Wel gewoon koffie? Dan kan je ook gewoon water koken en dan filteren...heb je geen crisis meegemaakt ofzo?quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:39 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb geen "gewoon" apparaat
Als je alleen met punten gaat sparen kan je er een kopen over 1.1380 jaarquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:42 schreef LovelyLady het volgende:
Wat een toestand meis... duurt wel lang zo
kwil ook die nieuwe senseo (was al heel druk met DE punten sparen maar in de winkel is hij nu al 160 euries en op de site van de DE 199) Dus ben eigenlijk voor nop aant sparen
ja ach....was wel zo opgelucht toen de artsen daar WEL wisten wat ik had en mij WEL serieus namen....quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:42 schreef LovelyLady het volgende:
Wat een toestand meis... duurt wel lang zo
kwil ook die nieuwe senseo (was al heel druk met DE punten sparen maar in de winkel is hij nu al 160 euries en op de site van de DE 199) Dus ben eigenlijk voor nop aant sparen
Hee Albertquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:44 schreef Het_hupt het volgende:
hee Eric![]()
weer n poes in de buurt en je ziet weer niets?
heb net verse voor mijn neus....quote:
lekker geslapen?quote:
Ja ik heb "gewone" koffie voor mijn espresso. Nee, ik heb geen last van de crisisquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:43 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Wel gewoon koffie? Dan kan je ook gewoon water koken en dan filteren...heb je geen crisis meegemaakt ofzo?
sommige onder ons zij dan ook echte koffie-verslaafde.....quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:44 schreef Huppelmuts het volgende:
als ik jullie zo lees ben ik toch behoorlijk blij dat ik geen koffie lust
geen sneeuw hier te zien.....quote:
Ja goed ideequote:Op donderdag 19 februari 2009 09:44 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ga je naar de buren met je eigen pad
Daar ben ik nu ook achterquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:44 schreef ajf het volgende:
Als je alleen met punten gaat sparen kan je er een kopen over 1.1380 jaar
als je die sneeuw maar bij je houdt!!quote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:45 schreef heavenstar het volgende:
[..]
heb net verse voor mijn neus....![]()
![]()
Voeg daar een argument aan toe dat je het anders niet overleeftquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:47 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja goed idee
Ëh, buuf, mag ik mijn kopje even onder jouw apparaat zetten?"
ja precies! Ik wil lente!!!!quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
als je die sneeuw maar bij je houdt!!
Zelfs voor de kopjes ben je lang aan het sparenquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daar ben ik nu ook achter![]()
Maar ze hebben wel leuke koffie kopjes
Ook goeiemorgen btw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |