Ik heb je een klein beetje geholpenquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:01 schreef PiRANiA het volgende:
Ik ga vandaag mijn postrecord verbreken
Daarom aan iedereen de vraag of hij/zij even wil posten in MEN ( http://forum.fok.nl/MEN )
quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:03 schreef Ezechielk het volgende:
Goedemorgen Nederland!
Het sneeuwt gewoon hier
quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:03 schreef Ezechielk het volgende:
Goedemorgen Nederland!
Het sneeuwt gewoon hier
WAAR?quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:03 schreef Ezechielk het volgende:
Goedemorgen Nederland!
Het sneeuwt gewoon hier
Primaquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb je een klein beetje geholpen
Hier in het pittoreske Purmerendquote:
Als het met deze snelheid doorgaat kunnen we vanavond amper sneeuwballen gooienquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ssssst
ik hoop dat de sneeuw vergeet dat ie hier ook zou vallen
purmerendquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hier in het pittoreske Purmerend
Ik wil ookquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hier in het pittoreske Purmerend
dat is iig een klein pluspuntjequote:Op donderdag 19 februari 2009 09:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Als het met deze snelheid doorgaat kunnen we vanavond amper sneeuwballen gooien
Idd, Purmerendquote:
Voorlopig nog niet ...quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:08 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik wil ook
En dan echte metershoge sneeuw
Juist niet, ik wil juist meer!quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
dat is iig een klein pluspuntje
Is er geen purmerend topic op FOK!quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:16 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Idd, Purmerend![]()
Woon jij daar ook ofzo?
hier is het ook niet een blizzard te noemen, maar om nou te zeggen dat er 3 vlokken per minuut vallen is ook overdreven.quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:11 schreef LovelyLady het volgende:
In Hoorn sneeuwt het minimaal hoor...
Moggehquote:
Mja, ergens ver wegquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:18 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Is er geen purmerend topic op FOK!
http://forum.fok.nl/STA
daar ergens?
Sterker nog... het is hier alweer gestoptquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:18 schreef Ezechielk het volgende:
hier is het ook niet een blizzard te noemen, maar om nou te zeggen dat er 3 vlokken per minuut vallen is ook overdreven.
ben er zelfs nog nooit geweestquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:16 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Idd, Purmerend![]()
Woon jij daar ook ofzo?
Hier bijnaquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sterker nog... het is hier alweer gestopt
quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ben er zelfs nog nooit geweest![]()
maar ken iemand die daar woont
hey meissie!quote:
dus: purmerendquote:
Totally helemaal okequote:Op donderdag 19 februari 2009 09:27 schreef heavenstar het volgende:
hey meissie!...alles goed daar?
![]()
mogguh marijkequote:
Nope, expres vroeg gaan slapen gisterenquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
Zijn jullie ook zo suf?
Ga lekker een bakkie leut drinken
ok dan wat leuk voor je!!!quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Totally helemaal oke
En bij jou wijffie???
Oeh, dat is niet prettig. Wat voor pijn heb je?quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:30 schreef heavenstar het volgende:
[..]
ok dan wat leuk voor je!!!![]()
hier gaat het redelijk...2 keer ingebroken in 2 maanden tijd en ik loop nu bij de pijnkliniek maar voor de rest wel goed
Mogguhquote:
ow lang verhaal wat in augustus is begonnen met een hele zware nierbekkenontsteking. Na een aantal maanden van alls te hebben geprobeerd, alle artsen gezien die er maar zijn ben ik naar de pijnkliniek gestuurd. Heb dus blijkbaar last van "phantom-pijn"quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:31 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Oeh, dat is niet prettig. Wat voor pijn heb je?
Yepquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:32 schreef resque het volgende:
[..]
ajf in tha motherfucking house!!!![]()
![]()
ohw jeej en nu? hele dag sjaggo?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |