quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:26 schreef heavenstar het volgende:
[..]ik heb het woord poepen niet in de mond genomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Nee toch.quote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb het woord poepen niet in de mond genomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.13 Juni: Bon Jovi
27 Juni: Muse
Liebe ist für alle - auch für mich
wij hier in het oosten nietquote:
Al op buienradar gekeken?quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wij hier in het oosten niet
ik eet 's ochtends nooit..'s middags zelden maar wel 's avonds...quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:31 schreef PiRANiA het volgende:
Muesli met yoghurt eet ik elke ochtend
's ochtends heb ik nooit trek in brood
Ik heb nog meer dingen te doenquote:
liiiieeeeeffff......quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:31 schreef LovelyLady het volgende:
Lol mijn kleinste ligt helemaal dubbel omdat de oudste boemboem zegt
quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mooi! Scheutje melk en een zoetje aub
* Huppelmuts werkt ook buiten hoorquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:30 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Nee toch.
Heb ik 't straks weer ijskoud.
Ha-ha, KLK werkt buiten.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:31 schreef heavenstar het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Bunkere.quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:32 schreef heavenstar het volgende:
[..]
ik eet 's ochtends nooit..'s middags zelden maar wel 's avonds...
koffie is toch je prioriteit...????quote:
wat heb je buiten te zoeken dan?quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts werkt ook buiten hoor
quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts werkt ook buiten hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. [/quoteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
13 Juni: Bon Jovi
27 Juni: Muse
Liebe ist für alle - auch für mich
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |