"We are now shipping Street Fighter IV- Release on Feb 2009 (PS3) under Order #20053 to you. W000t!!"quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:02 schreef Hardrebel het volgende:
We are now shipping Street Fighter IV- Release on Feb 2009 (PS3) under Order #20053 to you. W000t!!
Zonder W000t!! danquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:20 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
"We are now shipping Street Fighter IV- Release on Feb 2009 (PS3) under Order #20053 to you. W000t!!"
Stond het er ook zo?
quote:
Ja dat dacht ik dus ook ja, heb Bart Smit, Dixons, FRS en Music Store al gebeld, maar ze hebben geen van alle exemplaren ontvangen. Zeker weer zo'n cult titel die wekenlang nergens te krijgen is...winkeltips zijn welkom, online bestellen duurt me nu even te lang.quote:
Daarom hebben ze het topch betaald gemaakt. Dan downloaden we het iig niet.quote:
Kost da?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:42 schreef Agiath het volgende:
Nieuwe DLC voor Burnout, 4 vette auto's .
M'n broertje heeft het al gekocht, de deLorean zit er ook in
Mediamarkt?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:40 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik dus ook ja, heb Bart Smit, Dixons, FRS en Music Store al gebeld, maar ze hebben geen van alle exemplaren ontvangen. Zeker weer zo'n cult titel die wekenlang nergens te krijgen is...winkeltips zijn welkom, online bestellen duurt me nu even te lang.
http://www.next-level.nl/?content=contactquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:40 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik dus ook ja, heb Bart Smit, Dixons, FRS en Music Store al gebeld, maar ze hebben geen van alle exemplaren ontvangen. Zeker weer zo'n cult titel die wekenlang nergens te krijgen is...winkeltips zijn welkom, online bestellen duurt me nu even te lang.
Haha, precies hetzelfde hierquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:08 schreef Vince22 het volgende:Afro Samurai Demo
![]()
Speelt heerlijk weg, lekker ouderwets button bash combo's en perfecte sfeer!
(Met Samuel L Jackson als voice)
Amazon.co.uk.. here we come!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |