Klikken zal je.quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:03 schreef SocialDisorder het volgende:
je faalt in je plaatjes Daggla
Ja idd..quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:03 schreef SocialDisorder het volgende:
je faalt in je plaatjes Daggla
QFTquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En Philips....
FAIL..
Echte gamers doen het op een Bravia..
Erg van genotenquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:16 schreef Darkzell het volgende:
Hoe vonden jullie Assasins Creed trouwens?
Veel mensen vonden de game supertof. Hij had alleen veel toffer kunnen zijnquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:24 schreef Mrakz0r het volgende:
Ik ben 1 van de weinige die de game wél supertof vond. Als er nu een trophy patch zou uitkomen zou ik 'm weer helemaal uit gaan spelen.
Goeie game, de eerste missies in ieder geval. Totdat je erachter komt dat alle missies gewoon hetzelfde zijnquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:16 schreef Darkzell het volgende:
Hoe vonden jullie Assasins Creed trouwens?
Crapquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:16 schreef Darkzell het volgende:
Hoe vonden jullie Assasins Creed trouwens? Ik heb hem nog zo ongeveer ongespeeld liggen en ik moet er nog steeds aan beginnen, maar sinds de update Burnout Paradise zit ik daar weer helemaal in, plus dat ik tegelijk nog bezig ben met Wipeout HD.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
Kan je daar ook SF4 mee spelen?quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:41 schreef Patje1987 het volgende:
TVP gisteren deze binnengekregen![]()
[ afbeelding ]
Is het een beetje makkelijk gamen? Lijkt me dat de controller dan zo zwaar wordt.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:41 schreef Patje1987 het volgende:
TVP gisteren deze binnengekregen![]()
[ afbeelding ]
Hij wordt niet zwaarder, heb het nog niet getest wegens tijdgebrek.quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:15 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Is het een beetje makkelijk gamen? Lijkt me dat de controller dan zo zwaar wordt.
Want dat ding weegt 0,0 gram?quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:19 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hij wordt niet zwaarder, heb het nog niet getest wegens tijdgebrek.
Nobi Nobiquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:47 schreef SuperFruitig het volgende:
En dit moet dus het pauzescherm zijn blijkbaar
Heb jij zoveel plaatst achter je tv?quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:11 schreef SuperFruitig het volgende:
* zal de mygawd-philips-is-de-shit-discussie niet _weer_ starten![]()
* kruipt terug achter zijn aurea
Samen met Killzone 2quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:35 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.eurogamer.net/articles/noby-noby-boy-review
Een 9.
Nee maar hij wordt niet dermate zwaarder dat het storend is. Het is een fijne addon alhoewel de knopjes wat klein zijn, kwestie van wennen denk ik.quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:50 schreef Nebo het volgende:
[..]
Want dat ding weegt 0,0 gram?
Ik ben stiekem toch geïnteresseerd in Street Fighter
Ik heb hem ook aan me DS3 gehangenquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:20 schreef delano.888 het volgende:
Overigens is elk extra gewicht aan de sixaxis geweldig, de DS3 valt nog wel mee gelukkig maar die heeft lang niet iedereen.
http://www.onzetaal.nl/advies/beeldscherm.phpquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:56 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
Heb jij zoveel plaatst achter je tv?![]()
Heb trouwens een Cineos 32pf9531.
Aangezien gamen een actieve handeling is: achter de tv.quote:Over het algemeen gebruiken we het voorzetsel achter bij alles waar we actief mee bezig zijn: we zitten achter de boeken, achter het stuur, achter het bedieningspaneel, achter de typemachine, achter de pc, enzovoort. In sommige gevallen is in plaats van achter ook aan mogelijk: achter/aan de piano, achter/aan de toetsen. Maar we zitten voor de televisie, een apparaat waar we niet actief maar passief mee bezig zijn.
Het beeldscherm is een twijfelgeval, omdat taalgebruikers er verschillende betekenissen aan toekennen. Wie met 'het beeldscherm' de computer of tekstverwerker in zijn geheel bedoelt, zit bij voorkeur achter zijn beeldscherm. Maar degenen voor wie het beeldscherm van de computer niet meer is dan een projectiescherm, vergelijkbaar met de tv, nemen plaats achter hun pc en zitten daarbij dan voor hun beeldscherm.
Kansloosquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:55 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
http://www.onzetaal.nl/advies/beeldscherm.php
[..]
Aangezien gamen een actieve handeling is: achter de tv.
Heb hem ook maar besteldquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:59 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Kansloos![]()
*wacht op Killzone 2
Ik wou net zeggenquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:15 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Heb hem ook maar besteld
Kan ik je weer inmaken
Serieus, online zal ik wel weer dik ingemaakt worden
Maar de interactie beperkt zich tot de console. Dus je zit achter de console, maar voor de televisiequote:Op donderdag 19 februari 2009 14:55 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
http://www.onzetaal.nl/advies/beeldscherm.php
[..]
Aangezien gamen een actieve handeling is: achter de tv.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |