quote:
Fail.quote:Op donderdag 19 februari 2009 05:38 schreef Pacmaniac het volgende:
Kut ik heb er een e achter gezet
Gaat het?quote:
goedemorgen Coachquote:Op donderdag 19 februari 2009 08:32 schreef draculettetje het volgende:
[..]
lekker bakkie thee, ik zie hem weer eens een keer!
goede morgen allemaal!
Mogguh Draakje.quote:Op donderdag 19 februari 2009 08:32 schreef draculettetje het volgende:
[..]
lekker bakkie thee, ik zie hem weer eens een keer!
goede morgen allemaal!
op zich wel maar ik schrok ff heel erg.quote:
Ik heb je een klein beetje geholpenquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:01 schreef PiRANiA het volgende:
Ik ga vandaag mijn postrecord verbreken
Daarom aan iedereen de vraag of hij/zij even wil posten in MEN ( http://forum.fok.nl/MEN )
quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:03 schreef Ezechielk het volgende:
Goedemorgen Nederland!
Het sneeuwt gewoon hier
quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:03 schreef Ezechielk het volgende:
Goedemorgen Nederland!
Het sneeuwt gewoon hier
WAAR?quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:03 schreef Ezechielk het volgende:
Goedemorgen Nederland!
Het sneeuwt gewoon hier
Primaquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb je een klein beetje geholpen
Hier in het pittoreske Purmerendquote:
Als het met deze snelheid doorgaat kunnen we vanavond amper sneeuwballen gooienquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ssssst
ik hoop dat de sneeuw vergeet dat ie hier ook zou vallen
purmerendquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hier in het pittoreske Purmerend
Ik wil ookquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hier in het pittoreske Purmerend
dat is iig een klein pluspuntjequote:Op donderdag 19 februari 2009 09:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Als het met deze snelheid doorgaat kunnen we vanavond amper sneeuwballen gooien
Idd, Purmerendquote:
Voorlopig nog niet ...quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:08 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik wil ook
En dan echte metershoge sneeuw
Juist niet, ik wil juist meer!quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
dat is iig een klein pluspuntje
Is er geen purmerend topic op FOK!quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:16 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Idd, Purmerend![]()
Woon jij daar ook ofzo?
hier is het ook niet een blizzard te noemen, maar om nou te zeggen dat er 3 vlokken per minuut vallen is ook overdreven.quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:11 schreef LovelyLady het volgende:
In Hoorn sneeuwt het minimaal hoor...
Moggehquote:
Mja, ergens ver wegquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:18 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Is er geen purmerend topic op FOK!
http://forum.fok.nl/STA
daar ergens?
Sterker nog... het is hier alweer gestoptquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:18 schreef Ezechielk het volgende:
hier is het ook niet een blizzard te noemen, maar om nou te zeggen dat er 3 vlokken per minuut vallen is ook overdreven.
ben er zelfs nog nooit geweestquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:16 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Idd, Purmerend![]()
Woon jij daar ook ofzo?
Hier bijnaquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sterker nog... het is hier alweer gestopt
quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ben er zelfs nog nooit geweest![]()
maar ken iemand die daar woont
hey meissie!quote:
dus: purmerendquote:
Totally helemaal okequote:Op donderdag 19 februari 2009 09:27 schreef heavenstar het volgende:
hey meissie!...alles goed daar?
![]()
mogguh marijkequote:
Nope, expres vroeg gaan slapen gisterenquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
Zijn jullie ook zo suf?
Ga lekker een bakkie leut drinken
ok dan wat leuk voor je!!!quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Totally helemaal oke
En bij jou wijffie???
Oeh, dat is niet prettig. Wat voor pijn heb je?quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:30 schreef heavenstar het volgende:
[..]
ok dan wat leuk voor je!!!![]()
hier gaat het redelijk...2 keer ingebroken in 2 maanden tijd en ik loop nu bij de pijnkliniek maar voor de rest wel goed
Mogguhquote:
ow lang verhaal wat in augustus is begonnen met een hele zware nierbekkenontsteking. Na een aantal maanden van alls te hebben geprobeerd, alle artsen gezien die er maar zijn ben ik naar de pijnkliniek gestuurd. Heb dus blijkbaar last van "phantom-pijn"quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:31 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Oeh, dat is niet prettig. Wat voor pijn heb je?
Yepquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:32 schreef resque het volgende:
[..]
ajf in tha motherfucking house!!!![]()
![]()
ohw jeej en nu? hele dag sjaggo?quote:
Fijn dat er eindelijks eens wat aan die pijn gedaan wordt. Is het een beetje uit te houden?quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:30 schreef heavenstar het volgende:
ok dan wat leuk voor je!!!![]()
hier gaat het redelijk...2 keer ingebroken in 2 maanden tijd en ik loop nu bij de pijnkliniek maar voor de rest wel goed
ja en nee...heb dus andere medicijnen, moest ook meteen stoppen met morfine en diclofenac maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. En de nieuwe pillen helpen bijna niet dus ja.....lang leven de reserve pillen...quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Fijn dat er eindelijks eens wat aan die pijn gedaan wordt. Is het een beetje uit te houden?
Ik heb nog een espresso-apparaat.quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ohw jeej en nu? hele dag sjaggo?
Ja jij weet hoe erg dat isquote:
Nee, wel een espressoquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:36 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Lullig
Heb je nog een 'oud' apparaat?
WC papier doet wonderen als filter, mocht je een gewone koffie wil zetten..quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:36 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Lullig
Heb je nog een 'oud' apparaat?
Maar je moet niet voor niks stoppenquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:36 schreef heavenstar het volgende:
[..]
ja en nee...heb dus andere medicijnen, moest ook meteen stoppen met morfine en diclofenac maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. En de nieuwe pillen helpen bijna niet dus ja.....lang leven de reserve pillen...![]()
you got that right baby! Ik vind die nieuwe van senseo wel zoooo stoerquote:
ja pas het even aanquote:
Ja, maar ik heb geen "gewoon" apparaatquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:38 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
WC papier doet wonderen als filter, mocht je een gewone koffie wil zetten..
misschien niet verstandig maar anders ben ik eigenlijk terug bij af en is zelfs lopen bijna onmogelijk. Gelukkig moet ik 3 maart weer naar de kliniekquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:39 schreef ajf het volgende:
[..]
Maar je moet niet voor niks stoppenIs dat wel verstandig dan?
quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:39 schreef heavenstar het volgende:
[..]
you got that right baby! Ik vind die nieuwe van senseo wel zoooo stoer![]()
[ afbeelding ]
ik wil um..ik wil um..IK WIL UM...!!!!!
u r the best!!quote:
Ja je hebt er al best lang last vanquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:40 schreef heavenstar het volgende:
[..]
misschien niet verstandig maar anders ben ik eigenlijk terug bij af en is zelfs lopen bijna onmogelijk. Gelukkig moet ik 3 maart weer naar de kliniek
Jawel, maar ik wil nu senseoquote:
Wel gewoon koffie? Dan kan je ook gewoon water koken en dan filteren...heb je geen crisis meegemaakt ofzo?quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:39 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb geen "gewoon" apparaat
Als je alleen met punten gaat sparen kan je er een kopen over 1.1380 jaarquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:42 schreef LovelyLady het volgende:
Wat een toestand meis... duurt wel lang zo
kwil ook die nieuwe senseo (was al heel druk met DE punten sparen maar in de winkel is hij nu al 160 euries en op de site van de DE 199) Dus ben eigenlijk voor nop aant sparen
ja ach....was wel zo opgelucht toen de artsen daar WEL wisten wat ik had en mij WEL serieus namen....quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:42 schreef LovelyLady het volgende:
Wat een toestand meis... duurt wel lang zo
kwil ook die nieuwe senseo (was al heel druk met DE punten sparen maar in de winkel is hij nu al 160 euries en op de site van de DE 199) Dus ben eigenlijk voor nop aant sparen
Hee Albertquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:44 schreef Het_hupt het volgende:
hee Eric![]()
weer n poes in de buurt en je ziet weer niets?
heb net verse voor mijn neus....quote:
lekker geslapen?quote:
Ja ik heb "gewone" koffie voor mijn espresso. Nee, ik heb geen last van de crisisquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:43 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Wel gewoon koffie? Dan kan je ook gewoon water koken en dan filteren...heb je geen crisis meegemaakt ofzo?
sommige onder ons zij dan ook echte koffie-verslaafde.....quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:44 schreef Huppelmuts het volgende:
als ik jullie zo lees ben ik toch behoorlijk blij dat ik geen koffie lust
geen sneeuw hier te zien.....quote:
Ja goed ideequote:Op donderdag 19 februari 2009 09:44 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ga je naar de buren met je eigen pad
Daar ben ik nu ook achterquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:44 schreef ajf het volgende:
Als je alleen met punten gaat sparen kan je er een kopen over 1.1380 jaar
als je die sneeuw maar bij je houdt!!quote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:45 schreef heavenstar het volgende:
[..]
heb net verse voor mijn neus....![]()
![]()
Voeg daar een argument aan toe dat je het anders niet overleeftquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:47 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja goed idee
Ëh, buuf, mag ik mijn kopje even onder jouw apparaat zetten?"
ja precies! Ik wil lente!!!!quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
als je die sneeuw maar bij je houdt!!
Zelfs voor de kopjes ben je lang aan het sparenquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daar ben ik nu ook achter![]()
Maar ze hebben wel leuke koffie kopjes
Ook goeiemorgen btw
Het is hier hartstikke droogquote:
Heb nog nooit in MEN gepost, vindt het eng daar.quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:48 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ook goedemorgen
Kom je nog meer in MEN posten?
Snap ikquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:50 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Heb nog nooit in MEN gepost, vindt het eng daar.![]()
Ik ben blij dat iemand me snapt.quote:
omdat het MOET!quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:51 schreef Het_hupt het volgende:
en hier is het al lentegewoon, omdat het kan!
Sterker nog: ik wil zomerquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:48 schreef heavenstar het volgende:
[..]
ja precies! Ik wil lente!!!!
hee resquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:49 schreef resque het volgende:
geen sneeuw hier en vind dat prima!
hey het hupt! sup man? alles goed?
Volgens de kaart zit ik in een bui. Maar hier is het echt droog.quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:50 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zit net in zo'n kale plek
ja ok...zomer is nog beter..maar in de lente ben ik jarig en ga ik een heerlijk lang weekend naar Parijsquote:
dus gisteren zag ik een promofilmpje over powned op tv en hoorde je zo: maar waarom wil gs een eigen zender?quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:51 schreef Het_hupt het volgende:
en hier is het al lentegewoon, omdat het kan!
ja wel best! drukte is weg nu en verveel me al paar dagen enorm, niks te doen! 8 uur lang fok!ken etc...quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:52 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
hee res
alles chill hier, en daar?
Ja ik zag het bij je MSN staanquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:53 schreef heavenstar het volgende:
[..]
ja ok...zomer is nog beter..maar in de lente ben ik jarig en ga ik een heerlijk lang weekend naar Parijs![]()
![]()
![]()
Welke ?quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:50 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zit net in zo'n kale plek
Sterk argument of niet?quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
dus gisteren zag ik een promofilmpje over powned op tv en hoorde je zo: maar waarom wil gs een eigen zender?
antwoord: gewoon, omdat het kan
nah als hupt het zegt is het tenminste nog leukquote:
lol, idd verveling is vreselijkquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:54 schreef resque het volgende:
[..]
ja wel best! drukte is weg nu en verveel me al paar dagen enorm, niks te doen! 8 uur lang fok!ken etc...
ja echt super cool! vooral omdat ik daar best de weg ken dus is het een stuk makkelijker....nou hopen dat het mooi weer wordt!quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:55 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja ik zag het bij je MSN staanParijs
vorkquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:57 schreef ChipsZak. het volgende:
hoooi
Dat help ik je hopen. Anders is zelfs Parijs triest bij regenquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:58 schreef heavenstar het volgende:
[..]
ja echt super cool! vooral omdat ik daar best de weg ken dus is het een stuk makkelijker....nou hopen dat het mooi weer wordt!
Wel bij deel 2quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:58 schreef Het_hupt het volgende:
Heavenstar is terug, en nu al vliegen de pagina's je om de oren hier
ik hoef straks heul geen slotje te zetten
nee hoor..quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:59 schreef ajf het volgende:
[..]
Dat help ik je hopen. Anders is zelfs Parijs triest bij regen
klinkt als een uitdagingquote:
Dat redden we wel hoorquote:
Ik heb nooit moeite met de juiste plekjes te vindenquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:01 schreef heavenstar het volgende:
[..]
nee hoor...zelfs in de regen is Parijs nog echt wel mooi en romantisch....
![]()
...je moet alleen de juiste plekjes weten...
![]()
heb ik ook nooit beweerd....quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:03 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik heb nooit moeite met de juiste plekjes te vinden![]()
En nu ga ik echt koffie maken
zal ook tijd worden trutquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:03 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik heb nooit moeite met de juiste plekjes te vinden![]()
En nu ga ik echt koffie maken
Luiquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:03 schreef Koploperkopper het volgende:
Uitdagingen.
Daar word je volgens mij moe van. Ik doe er niet aan mee.
quote:
Da's waarquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:03 schreef heavenstar het volgende:
[..]
heb ik ook nooit beweerd....![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:05 schreef LovelyLady het volgende:
Wil iemand even een kopje koffie voor me maken
De koffie is op
Eric is onderwegquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:05 schreef LovelyLady het volgende:
De koffie is op
Je kan te ver gaan hèquote:
Espresso goed?quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:05 schreef LovelyLady het volgende:
De koffie is op
Liever lui dan moe.quote:
Het apparaat warmt opquote:
Ik was even bezigquote:
multitasken?quote:
Ik ben een manquote:
jeweetstog????quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jummie!!!!!!!dankje wel wijffie
Preciesquote:
jij niet dan?quote:
quote:
tjah, ik doe vandaag minder posten dan gister. gister viel de productiviteit op het werk nogal tegenquote:
lolquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, ik doe vandaag minder posten dan gister. gister viel de productiviteit op het werk nogal tegen
ligt dat aan mij of denk ik dat jij denkt aan iets anders dan de combinatie multitasken & man?quote:
hopen doe je toch op de wc?quote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hopen doe je toch op de wc?
Foutje van de wekker, ging een uur te vroeg af.quote:
Zondequote:Op donderdag 19 februari 2009 10:23 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Foutje van de wekker, ging een uur te vroeg af.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:23 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Foutje van de wekker, ging een uur te vroeg af.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ligt dat aan mij of denk ik dat jij denkt aan iets anders dan de combinatie multitasken & man?
ben ik blij toch een leven te hebben.....quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:24 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik hoop ook de 1601+ posts te halen vandaag
* rulerofdeath heeft weer een flauwe opmerking in z'n hoofd liggen en houdt daar maar mee opquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:25 schreef heavenstar het volgende:
[..]
ben ik blij toch een leven te hebben.....
want hij heeft een piemelquote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:25 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
* rulerofdeath heeft weer een flauwe opmerking in z'n hoofd liggen en houdt daar maar mee opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.13 Juni: Bon Jovi
27 Juni: Muse
Liebe ist für alle - auch für mich
Ja.quote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:25 schreef rulerofdeath het volgende:
* rulerofdeath heeft weer een flauwe opmerking in z'n hoofd liggen en houdt daar maar mee opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
dat wordt niet melk drinken niet!quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:27 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Ja.
Nu kan ik iig een uurtje Fokken. Dankzij deze rukdienst kom ik vanavond laat pas weer thuis, en mag ik weer vroeg naar bed om morgen weer dezelfde rukdienst te draaien.
EN DE MELK IS OOK NOG OP OOK!
Ja en dus ook geen muesli eten.quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:27 schreef heavenstar het volgende:
[..]
dat wordt niet melk drinken niet!
in de yoghurt?quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:28 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Ja en dus ook geen muesli eten.
HS lust alleen muesli in yoghurtquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:28 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Ook op.quote:
Muesli met melk?quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:28 schreef Koploperkopper het volgende:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:26 schreef heavenstar het volgende:
[..]ik heb het woord poepen niet in de mond genomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
Nee toch.quote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb het woord poepen niet in de mond genomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.13 Juni: Bon Jovi
wij hier in het oosten nietquote:
Al op buienradar gekeken?quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wij hier in het oosten niet
ik eet 's ochtends nooit..'s middags zelden maar wel 's avonds...quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:31 schreef PiRANiA het volgende:
Muesli met yoghurt eet ik elke ochtend
's ochtends heb ik nooit trek in brood
Ik heb nog meer dingen te doenquote:
liiiieeeeeffff......quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:31 schreef LovelyLady het volgende:
Lol mijn kleinste ligt helemaal dubbel omdat de oudste boemboem zegt
quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mooi! Scheutje melk en een zoetje aub
* Huppelmuts werkt ook buiten hoorquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:30 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Nee toch.
Heb ik 't straks weer ijskoud.
Ha-ha, KLK werkt buiten.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:31 schreef heavenstar het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
Bunkere.quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:32 schreef heavenstar het volgende:
[..]
ik eet 's ochtends nooit..'s middags zelden maar wel 's avonds...
koffie is toch je prioriteit...????quote:
wat heb je buiten te zoeken dan?quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts werkt ook buiten hoor
quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. [/quoteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
13 Juni: Bon Jovi
quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou...quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:33 schreef heavenstar het volgende:
[..]
koffie is toch je prioriteit...????
ja..nee...ok...je 2e dan...quote:
Iets met gleuvenquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:33 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wat heb je buiten te zoeken dan?
goedemorgen....!quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:35 schreef Roosdejong het volgende:
Goeie morgeeen!!!!!
Lang leven de crisis! Kwam net 2 grappige filmpjes tegen http://www.fitforthewintergames.nl/ echte mannen met een goeie Olympische droom
Ja maar ik moest mijn apparaat nog opwarmenquote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:33 schreef heavenstar het volgende:
[quote]Op donderdag 19 februari 2009 10:33 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. [/quoteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
Klinkt... apartquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:36 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja maar ik moest mijn apparaat nog opwarmen
Zo'n halve liter blik?quote:
huhuhhhh...tuuuurlijk schat....quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:36 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja maar ik moest mijn apparaat nog opwarmen
zometeen valt ie in slaapquote:
infuusquote:
Waarom?quote:
Hoeveel dagen hoef je dan niet te slapen?quote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:37 schreef marco-ouwe het volgende:
[..]
die zijn geniaal
en Goedemorgen Fok!
Wat denk je dan? Dat is ineens opgewarmd is?quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:36 schreef heavenstar het volgende:
[..]
huhuhhhh...tuuuurlijk schat....![]()
ikke ook!...maar die is voor mijn zoon.....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |