Niet.quote:Op maandag 23 februari 2009 17:30 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ik ben al twee jaar gehypet voor hun volgende game en ik weet nog steeds niks.
http://www.endsights.com/(...)lly-good-on-the-way/quote:“They are working on a title. I started the ICO project. Ueda-san joined my team in Japan as a cinematic animator, but he created a short movie and presented it to me and said, “I want to make this game.”
I said, “Yes, let’s do it, but you have never made a game. We have to have experienced people do it,” so it took a while, recruiting one person at a time. And because Fumito Ueda doesn’t compromise, we had to move the development from PSone to PlayStation 2. Then I couldn’t complete the game because I moved to the United States.
It took four years and the second game took four years too. So I started calling them the ‘Olympic Team.’ They haven’t released a PS3 title yet - of course not - they’ll take four years! But they have something really, really good on the way.”
Het is van Team ICO, meer HOEF je ook niet te weten.quote:Op maandag 23 februari 2009 17:30 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ik ben al twee jaar gehypet voor hun volgende game en ik weet nog steeds niks.
quote:Op maandag 23 februari 2009 09:51 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Die is er al, Burnout The Ultimate Box, 25 euro
quote:Op maandag 23 februari 2009 11:49 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Daar zitten de legendary cars niet bij... Helaas...
Ze werken aan een titel - joh.quote:Op maandag 23 februari 2009 17:39 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Niet.
[..]
http://www.endsights.com/(...)lly-good-on-the-way/
quote:Op maandag 23 februari 2009 17:43 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Het is van Team ICO, meer HOEF je ook niet te weten.
Nog veel beter:quote:Op zondag 22 februari 2009 21:53 schreef Nebo het volgende:
http://www.amazon.co.uk/Sony-Wireless-Headset-PS3/dp/B001EO7DOW/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=videogames&qid=1235335946&sr=1-1 en anders voor 40 pond in combinatie met SOCOM, maar ik heb het vermoeden dat jij dat niet wil
quote:Hallo,
Bestelling Killzone 2 is zojuist voor u ingepakt en wordt vandaag als briefpost naar u
verzonden. U kunt de bestelling morgen thuis verwachten. Indien u na 5 werkdagen de
bestelling nog niet heeft ontvangen kunt u contact opnemen via
info@dimensionplus.nl. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.
Met vriendelijke groet,
Dimension Plus
En dan gaan importeren, beun je dan evenquote:Op maandag 23 februari 2009 19:17 schreef Beach het volgende:
vgplus.ca
Ik wil killzone op de release
Importeren dus.quote:Starbreeze Studios verbreekt uiteindelijk de stilte en kan ons melden dat Riddick het levenslicht zal zien op 7 april in Amerika en 24 april bij ons in Europa. De game zal verschijnen op Playstation 3, Xbox 360 en PC. In deze remake heb je niet alleen het originele spel met meer moves en opgepoetste graphics, maar ook een compleet nieuwe deel dat voor evenveel gameplay-plezier zal zorgen als het origineel.
quote:'Resident Evil 5 zo'n zeven uur lang'
Het is altijd een 'hot item' bij een game; hoe lang duurt het voordat je deze volledig hebt uitgespeeld? Ook bij Resident Evil 5 komt deze vraag weer boven.
In Amerikaanse publicaties was te lezen dat het spel minimaal twintig uur zou bedragen, maar het Engelse blad Xbox World 360 laat weten dat de game dit bij lange na niet haalt. Minus de cutscenes, welke zo'n tachtig minuten bedragen, duurde het zeven uur, 36 minuten en één seconde om de game op de normale moeilijkheidsgraad uit te spelen. Ze benadrukken dat het hier niet gaat om een speed-run, noch dat ze onder druk stonden om de game zo snel mogelijk uit te spelen.
Resident Evil 5 is volgens het blad hiermee lang niet zo lang als het vierde deel, maar toch geven ze aan dat je in een eerste speelsessie nooit alles kunt zien, en dat het dus zeker de moeite is om de game nog eens op te pakken na het uitspelen.
Online co-op.quote:Op maandag 23 februari 2009 20:49 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Dit is dus geen instant-buy. Zit vast geen online modus in.
tja als ze met prepaidkaartjes gaan werken dan zal ik wel wat dingen gaan aanschaffenquote:Op maandag 23 februari 2009 21:01 schreef Remake het volgende:
Heb net de Ultimate Box in de store aangeschaft, toppertje, vooral online
Ze werken aan een titel en die wordt goed. Wat een toevoeging!quote:Op maandag 23 februari 2009 17:57 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Is dit niet genoeg dipshit?![]()
[..]
Hij is verstuurdquote:Op maandag 23 februari 2009 19:27 schreef Wessiej het volgende:
[..]
En dan gaan importeren, beun je dan even
quote:Op maandag 23 februari 2009 21:08 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
tja als ze met prepaidkaartjes gaan werken dan zal ik wel wat dingen gaan aanschaffen
ze verwerken mijn order niet, maar heb wel betaaldquote:Op maandag 23 februari 2009 19:17 schreef Beach het volgende:
vgplus.ca
Ik wil killzone op de release
Wanneer heb je hem besteld?quote:Op maandag 23 februari 2009 21:38 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ze verwerken mijn order niet, maar heb wel betaald
Hoe bedoel je storten met Paypal? Je voert toch gewoon de code van de prepaid kaart in?quote:Op maandag 23 februari 2009 21:32 schreef Remake het volgende:
[..]
http://itunes-express.web.officelive.com/playstation.aspx
Das de enige die ik vertrouw, heb er al heul wat kaartjes gekocht.
USA account maken en storten met paypal, nog goedkoper ook dankzei de dollar koers
quote:Op maandag 23 februari 2009 21:38 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ze verwerken mijn order niet, maar heb wel betaald
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |