Fijn dat er eindelijks eens wat aan die pijn gedaan wordt. Is het een beetje uit te houden?quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:30 schreef heavenstar het volgende:
ok dan wat leuk voor je!!!![]()
hier gaat het redelijk...2 keer ingebroken in 2 maanden tijd en ik loop nu bij de pijnkliniek maar voor de rest wel goed
ja en nee...heb dus andere medicijnen, moest ook meteen stoppen met morfine en diclofenac maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. En de nieuwe pillen helpen bijna niet dus ja.....lang leven de reserve pillen...quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Fijn dat er eindelijks eens wat aan die pijn gedaan wordt. Is het een beetje uit te houden?
Ik heb nog een espresso-apparaat.quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ohw jeej en nu? hele dag sjaggo?
Ja jij weet hoe erg dat isquote:
Nee, wel een espressoquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:36 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Lullig
Heb je nog een 'oud' apparaat?
WC papier doet wonderen als filter, mocht je een gewone koffie wil zetten..quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:36 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Lullig
Heb je nog een 'oud' apparaat?
Maar je moet niet voor niks stoppenquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:36 schreef heavenstar het volgende:
[..]
ja en nee...heb dus andere medicijnen, moest ook meteen stoppen met morfine en diclofenac maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. En de nieuwe pillen helpen bijna niet dus ja.....lang leven de reserve pillen...![]()
you got that right baby! Ik vind die nieuwe van senseo wel zoooo stoerquote:
ja pas het even aanquote:
Ja, maar ik heb geen "gewoon" apparaatquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:38 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
WC papier doet wonderen als filter, mocht je een gewone koffie wil zetten..
misschien niet verstandig maar anders ben ik eigenlijk terug bij af en is zelfs lopen bijna onmogelijk. Gelukkig moet ik 3 maart weer naar de kliniekquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:39 schreef ajf het volgende:
[..]
Maar je moet niet voor niks stoppenIs dat wel verstandig dan?
quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:39 schreef heavenstar het volgende:
[..]
you got that right baby! Ik vind die nieuwe van senseo wel zoooo stoer![]()
[ afbeelding ]
ik wil um..ik wil um..IK WIL UM...!!!!!
u r the best!!quote:
Ja je hebt er al best lang last vanquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:40 schreef heavenstar het volgende:
[..]
misschien niet verstandig maar anders ben ik eigenlijk terug bij af en is zelfs lopen bijna onmogelijk. Gelukkig moet ik 3 maart weer naar de kliniek
Jawel, maar ik wil nu senseoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |