 schreef DaFrenk het volgende:
Oi![]()
Even voorstellen; Ik ben DaFrenk en kom net thuis met een PS3 80GB LittleBigPlanet pack en GTAIVZo alles uitpakken en dan ongetwijfeld een hoop updates binnenhalen
Welkom bij de club!quote:Op zondag 22 februari 2009 12:21 schreef DaFrenk het volgende:
Oi![]()
Even voorstellen; Ik ben DaFrenk en kom net thuis met een PS3 80GB LittleBigPlanet pack en GTAIVZo alles uitpakken en dan ongetwijfeld een hoop updates binnenhalen
Isn't That Cute...BUT IT'S WRONG!quote:Op zondag 22 februari 2009 12:21 schreef DaFrenk het volgende:
Oi![]()
Hup, gauw een psn id aanmakenquote:Op zondag 22 februari 2009 12:21 schreef DaFrenk het volgende:
Oi![]()
und naturlich auch wilkommenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:07 schreef Japzer het volgende:
* Japzer heeft vandaag een PS3 met LBP gekocht en meldt zich hier
Dankjequote:
Thanks!quote:
Uh why?quote:Op zondag 22 februari 2009 12:48 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Isn't That Cute...BUT IT'S WRONG!
[ afbeelding ]
Hij moet eerst updatenquote:
Negeer Aquilaquote:Op zondag 22 februari 2009 13:08 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Dankje![]()
[..]
Thanks!![]()
[..]
Uh why?
[..]
Hij moet eerst updaten
Achsoquote:Op zondag 22 februari 2009 13:45 schreef Kremers het volgende:
[..]
Negeer AquilaHij is een XBOX360 bot.
quote:Op zondag 22 februari 2009 14:03 schreef DaFrenk het volgende:
lol, fokken vanaf de ps3, :d ^o^ al is een normaal toetsenbord misschien geen overbodige luxe
Nee!quote:Op zondag 22 februari 2009 14:52 schreef Poit het volgende:
De kont van m'n Noby Noby Boy is ontploft
Dat tikt een beetje?quote:
Maar ik heb m'n eigen kont weer opgegeten en nu zit ie er weer aanquote:
Nee geluidloos, maar wel met touch sensitivity.quote:
quote:Op zondag 22 februari 2009 12:48 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Isn't That Cute...BUT IT'S WRONG!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |