Het is hier hartstikke droogquote:
Heb nog nooit in MEN gepost, vindt het eng daar.quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:48 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ook goedemorgen
Kom je nog meer in MEN posten?
Snap ikquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:50 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Heb nog nooit in MEN gepost, vindt het eng daar.![]()
Ik ben blij dat iemand me snapt.quote:
omdat het MOET!quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:51 schreef Het_hupt het volgende:
en hier is het al lentegewoon, omdat het kan!
Sterker nog: ik wil zomerquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:48 schreef heavenstar het volgende:
[..]
ja precies! Ik wil lente!!!!
hee resquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:49 schreef resque het volgende:
geen sneeuw hier en vind dat prima!
hey het hupt! sup man? alles goed?
Volgens de kaart zit ik in een bui. Maar hier is het echt droog.quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:50 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zit net in zo'n kale plek
ja ok...zomer is nog beter..maar in de lente ben ik jarig en ga ik een heerlijk lang weekend naar Parijsquote:
dus gisteren zag ik een promofilmpje over powned op tv en hoorde je zo: maar waarom wil gs een eigen zender?quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:51 schreef Het_hupt het volgende:
en hier is het al lentegewoon, omdat het kan!
ja wel best! drukte is weg nu en verveel me al paar dagen enorm, niks te doen! 8 uur lang fok!ken etc...quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:52 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
hee res
alles chill hier, en daar?
Ja ik zag het bij je MSN staanquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:53 schreef heavenstar het volgende:
[..]
ja ok...zomer is nog beter..maar in de lente ben ik jarig en ga ik een heerlijk lang weekend naar Parijs![]()
![]()
![]()
Welke ?quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:50 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zit net in zo'n kale plek
Sterk argument of niet?quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
dus gisteren zag ik een promofilmpje over powned op tv en hoorde je zo: maar waarom wil gs een eigen zender?
antwoord: gewoon, omdat het kan
nah als hupt het zegt is het tenminste nog leukquote:
lol, idd verveling is vreselijkquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:54 schreef resque het volgende:
[..]
ja wel best! drukte is weg nu en verveel me al paar dagen enorm, niks te doen! 8 uur lang fok!ken etc...
ja echt super cool! vooral omdat ik daar best de weg ken dus is het een stuk makkelijker....nou hopen dat het mooi weer wordt!quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:55 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja ik zag het bij je MSN staanParijs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |