je post in ONZ dat is al genoeg om vreemd te zijnquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik mag altijd graag dat commentaar van een vrouw op een voetbalwedstrijd horen. Ben ik nu vreemd?
iddquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:28 schreef Netsplitter het volgende:
Man praat het meteen uit, vrouw begint er na een half jaar weer over.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:28 schreef amvrosios het volgende:
had dat niet in 1 post gekunt?
nee....
De harde waarheid,dat heb je daar gepost mn vriend,de harde waarheid.....quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:33 schreef Echo99 het volgende:
Een man zegt: Ik ben sjaggerijnig.
Een man bedoelt: Ik ben sjaggerijnig.
Een vrouw zegt: Ik ben sjaggerijning.
Een vrouw bedoelt: Ik zit eigenlijk al een poosje niet zo lekker in mijn vel en ik wou dat je eens wat meer aandacht aan mijn persoonlijke gevoelens besteedde in plaats van aan zuipen met je maten en ik speel met de gedachte om bij je weg te gaan als je dit nog langer volhoud. Ik bedoel het kan zo echt niet langer hoor. Ik slaap ook al zo slecht de laatste tijd en de kinderen zijn zo veeleisend. En ik zou graag een keer met een vriendin eens wat leuks gaan doen. Waarom zie je nou niet dat de wasmand volzit en je vieze sokken zitten nog steeds opgepropt in de wasmand terwijl ik je al zo vaak gevraagd heb om ze uit de knoop te halen voor je ze wegstopt en het dopje van de tandenborstel ben ik ook al kwijt ik denk dat ik hulp van een psycholoog nodig heb want ik red het niet langer ik speel zelfs met de gedachte om er een eind aan te maken maar dat durf ik je niet te vertellen...
QFTquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:33 schreef Echo99 het volgende:
Een man zegt: Ik ben sjaggerijnig.
Een man bedoelt: Ik ben sjaggerijnig.
Een vrouw zegt: Ik ben sjaggerijning.
Een vrouw bedoelt: Ik zit eigenlijk al een poosje niet zo lekker in mijn vel en ik wou dat je eens wat meer aandacht aan mijn persoonlijke gevoelens besteedde in plaats van aan zuipen met je maten en ik speel met de gedachte om bij je weg te gaan als je dit nog langer volhoud. Ik bedoel het kan zo echt niet langer hoor. Ik slaap ook al zo slecht de laatste tijd en de kinderen zijn zo veeleisend. En ik zou graag een keer met een vriendin eens wat leuks gaan doen. Waarom zie je nou niet dat de wasmand volzit en je vieze sokken zitten nog steeds opgepropt in de wasmand terwijl ik je al zo vaak gevraagd heb om ze uit de knoop te halen voor je ze wegstopt en het dopje van de tandenborstel ben ik ook al kwijt ik denk dat ik hulp van een psycholoog nodig heb want ik red het niet langer ik speel zelfs met de gedachte om er een eind aan te maken maar dat durf ik je niet te vertellen...
Dat zeg je verkeerd!quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:35 schreef Huppelmuts het volgende:
vrouw >> maakt deze broek mij dik?
man >> nee hoor schat!
vrouw >> zie je wel WE gaan op dieet
man >>
Er is nog hoop dusquote:2-daagse cursus voor mannen
Alleen toegankelijk voor mannen!
Let op: vanwege de complexiteit en moeilijkheidsgraad van de lessen, zal elke cursus maximaal 8 cursisten accepteren.
De cursus is verdeeld over 2 dagen.
DAG 1 zal de volgende onderwerpen omvatten:
HOE GEEF IK DE PLANTEN WATER
Stappenplan en diavoorstelling
TOILETROLLEN: GROEIEN ZE ZELF WEER AAN?
Groepsdiscussie
VERSCHILLEN TUSSEN DE WASMAND EN DE VLOER
Oefenen met verschillende soorten wasmanden (visualisatietraining)
IS HET GENETISCH GEZIEN MOGELIJK STIL TE ZITTEN ALS ZIJ FILEPARKEERT?
Rij-simulator
DE MUIS (pc)
De muis loslaten: telefonische hulplijn en diverse praatgroepen
HOE KAN JE DINGEN VINDEN
Training in het zoeken op de goede plek, in plaats van schreeuwend het hele huis overhoop te halen.
Open forum
DAG 2 zal de volgende onderwerpen omvatten:
LEGE MELKPAKKEN: KOELKAST OF PRULLENBAK?
Groepsdiscussie en rollenspel
BLOEMEN MEEBRENGEN VOOR HAAR IS NIET SCHADELIJK VOOR JE GEZONDHEID
PowerPoint presentatie
ECHTE MANNEN VRAGEN DE WEG ALS ZE VERDWAALD ZIJN
Waargebeurd verhaal van de man die het eens probeerde
DE VAAT/ SERVIESGOED: VLIEGEN ZE ZELF NAAR HET AANRECHT/ AFWASMACHINE?
Debat met enkele experts
BASISVERSCHILLEN TUSSEN JE MOEDER EN JE PARTNER
Praktijkles en rollenspel
HET IDEALE WINKELMAATJE ZIJN
Ontspanningsoefeningen, meditatie en ademhalingstechnieken
BELANGRIJKE DATA ONTHOUDEN & BELLEN ALS JE LATER THUIS KOMT
Neem agenda/ PDA mee naar de cursus
LOSLATEN: ERMEE LEREN LEVEN DAT JE TOCH NOOIT GELIJK HEBT
Persoonlijke begeleiding mogelijk
Cursus data onbekend…
quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:42 schreef sjerren het volgende:
Vrouw: Witte was, gekleurde was, zwarte was.
Man: Vuile was, vuil maar draagbaar
Heeft niks met verbaal te maken.quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:45 schreef Da_Ripper het volgende:
Man: Ik bestel iets van de MAC, wil je ook iets?
Vrouw: nee, dank je
en dan toch al je frietjes opeten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |